گیلان، زیباکنار
0133416

راهنمای انتخاب بهترین وسایل سرمایشی ویلا

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-05-15
وسائل سرمایشی ویلا

خنک نگه‌داشتن ویلا یکی از جمله کار های مهمی است که بتوان در روزهای گرم سال با خیال راحت زندگی کرد. وقتی محیط خانه بزرگ‌تر می‌شود خنک نگه‌داشتنش هم سخت تر می‌شود و شما نیاز داریم که سیستمی را انتخاب کنید که جوابگوی این محیط بزرگ باشد. در برخی ویلاها از کولر های ایستاده استفاده می‌کنند، مثلا بخش‌های مختلفی از خانه را کولر ایستاده میگذارند. این کار هزینه بسیاری دارد. موضوع مقاله انتخاب بهترین وسائل سرمایشی ویلا است.

برای اجاره ویلا در محمود آباد با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

حتی برای اینکه انتخاب کنید از چه کولری با چه قدرتی استفاده کنید باید ویژگی‌های چون تابش خورشید را در نظر بگیرید. در کل استفاده از کولر دارای هزینه است؛ چه در حین خرید برای ویلای شما که بستگی به متراژ ویلا دارد که چند کولر در آن کفایت می‌کند، و چه در زمانی که شما باید هزینه‌هایی برای تعویض فیلتر و سرویس دهی پرداخت کنید. هزینه‌هایی مانند پول برق و پول آب هم جای خود دارد.

انتخاب بهترین وسایل سرمایشی ویلا

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که در چه منطقه‌ای ویلا دارید؟ مثلا اگر در تهران زندگی می‌کنید اما ویلای شما در گیلان یا مازندران است باید بدانید که آب‌وهوا در این مناطق شرجی است و کسی در مناطق شمالی ار کولر آبی استفاده نمی‌کند. بنابراین خواه نا خواه شما در ویلاهای شمال رطوبت دارید و باید از سیستم‌هایی استفاده کنید که دمای داخل خانه را در سطح نرمال نگه دارد و رطوبت را در داخل ویلا کمتر سازد.

برای خرید ویلا در متل قو با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 بنابراین این نکات می‌تواند به شما برای انتخاب یک کولر و یا وسائل سرمایشی در ویلا کمک کند. در این مقاله می‌خواهیم روش‌های مهمی که در انتخاب یک وسیله سرمایشی دارای اهمیت است را بیاموزیم، با ما همراه باشید.

سیستم سرمایشی چه کارایی دارد و چه سیستمی است؟

همچنین سیستم سرمایشی می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید فضای خانه را تغییر دهید. سیستم سرمایشی در حقیقت با تولید سرما می پردازد تا بتوانید محیط مناسبی را برای خود ایجاد نمایید. شهرهای بسیاری وجود دارد که هوای بسیار گرمی‌دارند و داشتن کولر به‌منظور خنک کردن فضا، بسیار اهمیت دارد. چرا که وجود گرما باعث می‌شود تا بیماری هایی در ما مانند گرمازدگی و یا خون دماغ شدن اتفاق بیوفتد. بسیاری دیگر بیماری ها وجود دارد که به‌صورت مادر زادی در افراد است و افراد نیاز دارند محیطی خنک داشته‌باشند. 

در ادامه با یک دیگر به بررسی وسائل سرمایشی می پردازیم.

  • چیلر و فن کویل

یکی از مواردی که می‌تواند بسیار مناسب محیط ویلا با هر متراژی باشد، چیلر و فن کویل است. چیلر و فن کویل می‌تواند به شما کمک کند تا دما ورطوبت داخل خانه کاهش پیدا کند، همچنین دارای صدای بسیار کمی است که آزاردهنده و اذیت کننده نیست. چیلر مانند یونیت و دستگاهی خارجی، فن کویل ها را با نشانه یونیت های داخلی به آن متصل می‌کند. در هر قسمت از ویلا اگر از فن کویل استفاده کنید می‌تواند به شما کمک کند تا دمای آن بخش را تغییر دهید. با خاموش کردن تهویه می‌توانید ببینید که بخش‌های دیگر سیستم در حال کار کردن هستند.

برای خرید ویلا در لاهیجان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

امکان دیگری که درباره چیلرها وجود دارد این است بااضاف کردن بویلر می‌توان سیستم آن را به سیستم گرمایشی تغییر داد. بنابراین این امکان وجود دارد تا از آن به‌صورت دو منظوره استفاده کرد.

چیلر فن کویل

همانطور که میبینید چیلرو فن کویل می‌تواند انتخاب ایدآلی برای ویلای شما با تمام ویژگی‌هایی که دارد باشد. در حقیقت با قرارگرفتن این سیستم در تهویه های مرکزی می‌توان دریافت که سرد شدن سیال در یونیت مرکزی و انتقال برودتی که از آن حاصل می‌گردد با کمک لوله‌ها و کانال هایی که وجود دارد کل ویلا را می‌تواند به دمای خنکی برساند. توصیه ما به شما این است که از چیلر یا فن کویل استفاده کنید. مسلماً انتخاب منطقی خواهد بود.

برای ساخت ویلا سنتی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

قدرت بالا و دوکارگی، آلودگی کم، ابعاد های متفاوت از جمله ویژگی‌های مهم و مزایای خوب چیلر است اما طول عمر پایین و امنیت کم و امکان نصب در فضای باز می‌تواند معایب آن باشد. بنابراین برای خریدی درست و منطقی این موارد را هم در نظر بگیرید و توجه‌داشته‌باشید.

  • انتخاب اسپیلت برای ویلا

با توجه به موقعیتی که برای ویلا انتخاب کرده‌اید می‌توانید، از اسپیلت استفاده کنید، اسپیلت ها دارای قدرت بسیار خوبی برای خنک کردن محیط هستند، و هر چه در سایز های بزرگتری باشند، قدرت بالا تری هم دارند، هرچه که زمان می‌گذرد اسپیلت ها بهتر از قبل می‌شوند و امکانات خوبی را از خود نشان می‌دهند.

برای خرید ویلا در چابکسر با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

بنابراین می‌تواند برای شما از این نطر انتخاب خوب و موثری باشد، اما برای خرید اسپیلت آن هم برای ویلا باید نشان مصرفی آن را مورد بررسی قرار دهید و متراژ خانه را در نظر بگیرید. در کل هزینه مصرف اسپیلت بسیار بالا است و باعث می‌شود هزینه زیادی را بپردازید.

  • داکت اسپیلت

از همین جا، باید اشاره داشته باشیم که خرید داکت اسپیلت خریدی منطقی و درستی نیست زیرا شرایط مطلوبی را ندارند. همچنین باید کانال کشی های دقیق و زیادی برای آن درنظر بگیرید. داکت اسپیلت ها صدایی دارند که بسیار گوش خراش و عذاب آور است بنابراین از این بابت هم نمی‌تواند انتخاب خوبی باشند.

برای خرید ویلا در چمخاله با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

مورد دیگری که درباره داکت اسپیلت ها باید اشاره داشتیم، تنظیم دما است. شما برای تنظیم دما نمی‌توانید هر قسمت خانه را آنطور که می‌خواهید تنظیم کنید، فقظ باید از یک دمای یکسان همه‌جا برخودار باشند. این ویژگی هم بسیار ضعیف است و از نمره رضایت مشتریان کم می‌کند، همچنین افزایش برق هم ممکن است وجود داشته باشد. 

انتخاب یک کولر مناسب به‌عنوان یکی از وسایل سرمایشی ویلا دارای چه ویژگی‌هایی است؟

  • انتخاب کولر با صرف انرژی بسیار کم یا کم مصرف
  • کم صدا
  • دارای امکاناتی مناسب با شرایط ویلا
  • قیمت مناسب
  • کاربردی و قابل استفاده
  • خریدی مناسب با شرایط ویلا بر حسب قدرت موتور و متراژ ویلا

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×