گیلان، زیباکنار
0133416

بهترین جاکفشی‌های مناسب ویلا

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
جاکفشی های مناسب ویلا

هیچ کس از انبوه کفش‌های تلنبار شده پشت در ویلا خوشش نخواهد آمد. به‌ویژه اگر قرار باشد تعدادی مهمان هم داشته‌باشید. آن زمان است که رفت‌وآمد برایتان دشوار خواهد شد و از طرفی چهره زشتی نیز برای ویلای شما رقم خواهد خورد. هر چقدر هم که سعی داشته‌باشید کفش‌ها را مرتب پشت در بگذارید باز هم فضایی شلوغ و در هم ریخته ایجاد خواهد شد. بنابراین باید جا کفشی مناسب برای ویلای خود خریداری کنید. در این مطلب قصد داریم بهترین جاکفشی‌های مناسب ویلا را معرفی کنیم بنابراین در ادامه با ما همراه باشید.

برای اجاره ویلا در محمود آباد با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

جاکفشی های مناسب ویلا

جا کفشی لولایی جمع و جور

یکی از محبوب‌ترین انواع جا کفشی مناسب ویلا جاکفشی های لولایی هستند که فضای بسیار کمی اشغال می‌کنند و شیوه باز و بسته شدن آن‌ها بسیار ساده است. این جا کفشی ها بر خلاف ظاهر جمع‌وجور و نقلی که دارند می‌توانند تعداد زیادی کفش را در خود جای دهند و در عین حال فضای کوچکی را اشغال کنند. جا کفشی لولایی را می‌توان هم بیرون ویلا قرارداد و هم آن را داخل ویلا و در بخش ورودی تعبیه کرد.

اگر می‌خواهید جا کفشی لولایی را در ورودی ویلا قرار دهید به تناسب رنگ و جنس آن با رنگ و جنس درب ویلا دقت داشته‌باشید. چنانچه بین این و تناسب طرحی و رنگ وجود داشته باشد بی‌شک چشم‌انداز ویلای شما هم زیباتر خواهد بود. تعبیه یک آینه روی این نوع جا کفشی ها می‌تواند آن‌ها را زیباتر کند.

برای خرید ویلا در چابکسر با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

جاکفشی کشویی با ارتفاع متوسط

جا کفشی های کشویی یکی از راحت ترین انوع جا کفشی هایی هستند که می‌توان برای ویلا انتخاب نمود. این جا کفشی ها ارتفاع متوسطی دارند و می‌توان تعداد زیادی کفش را درون آن‌ها به نظم و قاعده جای داد. باز و بسته کردن جا کفشی های کشویی بسیار ساده‌تر از جا کفشی هایی لولایی است. هرکدام از کشوهای جا کفشی دارای بخش بندی های جداگانه بوده و می‌توانید کفش‌های اسپرت، مجلسی و راحتی را در بخش‌های مختلف آن قرار دهید.

یکی از خوبی‌هایی که جا کفشی های کشویی دارند این است که هرکدام از اعضای خانواده در ویلا می‌توانند کفش‌های شخصی خود را در یکی از کشوها قرار دهند بنابراین می‌توان هرکدام از کشوها را به یکی از افراد اختصاص داد تا اینگونه نظم کفش‌ها نیز حفظ شود.

جا کفشی دکوری

افراد زیادی تمایل دارند تا از جا کفشی های دکوری استفاده‌کنند. به این معنا که کفش‌ها هم بخشی از نما و چیدمان یک اتاق یا بخش از ویلا باشند. این جا کفشی ها دارای درب نیستند و می‌توانید کفش‌های خود را به‌سادگی درون آن قرار دهید و بیرون بکشید. شما در واقع می‌توانید کفش‌های زیبای خود را در این نوع جا کفشی ها به نمایش در آورید. با این حال این گونه جا کفشی های دکوری عمدتاًدر اتاق‌ها کاربرد دارند.

برای ساخت ویلا سنتی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

اگر در ویلای خود فضایی به‌عنوان زیر پله دارید و این فضا بلا استفاده مانده است می‌توانید یک جا کفشی شیک و دکوری برای این بخش تعبیه کنید. شما می‌توانید در طراحی جا کفشی دکوری سلیقه به‌خرج دهید و زیبایی آن را دوچندان کنید. اگر مایل باشید می‌توانید بخش‌های دیگر جا کفشی دکوری را به‌عنوان جا لباسی دیواری و یا قفسه هایی برای نگهداری کیف و سایر لباس‌ها در نظر بگیرید.

جا کفشی استوانه‌ای چرخان

اگر ویلای شما دارای ظاهری مدرن و امروزی است می‌توانید از ایده‌های خلاقانه و نوآورانه برای جا کفشی استفاده کنید. تعبیه یک جا کفشی استوانه‌ای چرخان در ابتدای ورودی ویلا می‌تواند ایده بسیار جذابی باشد. شما می‌توانید هر زمان که مایل به پیدا کردن یک کفش هستید جا کفشی را بچرخانید و کفش دلخواه‌تان را سریعاً پیدا کنید. این نوع جا کفشی نه‌تنها دارای ظاهری زیبا است و بسیار کاربردی است بلکه می‌تواند چهره ویلای شما را زیباتر کند.

جا کفشی دست ساز با چاشنی خلاقیت

اگر ویلای شما دارای یک محیط صمیمی است و شباهت زیادی به باغ دارد می‌توانید برای بخش‌های مختلف آن اقدام به طراحی و ساخت تجهیزات و لوازم دست ساز نمایید و هنر دست خود را در گوشه گوشه آن نمایش دهید. یکی از چیزهایی که می‌توانید با استفاده از جعبه های بلا استفاده درست کنید جا کفشی دست ساز است. شما می‌توانید جعبه های قدیمی را سنباده بکشید و آن‌ها را با سلیقه خودتان رنگ‌آمیزی کنید و طراحی نمایید.

همین ایده ساده اما خلاقانه می‌تواند یک جا کفشی زیبا و شیک برای ویلای شما به‌ارمغان آورد. اگر می‌خواهید در این زمینه نوآورانه عمل کنید می‌توانید این جعبه ها را به‌شکلی زیبا و هنری روی دیوار نصب کنید. بنابراین به‌جای اینکه بخواهید خم شوید و یا کفش‌ها را در ارتفاع کم قرار دهید می‌توانید یک جا کفشی دیواری زیبا حاصل هنر دست خودتان را داشته‌باشید که با نمونه‌های متداول بسیار فرق دارد.

برای خرید ویلا در لاهیجان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری

انواع مختلفی از جا کفشی ها را می‌توان برای ویلا انتخاب کرد. این جا کفشی ها می‌توانند طراحی‌های مختلفی داشته‌باشند از کشویی و نمونه‌های چرخان گرفته تا جاکفشی های دیواری که جنبه دکوری دارند. آنچه که در خرید بهترین جا کفشی مناسب ویلا باید بدان توجه شود هماهنگی و تناسب بین جا کفشی و چیدمان و دیزاین ویلای شما است. به‌عنوان مثال اگر ویلای شما یک ویلای کلاسیک و سنتی است می‌توانید اقدام به خرید جا کفشی با کلاسیک نمایید که روی درب آن حکاکی های سنتی و کلاسیک اجرا شده است.

برای ویلای مدرن یا باغ ویلا نیز به‌همین ترتیب می‌توانید اقدام به خرید یا ساخت یک جا کفشی نمایید. بهترین جا کفشی مناسب ویلا لزوماً یک جا کفشی گران‌قیمت نیست بلکه می‌توانید با هنر دست خودتان اقدام به ساخت یک جا کفشی زیبا و هنری برای ویلا نمایید که دارای تناسب و هماهنگی با چیدمان ویلا است.

برای خرید ویلا در متل قو با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×