گیلان، زیباکنار
0133416

معرفی کامل برج ساحلی فروزان سرخرود

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
برج ساحلی فروزان سرخرود

معرفی کامل برج ساحلی فروزان سرخرود : اگر تصویری از شهری ساحلی در استان مازندران دیدید که برج‌های شیک آن سر به آسمان می‌سایند و با طراحی جذاب و چشم‌نواز خود در حاشیه دریای کاسپین جای خوش کرده‌اند، به احتمال زیاد در حال تماشای تصاویری از شهر زیبای سرخرود هستید. از قدیم گفته‌اند هرگز گول ظاهر کسی یا چیزی را نخورید. در مورد برج‌های سرخرود نیز باید همین را گفت. چراکه برج‌های زیبا و مشهوری در این شهر کوچک وجود دارند که شهرت آن‌ها به پایتخت و شهرهای دیگر نیز رسیده. جذابیت این برج‌ها تنه به تنه برج‌های پایتخت می‌زند. برج ساحلی فروزان سرخرود نیز یکی از این برج‌های معروف است. در ادامه قصد داریم توضیحاتی پیرامون برج ساحلی فروزان سرخرود بدهیم. بنابراین تا انتها با ما همراه باشید.

برای خرید ویلا دوبلکس شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

موقعیت برج ساحلی فروزان سرخرود

برج ساحلی فروزان سرخرود به‌‌عنوان دومین برج مرتفع ساحلی در استان مازندران شناخته می‌شود. پس اگر عاشق ارتفاع و چشم‌اندازهای خیره‌کننده هستید، این برج را از دست ندهید. در جاده شمال به‌ سمت خزرشهر که راهی شوید، در کیلومتر پنج جاده ساحلی به سرخرود و این برج خواهید رسید.

برج سرخرود پرصلابت و باشکوه در بلوار دریا و در خیابان بوستان شرقی قرار دارد. آدرس آن را که در دست داشته‌ باشید، رفته‌رفته با نزدیک‌شدن به برج متوجه می‌شوید که در حال رسیدن به ساحل درخشان کاسپین هستید. این را از بوی دریا و تلالو نورهای طلایی رنگ خورشید بر پهنه ساحل ماسه‌ای دریا خواهید فهیمد. فاصله برج ساحلی فروزان سرخرود تا دریای خزر تنها شصت متر است.

چشم‌انداز زیبایی که در واحدهای این برج انتطار شما را می‌کشد، چشم‌اندازهایی است که به احتمال زیادی در جایی غیر از این برج یافت نخواهید کرد. رشته‌کوه پرصلابت البزر در یک سمت است و در سمت دیگر جنگل‌های سرسبز و پرطراوت، همنشینی جذابی با با درخشش نور خورشید بر پهنه دریا ایجاد کرده‌اند و بی‌شک شما را محو خود خواهند کرد.

برای خرید ویلا اقساطی شمال در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

خرید واحد در برج ساحلی فروزان سرخرود یا خرید ویلای مستقل؟

در ادامه از امکانات عالی این برج خواهیم گفت. برج ساحلی فروزان سرخرود یک برج عادی یا صرفاً یک آپارتمان نیست. اما ممکن است این سوال برایتان مطرح شود که آیا خرید واحد در برج ساحلی فروزان سرخرود به‌ صرفه‌تر خواهد بود یا خرید یک ویلای مستقل در سرخرود یا نقاط دیگر شمال؟ بی‌شک اگر کمی منطقی به این قضیه نگاه کنید متوجه خواهید شد که اگر بخواهید ویلایی مستقل با امکاناتی نظیر امکانات برج ساحلی فروزان سرخرود خریداری کنید به سرمایه‌ای چند برابر احتیاج دارید. پس اگر عاقبت‌اندیش هستید و می‌خواهید تصمیم درستی برای سرمایه‌تان بگیرید ما شما را به سرمایه‌گذاری در برج‌های سرخرود دعوت می‌کنیم.

برای پیش‌فروش ویلا در شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

طراحی برج ساحلی فروزان سرخرود

طراحی برج ساحلی فروزان سرخرود به این صورت است که شما در ابتدا سه قطعه مستقل اما یکپارچه را در کنار هم خواهید دید. هرکدام از این قطعات مستقل دارای 25 طبقه است که البته پارکینگ و لابی نیز جزء این طبقات به‌ حساب می‌آید. در واقع برج ساحلی فروزان سرخرود دارای 22 طبقه و به‌طور کلی 137 واحد آپارتمان است. متراژ واحدهای این برج به‌ طور کلی چیزی ما بین 145 تا 160 متر مربع است. اما داستان پنت‌هاوس این برج با واحدهای دیگر فرق دارد. پنت‌هاوس برج ساحلی فروزان سرخرود با متراژ 440 متر مربع طراحی شده و دارای امکانات ویژه و چشم‌اندازی بی‌نظیر و مسحورکننده به دریای بی‌کران خزر و جنگل‌های پرطراوت و غرق در مه دماوند است.

برای ویلا جنگلی شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

بشنوید از امکانات برج ساحلی فروزان سرخرود

امکانات برج فروزان در نوع خود بی‌نظیر و درجه یک است. این برج دارای 250 متر لابی، حراست 24 ساعته، مجموعه تفریحی آبی شامل استخر و جکوزی، تجهیزات صاعقه‌گیر، آنتن مرکزی، آلاچیق، فضای سبز، آسانسورهای مجهز، چشم‌انداز زیبا رو به ساحل خزر، سیستم‌های هوشمند داخل برج، سیستم اطفا حریق، سیستم برق اضطراری، باشگاه بدنسازی، اتاق بیلیارد، اتاق بازی و سالن کنفرانس است. همانطور که می‌بینید این برج امکاناتی را دارا است که در ویلاهای خصوصی نیز نمی‌توانید بسیاری از آن‌ها را در اختیار داشته‌ باشید.

برای خرید ویلا شمال قسطی با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

پارکینگ برج ساحلی فروزان سرخرود

شاید تصور کنید زندگی در برجی به این عظمت می‌تواند برای شما مشکلاتی از حیث جای پارک ایجاد کند. اما باید گفت که برج فروزان دارای پارکینگی با بیش از 2600 متر مساحت است و به‌ هیچ‌ عنوان با این چالش روبه‌رو نخواهید شد. شما می‌توانید ماشین یا ماشین‌های خود را در پارکینگ این مجموعه با امنیت کامل و نگهبانی 24 ساعته قرار دهید و خیال‌تان از بابت ایمنی آن آسوده باشد.

برای ویلا داخل شهرک شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

متراژ واحدهای برج ساحلی فروزان سرخرود

به‌ طور کلی واحدهای برج فروزان دارای متراژی برابر با 130 تا 140 متر و دارای دو اتاق خواب با تراس شمالی با چشم‌اندازی به افق‌های دریا است. اما واحدهای پنت‌هاوس مساحت شان متفاوت است. واحد پنت‌هاوس دارای  مساحت 470 متر بوده و تعداد اتاق‌های خواب در آن‌ها چهار تا است که البته مستر رویال نیز در بین آن‌ها تعبیه شده. چشم‌انداز بی‌نظیری که از واحدهای مسکونی این برج به افق‌های بی‌کران دریا دارید بی‌شک شما را خانه‌نشین خواهد کرد.

از چشم‌انداز پنت‌هاوس این برج نمی‌توان به‌ سادگی گذر کرد. آنچه که از این واحد مشاهده می‌کنید پهنه آبی رنگ دریا با درخشش انوار طلایی رنگ خورشید بر سطح آن است که همچون الماس‌هایی درخشان زیر نور خورشید نور جادویی از خود ساطع می‌کنند. چشم که بچرخانید در واحدهای جنوبی جنگل‌های سرسبز را خواهید دید که از دل کوهستان‌های پرصلابت دماوند ظهور کرده‌اند و تصویری رویایی را از بالاترین واحد این برج در چشمان شما خلق می‌کنند.

برای خرید ویلا ساحلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

طراحی آلاچیق و فضای سبز اطراف این برج مسکونی

فضای سبز بسیار زیبایی در اطراف برج فروزان توسط طراحان خلق شده است که در آن می‌توانید لحظاتی را درون آلاچیق‌ها سپری کنید. این فضای سبز تنها مختص ساکنین برج است و افراد متفرقه اجازه استفاده از آن را ندارند. بنابراین اگر به‌ دنبال مکانی برای صرف اوقات فراغت در محیطی خصوصی و دنج هستید می‌توانید سری به این آلاچیق‌های زیبا بزنید و از آب‌وهوای دلچسب ساحلی همراه با نسیم‌های دل‌انگیزی که از سمت ساحل می‌وزد لذت ببرید.

برای خرید ویلا ارزان شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

کاربری مسکونی سند مادر در برج ساحلی فروزان سرخرود

یکی از مزایای قابل توجه در برج فروزان کاربری مسکونی سند مادر است که امکان انتقال سند را به‌طور شش‌دانگ برای مالکان واحدهای برج فراهم آورده. بسیاری از پروژه‌های ساخت‌وساز در شمال دارای کاربری تفریحی و توریستی هستند از این رو مشکلاتی برای صاحبان ملک در برهه‌ای از زمان در آینده از بابت انتقال سند ممکن است رخ دهد. اما در مورد برج فروزان این چالش به‌ هیچ‌ عنوان رخ نخواهد داد. این در واقع مزیتی مهم برای این برج محسوب می‌شود.

برای خرید ویلا سنددار شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

تأسیسات پیشرفته در برج ساحلی فروزان سرخرود

آنچه که در برج فروزان بیش از هر چیز دیگری مورد توجه بوده، تعبیه سیستم‌های پیشرفته تأسیسات در این برج است. هرکدام از بلوک‌های این برج دارای دو سرویس آسانسور است و در مجموع شش آسانسور برای این برج تعبیه کرده‌اند. همچنین سیستم‌های پیشرفته سرمایشی و گرمایشی درون تمام واحدها تعبیه شده است.

برای خرید ویلا سند شش‌دانگ شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

ایمنی بالای برج ساحلی فروزان سرخرود

طراحان در مورد پیشگیری از حوادث غیرمترقبه نیز ایده‌های بسیار هوشمندانه‌ای را در برج فروزان اجرا کرده‌اند. این برج مجهز به سیستم اطفاء حریق، سیستم برق اضطراری و سیستم اتصال به زمین است که همگی در راستای افزایش ایمنی برج طراحی شده‌اند. هوشمندسازی بخش‌های زیادی از برج نیز در راستای افزایش سطح ایمنی است.

امکانات مختص هر واحد در برج ساحلی فروزان سرخرود

امکاناتی که در هر واحد از برج فروزان تعبیه شده است، امکاناتی است که شاید مثال آن در ویلاهای خصوصی نیز وجود نداشته باشد. تفاوتی ندارد واحد پنت‌هاوس را خریداری کرده‌اید یا واحدهای عادی. به هر صورت از این امکانات برخوردار خواهید شد. شما در واحد خود امکاناتی از قبیل اینترنت پرسرعت فیبر نوری، درب‌های ضدسرقت، پنجره‌های دوجداره، کمدهای ام دی اف، کفپوش‌های سرامیک درجه یک، سیستم تصفیه خانگی، آیفون تصویری و امکانات با کیفیت در سرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه برخورداری خواهید شد.

نتیجه‌گیری

شما با سکونت‌گزیدن در برج فروزان از امکاناتی بهره‌مند خواهید شد که شما را نسبت به خارج‌شدن از برج بی‌نیاز می‌کند. وجود استخر، اتاق بیلیارد، زمین بازی، سالن ورزشی و باشگاه، کافی شاپ و فضای سبز در این برج شما را از امکاناتی بی‌نظیر بهره‌مند خواهد ساخت. همه این‌ها در کنار چشم‌انداز بکری که از واحدهای شمالی و جنوبی به دریای خزر و جنگل‌های پرطراوت شمالی خواهید داشت، نوید یکی زندگی آرام و بی‌دغدغه را در فضایی دل‌انگیز به شما می‌دهد.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×