گیلان، زیباکنار
0133416

امن‌ترین ویلاهای جنگلی در شمال کشور

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
امن‌ترین ویلاهای جنگلی

صحبت از خرید ویلای جنگلی و یا حتی اجاره آن که می‌شود، افراد کمی پا پس می‌کشند. چراکه تصور می‌کنند، ویلای جنگلی یعنی ویلایی که صرفاً یکه و تنها در میان انبوهی از درختان جنگلی جا خوش کرده و شب‌ها چیزی جز زوزه کش‌دار گرگ‌ها به گوش نمی‌رسد! نمی‌توان خط بطلانی بر این تصور کشید. اما باید گفت که مناطقی در شمال وجود دارند که ویلاهای جنگلی آن زبانزد خاص و عام اند و اصلاً مردم به عشق همین ویلاهای جنگلی و اقامت در آن‌ها راهی شمال می‌شوند. بنابراین می‌توان به شمال سفر کرد و به‌دنبال اجاره یا خرید امن‌ترین ویلاهای جنگلی در شمال بود.

امنیت ویلا

اغلب سازندگانی که اقدام به ساخت‌وساز ویلای جنگلی می‌کنند، امنیت آن را مدنظر قرار می‌دهند. چراکه ویلاهای جنگلی فاقد امنیت بسیار سخت به فروش می‌رسند و اجاره می‌شوند ویا ممکن است اصلاً خریداری برای آن‌ها پیدا نشود. بنابراین امنیت منطقه پیش از هر چیز توسط سازندگان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

با این حال باز هم می‌توان امنیت را در ویلاهای جنگلی درجه‌بندی کرد و به هر کدام از مناطق شمالی رتبه‌ای در این باره داد. در برخی از شهرهای شمالی امن‌ترین مناطق جنگلی برای ساخت ویلا انتخاب شده است. بنابراین اگر شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که حساسیت‌های خاصی روی اجاره یا خرید ویلای جنگلی با بیشترین میزان از امنیت دارید، اما نمی‌دانید چه مناطقی برای این موضوع مناسب است، با ما همراه شوید تا امن‌ترین ویلاهای جنگلی در شمال کشور را بهتر بشناسید و انتخاب دقیق‌تری در این حوزه داشته‌ باشید.

ویلاهای جنگلی شهرکی در شمال دارای بیشترین میزان امنیت هستند

اگر می‌خواهید میزان امنیت ویلای جنگلی در شمال را به سقف خود برسانید و امن‌ترین ویلای جنگلی را انتخاب کنید، باید گفت که باید سراغ ویلاهای شهرکی در شمال بروید. این ویلاها در محیطی شهرکی ساخته‌شده‌اند و از هر لحاظ دارای امنیت بسیار بالایی هستند.

اگر در مورد این موضوع نگران هستید که ممکن است در جنگل هر فردی رفت‌وآمد کند و در حوالی  ویلای شما پرسه بزند باید گفت که در ویلاهای جنگلی شهرکی چنین چیزی ممکن نیست چرا که تمامی رفت‌وآمدهایی که به محوطه شهرک صورت می‌پذیرد تحت نظر نگهبانان است و هیچ فردی غیر از ساکنین شهرک اجازه ورود به شهرک را ندارند.

در ویلای شهرکی امنیت ویلای شما زمانی که در ویلا حضور ندارید حفظ خواهد شد

افرادی زیادی در مورد امنیت ویلای جنگلی از این بابت نگرانی‌هایی دارند که در زمان نبودشان در ویلا، امنیت ویلا در معرض خطر خواهد بود چرا که فردی در ویلا حضور ندارد و به‌دلیل اینکه محیط‌های جنگلی محیط‌هایی بدون حصار است هر فردی می‌تواند به ویلا نزدیک شود و یا وارد ویلا شود. اما باید گفت که در مورد ویلای شهرکی به‌هیچ‌وجه چنین موضوعی اتفاق نخواهد افتاد چرا که ویلاهای شهرکی دارای حراستی قوی هستند که اجازه ورود به هیچ فردی غیر از ساکنین را نمی‌دهند.

بنابراین اگر جزو افرادی هستید که تنها در تعطیلات نوروز، تعطیلات تابستان و یا در اوقاتی خاص از سال به ویلای جنگلی خود سر می‌زنید نگران نباشید چرا که در باقی اوقات سال که ویلای شما خالی است هیچ خطری ویلا را تهدید نخواهد کرد و امنیت آن در سطح بسیار بالایی حفظ خواهد شد.

در ویلاهای شهرکی به‌ دلیل داشتن نگهبان، هیچ فردی از خارج شهرک اجازه ورود به شهرک را ندارد و تنها همسایگان شما در شهرک حضور خواهند داشت. بنابراین حتی اگر در مورد سیستم‌های امنیتی ویلا چندان سختگیرانه عمل نکردید، باز هم جای نگرانی نیست. چراکه نیازی به پیاده‌سازی سیستم‌های امنیتی ویژه نخواهید داشت.

ویلای جنگلی بایستی دارای تجهیزات امنیتی همچون دوربین مداربسته باشد

یکی از مهم‌ترین مواردی که یک ویلای جنگلی را ویلایی امن تبدیل می‌کند دارا بودن تجهیزات امنیتی است. این تجهیزات در مورد ویلاهای جنگلی که به‌طور مستقل ساخته می‌شوند به‌نوعی الزامی است. اگر می‌خواهید ویلایی جنگلی خریداری کنید و یا اجاره نمایید بایستی به این موارد دقت کنید.

ویلای جنگلی بایستی دارای سیستم دوربین مداربسته باشد تا بتوانید تمام رفت‌وآمدهای حوالی ویلا را کنترل کنید. اگر در مورد امنیت ویلا نگران هستید تعبیه دوربین مداربسته می‌تواند اقدام مناسبی باشد. این گونه ویلاها غالب دارای امنیت بیشتری هستند چرا که حتی اگر فردی قصد داشته باشد تا به ویلای شما نزدیک شود با دیدن دوربین‌های مداربسته پشیمان خواهد شد.

شما حتی زمانی که در ویلا حضور ندارید و در هشد خود هستید می‌توانید امنیت ویلا را چک کنید و چه چیز بالاتر از این که حتی در زمان نبود شما نیز امنیت ویلای جنگلی‌تان تامین باشد.

اگر برای ویلای خود از یک نگهبان کمک می‌گیرید می‌توانید در زمان‌هایی که در ویلا حضور ندارید حتی عملکرد نگهبان را نیز تحت کنترل داشته‌باشید.

شما می‌توانید به فیلم‌های ذخیره شده در دوربین مداربسته نیز دسترسی داشته‌باشید و به‌صورت آنلاین آن را تحت نظر بگیرید. بنابراین تصور نکنید که خرید ویلای جنگلی برابر با خرید ناامنی برای خود است. شما می‌توانید با این راهکارهای ساده امنیت ویلای جنگلی را تا حد امکان بالا ببرید. بسیاری از سازندگان ویلای جنگلی در حین ساخت ویلا، این تجهیزات امنیتی را روی آن پیاده‌سازی می‌کنند تا موضوع امنیت ویلای جنگلی برای خریداران حل شده باشد.

ویلاهای جنگلی که دارای درب‌های ضد سرقت هستند امنیت بالایی دارند

دارا بودن درب‌های ضد سرقت و قفل های ضد سرقت  نیز یکی از مواردی است که امنیت ویلای جنگلی در شمال را تضمین می‌کند. هیچ فردی غیر از خود شما از هیچ طریقی نمی‌تواند درب ویلا و قفل های آن را باز کند بنابراین اگر به‌دنبال امن‌ترین ویلاهای جنگلی در شمال هستید دارا بودن قفل های ضد سرقت را مد نظر قرار دهید.

امن‌ترین ویلاهای جنگلی دارای سیستم‌های هوشمند هستند

ویلاهای جنگلی که دارای سیستم امنیتی هوشمند هستند امکان ورد افراد متفرقه به ویلا در آن‌ها نزدیک صفر است. بنابراین اگر می‌خواهید امنیت ویلای جنگلی مستقل را تا حد امکان بالا ببرید بایستی سیستم‌های هوشمند روی آن نصب کنید.

تنها افرادی قادر به واردشدن و خارج‌شدن از ویلا هستند که شما برای سیستم تعریف کرده باشید. چنانچه فردی غیر از این افراد بخواهد وارد ویلا شود، سریعاً پیامی بر گوشی هوشمند یا تبلت شما ظاهر خواهد شد. شما اطلاع خواهید یافت که فردی غیر از افراد تعریف‌شده در سیستم قصد ورود به ویلا را دارند. شما همچنین می‌توانید به‌واسطه گوشی هوشمند و تبلت خود سیستم‌های آب و برق و گاز را نیز در ویلا تحت کنترل بگیرید.

ویلاهای جنگلی که دارای سیستم آژیر هشدار دهنده هستند

دارا بودن سیستم آژیر هشدار دهنده می‌تواند امنیت ویلای جنگلی را تا حد زیادی افزایش دهد. چنین سیستمی به‌محض ورود افراد ناشناس شروع به هشدار دادن می‌کند و شما را مطلع خواهد ساخت. دقت داشته‌باشید که میزان حساسیت آژیر را به گونه‌ای تنظیم کنید که موجب آزار و اذیت همسایه‌ها نشود.

حضور نگهبان در ویلای جنگلی می‌تواند موجب افزایش سطح امنیت آن شود

با به‌کار گیری یک نگهبان در ویلای جنگلی می‌توان امنیت آن را تا حد بسیار زیادی بالا برد. وجود نگهبان در ویلا به این معناست که نه‌تنها در زمان حضور شما بلکه زمان‌هایی که در ویلا حضور ندارید هم امنیت آن تامین است. بنابراین ویلاهای جنگلی باید به‌نحوی ساخته شوند که دارای یک اتاقک نگهبانی باشند. در این صورت می‌توانید از یک نگهبان کمک بگیرید و نه‌تنها امنیت ویلا بلکه مورادی چون رسیدگی به گل و گیاهان را به او بسپارید. بد نیست در کنار نگهبان از یک سگ پاسبان نیز یاری بگیرید. اغلب ویلاهای جنگلی شمال دارای سگ پاسبان هستند تا امنیت ویلا به میزان بیشتری تامین شود.

نتیجه‌گیری

خرید ویلای جنگلی در شمال همواره دغدغه‌هایی با خود به‌ همراه داشته است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها برپایی امنیت در محیط ویلا و حوالی آن است. اغلب افراد به این دلیل که مناطق جنگلی مناطقی بی‌مرز و حصار هستند، نسبت به خرید ویلای جنگلی دچار تردید می‌شوند. با این حال همچنان به خرید ویلای جنگلی علاقه دارند.

طبق مواردی که در بالا گفتیم، شما می‌توانید امنیت ویلای جنگلی را طوری افزایش دهید که هیچ جنبنده‌ای نتواند به آن نزدیک شود. اما اگر حوصله‌ این دنگ و فنگ‌ها را ندارید و می‌خواهید در ویلای جنگلی سکونت داشته‌ باشید و سیستم‌های امنیتی متنوع در آن پیاده‌سازی نکنید، بایستی سراغ ویلاهای شهرکی بروید.

گروه شهرک‌سازان آرش با همین هدف خاص اقدام به ساخت ویلاهای شهرکی با امنیت فوق‌العاده در شمال نموده‌اند. شما نیز می‌توانید برای خرید امن‌ترین ویلاهای جنگلی در شمال با کارشناسان حرفه‌ای گروه شهرک‌سازان آرش در تماس باشید تا بهترین مشاوره ها را دریافت کنید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×