گیلان، زیباکنار
0133416

بهترین درخت‌های مناسب محوطه ویلا

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
درخت‌های مناسب محوطه ویلا

بهترین درخت‌های مناسب محوطه ویلا که بتواند رونق و صفای محوطه ویلا را افزون کند کدامند؟ برای داشتن یک چشم‌انداز عالی باید اقدام به کاشت درختان و گیاهان مناسب برای محوطه نمود. درختانی که ترکیب چیدمان آن‌ها در کنار هم یک هارمونی چشم‌نواز و جذاب را ایجاد کند و از همه مهمتر اینکه نه‌تنها در یک فصل سال بلکه در تمامی فصول بتوانند زیبایی را برای محوطه به‌ارمغان آورند. درختانی با سایه دلنشین و خنک، عطر شکوفه‌های سرمست کننده و میوه هایی خوش‌رنگ و لعاب که درخشش آن‌ها زیر نور آفتاب جلوه‌ای رنگین و جذاب به محوطه بدهد. در ادامه با ما همراه باشید تا این درختان را با هم بررسی کنیم.

برای خرید ویلا پلاک اول جنگل در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

درخت‌های مناسب محوطه ویلا کدامند؟

درخت خرمالو

خرمالو این میوه پاییزی خوش‌رنگ و خوش عطر، می‌تواند جلوه چشم‌نواز با میوه‌های نارنجی رنگ خود به محوطه ویلا بدهد. درخت خرمالو از آن دسته درخت‌هایی است که می‌توان آن را در محیط‌های گرمسیری، نیمه گرمسیری و حتی محیط‌هایی با آب‌وهوای خنک کاشت. درخت خرمالو درختی سایه انداز است و اوج زیبایی خود را در فصل پاییز به رخ می‌کشد. هرچند که داشتن چشم‌اندازی سرسبز در فصل پاییز می‌تواند جذاب باشد اما برگ‌های خزان زده خرمالو با آن میوه‌های درشت و نارنجی رنگ می‌تواند مظهری از زیبایی طبیعت را در محوطه ویلای شما به رخ بکشد.

درخت سرو

اگر عاشق چشم‌اندازهای سرسبز هستید و می‌خواهید در تمامی فصول سال چشم‌اندازی زیبا و همیشه سبز در محوطه ویلا داشته‌باشید درخت سرو می‌تواند انتخاب خوبی باشد. درخت سرو از جمله درخت‌های زینتی است که نیاز آن به آب بسیار کم است و در برابر پوسیدگی در سرما و خشکی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد بنابراین حتی اگر فصل پاییز و زمستان با کمبود بارش روبه‌رو شوید هم درختان سرو محوطه خم به ابرو نخواهند آورد.

برای خرید ویلا در لنگرود با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

درخت سرو دارای 15 تا 20 گونه مختلف است بنابراین در انتخاب درخت سرو دست‌تان کاملاً باز است. از جمله درختان سرو پر طرفدار برای محوطه ویلا می‌توان به سرو ناز، سرو معمولی، سرو زربین، سرو شیراز، سرو نقرهای و سرو سیمین اشاره کرد. بهترین مکان برای کاشت سرو در حصار ویلا است.

درخت اقاقیا

 آنچه که باعث محبوبیت درخت اقاقیا شده ظاهر افتاده و شاخه‌های آویز این درخت است که در فصل بهار و تابستان پر از شکوفه‌های سفید و صورتی رنگ با عطر و بویی خوش می‌شود و فضای محوطه را عطرآگین می‌نماید. درخت اقاقیا درختی سایه انداز است و می‌توان در فصل تابستان ساعت‌ها زیر سایه خنک و دلچسب آن نشست. این درخت همچنین به کم‌آبی، پوسیدگی و خاک شور بسیار مقاوم است و به این راحتی ها از پا در نمی‌آید بنابراین برای رسیدگی و مراقبت از آن نیاز به‌کار خاصی ندارید.

برای خرید ویلا در چمخاله با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

درخت پیراکانتا

پیراکانتا درختی بسیار زیبا و پر حجم است که برگ‌های سبز آن بسیار درخشان است و زیر تلالو نور خورشید بی‌وقفه می‌درخشد. این درخت شکوفه‌هایی به رنگ سفید می‌دهد که بسیار زیبا و چشم‌نواز است. فصل زمستان فصل میوه دهی این درخت است بنابراین درخت پیراکانتا بهترین انتخاب برای آن دسته از افرادی ست که می‌خواهند محوطه ویلا را در فصل‌های سرد سال همچنان خوش‌رنگ و لعاب نگه دارند.

میوه‌های پیراکانتا میوه هایی نارنجی رنگ و قرمز رنگ هستند که از آن‌ها می‌توانید برای تهیه مربا و مارمالاد استفاده کنید. نکته جالب در مورد درخت پیراکانتا این است که این درخت در هر چهارفصل سال دارای شکوفه‌های سفید رنگ و زیبا بر تنه شاخسار خود است. این درخت به نگهداری خاصی نیاز ندارد و حتی در روزهای خشک و سرد سال نیز مقاومت بالایی از خود نشان خواهد داد.

برای خرید باغ ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

درخت بلوط

زیبایی درخت بلوط آن زمان پدیدار می‌شود که این درخت را به‌شکل تک درخت در بخش از ویلا بکارید. درخت بلوط درختی سایه انداز و زیبا است که دارای تنهای ستبر و ظاهری پرصلابت است. بنابراین توصیه می‌شود آن را در مکانی مانند نقطه میانی از محوطه ویلای بکارید و اطراف آن را شلوغ نکنید تا زیبایی آن بیشتر به‌چشم بیاید.

این درخت به نور زیاد و آب متوسط احتیاج دارد و در برابر کمبود رطوبت و بی‌آبی بسیار مقاوم است بنابراین انتخابی عالی برای آن دسته از ویلادارانی است که فرصت نمی‌کنند در دوره‌های کوتاه به ویلا سر بزنند و گیاهان را آبیاری کنند.

درخت ژنویه

درخت ژنویه یکی از درختان زیبا و خوش ظاهر با ظاهری تودهای و گرد است. رنگ برگ‌های این درخت در تمامی فصل‌های سال نارنجی و زرد است و فاقد برگ‌های سبز است بنابراین کاشت آن در کنار درختان با برگ سبز می‌تواند هارمونی زیبایی ایجاد کند. این درخت برای کاشته شدن در ورودی ویلا و در بین درختچه ها انتخاب بسیار معقول و درستی است.

برای خرید باغ ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

درخت فندق قرمز

درخت فندق قرمز در واقع همان درخت فندق است که دارای برگ‌هایی کشیده و به رنگ سرخ است. این درخت میوه‌های خوش طعمی را در انتهای تابستان نصیب شما خواهد کرد و رنگ و لعاب جذابی به محوطه ویلا خواهد داد چرا که برگ‌های آن کاملاً به رنگ قرمز است. ارتفاع درخت فندق قرمز اصولاً کم است و می‌توان آن را در بین سایر درختان کاشت تا جلوه‌ای چشم‌نواز در کنار برگ‌های سبز ایجاد کند.

برای خرید ویلا کلنگی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری برای انتخاب درخت‌های مناسب محوطه ویلا

درختان مختلفی برای کاشته شدن در محوطه ویلا وجود دارند اما آنچه که باید برای انتخاب درخت علاوه بر زیبایی و چشم‌انداز مد نظر داشت میزان رسیدگی و نیازهای درخت است. برخی از درختان نیازهای خاصی دارند و میزان رسیدگی به آن‌ها باید زیاد باشد بنابراین برای کاشته شدن در محوطه ویلا چندان مناسب به‌نظر نمی‌رسند. سعی کنید درختانی را برای محوطه ویلا انتخاب کنید که علاوه بر سادگی در نگهداری میوه هایی خوش‌رنگ و لعاب و خوش طعم داشته‌باشند.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×