گیلان، زیباکنار
0133416

موقعیت جغرافیایی ویلا در شمال

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
موقعیت جغرافیایی ویلا

انواع ویلا در شمال از نظر موقعیت جغرافیایی : زمانی که به ویلای یک دوست یا آشنا دعوت می‌شویم اولین چیزی که ناخودآگاه به آن دقت می‌کنیم موقعیت جغرافیایی ویلا است. مطمئناً برای همه ما پیش آمده است که برخی فاکتورها را در ذهن خود بالا و پایین می‌کنیم و در نهایت به این نتیجه می‌رسیم که ویلای فوق الذکر ویلای خوبی از دیدگاه موقعیت جغرافیایی است یا خیر. حال اگر قصد خرید ویلا را داشته باشیم بدون شک این فاکتورها را با دقت بیشتری بررسی می‌کنیم تا به‌هنگام خرید ویلا به اشتباهتی که دیگران مرتکب شده‌اند را انجام ندهیم. اما این فاکتورها که از آن حرف می زنیم چیست؟

چه فاکتورهایی باید دست‌به‌دست هم دهند تا یک ویلا از دید موقعیت جغرافیایی ویلایی ایده‌آل باشد؟ آیا این فاکتورها برای همه یکسان است و باید به‌طور صفر و یک به آن‌ها نگاه کنیم یا برای هر فرد با شرایط خاص قابل تغییر است؟ اگر می‌خواهید پاسخ این حجم از سوالات را دریافت کنید در ادامه با ما همراه باشید تا اواع ویلا از نظر موقعیت جغرافیایی را با هم بررسی کنیم.

برای خرید ویلا دوبلکس شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

ویلای واقع‌شده در موقعیت جنگلی

اگر همیشه این رویا را در سر می پرورانید که صبحگاهان با صدای پرندگان جنگلی از خواب بیدار شوید و در حالی که تلالو نور خورشید از میان شاخ و برگ درختان جنگلی بر صورت شما می تابد چشم باز کنید باید دست به خرید ویلای جنگلی بزنید. در ویلای جنگلی می‌توانید چشم‌اندازی زیبا و بکر رو به جنگل‌های سرسبز شمالی داشته‌باشید و روزهای مه گرفته  و ابری از پشت پنجره‌های ویلا به مه غلیظی که در دامنه‌های کوهستان در حال پیچ‌و‌تاب خوردن لابه‌لای درختان تنومند کوه است خیره شوید و در کنار آتش شومینه به صرف یک فنجان قهوه و گوش سپردن به صدای سوختن هیزم گوش بسپارید. تماشای چهارفصل جنگل می‌تواند بسیار جذاب و رویایی باشد.

تماشای خزان طلایی و رقص برگ‌های خزان زده در میان جشنی از رنگ‌های سرخ و زرد و نارنجی و یا نفس کشیدن در عطر شکوفه‌های بهاری و برگ‌های تازه جوانه زده درختان که از پنجره‌های ویلا به اتاق شما سرک می‌کشد؛ همه این‌ها می‌تواند بسیار جذاب و رویایی باشد. آب‌وهوا در ویلاهای جنگلی به‌طور عمده آب‌وهوایی کوهستانی ست و خبری از هوای شرجی نیست اما دقت داشته‌باشید که در ویلای جنگی ممکن است آنتن‌دهی ضعیفی را تجربه کنید، برای دسترسی به امکانات شهری دچار دردسر شوید و مجبور به طی مسافتای طولانی تا شهر شوید.

برای خرید ویلا اقساطی شمال در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

انواع ویلا در شمال از نظر موقعیت جغرافیایی

 

موقعیت جغرافیایی روی چشم‌انداز ویلا تأثیرگذار است

ممکن است ویلای شما در حوالی ساحل و یا جنگل واقع‌شده باشد اما باز هم چشم‌انداز جالبی نصیب شما نشود. بنابراین به‌هنگام خرید ویلا به‌چشم‌انداز آن دقت کنید. هر ویلای جنگلی و ساحلی چشم‌انداز زیبایی ندارد. ممکن است با باز کردن پنجره‌های ویلای آنچه که مقابل چشمان شما صف می‌کشد انبوهی از ساختمان‌های در حال ساخت باشد و یا حتی ممکن است پنجره ویلای شما به دیوار ویلای کناری باز شود.

بنابراین اگر می‌خواهید چشم‌انداز زیبایی در ویلای خود داشته‌باشید به موقعیت جغرافیایی ویلا از منظر همسایگان آن دقت کنید. به این نکته توجه‌داشته‌باشیدکه چه تعداد ویلا در جوار ویلای شما ساخته‌شده و یا این که آیا در آینده‌ای نزدیک امکان ساخت‌وساز درحوالی ویلای شما و کور شدن چشم‌اندازهای آن وجود دارد یا خیر؟ توجه به این نکات باعث می‌شود تا دست به انتخاب صحیح تری بزنید.

برای پیش‌فروش ویلا در شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

امنیت موقعیتی که ویلا در آن قرار دارد چگونه است؟

یکی از مهمترین نکات در انتخاب منطقه جغرافیایی ویلا دقت به امنیت منطقه است. هر منطقه از شمال دارای سطح امنیت متفاوتی است. برخی شهرها به امنیت بالا معروف هستند و برخی دیگر سطح امنیت پایین‌تری دارند بنابراین به این موضوع دقت کنید که شرایط امنیتی در حوالی ویلای شما چگونه است. ویلاهای شهرکی فارغ از شهری که در آن واقع‌شده‌اند دارای امنیت بالاتری هستند. بنابراین اگر به‌دنبال ویلا با سطح امنیت عالی هستید باید خرید ویلای شهرکی را در اولویت قرار دهید. به‌طور کلی امنیت ویلای شهرکی در سطح اول قرار دارد و بعد از آن ویلای ساحلی و نگلی به‌ترتیب در سطوح بعدی قرار دارند. امنیت ویلاهای جنگلی از ویلاهای ساحلی نیز کمتر است و چنانچه قصد خرید آن‌ها را داشته‌باشید باید تدابیر امنیتی خاصی را برای آن‌ها در نظر بگیرید.

برای ویلا جنگلی شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

ویلای واقع‌شده در موقعیت ساحلی

یکی از موقعیت‌های جغرافیایی که محبوبیت بیش از حدی دارد ویلای ساحلی است. افرادی که سودای خرید ویلا در شمال را دارند در ابتدا به خرید ویلای ساحلی فکر می‌کنند. هرچند ویلای ساحلی هزینه بیشتری دارد اما قید جذابیت دریا را نمی‌توان زد. ویلاهای ساحلی آن هم از نوع پلاک اوب ساحل دارای محبوبیت بالایی هستند. به این معنا که حد فاصل ویلا تا ساحل دریای خزر هیچ ساختمان یا ویلای دیگری ساخته نشده است.

بنابراین چشم‌انداز شما همیشه رو به دریا خواهد بود و از عدم کور شدن چشم‌اندازتان مطمئن خواهید بود. ویلاهای ساحلی از آب‌وهوای شرجی برخوردار هستند و رطوبت زیادی در آن حوالی وجود دارد. بنابراین اگر طرفدار این شرایط آب‌وهوایی نیستید باید در انتخاب خود تجدید نظر کنید. شب‌های ساحل بسیار خنک است و نسیم لطیفی از سمت دریا می‌وزد اما روزها ممکن است رطوبت هوا کمی باعث آزار شما شود. مقاومت متریال‌هایی که در ویلای ساحلی به‌کار می‌رود بسیار حائز اهمیت است چرا که این متریال‌ها در معرض رطوبت شدید و احتمال تحریب بیشاری قرار دارند.

برای خرید ویلا شمال قسطی با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

انواع ویلا در شمال از نظر موقعیت جغرافیایی

 

میزان نور گیر بودن ویلا با توجه به موقعیت جغرافیایی

یکی از عواملی که موقعیت جغرافیایی در آن دخیل است میزان نور گیر بودن ویلا است. ویلاهای جنوبی و شمالی از این لحاظ با هم متفاوت هستند بنابراین به‌هنگام خرید ویلا به این نکته دقت کنید. آیا می‌خواهید ویلای شما همیشه غرق در نور و روشنایی باشد و یا اینکه ترجیح می‌دهید اغلب اوقات در سایه باشید و راه‌های نفوذ نوذ خوذشید به ویلا را مسدود کنید؟

اگر می‌خواهید ویلایی با نورگیری عالی داشته‌باشید می‌توانید دست به خرید ویلای جنوبی بزنید. این ویلاها هم از سمت شمال و هم از سمت جنوب میزان نور کافی دریافت می‌کنند و از بابت نور و انرژی شما را در شرایط ایده‌آلی قرار خواهند داد. هرچند که برای خرید ویلای جنوبی نیاز به پرداخت هزینه بیشتری دارید با این حال به این نکته دقت کنید که همین فاکتور می‌توانید به‌شدت روی کیفیت زندگی شما تأثیرگذار باشد.

برای ویلا داخل شهرک شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

انواع ویلا در شمال از نظر موقعیت جغرافیایی

 

آیا ویلای مورد نظر شما از لحاظ موقعیت جغرافیایی داخل بافت است؟

نکته بسیار مهمی که به‌هنگام خرید ویلا باید به آن دقت کنید این است که آیا ویلایی که قصد خرید آن را دارید از دید قانونی فاقد مشکل است؟ یکی از مشکلاتی که می‌تواند شما را دچار دردسر کند این است که ویلای شما خارج از بافت واقع‌شده باشد به این معنا که سازندگان ویلای را در زمین با کاربری غیر مسکونی ساخته باشند. بنابراین ویلای شما فاقد پروانه ساخت است و به احتمال زیاد از انشعابات آب و برق و گاز هم بی‌بهره است.

این گونه ویلاها اغلب در حریم های جنگلی، در زمین‌های کشاورزی، در حریم ساحلی و در زمین‌های کوهستانی ساخته‌شده‌اند و به‌هیچ‌عنوان دارای استانداردهای لازم نیستند. پیش از خرید ویلا از ارگان های مربوطه استعلام بگیرید و قانونی‌بودن ساخت ویلا را چک کنید. چنانچه ویلای مورد نظر خارج از بافت باشد به‌هیچ‌عنوان نباید برای خرید آن اقدام کنید.

برای خرید ویلا ساحلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

خرید ویلای شهرکی در شمال

یکی از محبوب‌ترین ویلاهای شمالی ویلاهای شهرکی هستند که از لحاظ موقعیت جغرافیایی در شهرک‌های ویلایی قرار دارند. این ویلاها از لحاظ امنیت و البته کیفیت ساخت در سطح بسیار خوبی قرار دارند. شما می‌توانید با خرید ویلای شهرکی در شهرک‌های شناخته‌شده شمال به امکانات عالی در شهرک دسترسی داشته‌باشید، از حراست و نگهیانی ویلای خود در تمام روزهای سال و تمامی ساعات روز اطمینان خاطر داشته‌باشید و همچنین با پرداخت مبلغ مشخصی شارژ خاطرتان آسوده باشد که به تمامی اوضاع شهرک اعم از فضای سبز و امکانات تفریحی و ورزشی رسیدگی می‌شود. خرید ویلای شهرکی در شنا گزینه بسیار خوبی برای افرادی است که کمتر به ویلای خود سر می‌زنند و می‌خواهند با خیال راحت از امنیت ویلای خود مطمئن باشند.

برای خرید ویلا ارزان شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

نتیجه‌گیری

خرید ویلا در موقعیت‌های جغرافیایی مختلف می‌تواند داستان زندگی شما را به گونه‌ای متفاوت رقم بزند. خرید ویلا در حوالی ساحل، خرید ویلا در جنگل، خرید ویلا در مناطقی شهرکی و حتی خرید ویلا در شهرهای پر تردد می‌تواند روی کیفیت زندگی شما موثر باشد. اگر می‌خواهید در مناطقی آرام و دنج سکونت داشته‌باشید به‌دنبال شهرهای کم تردد و آرام شمالی مانند سرخرود باشید. به‌طور کلی برای خرید ویلا در هر نقطه از شمال بهتر است از مشاورین حرفه‌ای و مورد اعتماد یاری بگیرید تا بهترین نتیجه را حاصل کنید.

برای خرید ویلا سنددار شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

برای خرید ویلا سند شش‌دانگ شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×