گیلان، زیباکنار
0133416

بهترین ویلاهای جنگلی در گیلان

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-02
ویلاهای جنگلی در گیلان

زندگی در بهترین ویلاهای جنگلی در گیلان نه‌ تنها تجربه سبک جدید و ویژه‌ای از زندگی را به شما خواهد داد بلکه یک سرمایه‌گذاری امن و پرسود است. این روزها افراد به‌ دنبال راه‌های پربازده برای سرمایه‌گذاری هستند. چه چیزی بهتر از سرمایه‌گذاری در خرید ویلا در گیلان؟ اما چرا روی گیلان تاکید ویژه‌ای داریم؟ در ادامه به شما خواهیم گفت.

تصور کنید یک صبح از خواب بیدار شوید و به‌ جای شنیدن صدای بوق ماشین‌ها و ترافیک و آلودگی با صدای پرندگان جنگلی و نور ملایم آفتاب که از روزنه پنجره بر صورت شما تابیده است بیدار می‌شوید. در حالی که هیچ خبری از سروصدای آزاردهنده و دیوارهایی سیمانی با فاصله چند متری از پنجره اتاق شما نیست. تنها صدایی که به گوش می‌رسد صدای سکوت و آرامش مطلقی است که گاه و بیگاه با صدای پرزدن پرندگان و آواز آن‌ها در هم شکسته می‌شود.

اگر بفهمید که این یک رویا نیست و در واقعیت هستید، چه احساسی خواهید داشت؟ شاید زندگی در چنین شرایطی و بیدارشدن در چنین فضایی می‌تواند رویایی و دور از واقعیت باشد. اما برای اینکه به شما اثبات کنیم چنین چیزی دور از واقعیت نیست، قصد داریم در مورد بهترین ویلاهای جنگلی در گیلان صحبت کنیم. جایی که تصورات رویایی شما در کمال آرامش و انرژی‌های مثبت به‌ واقعیت خواهد پیوست.

 

چرا خرید بهترین ویلاهای جنگلی در گیلان؟

اگر بگوییم بین استان‌های شمال، گیلان یک سر و گردن از استان‌های دیگر بالاتر است بیراه نگفته‌ایم. استان گیلان با دارابودن مناطق جنگلی و ساحلی بکر و زیبا، فرصتی فوق‌العاده برای سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است تا بتوانند با یک رشد بی‌نظیر در قیمت‌ها، به‌ سود و بازدهی بالایی دست پیدا کنند. منطقه زیباکنار به‌‌عنوان یکی از مناطق مطرح و ویژه در سرتاسر خطه شمال، بهترین منطقه برای سرمایه‌گذاری و خرید بهترین ویلاهای جنگلی در گیلان است.

کافی است یک آمار نسبی از رشد قیمت‌ها در این خطه در سال‌های اخیر دریافت کنید. آمار نشان می‌دهد که قیمت ویلا و زمین در زیباکنار با شیب تندی در حال افزایش است و این یعنی اگر فرصت سرمایه‌گذاری در خرید ویلا در استان گیلان را امروز از دست بدهید، فرصت مشابهی را در ماه یا سال آینده نخواهید داشت.

و برعکس، اگر امروز اقدام به خرید بهترین ویلاهای جنگلی در گیلان نمایید، مطمئناً سال بعد این موقع بازدهی بالایی را در سرمایه‌گذاری خود شاهد خواهید بود که شاید با سرمایه پیشین خود نمی‌توانستید اقدام به این سرمایه‌گذاری نمایید.

موقعیت استان 

موقعیت استان گیلان از این بابت به‌ قدری طلایی و ویژه است که ازدست‌دادن هر فرصت برای سرمایه‌گذاری برابر است با سوخت غیر قابل جبران. منطقه بندرانزلی، زیباکنار، ماسوله، ماسال، رضوانشهر، ییلاق دیلمان و منطقه توریستی داماش از جمله بهترین مناطق برای خرید ویلای جنگلی به‌ حساب می‌آیند. نکته مهم دیگری که در ارتباط با خرید ویلای جنگلی در گیلان وجود دارد، قیمت مناسب و بهینه این ویلاها در مقایسه با ویلاهای ساحلی است.

همیشه اینگونه نیست که افراد به عشق دریا به شمال سفر کنند یا قصد اقامت در چنین فضایی داشته‌ باشند. افراد زیادی هستند که سکونت در مناطق جنگلی را ترجیح می‌دهند. مناطق جنگلی هم مناطق آرام‌تری است و هم قیمت خرید ویلا در این مناطق کمتر است. تنها موضوعی که در ارتباط با ویلاهای جنگلی وجود دارد این است که به احتمال زیاد از مناطق شهری کمی دورتر هستند و میزان دسترسی آن‌ها به امکانات شهری در حد ویلاهای ساحلی نیست.

با این حال به‌ لطف رشد و توسعه مناطق روستایی و حومه شهرها در استان گیلان و ساخت‌وسازهایی که در این مناطق صورت گرفته است، دسترسی به امکانات رفاهی به‌ شکل قابل توجهی افزایش یافته.

امنیت ویلاهای جنگلی در این استان

موضوعی که در ارتباط با امنیت ویلاهای جنگلی در گیلان مطرح است، موضوعی است که مدتهاست توسط مجموعه بزرگ آرش به موضوعی حل‌شده تبدیل شده است. مجموعه بزرگ آرش یکی از بزرگترین و برترین انبوه‌سازان در خطه شمال است که در طی سال‌های سابقه درخشان خود توانسته تعداد بی‌شماری ویلاهای جنگلی را در امن‌ترین مناطق گیلان به ثمر برساند.

در واقع سازندگان در مجموعه آرش پیش از اقدام به خرید زمین و ساخت‌وساز در یک منطقه تمامی جوانب از جمله سطح امنیت منطقه را مورد بررسی قرار می‌دهند. چراکه ویلاهای ساخته‌شده بایستی از هر نظر در سطح بالایی قرار داشته‌ باشند تا نام آرش همچنان نامی درخشان باقی بماند. بنابراین هیچ‌گاه اقدام به ساخت‌وساز در مناطق دورافتاده و فاقد امنیت و امکانات ننموده است. زیرا لطمه‌زدن به‌ نام برند آرش به هیچ قیمتی ارزنده نیست.

فروش بهترین ویلاهای جنگلی در گیلان

زمانی که چشم شما به یک آگهی با عنوان بهترین ویلاهای جنگلی در گیلان می‌خورد، شاید کمی دچار ابهام شوید. چراکه واژه بهترین می‌تواند تعابیر مختلفی داشته باشد و محدود به یک یا دو امتیاز نباشد. ویلاهای جنگلی در گیلان هرکدام می‌توانند به‌ تنهایی پکیجی کامل از ویژگی‌ها و امتیازات باشند. در واقع این شما هستید که بایستی خواسته‌ها و امکانات موردنظرتان را با توجه به‌ سلیقه شخصی و بودجه‌ای که در اختیار دارید تعیین نمایید.

بهترین ویلای جنگلی برای یک خانواده می‌تواند ویلایی باشد که دارای زمین بازی کودکان بوده و به تعداد اعضای خانواده دارای اتاق خواب مجزا باشد. از طرفی برای سایر افراد می‌تواند ویلایی باشد که دارای استخر سرپوشیده یا روباز بوده و کمبودهای زندگی در نزدیکی ساحل را جبران کند. به‌‌عنوان مثال دارابودن استخر برای یک ویلای جنگلی در گیلان می‌تواند یک امتیاز عالی محسوب شود. چراکه شما را از رفت‌وآمد به ساحل بی‌نیاز خواهد کرد. شما می‌توانید در ویلای شخصی خود و در استخر همراه فرزندان و خانواده‌تان اوقات شاد و مفرحی داشته‌ باشید.

بنابراین بهترین ویلاهای جنگلی هرکدام مجموعه‌ای از ویژگی‌های مثبت هستند که می‌توانند نظر مخاطبین و خریداران را به‌ خود جلب نمایند.

هزینه خرید بهترین ویلاها

بسیار مهم است که ویلاهای جنگلی دارای نمای بیرونی جذاب و شیکی باشند. چرا که خریداران و افرادی که وارد ویلا می‌شوند در وهله اول به نمای آن توجه می‌کنند. بنابراین بهره‌گیری از یک تیم طراحی و دکوراسیون حرفه‌ای می‌تواند منجر به ساخت یک ویلای شیک و چشم‌گیر شود. این موضوع در قیمت خرید ویلای جنگلی در گیلان تأثیرگذار است.

در منطقه گیلان درصد رطوبت بالایی در هوای آن وجود دارد. بنابراین بایستی از مصالحی در نمای بیرونی ویلا استفاده شود که در عین زیبایی دارای مقاومت کافی در برابر بارش‌های پی در پی و رطوبت بالای منطقه باشد. استفاده از متریال باکیفیت در ساخت نما یکی از مهم‌ترین مواردی است که ارزش پرداخت هزینه را خواهد داشت. چراکه مصالح بی‌کیفیت در مناطق جنگلی به‌ سرعت در معرض تخریب قرار می‌گیرند و شما به احتمال زیاد مجبور خواهید شد تا هزینه اضافی بابت تعمیرات پرداخت کنید.

بنابراین از همان ابتدا در زمان خرید ویلا به این نکات توجه‌ داشته‌ باشید. متراژ ویلا، میزان امکانات آن، میزان دسترسی به مناطق شهری و تفریحی، نما و دکوراسیون داخلی ویلا و تعداد طبقات همگی در قیمت خرید تأثیرگذار هستند.

نکته :

مهم‌ترین نکته در مورد قیمت خرید بهترین ویلاهای جنگلی در گیلان، چشم‌انداز ویلا است. برخی از ویلاهای جنگلی با قرار‌گیری در ارتفاعات کوهستان و جنگل، مناظر شگفت‌انگیزی را در برابر دیدگان شما خلق خواهند کرد. هرچه این چشم‌انداز جذابیت و شکوه بیشتری داشته باشد، بر قیمت خرید ویلا افزوده خواهد شد.

برای سکونت در ویلای جنگلی لزوماً نیازی به پرداخت هزینه‌های هنگفت و دارابودن امکانات کامل وجود ندارد. شما می‌توانید تنها امکاناتی را برای ویلای جنگلی خود اختیار کنید که مورد استفاده شما است. به‌‌عنوان مثال اگر اهل شب‌نشینی و نشستن دور آتش هستید، اما تمایل چندانی به استخر و شنا ندارید، می‌توانید به‌ دنبال ویلایی باشید که گودال آتش در آن تعبیه شده اما فاقد استخر است.

در این صورت می‌توانید هزینه خرید ویلا جنگلی را تعدیل نمایید و از طرفی به امکانات دلخواه خود دسترسی پیدا کنید. اما یافتن ویلایی که دقیقاً منطبق با خواسته‌های شما باشد کار آسانی است؟ ما به شما خواهیم گفت که این کار به‌ هیچ‌ وجه سخت نیست به شرطی که کمی هوشمندانه و با درایت عمل کنید.

نتیجه‌گیری

اگر به‌ دنبال خرید بهترین ویلاهای جنگلی در گیلان هستید، میزان بودجه مشخصی در اختیار دارید و از طرفی امکانات دلخواه‌تان را در قالب یک لیست مشخص گنجانده‌اید، نیازی نیست تا خود را خسته کنید و به‌ دنبال آگهی‌هایی که گاها نامعتبر هستند بروید. مجموعه آرش می‌تواند ویلای دلخواه شما را مطابق با خواسته‌ها و بودجه‌ای که در اختیار دارید در بهترین منطقه جنگلی برای شما بسازد. شما می‌توانید ویلایی از پیش‌ساخته‌شده خریداری کنید. اگر میزان حساسیت‌های شما در مورد ساخت ویلا بالا است می‌توانید از صفر تا صد مراحل ساخت با مجموعه بزرگ آرش همراه باشید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×