گیلان، زیباکنار
0133416

معروفترین اقامتگاه‌های بوم‌گردی مازندران

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
اقامتگاه‌های بوم‌گردی مازندران

آیا اقامتگاه‌های بوم‌گردی مازندران را می‌شناسید؟ خیلی‌ها که برای تفریح و سپری‌کردن لحظات خوش به سفر می‌روند برای اقامت موقت و کوتاه ممکن است دچار مشکل شوند. اقامتگاه‌های بومگردی راه حل خوبی برای این مشکل مسافران هستند.

از آنجا که استان مازندران سالانه میزبان مسافران و گردشگران زیادی است به‌همین دلیل، اقامتگاه‌های بومی مازندران متعددی در آن به‌وجود آمده است. در این مطلب به معروف‌ترین اقامتگاه‌های بوم‌گردی مازندران پرداخته شده است.

برای خرید ویلا در سرخرود با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

معروف‌ترین اقامتگاه‌های بوم‌گردی مازندران

اقامتگاه بوم‌گردی، به مجموعه‌ای از سوییت‌ها یا کلبه‌ها یا ساختمان‌های اقامتی گفته می‌شود که در نزدیکی یک جاذبه گردشگری ساخته می‌شود و امکانات خوبی را برای مسافران و گردشگران فراهم می‌کند. اقامتگاه‌ها می‌تواند در جاهای مختلفی مانند روستا، جنگل، کوهستان یا دیگر موارد ساخته می‌شود.

خرید زمین هکتاری در شمال را به کارشناسان خبره ما بسپارید.

بدون شک مازندارن به‌عنوان یک استان با جاذبه‌های متعدد دارای اقامتگاه‌های بوم‌گردی متعددی است. در زیر به برخی از شناخته‌شده ترین اقامتگاه‌های بوم‌گردی مازندران پرداخته شده است:

دهکده توریستی برنجستانک

اگر دنبال یک اقامتگاه عالی و زیبا در دل مناظر زیبا و دیدنی هستید که امکانات بسیار خوبی هم داشته باشد، پس دهکده توریستی برنجاستانک می‌تواند گزینه‌ای عالی باشد. این اقامتگاه هر ساله میزبان گردشگران بسیاری است که به استان زیبای مازندران می‌آیند.

این اقامتگاه دارای کلبه‌های متعددی است که ظرفیت های مختلفی دارد.همچنین این اقامتگاه به‌خوبی با امکانات مختلف مانند وسایل مجهز آشپزخانه، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، اینترنت، رستوران، پارکینگ و دیگر موارد تجهیز شده است.

برای خرید ویلا کلنگی در شمال با هلدینگ آرش در تماس باشید.

این اقامتگاه در سوادکوه قرار دارد. شما می‌توانید از پیش و به‌صورت آنلاین، برای اقامت در این کلبه‌ها اقدام کنید. آدرس دقیق این اقامتگاه در جاده فیروزکوه، 8 کیلومتری قائم شهر، جاده کارخانه صنعتی بشل است.

شما می‌توانید در این اقامتگاه به‌خوبی از مناظر بسیار زیبای اطراف آن نیز لذت ببرید و لحظاتی خوش را سپری کنید.

اقامتگاه بوم‌گردی خان‌سره

اگر دوست دارید تا در عین اقامت در مکانی مناسب، از تماشای فضای سبز و زیبا لذت ببرید پس اقامت گاه بوم‌گردی خان سره که در شهر شیرگاه سوادکوه قرار دارد گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

خرید ویلا شهرکی در شمال را با بهترین امکانات و قیمت با ما تجربه کنید.

این اقامتگاه شامل پنج اتاق با ظرفیت های مختلف است. این اقامتگاه دارای پارکینگ مسقف، آشپزخانه عمومی، وسایل گرمایشی و سرمایشی و دیگر موارد است. جاذبه‌های متعددی در اطراف این اقامتگاه وجود دارد که شما می‌توانید از آنها دیدن‌کنید و لذت ببرید.

اقامتگاه بومگردی ویشارده

از دیگر اقامتگاه‌های معروف استان مازندارن، اقامتگاه ویشارده است. این اقامتگاه در روستای شیردار کلا قرار دارد و دارای 10 اتاق یا سوییت است که همگی مجهز هستند.

این اتاق‌ها یا سوییت‌ها دارای حمام، آشپزخانه، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و دیگر موارد هستند. در اطراف این اقامتگاه می‌توان مناظر طبیعی زیبایی را مشاهده کرد و لحظات خوشی را سپری کرد.

شما می‌توانید به‌صورت اینترنتی برای رروز اتاق‌های این اقامتگاه اقدام کنید.

اقامتگاه ننه گل ابرو

این اقامتگاه زیبا و سنتی که می‌تواند فضایی سنتی و قدیمی را برای شما فراهم‌کند، در روستای کریم آباد شهر چالوس در استان مازندران قرار دارد. در این اقامتگاه شما می‌توانید حسابی از مدرنیته فاصله بگیرید و تجربه حس زندگی در یک خانه با دیوارهای کاهگلی و چوبی با اتاق‌های زیبا را داشته‌باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر برای  خرید ویلا نوساز در شمال، با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

این اقامتگاه دارای 12 اتاق است و مجهز به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی هستند. خدمات دهی در این اقامتگاه به‌شکل سنتی است و شما می‌توانید در این اقامتگاه به معنای واقعی زندگی روستایی را تجربه کنید. مناظر این روستا نیز جذاب و دیدنی هستند.

اقامتگاه نگین کیاسر

از دیگر اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان مازندران که شناخته‌شده است، اقامتگاه نگین کیاسر است. این اقامتگاه در شهر کیاسر استان مازندران قرار دارد و دارای 18 اتاق 6 تا 10 نفره است.

به‌طور کلی این اقامتگاه ظرفیت پذیرایی از 120 گردشگر را دارد. این اقامتگاه دارای امکانات مختلفی برای رفاه گردشگران است.  سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، حمام، پارکینگ غیر مسقف و توالت های ایرانی و نیز فرنگی در این اقامتگاه ها وجود دارند.

اقامت گاه بومگردی یارا

اقامتگاه بوم‌گردی یارا در روستای کلاچ پا در تنکابن قرار دارد. این اقامتگاه به‌طور کلی دارای 3 ساختمان است. 2 تا از این ساختمان‌ها مربعی و یکی دایرهای است. این اقامتگاه در دل فضایی سبز و زیبا قرار گرفته است و این یکی از جذابیت‌های این اقامتگاه است.

این اقامتگاه دارای امکانات بسیار خوبی است. هرکدام از این ساختمان‌ها دارای حمام اختصاصی، اینترنت، تلویزیون، یخچال، سیستم‌های گرمایشی وسرمایشی و دیگر موارد هستند. در محوطه‌این اقامتگاه نیز کافی‌شاپی وجود دارد که توانایی پذیرایی از افراد زیادی را دارا است. خدمات این اقامتگاه بسیار خوب و مناسب است.

اقامتگاه بوم‌گردی چامگاه

یکی دیگر از اقامتگاه‌های شناخته‌شده در مازندران، اقامتگاه بوم‌گردی چامگاه است. این اقامتگاه در روستای گلین قرار دارد که در اطراف رامسر قرار دارد.

این اقامتگاه زیبا در حدود 70 کیلومتری رامسر قرار دارد و برای رسیدن به آن باید از میان جنگل دالخانی عبور کنید.

اقامتگاه ماهور یکی از اقامتگاه‌های بوم‌گردی مازندران

از دیگر اقامتگاه‌های شناخته‌شده و معروف در استان مازندران، اقامتگاه ماهور است که در شهر بابلسر قرار دارد. این اقامتگاه که خانه‌ای قدیمی محسوب می‌شود شامل 7 اتاق است.

ظرفیت کلی این اقامتگاه 30 نفر است. این اقامتگاه دارای امکانات خوبی است که از میان آن‌ها می‌توان به آشپزخانه عمومی مجهز، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مناسب و دیگر موارد اشاره کرد. به‌جز موارد بالا، اقامتگاه زیاد دیگری در مازندران وجود دارند. شما می‌توانید بنابر مقصد خود یکی از اقامتگاه‌های مناسب را از پیش رزرو کنید.

برای خرید ویلا در بابلسر با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

اگر دوست دارید تا در شهرهای شمالی، ویلا خریداری کنید انبوه‌سازان آرش می‌تواند گزینه‌ای بسیار عالی برای شما باشد. این شرکت با ارائه بهترین ویلاها با قیمت‌های مناسب و شرایط فروش عالی بهترین گزینه برای ویلادار شدن شما خواهد بود.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×