گیلان، زیباکنار
0133416

معرفی بلوار ساحلی بندرانزلی

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-01-15
بلوار ساحلی بندر انزلی

یکی از جاذبه های منحصربه‌فرد و ویژه استان گیلان و بلوار ساحلی بندرانزلی (بلوار ساحلی قدس انزلی یا بوستان ساحلی انزلی) است. بلوار ساحلی بندر انزلی همچون نگینی درخشان در شهر انزلی خودنمایی می‌کند و چشم هر بیننده‌ای را که به شهر بندر انزلی می‌آید را به‌خود جلب می‌کند. شرکت ویلای سازی آرش با ساخت شهرک‌های ویلای آرش در بندر انزلی و ساحل زیباکنار گامی مهم در جهت پیشبرد مقاصد گردشگری برداشته است. فروش ویلای زیباکنار به‌دلیل ساحل زیبا و دلنواز آن مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

با شرکت انبوه‌سازان آرش سازنده شهرک‌های ویلایی آرش، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار، ویلا شمال و ویلا گیلان، ویلا انزلی همراه شوید.

بلوار ساحلی بندر انزلی در یک نگاه

بولوار ساحلی بندر انزلی قدمتی بسی طولانی دارد و گفته می‌شود، این بولوار ساحلی اولین پارک مدرن به سبک اروپایی است. این بلوار با چشم‌اندازهایی زیبایی که در دل خود جای داده است همچون دریای خزر و تأسیسات بندری، ورودی تالاب های انزلی  محیطی آرام و چشم‌نواز را پیش روی گردشگران قرار میدهد. شرکت ویلا سازی آرش با ساخت شهرک‌های ویلایی آرش و فروش ویلای زیباکنار به شما کمک می‌کند تا ویلای مورد نظر خود را تهیه کنید و از سفر خود لذت ببرید.

گردش و تفریح در بوستان ساحلی بندرانزلی

بلوار ساحلی بندرانزلی به شما این امکان را میدهد که صدای امواج و همچنین رفت‌وآمد کشتی‌ها  و پرواز پرندگان بر بلندای دریای خزر و … را مشاهده کنید و لذت ببرید. تماشای بلوار با این نوع سبک و سیاق می‌تواند برایتان جذاب باشد و سفر شما را متفاوت کند. وجود آلاچیق و حوضچه هایی که فوراره می‌زنند درخت‌های تزئینی،  انواع گل و سبزه در بلوار بندر انزلی یا همان بوستان ساحلی بندر انزلی  باعث طراوت و شادابی بلوار شده است. قدم‌زدن در این بلوار هیجان‌انگیز  حس زیبایی را به انسان منتقل می‌کند.شهرک‌های ویلایی آرش آماده خدمت‌رسانی به گردشگران و مسافران هستند. همچنین فروش ویلای زیباکنار توسط شرکت ویلا سازی آرش به شما این امکان را میدهد در کنار ساحل زیباکنار صاحب ویلا شوید و از طبیعت ساحل و اطراف آن لذت ببرید.

در شمال بولوار ساحلی بندر انزلی شما می‌توانید موج‌شکن تعبیه شده در بندر انزلی را که چشم‌انداز زیبایی را به‌هنگام برخورد امواج به‌وجود می‌آورد را مشاهده کنید، در قسمت جنوبی بولوار ساحلی بندر انزلی شما می‌توانید غرفه‌های مربوط به چای و قلیان را که در طول مسیر رفت آمد وجود دارد را مشاهده کنید. این بلوار در آخر هفته‌ها و تعطیلات مملو از گردشگر و توریست است به‌طوری که جای سوزن انداختن پیدا نخواهید کرد. این بوستان ساحلی حفاظت‌شده از امنیت خوبی برخوردار است و همه نوع امکانات رفاهی و خدماتی وجود دارد. فروش ویلای زیباکنار و فروش ویلیا شهرک‌های ویلایی آرش توسط شرکت ویلا سازیآارش به شما این امکان را میدهد تا قبل از سفر ویلای خود را تهیه و از سفر خود لذت ببرید و دیگر نگران ویلا و مسائل مربوط به آن نباشید.

مساحت کل بولوار ساحلی بندر انزلی در حدود 999 متر مربع است و در کنار کانالی بین انزلی و غازیان قرار گرفته است. در جنوب بلوار شما می‌توانید کاخ سی و پنج متری میان پشته و در جنوب شرفی بولوار ساحلی پل غازیان و در شمال موج‌شکن و در سمت شرقی این بوستان ساحلی نمایی از اسکله ها و بندر کشتی‌هایبزگ را که در حال بارگیری هستند را مشاهده کنید و از تماشای بلوار و چشم  انداز اطراف آن نهایت لذت را ببرید.

سخن پایانی

بندرانزلی پر است از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری است در سفر به بندر انزلی شما باید چند روزی را در این شهر سپری کنید به‌همین منظور شرکت ویلا سازی آرش با ساخت شهرک ویلایی آرش در مناطق مختلف گیلان و به‌خصوص زیباکنار در جهت ارائه خدمات اقامتی به مسافران و گردشگران است. فروش ویلا زیباکنار به شما این امکان را می‌دهد تا چند روزی را بدور از مشغله‌های روزمره بگذرانید و حسابی خوش باشید. سفر بدون خوردن غذاهای محلی تکمیل نمی‌شود به‌همین منظور در طول مسیر بلوار انواع رستوران با غذاهای محلی وجود دارد که شما می‌توانید نوش جان کنید و سفر زیبا را از خود به یادگار بگذارید. آرامش بلوار ساحلی بندر انزلی چنان زیباست که تمام دغدغه‌های و اعصاب خوردکنی های کاری و زندگی از روح و جان آدمی بیرون می‌آید و فقط آدمی محو زیبایی این بولوار و چشم‌انداز اطراف آن می‌شود. شرکت ویلای سازی آرش فرصتی مناسبی را در اختیار شما می‌گذارد تا صاحب ویلا شوید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×