گیلان، زیباکنار
0133416

آشنایی با بهترین پارک‌های تفریحی کودکان در ایران

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-05-11
پارک‌های تفریحی کودکان

در این مقاله سعی داریم که درباره پارک‌های تفریحی کودکان صحبت کنیم. به هر شهری و یا به‌گوشه‌ای از ایران که سفر می‌کنیم؛ مسلماً با داشتن بچه‌هایی در سنین 7 تا 12 سال نیاز داریم مکان و یا موقعیتی را که مربوط به آنان است، بیابیم. آشنایی با بهترین پارک‌های تفریحی کودکان در ایران موضوع این مقاله است.

برای خرید باغ ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

بهترین پارک‌های تفریحی کودکان در ایران

در سفر کودکان هم مانند ما نیاز به تفریح و خوشگذرانی دارند، در حقیقت کودکان می‌خواهند که پدر و یا مادرشان به فکر آنان باشد، پارک‌هایی علمی و یا تفریحی و یا بازی برای آنان می‌تواند بسیار جذاب باشد. پارک‌های تفریحی کودکان یکی از مهم‌ترین مکان‌هایی است که کودک شما در آنجا یاد می‌گیرد چگونه دوست پیدا کند و چگونه در جمع حضور پیدا کند.

پارک‌های تفریحی کودکان در تهران

پارک دلفین‌های برج میلاد

یکی از مهم‌ترین و بهترین پارک‌هایی که می‌توانیم در تهران نام ببریم پارک دلفین‌های برج میلاد است. این پارک امکانات بسیاری دارد، یکی از این امکانات این است که به سیستم اولین دولفیناریوم غیرساحلی و مرتفع‌ترین در خاورمیانه دست یافته است. تمامی این دلفین‌ها با انجام کار های اکروباتیک و نقاشی کشیدن، نواختن ساز، گرفتن عکس دل کودکان را می‌برند، این پارک می‌تواند یک تجربه خوب برای آنان با بازی با دلفین‌ها باشد.

برای اطلاع از قیمت کاخ ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

شما به کودکان خود آموزش می‌دهید که چگونه با یک دلفین رفتار کند و آن‌ها را از نزدیک لمس و تماشا کند.

پارک ژوراسیک

یکی دیگر از پارک‌هایی که می‌توانیم اشاره داشته باشیم به آن از این نظر که برای کودکان بسیار علمی است، پارک ژوراسیک است. این پارک مربوط به ماکت هایی از دایناسور ها است که می‌تواند به کودکان نشان دهد منشا این دایناسور ها از کجا بوده است و چند سال قدمت دارند. چه غذا هایی می‌خوردند و چند سال روی زمین زندگی کرده‌اند. کودکان کنجکاو هستند که همه‌چیز را بدانند، مبحث دایناسور ها هم بسیار برای دختران و پسران جذاب است.

برای خرید ویلا کوهستانی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

بنابراین این پارک، یک پارک علمی است و آنان می‌توانند اطلاعات بسیاری در این باره کسب کنند. این پارک در تهران قرار دارد و 30 هزار متر مربع، مساحت دارد و 28 دایناسوری که در داخل آن قرار دارد به‌صورت متحرک است و می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای گردش علمی کودکان در این پارک باشد. 

هیومن پارک

یکی دیگر از پارک‌های تفریحی کودکان در ایران، هیومن پارک است که در استان تهران قرار دارد. این پارک سفری است به درون اعضای بدن انسان که یک گردش علمی برای کودکان محسوب می‌شود. این پارک یکی از بهترین پارک‌های خاورمیانه در زمینه علمی است که کودکان می‌توانند اطلاعات ارزشمندی را در حد دانش خود از این پارک بیابند. ساخت این پارک توسط بهترین مهندسان و دانشمندان ایرانی اتفاق افتاده است که بسیار محیط علمی مناسبی را برای کودک شما رقم می‌زند.

پارک‌های تفریحی کودکان در مشهد

سالن پاتیناژ پدیده شاندیز مشهد

یکی از پارک‌های مربوط به نوجوان ها این پارک در مشهد است که بسیاری از جوانان مشغول اسکیت بازی کردن کردن هستند، اگر دلتان می‌خواهد تجربه اسکیت سواری را داشته‌باشید، این پارک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این پارک حتی می‌تواند یک قطب گردشگری هم باشد، چرا که در سال شاهد این هستیم بسیاری از افراد به این پارک می‌آیند. اگر علاقه‌مند به یادگیری ورزش اسکی روی یخ هستید، این پارک می‌تواند جای خوبی برای تجربه یک تمرین خوب و سالم باشد.

برای خرید ویلا در رویان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

استفاده از این مجموعه می‌تواند تجربه خوبی برای شما باشد.

پارک‌های تفریحی کودکان در رشت

یکی از پارک‌های معروفی که در شهرستان رشت قرار دارد؛ پارک قصربازی است، که یکی از مهم‌ترین مکان‌های تفریحی برای کودکان و نوجوانان به‌شمار می‌رود. این پارک سرپوشیده است و در دوطبقه است و بازی‌های بسیاری در اینجا وجود دارد که می‌توانید بازی کنید، به‌عنوان مثال در این مجموعه می‌توانید، بولینگ، بیلیارد، سالن آمفی تئاتر برای جشن ها، کافی شاپ، مرکز بازی، رستوران و… را داشته‌باشید.

برای خرید ویلا اکازیون در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

این پارک امکانات خوبی را ارائه می‌دهد و یکی از بهترین مناطق برای یک بازی گروهی است. 

پارک‌های تفریحی کودکان در اصفهان

یکی از پارک‌های بسیار زیبا و سرپوشیدهای که برای کودکان در اصفهان وجود دارد، شهربازی کهکشان عجایب است. این شهربازی در طبقه سوم مجتمع قرار دارد که دارای وسائل بازی بسیار زیبا و مدرنی است و به اسم سیتی سنتر معروف و شناخته‌شده است.

برای خرید زمین هکتاری در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

بازی‌های زیادی در این مجموعه قرار دارد که کودکان و نوجوانان می‌توانند بازی کنند، به‌عنوان مثال:

  • بازی ایرهاکی
  • کروسل
  • بازی مکانیکی شتر ستواری
  • قصربادی
  • استخر توپ
  • قلعه فضایی
  • ترامپولین
  • ترن فضایی
  • کشتی فضایی
  • سفینه فضایی
  • تکنوپاپ
  • سالتو
  • تیراندازی
  • ماشین برقی
  • دستگاه شبیه‌ساز
  • بازی‌های ویدئویی
  • کنسول‌های واقعیت مجازی
  • بیلیارد
  • 4 لاین کوچک بولینگ

می‌توانید به انتخاب و سلیقه خود هرکدام از این بازی‌ها را بازی کنید و لذت ببرید. این پارک برای کودکان بسیار جذاب است و می‌تواند برای آنان یک خاطره خوب و جذاب بسازد.

پارک‌های تفریحی کودکان در تبریز

لونا پارک

یکی از شهربازی‌های معروف تبریز است که مکانی فوق‌العاده است. در حقیقت این پارک یکی از پارک‌های بازی و تفریحی برای کودکان محسوب می‌شود که کودکان می‌توانند بازی‌های متنوعی چون:

برای خرید ویلا کلنگی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

ترن هوایی، چرخ فلک، ماشین برقی، سالتو و… را سوار شوند، این شهربازی برای سنین 5 تا 12 سال موقعیت بسیار خوبی است. البته برای بزرگسالان هم می‌تواند بسیار جالب باشد، سرگرمی های دیگری چون باشگاه بیلیارد، پیست اسکیت و مینی گلف هم از دیگر امکانات این پارک است.

پارک‌های تفریحی کودکان در شیراز

ایرانلند مجتمع تجاری خلیج فارس: یکی از پارک‌های تفریحی که سالن سرپوشیدهای است و در شیراز قرار دارد و مساحتی 38800 متر مربعی دارد، ایرانلند است. این مجموعه بسیار هیجان‌انگیز فوق‌العاده است که با ویژگی‌های چشمگیر خود توجه کودکان را به‌خود جلب‌کرده است.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×