گیلان، زیباکنار
0133416

بهترین طرح‌های کلاسیک کابینت ویلا

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
طرح‌های کلاسیک کابینت ویلا

قصد داریم بهترین طرح‌های کلاسیک کابینت ویلا را با هم بررسی‌کنیم بنابراین ما را تا انتها همراهی کنید.

در گذشته‌های دور آشپزخانه‌ها در حصار چهاردیواری خود محبوس بودند و جز افرادی که در آشپزخانه حضور داشتند فرد دیگری قادر به تماشای نما یا چشم‌انداز آشپزخانه نبود. در واقع هر چه بود و نبود در همان چهار دیواری قرار داشت و دکوراسیون این قسمت از خانه هیچ تأثیری روی نمای کلی نداشت اما این موضوع مربوط به روزگارانی دور است.

اکنون دیگر سال‌هاست که آشپزخانه‌ها به‌شکل اوپن و یا حتی یکپارچه با دکوراسیون سایر بخش‌های خانه و ویلا طراحی می‌شوند بنابراین هر گلی به سر آشپزخانه‌تان بزنید به سر کل دکوراسیون زده‌اید. استفاده از کابینت‌هایی با طرح‌های فاخر و اصیل می‌تواند باعث هر چه زیباتر به‌نظر رسیدن چشم‌انداز ویلا شود به‌ویژه اگر ویلای شما به سبک کلاسیک چیدمان شده باشد.

برای خرید ویلا مشاع در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

انواع طرح‌های کلاسیک کابینت ویلا

کابینت‌های چوبی با نقش برجسته‌های منبت کاری شده

یکی از انواع کابیت های کلاسیک که می‌توانید در آشپزخانه ویلای خود استفاده کنید و به این واسطه جلوه‌ای اصیل و شکوهمند به ویلای خود بدهید کابینت‌های چوبی با حکاکی های ظریف و برجستهای است که توسط دستان هنرمندان ماهر خلق شده‌اند. این نوع کابینت‌ها به‌طور ویژه در ویلاهایی که چیدمان آن‌ها ریشه عمیق تری در سبک کلاسیک دارد چشم‌انداز زیباتری ایجاد خواهد کرد. شما می‌توانید در ویلای سنتی خود نیز از این کابینت‌ها استفاده کنید و صلابت طرح‌های ظریف و هنرمندانه را در کانونی ترین نقطه ویلا یعنی آشپزخانه به رخ بکشید.

کابینت‌های کلاسیک با طرح‌های اصیل رومی

در مورد قبلی اشاره به طرح‌های منبت کاری شده سنتی داشتیم، این کابینت‌ها اغلب در ویلاهایی با دکوراسیون ایرانی استفاده می‌شوند اما اگر عاشق کابینت‌های چوبی با نقش برجسته های ظریف هستید و می‌خواهید در ویلای کلاسیک خود که به سبک رومی چیدمان نموده‌اید از آن‌ها استفاده کنید می‌توانید سراغ این کابینت‌ها بیایید. این کابینت‌های کلاسیک دارای نقش برجسته هایی به سبک رومی هستند و اغلب در رنگ‌های سفید و با روکش های چوبی طراحی می‌شوند.

برای خرید ویلا در بهدشت چمستان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

کابینت کلاسیک با درب‌های شیشه‌ای مشبک

یکی از انتخاب‌هایی که در مورد طرح کابینت کلاسیک می‌توانید داشته‌باشید کابینت‌هایی است که دارای ساختار چوبی هستند و روی قسمت درب آن‌ها شاهد پنجره‌هایی کوچک و مشبک مانند هستیم به‌نحوی که محتویات درون کابینت‌ها قابل رویت هستند. از آنجایی که در ویلاهای کلاسیک چیدمان ها به‌صورت ماکسیمال صورت می‌گیرد بی‌شک شما تعداد زیادی بشقاب های قیمتی و ظروف ارزشمند دارید که می‌خواهید در کابینت‌های خود آن‌ها را چیدمان نمایید و همچون یک بوفه آن‌ها را به نمایش بکشید. استفاده از این کابینت‌های کلاسیک در ویلاهایی که به سبک فاخر و ماکسیمال طراحی شده‌اند بسیار ایده خوبی است. عمدتاًدرون این کابینت‌ها چراغ‌های کوچکی تعبیه می‌شود تا در هنگام شب بتوانید این چراغ ها را روشن کنید و زیبایی بوفه های آشپزخانه‌تان را بیشتر نمایان سازید.

کابینت سفید با حاشیه‌ها و تزئینات طلایی رنگ 

یکی از زیباترین طرح‌هایی که در مورد کابینت کلاسیک می‌توان به آن اشاره کرد، کابینت‌های به رنگ شکوهمند سفید است که حاشیه‌های آن دارای تزئیناتی به رنگ طلایی است. این نوع کابینت مختص ویلاهای کلاسیک با چیدمانی اصیل و فاخر است چرا که رنگ طلایی اساساً رنگی با شکوه است که در کنار رنگ سفید اوج جذابیت خود را به رخ می‌کشد.

برای اطلاع از قیمت زمین در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

طرح سنگ‌های رگه‌دار یک از طرح‌های کلاسیک کابینت ویلا

یکی از زیباترین طرح‌هایی که می‌توان در بین انواع و اقسام طرح‌های مختلف کابینت‌های کلاسیک از آن‌ها یاد کرد کابینت‌هایی هستند که دارای طرح سنگ‌های قیمتی هستند. سنگ‌هایی که رگه های طبیعی در دل آن‌ها پدیدار شده و ناموزون بودن این رگه ها بر جذابیت هرچه بیشتر نقش و نگار آن‌ها افزوده. شما می‌توانید از کابینت‌هایی با این طرح در آشپزخانه خود استفاده کنید. هرچند که رویه این کابینت‌ها به احتمال زیاد از رزین اپوکسی است اما طرح‌هایی که روی آن‌ها پدیدار است بی‌شک هوش از شما و هر بیننده دیگری خواهد پراند. در میان تمامی طرح‌ها طرح سنگ‌های سفید با رگه های قهوه‌ای و طلایی و سنگ‌های مشکی با رگه های سفید و طلایی مورد استقبال بیشتری قرار می‌گیرد.

کابینت چوبی ساده با طرح براق

برای انتخاب کابینت‌هایی با طرح کلاسیک لازم نیست حتماً سراغ کابینت‌های چوبی با نقش و نگارهای برجسته بروید بلکه می‌توانید کابینت‌های چوبی با سطوح براق را انتخاب کنید. این کابینت‌ها درخشش بی‌نظیری به آشپزخانه شما می‌دهند. به‌ویژه اگر کابینتی که انتخاب کرده‌اید دارای طرح چوب با رنگ تیره بوده و سطحی براق داشته باشد. این کابینت‌ها می‌توانند ظاهری بسیار ساده و فاقد هرگونه تزئینات داشته‌باشند با این حال وجود یک حاشیه ساده هم آن‌ها را به غایت زیباتر خواهد کرد. با تعبیه این کابینت‌ها در آشپزخانه کلاسیک خود بی‌شک جلوه‌ای درخشان و نورانی به آشپزخانه خواهید داد. براق بودن سطح این کابینت‌ها کار خود را خواهد کرد و آشپزخانه‌تان را به نقطه کانونی توجهات تبدیل خواهد نمود.

برای فروش زمین در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری درباره بهترین طرح‌های کلاسیک کابینت ویلا

کابینت‌های متنوعی با طرح‌های گوناگون وجود دارند که هرکدام مختص نوع خاصی از چیدمان هستند. طرح‌های کلاسیک کابینت ویلا همانطور که از نام‌شان پیداست مختص ویلاهایی با چیدمان کلاسیک هستند. ویلاهایی که اغلب با سبک ماکسیمال دکوراسیون شده‌اند و دارای چیدمانی فاخر و شکوهمند هستند. تعبیه کابینت‌های چوبی با پنجره‌های شیشه‌ای و نورپردازی درون آن ها، تعبیه کابینت‌هایی با طرح سنگ‌های قیمتی، تعبیه کابینت‌های سفید با تزئینات طلایی و کابینت‌هایی که دارای سطوح براق هستند همگی می‌توانند ویلای کلاسیک شما را زیباتر سازند.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×