گیلان، زیباکنار
0133416

آکواریوم انزلی کجاست؟

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
آکواریوم انزلی

جنگل، دریا و کوهستان؛ هر نقطه از شمال را که بنگرید با چنین جاذبه‌های بی‌نظیر و دوست‌داشتنی روبه‌رو می‌شوید اما آکواریوم از آن دسته دیدنی‌های جذابی است که فرصت بازدید از آن در هر شهر و دیاری از شمال به شما دست نخواهد داد. شهر زیبای انزلی میزبان یکی از جذاب‌ترین و دلربا ترین آکواریوم ها است که گشت‌وگذار در آن خالی از لطف نیست. به‌ویژه اگر کودکان کم سن و سال داشته‌باشید و می‌خواهید آن‌ها را برای چند ساعتی در دنیا پر از زیبایی و هیجان رها کنید. جذابیت آکواریوم انزلی به‌قدری ست که بی‌شک می‌توانید ساعت‌ها در آن محو آبزیان زیبایی شوید که با اندام خوش نقش و نگار خود در آکواریوم ها از این سو به آن سو می‌روند.

برای خرید ویلا در بهدشت چمستان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

پرسه‌زدن در دنیای زیر آب در آکواریوم انزلی فانتستیک

آکواریوم انزلی فضایی بسیار زیبا و دل‌انگیز برای گردشگران است. شما می‌توانید در این فضا به تماشای آبزیان زیبایی بپردازید که تاکنون آن‌ها را فقط در کارتون های خیالی دیده بودید. آکواریوم انزلی یکی از بزرگترین آکواریوم های ایران است. دو آکواریوم دیگری که معروفیت بالایی دارند آکواریوم کیش و آکواریوم اصفهان است. نام این آکواریوم زیبا یا موزه آبی فانتستیک است و در سال 1397 افتتاح شده است. این آکواریوم دارای زیر بنایی در حد 10 هزار متر مربع است و وسعت بسیار بالایی دارد.

برای خرید ویلا در سعادت آباد نور با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نادرترین گونه‌های آبزیان در آکواریوم انزلی

نادر ترین گونه‌های آبزیان را می‌توانید در این موزه آبی پیدا کنید. در واقع بیش از 200 گونه از آبزیان که در پنج قاره از جهان زیست می‌کنند در این آکواریوم گرد هم آمده‌اند تا شما بتوانید حیرت‌انگیز ترین صحنه‌ها را در این آکواریوم زیبا مشاهده کنید. تعداد این آبزیان روی هم رفته به بیش از 5000 آبزی می‌رسد. این آکواریوم دارای حجمی برابر با 3 میلیون لیتر است و جمعا 31 آکواریوم به‌صورت حوضچه های استوانه‌ای در آن وجود دارد. دمای داخلی آکواریوم به‌صورت هوشمند تحت کنترل قرار دارد و با توجه به‌شرایط دمایی مورد نیاز برای آبزیان مختلف تنظیم می‌شود. مجموعه زیبای فانتستیک نه‌تنها یک مجموعه دیدنی و تفریحی بلکه یک مجموعه آموزشی به‌حساب می‌آید چرا که می‌توانید اطلاعات دقیق در مورد آبزیان در آن به‌دست آورید.

حیرت‌انگیز ترین بخش آکواریوم انزلی ؛ سالن آرواره ها

سالن آرواره ها یکی از حیرت‌انگیز ترین بخش‌های آکواریوم انزلی است. ما همواره در مورد برخی از شگفتی های طبیعت چیزهایی پراکنده شنیده‌ایم اما هیچ‌گاه نمی‌توانیم بسیاری از آن‌ها را از نزدیک ملاقات کنیم. به‌عنوان مثال عظمت بالای آرواره های یک کوسه را هیچ‌گاه نمی‌توان از نزدیک شاهد بود مگر اینکه به آکواریوم انزلی بروید و آن را از نزدیک رویت کنید. این سالن پر از دیدنی‌های هیجان‌انگیز است و می‌توانید با دیدن آن‌ها خود را در دنیای دیگری تصور کنید. بزرگترین آروارهای که در این سالن وجود دارد متعلق به کوسه های مگالدون است که ابعاد آن به اندازه قد شماست.

برای خرید ویلا استخردار در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

بخش‌های مختلف آکواریوم انزلی

آکواریوم انزلی دارای بخش‌های مختلفی است که از جمله آن‌ها می‌توان به بخش مربوط به آب‌های شور، بخش مربوط به آب‌های شیرین، سالن بولینگ، پارک لونا، سرزمین بازی و کافه و رستوران اشاره کرد. شما می‌توانید ساعت‌ها در این مجموعه در کنار خانواده اوقات خوشی را سپری کنید و یک روز هیجان‌انگیز را برای خود رقم بزنید.

جذاب‌ترین بخش آکواریوم انزلی؛ تونل آکواریوم

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های آکواریوم انزلی تونل آن است. بی‌شک هر بازدید کنندهای بعد از یک‌بار بازدید از این مکان عاشق و شیفته آن خواهد شد. این در واقع یک تونل شیشه‌ای است که دارای طول 40 متر بوده و چیزی در حدود پنج میلیون لیتر آب در آن جای گرفته است. ساخت این تونل زیبا با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته صورت پذیرفته است که در واقع سرمایه‌گذار اصلی آن کشور ترکیه بوده. شما می‌توانید با حضور در این تونل و پرسه زدن در آن خود را دقیقاً در بین موجودات آبزی ببینید و هیچ حایلی جز یک شیشه شفاف بین شما و دنیای زیرآب نخواهد بود. چرخش ماهی‌ها و شنای زیبای آن‌ها در حوالی تونل بی‌شک شما را حیرت زده خواهد کرد.

سفری به جنوب در دل آکواریوم انزلی

شما می‌توانید در دل آکواریوم انزلی باشید و به جنوب کشور سفر کنید. در واقع می‌توانید با مراجعه به سالن خلیج فارس که یکی از زیباترین و با شکوه ترین بخش‌های آکواریوم انزلی است از ماهی‌های جنوب کشور نیز بازدید کنید که به نوبه‌خود بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است. شما می‌توانید عکس‌های زیبایی از این سالن تهیه کنید چرا که عکسبرداری کاملاً آزاد است. بنابراین می‌توانید از لحظه به لحظه های هیجان‌انگیز سفرتان خاطره سازی کنید.

برای خرید ویلا ساحلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

دیگر قسمت‌های جذاب آکواریوم انزلی

از دیگر دیدنی‌های جذاب آکواریوم انزلی می‌توان به سالن صخره‌های مرجانی. آمازون، غار دریایی و زیر دیایی، دریای خزر، محل مخصوص غذا دادن به ماهی. کوی واتوز، تماشای کوسه ماهی ها، پرندگان و خزندگان. سینمای واقعیت مجازی، سرزمین بازی، لونا پارک، کافی شاپ، رستوران، گیفت شاپ و سالن بولینگ اشاره کرد. شما می‌توانید با سپری‌کردن بخشی از اوقات تان در هرکدام از این بخش‌ها شیرین ترین لحظات را برای خود و خانواده‌تان بسازید. شما حتی می‌توانید بخشی را برای عکاسی انتخاب کنید. و عکس‌های مونتاژ شده بسیار جذابی را به‌ثبت برسانید که بی‌شک برایتان خاطره ساز خواهد شد.

نتیجه‌گیری

آکواریوم انزلی یکی از جذاب‌ترین دیدنی‌های این شهر است. که با ورود به آن خود را بی‌شک در دنیایی متفاوت و هیجان‌انگیز حس خواهید کرد. آکواریوم انزلی فضایی سرپوشیده دارد و می‌توانید بدون در نظر گرفتن فصل و ماه سال اقدام به بازدید از آن نمایید.

برای خرید ویلا مشاع در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×