گیلان، زیباکنار
0133416

مناسب‌ترین عایق‌های رطوبتی در ویلا شمال

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
عایق‌های رطوبتی در ویلا

آشنایی با مناسب‌ترین عایق‌های رطوبتی در ویلا می‌تواند به شما در انتخاب این ابزار جهت استفاده بهینه کمک کند. با سررسیدن فصل‌های پاییز و زمستان و شروع شدن بارش‌های دائمی در شمال، نگرانی صاحبان ویلاهای شمال هم شروع می‌شود. نگرانی از بابت نم پس‌دادن دیوارها، پوسته‌شدن رنگ دیوار، نفوذ آب در مصالح ساختمانی، چکه‌کردن آب در بخش‌هایی از سقف و شروع پوسیدگی و بروز آسیب‌های جدی برای ویلا از جمله‌ این نگرانی‌ها هستند.

بهترین روشی که می‌توان از طریق آن اقدام به جلوگیری از پوسیدگی و فرسودگی خانه‌های شمالی نمود و جلوی هزینه‌های سرسام‌آور را گرفت، استفاده از عایق رطوبتی است. عایق‌های رطوبتی جلوی نفوذ آب و رطوبت به بنای ویلا را می‌گیرند و از نم‌گرفتگی، پوسیدگی، فرسودگی و در شرایط بحرانی تخریب سقف یا دیوار ویلا جلوگیری می‌کنند. بنابراین نه‌ تنها طول عمر ویلای شما افزایش پیدا خواهد کرد بلکه به ارزش آن نیز افزوده خواهد شد.

از طرفی فصل‌های پاییز و زمستان به‌جای اینکه فصولی استرس زا برای شما باشند به زیباترین و لذتبخش ترین فضل های سال برایتان تبدیل می‌شوند. برای اینکه با انواع عایق های رطوبتی ویلاهای شمال آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

برای خرید ویلا در چابکسر با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

آشنایی با انواع عایق‌های رطوبتی

عایق رطوبتی ایزوفکس

عایق رطوبتی ایزوفکس با اسفاده از ماده‌ای به همن نام تولید می‌شود. پایه اصلی این ماده مواد نفتی است و می‌تواند به‌راحتی جایگزین ایزوگام گردد. نکته مثبت و قابل توجهی که در مورد عایق رطوبتی ایزوفکس وجود دارد این است که با اجرای این ماده بر روی سطوح، چسبندگی عجیبی بین این ماده و سطح زیرین آن ایجاد می‌شود که مانع از نفوذ هرگونه رطوبت و آب به این سطح خواهد شد.

عایق رطوبتی Z90

اگر تمایلی به استفاده از عایق های رطوبتی قدیمی ندارید و می‌خواهید با استفاده از عایق های رطوبتی نوین ویلای خود را عایق کاری کنید می‌توانید از عایق رطوبتی Z90 استفاده کنید که ماده‌ای کاراملی رنگ و چسبنده است و بر پایه رزین اکرلیک است. عایق رطوبتی Z90 قادر است بازه دمایی بین منفی 75 تا 350 درجه سانتیگراد را تاب بیاورد و مقاومت باور نکردنی در برابر حرارت و رطوبت دارد. این ماده سازگار با محیط‌زیست بوده و در برابر اشعه ماواربنفش خورشید نیز بسیار مقاوم است.

برای خرید ویلا در چمخاله با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

عایق رطوبتی نانو

یکی از عایق های رطوبتی پراستفاده در ویلاهای شمال عایق رطوبتی نانو است. این عایق رطوبتی تشکیل‌شده از رزین اکرلیک است و در بخش‌هایی از ویلا مانند سقف، سرویس‌های بهداشتی، تراس، آشپزخانه و پشت‌بام استفاده می‌شود. عایق رطوبتی نانو در برابر انبساط و انقباض کشش بالایی از خود نشان می‌دهد و از این رو به‌هنگام سرد و گرم‌شدن هوا مانع از ترک خوردگی سطوح خواهد شد. بنابراین به‌هنگام بارش باران هیچ‌گونه اثری از نفوذ رطوبت و آب را در سطوح مشاهده نخواهید کرد.

عایق رطوبتی نانو را می‌توان به‌ هنگام ساخت ویلا استفاده کرد و یا بعد از ساخت ویلا از آن ب عنوان یک عایق رطوبتی عالی برای ترمیم بخش‌های فرسوده و پوسیده بهره گرفته. عایق رطوبتی نانو دارای خاصیت کشسانی صددرصد بوده و بر پایه آب است. بنابراین برای افرادی که مایل به استفاده از عایق های سازگار با محیط‌زیست هستند انتخابی عالی خواهد بود. زیرسازی، پیاده‌سازی پرایمر، اجرای عایق و تست نهایی از جمله مراحل اجرای عایق رطوبتی نانو هستند.

عایق رطوبتی پودری

اگر می‌خواهید آخرین لایه عایق‌بندی ویلا را به‌شکلی اجرا کنید که از بابت عدم نفوذ آب به درون سازه مطمئن شوید می‌توانید از عایق پودری استفاده کنید. این عایق رطوبتی دارای پایه پلیمری و سیمانی بوده و شامل سایر افزودنی هایی است که موجب انعطاف پذیری و خاصیت ارتجاعی این عایق می‌شوند. از عایق رطوبتی پودری در ویلای شمال در بخش‌هایی مانند استخر، پارکینگ و سرویس‌های بهداشتی استفاده می‌شود. شما می‌توانید عایق رطوبتی پودری را بر انواع سطوح گچی، سیمانی، سنگی، آجری و فلزی اجرا نمایید. سرعت اجرای عایق رطوبتی پودری بسیار بالا است.

برای خرید ویلا دوبلکس شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

عایق رطوبتی نانو پشت بام

از عایق رطوبتی نانو پشت بام برای افزایش طول عمر و دوام ایزوگام پشت بام استفاده می‌شود. اجرای این عایق رطوبتی طول عمر ایزوگام را تا سه برابر افزایش می‌دهد چرا که جلوی نرم شدن ایزوگام در برابر تابش نور خورشید را می‌گیرد و مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد. مقاومت این عایق رطوبتی تا 100 درجه بوده و می‌تواند تا دمای منفی 20 درجه تاب بیاورد. این عایق رطوبتی در برابر برف، باران و تگرگ مقاومت بسیار بالایی دارد و اجرای آن اصلاً زمان‌بر نیست.

عایق رطوبتی نانو پارسیک

شما می‌توانید عایق رطوبتی نانو پارسیک را روی انواع سطوح بتنی و غیر بتنی اجرا کنید بدون اینکه ذره‌ای نگران نفوذ رطوبت و آب به درون سازه باشید. این عایق رطوبتی دارای خاصیت کشسانی بسیار بالایی بوده و در مرحله اجرا این عایق را به‌طور مایع روی سطوح پیاده‌سازی می‌کنند. بعد از خشک شدن و شکل گرفتن این ماده، سطوح مورد نظر کاملاً آب بندی می‌شوند.

برای خرید ویلا اقساطی شمال در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

عایق رطوبتی نانو استخر

یکی از مهم‌ترین قسمت‌هایی که در ویلای شمال بایستی نسبت به عایق‌کاری آن در برابر رطوبت اقدام نمود، استخر، جکوزی، حوضچه و آبنمای ویلا است. عایق رطوبتی نانو استخر، نوعی عایق رطوبتی است که از آن برای جلوگیری از نفوذ و رشد خزه، جلبک و قارچ بر دیواره و کف استخر و سایر محیط‌های مرطوب همچون آبنما و جکوزی استفاده می‌شود. این عایق نه‌ تنها مانع نفوذ رطوبت به متریال‌های استفاده‌شده در استخر و آبنما می‌شود، بلکه قادر است فشار بالای آب را تحمل کند. بنابراین هیچ آثاری از شکستگی و بلند‌شدن را در آن مشاهده نخواهید کرد.

عایق قیر و گونی

سنتی ترین نوع عایق رطوبتی در ایران قیر و گونی است. در این روش از قیر و گونی برای عایق کاری سطوح در برابر رطوبت استفاده می‌شود. امروزه روز همچنان شاهد استفاده از این عایق رطوبتی در ویلاهای شمال هستیم.

برای پیش‌فروش ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

جمع‌بندی درباره انواع عایق‌های رطوبتی

انواع مختلفی از عایق های رطوبتی برای اجرا در ویلاهای شمال استفاده می‌شود که هرکدام به‌نوعی درجه خاصی از محافظت را ایجاد می‌نمایند. جدیدترین انواع عایق های رطوبتی دارای سطح عملکرد خوبی هستند و جایگزین عایق های رطوبتی سنتی شده‌اند. تعدادی از آن‌ها عبارتند از عایق رطوبتی ایزوفیکس، عایق رطوبتی پودری، عایق رطوبتی ایزوپل، عایق رطوبتی Z90 و عایق رطوبتی نانو که دارای انواع مختلفی برای دیوار، استخر و پشت‌بام است.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×