گیلان، زیباکنار
0133416

اجاره ویلا 200 متری در گیلان

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1400-01-16
اجاره ویلا 200 متری در گیلان

ویلاها در شمال کشور دارای انواع مختلفی هستند و با توجه به این تفاوت‌ها قیمت اجاره ویلا در شمال کشور نیز متفاوت است. یکی از مناطق دیدنی در شمال کشور گیلان است.

گیلان دارای جاذبه‌های طبیعی فراوانی است. به‌همین دلیل اغلب افراد ترجیح می‌دهند تا در گیلان ویلای دویست متری اجاره کنند. در ادامه مقاله قصد داریم تا نکاتی که در هنگام اجاره ویلا 200 متری در گیلان باید مدنظر داشته‌ باشید را بررسی کنیم.

شمال کشور پر از جاذبه‌های دیدنی است. از رامسر تا جنگل‌های ابر و بسیاری از موارد دیگر. علاوه بر جاذبه‌های فراوان طبیعی، شمال کشور دارای جاذبه‌های توریستی نیز است. در سال‌های اخیر تعداد توریست‌هایی که به شمال کشور ایران سفر کرده‌اند، بسیار افزایش پیدا کرده است.

مسلم است که همه افراد پول کافی برای خرید ویلا در شمال کشور را ندارند. خصوصاً در سال‌های اخیر که به‌دلیل تورم و بالارفتن نرخ ارز قیمت ویلا به‌شدت افزایش پیدا کرده است. بهترین راه حل برای افرادی که به سفر شمال کشور علاقه دارند، اجاره ویلا در شمال کشور است.

قیمت تمام‌شده اجاره ویلا در شمال کشور

قیمت تمام‌شده اجاره ویلا 200 متری در گیلان به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارتند از: فصل اجاره ویلای استخردار در شمال، قدمت ویلا، نوع استخر طراحی‌شده در ویلا، متراژ ویلا و استخر. این عوامل مهم‌ترین عواملی هستند که در قیمت تمام‌شده ویلا نقش دارند.

در حال حاضر با توجه به نوسانات قیمت تمام‌شده ویلا در شمال کشور خرید ویلا به‌صرفه نیست. به‌همین دلیل بیشتر افراد ترجیح می‌دهند تا ویلایی اجاره کنند. چراکه نیاز به وقت و سرمایه ندارد. همان‌طور که اشاره کردیم هزینه تمام‌شده ساخت ویلای استخردار در شمال کشور به عوامل مختلفی بستگی دارد.

نکات مهم در هنگام اجاره ویلا در گیلان

نوع سند ویلا

یکی دیگر از نکات قابل تأمل در هنگام خرید ویلا نوع سند ملک است. اگر اطلاعات کافی در این زمینه ندارید، حتماً از مشاور املاک ماهر و معتبر بخواهید تا نوع سند شما را چک کنند. برخی از افراد بر روی سند ویلا وام می‌گیرند.

در صورت عدم پرداخت قسط‌ها شما ناچار به پرداخت هستید چون سند ویلا به‌نام شما است. مورد دیگری که احتمال دارد رخ دهد فروش ویلا با قولنامه به چند نفر است. تا جای ممکن بدون داشتن سند معتبر ویلا را با قولنامه خریداری نکنید.

متأسفانه برخی از افراد سودجو نیز زمینی که کاربری کشاورزی دارد را به فروش می‌رسانند. این مسئله بعداً مشکلات فراوانی برای شما ایجاد می‌کند. چراکه این زمین‌ها کاربری ساخت‌وساز ندارند و تنها باید برای مصارف کشاورزی از آن‌ها استفاده کرد.

مصالح به‌کاررفته در ساخت

نوع مصالحی که در ساخت ویلا به‌کاررفته است. هر چه قدر مصالحی که در ساخت به‌کاررفته است بهتر باشند، عمر سازه بیشتر است و کمتر نیاز به بازسازی وجود دارد.

ویلای دوبلکس

در ویلاهای دوبلکس داشتن چشم‌انداز مناسب یک مزیت مهم و ضروری به‌شمار می‌آید. اگر قصد رهن ویلای دوطبقه را دارید حتماً به طبقه دوم ویلا بروید و چشم‌انداز ویلا را چک کنید.

چشم‌انداز ویلا

قبل از خرید ویلا مشخص کنید که قصد خرید ویلا در چه منطقه‌ای از شمال را دارید، ویلاهای دوبلکس هر چه به‌سمت دریا نزدیک‌تر باشند قیمت بالاتری دارند.

انواع ویلاها چه دوبلکس و چه فلت، به دو صورت ساحلی و جنگلی ساخته می‌شوند. توجه‌ داشته‌ باشید که اگر قصد خرید ویلای فلت در منطقه ساحلی یا جنگلی را دارید چشم‌انداز را چک کنید. چراکه اغلب ویلاهای فلت چشم‌انداز مناسبی ندارند.

برخی از افراد دوست دارند تا از ویلا، ساحل، جنگل یا غروب خورشید را تماشا کنند. باید در هنگام خرید چشم‌انداز ویلا را چک کنید تا با توجه به معیارهای شما باشد.

ظاهر و زیبایی ویلا

ظاهر ویلا یکی دیگر از نکاتی است که در هنگام خرید باید مدنظر قرار دهید. هرگز ظاهر ویلا را به‌تنهایی به‌عنوان معیار اصلی مدنظر قرار ندهید. چراکه ویلاهایی ساخته می‌شوند که ظاهر بسیار زیبا و جذابی دارند اما در عمل استحکام بسیار کمی دارند و از مصالح باکیفیت در ساخت آن‌ها استفاده نشده است.

شاید بتوان ظاهر ویلا را تغییر داد اما نمی‌توان زمین، مصالح، محل قرارگیری ویلا را به‌راحتی تغییر داد.

تفاوت هزینه اجاره ویلا در مناطق شرجی و روستایی

به‌طور کلی هزینه اجاره ویلا 200متری در گیلان، در مناطق شرجی و روستایی شمال کشور با هم متفاوت است و به عوامل مختلفی از جمله فصل بستگی دارد. همان‌طور که می‌دانید اجاره ویلا در مناطق شرجی در فصول سرد سال رونق بیشتری نسبت به فصول گرم سال دارد.

قیمت اجاره ویلا در زمستان

اجاره ویلا 200متری در گیلان در فصل زمستان نسبت به فصل‌های تابستان و بهار کمتر است دلیل این امر را می‌توان چند مورد دانست، یکی از این عوامل نوع آب‌وهوای شمال کشور در فصل زمستان است.

به‌دلیل بارش شدید باران و برف در شمال کشور، افراد کمتری به شمال کشور سفر می‌کنند و همین عامل باعث می‌شود تا افرادی که دارای ویلا هستند، برای کسب درآمد ویلا را با قیمت بسیار کمتری اجاره دهند.

در فصل زمستان ویلاهایی که دارای استخر هستند، نیز با قیمت بسیار کمتری اجاره داده می‌شوند. چراکه استخر در فصل زمستان عملاً به‌کار نمی‌آید. نوع آب‌وهوا و بارش برف و باران در شمال کشور اجازه استفاده از استخر ویلا را به شما نمی‌دهد.

قیمت اجاره ویلا در فصل زمستان به ازای شبی بین 500 هزار تومان تا دو میلیون تومان بسته به امکانات ویلا است.

 قیمت اجاره ویلا در فصل تابستان

اجاره ویلا 200متری در گیلان در فصل تابستان پررونق‌تر از فصل زمستان و سایر فصول سال است و تعطیلات زیاد در فصل تابستان باعث می‌شود تا افراد بیشتری  برای سفر به شمال کشور بروند.

همین امر باعث می‌شود تا تقاضا برای اجاره ویلا در شمال کشور بیشتر باشد و این عامل باعث می‌شود تا هزینه اجاره ویلا در شمال کشور در این تایم بیشتر باشد. به‌طور کلی هرچه تقاضا برای اجاره ویلا بیشتر باشد، قیمت اجاره ویلا نیز افزایش پیدا می‌کند.

در فصل تابستان هم هوا بهتر است و هم مدت‌زمان برای اجاره ویلا بیشتر از سایر فصول است. به‌طور معمول اجاره ویلا در فصل تابستان از قیمت 1میلیون تومان به ازای شبی آغاز می‌شود و با توجه به امکاناتی که ویلا دارد تا قیمت 3 میلیون تومان هم می‌رسد.

معمولاً ویلاهایی که دارای استخر، سونا و جکوزی هستند قیمت تمام‌شده بیشتری دارند. چه در فصل تابستان و چه در فصل زمستان. قیمت اجاره ویلاهای مدرن از سایر ویلاها بیشتر است.

علت این امر را می‌توانیم هزینه مصالح به‌کاررفته در ساخت ویلاهای مدرن و امکانات این دسته از ویلاها بدانیم. ویلاهای دوبلکس در فصل تابستان به‌دلیل اینکه اغلب افراد به‌صورت گروهی به شمال کشور سفر می‌کنند، بیشتر  اجاره داد می‌شوند.

رونق اجاره این دسته از ویلاها در فصل تابستان در شمال کشور بیشتر است. بر عکس در فصل زمستان ویلاهای دوبلکس به‌دلیل اینکه نیاز بیشتری به وسایل گرمایشی دارند کمتر مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرند.

 قیمت اجاره ویلا در فصل بهار

 قیمت اجاره ویلا 200متری در گیلان در فصل بهار نیز به‌دلیل عید و تعیلات نوروزی بسیار بیشتر از حد نرمال است. در این فصل به‌دلیل افزایش تعداد مسافران ورودی به شمال کشور و کم‌بودن تعداد ویلاها قیمت اجاره ویلاها به‌شدت افزایش پیدا می‌کند.

بازار اجاره ویلا در شمال در فصل بهار بسیار داغ و پررونق است. افرادی که ویلا اجاره می‌دهند هر ساله متوجه این امر هستند و از این فرصت استفاده می‌کنند به‌همین دلیل است که هر فرد قیمت متفاوتی برای ملک ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های مهمی که در فصل بهار وجود این است که به‌دلیل سرسبز بودن منظره اطراف ویلا کاملاً مشخص است و شما می‌توانید به‌راحتی متوجه شوید که آیا این ویلا آرامش‌بخش و زیبا هست یا خیر.پ

علاوه بر این اگر ویلا نیاز به طراحی و بازسازی داشت می‌توانید این کار را در تابستان انجام دهید. درست است که اجاره ویلا در فصل بهار بسیار پررونق است، اما قیمت‌ها در این فصل ارزان نیستند و اغلب قیمت اجاره در این فصل نوسان بیشتری دارد.

یکی از مزیت‌های اجاره ویلا در فصل بهار این است که به‌دلیل آب و هوای مناسب امکان استفاده از امکانات برای شما راحت‌تر است. معمولاً قیمت اجاره ویلا در شمال کشور در فصل بهار به ازای شبی 1 میلیون تومان تا 3 میلیون تومان با توجه به نوع ویلا متغیر است.

قیمت اجاره ویلا در فصل پاییز

اجاره ویلا در پاییز کمتر از سایر فصول سال است. به‌دلیل اینکه مدارس در فصل پاییز باز می‌شود، خانواده‌ها کمتر به شمال کشور سفر می‌کنند و تعداد افرادی که به شمال کشور می‌روند و قصد اجاره ویلا دارند کاهش پیدا می‌کند.

در نتیجه اینکه تعداد افراد مایل به اجاره ویلا در فصل پاییز قیمت ویلا در این فصل به‌شدت کاهش پیدا می‌کند.  اگر چه فصل پاییز بلافاصله پس از فصل تابستان قرار دارد و خرید و فروش ملک در تابستان به فصل پاییز ادامه دارد اما به اندازه آن پررونق نیست.

قیمت اجاره ویلا دارای استخر در شمال کشور

قیمت تمام‌شده اجاره ویلا در شمال کشور به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارتند از: فصل اجاره ویلای استخردار در شمال، قدمت ویلا، نوع استخر طراحی‌شده در ویلا، متراژ ویلا و استخر.

این عوامل مهم‌ترین عواملی هستند که در قیمت تمام‌شده ویلا نقش دارند. در حال حاضر با توجه به نوسانات قیمت تمام‌شده ویلا در شمال کشور خرید ویلا به‌صرفه نیست. در نتیجه بیشتر افراد ترجیح می‌دهند تا ویلای استخردار اجاره کنند.

علاوه بر اینکه ساخت استخر چه سرپوشیده و چه سرباز در ویلا کار آسانی نیست و شما باید مجوزهای مختلفی را بگیرید و نیاز به وقت و سرمایه دارد.

به‌همین دلیل است که حتی برخی از افرادی که در شمال کشور ویلا دارند اما ویلای آن‌ها استخر ندارد، ترجیح می‌دهند در فصل‌هایی که مناسب استفاده از استخر هستند، ویلای دارای استخر اجاره کنند.

همان‌طور که اشاره کردیم هزینه تمام‌شده ساخت ویلای استخردار در شمال کشور به عوامل متخلفی بستگی دارد. به‌همین دلیل است که هزینه اجاره ویلاهای دارای استخر چه سرپوشیده و چه سرباز متفاوت است و قیمت ثابتی ندارد.

نتیجه‌گیری

به‌طور کلی اجاره ویلا 200متری در گیلان مطابق با سایر شهرهای شمالی کشور است و مورد خاصی برای اجاره ویلا در گیلان وجود ندارد.

شرکت انبوه‌سازان آرش به مدیریت و سرمایه‌گذاری امین و آرش تقی پور دهکاء بیش از ۱۵ سال است که در حوزه ساخت‌وساز شهرک‌های ویلایی در حوزه منطقه آزاد انزلی مشغول به فعالیت است.

مرکز اصلی شرکت ساختمانی انبوه‌سازان آرش منطقه آزاد انزلی در زیباکنار بعد از صدا و سیما شهرک آرش ۲ میباشد. اگر شما هم قصد ساخت‌وساز یا خرید ویلا در شمال کشور را دارید، شرکت انبوه‌سازان آرش انتخاب مناسبی برای شما است.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×