گیلان، زیباکنار
0133416

تراس‌گاردن ویلا انتخاب مناسب به‌جای روف‌گاردن

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
تراس‌گاردن ویلا

بی‌شک نام روف‌گاردن را زیاد شنیده‌اید و تا حد زیادی با آن آشنایی دارد اما ممکن است نام تراس‌گاردن ویلا یا تراس سبز کمتر به گوش‌تان رسیده باشید. در نتیجه، احتمالاً ندانید که طراحی و پیاده‌سازی تراس گاردن و ویژگی‌های آن از چه قرار است.

ویژگی‌های تراس‌گاردن ویلا

همیشه برای افرادی که از داشتن چشم‌اندازهای سرسبز در محوطه ویلا، آپارتمان یا خانه خود بی‌بهره مانده‌اند نسخهای تحت عنوان روف‌گاردن تجویز می‌شود اما اگر سقف یا پشت بام خانه شما مناسب برای برپا کردن روف‌گاردن نبود آن وقت تکلیف چیست و چه باید کرد؟

آیا باید آرزوی آوردن کمی از طبیعت بیرون به داخل خانه را همچنان در دل داشت؟ شاید می‌توان اقدامی در راستای آشتی با طبیعت انجام داد؟ در این مواقع تراس گاردن می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. تراسی که پر از گیاهان و گل‌های رنگارنگ است و شباهت زیادی به نسخه کوچک شده روف‌گاردن دارد.

شما می‌توانید در تراس سبز خود اقدام به صرف عصرانه و استراحت نمایید و در حالی که از بوی خوش گل‌های عطر آگین لذت می‌برید چشم‌اندازی سرسبز به فضای اطراف داشته‌باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا زوایای تراس گاردن یا همان تراس سبز را با هم بررسی کنیم.

برای خرید باغ ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

تعبیه فلاور باکس در تراس

 یکی از راه‌های مزین کردن تراس ویلا به گیاهان استفاده از فلاورباکس‌های شیک و زیبا در تراس است. شما می‌توانید تعدادی فلاورباکس کوچک و نقلی را همراه با گل‌ها و گیاهان شاداب و زیبا در گوشه‌های تراس بچینید و یا قفسه‌هایی روی دیوار تعبیه کنید تا گلدان‌های خود را درون آن‌ها قرار دهید.

دقت داشته‌باشید که گل‌ها و گیاهان عنصر اصلی و تراس گاردن هستند. بنابراین به‌هرنحوی که شده آن‌ها را درون محوطه تراس جای دهید. بهترین انتخاب برای صرفه‌جویی در فضای تراس انتخاب فلاورباکس است.

طراحی گرین وال در تراس

شما می‌توانید یکی از دیوارهای تراس را به گرین وال اختصاص دهید. گرین‌وال‌ها، دیوارهای پوشیده از شاخ‌وبرگ‌های گیاهان هستند و می‌توانند نمای جذاب و سرسبزی به‌تراس‌گاردن شما بدهند.

شما می‌توانید یک قاب مخصوص گرین وال خریداری کنید و با نصب آن روی دیوار تعدادی پیچک رونده، گیاهان آویز زینتی و گیاهان گلدار را روی این قاب نصب و تعبیه کنید تا یک دیوار سبز شیک و چشم‌نواز در تراس داشته‌باشید.

برای خرید ویلا کوهستانی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

قرار دادن میز و صندلی‌های کوچک در تراس

در تراس سبز خود تعدادی میز و صندلی‌های فضای باز اما در ابعاد کوچک تعبیه کنید تا به نقطه مرکزی تراس گاردن تبدیل شوند. ایجاد تقارن و نظم در تراس گاردن می‌تواند فضای آن را هر چه بیشتر به روف‌گاردن و یک محوطه زیبا و شیک تبدیل کند. سعی کنید از عناصر رنگی با هارمونی چشم‌نواز در تراس سبز خود استفاده کنید تا به جذابیت بصری هر چه بیشتر آن اضافه کنید.

تعبیه میز و صندلی در تراس گاردن می‌تواند این مکان را به مکانی عالی برای صرف صبحانه و عصرانه‌های دلچسب در هوای دل‌انگیز و پاک بیرون و در برابر چشم‌اندازهایی زیبا همراه با تابش نور خورشید تبدیل کند. شما همچنین می‌توانید شب هنگام نیز در تراس گاردن بنشینید و از عطر گل‌ها و گیاهان در هوای مطبوع شب لذت ببرید.

برای خرید ویلا نوساز در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

تعبیه چمن مصنوعی، کفپوش چوبی و سنگ ریزه در کف تراس گاردن

برای اینکه حال و هوای زیباتری به تراس گاردن بدهید می‌توانید کف آن را با استفاده از چمن مصنوعی و تکه های سنگ طبیعی در ابعاد کمی درشت تر از سنگ‌ریزه مزین کنید. لزوماً نیازی نیست تمام سطح کف را با استفاده از چمن مصنوعی پوشش دهید.

شما می‌توانید بخش‌هایی را با استفاده از سنگ، بخش‌هایی را با چمن مصنوعی و بخش‌هایی را نیز با استفاده از کفپوش‌های چوبی پوشش دهید تا تنوع بیشتری را در دیزاین تراس گاردن شاهد باشید. شما می‌توانید هر زمان که مایل بودید روی چمن‌های مصنوعی بنشینید و به استراحت بپردازید.

تعبیه گلدان‌های آویز در تراس گاردن

برای اینک استفاده بیشتری از تراس گاردن داشته‌باشید می‌توانید فضای تراس گاردن را با استفاده از گلدان‌های آویز زینت دهید. به این صورت که تعدادی گلدان‌های آویز با گل‌های شکوفه دهنده زیبا و رونده را در یک ردیف در کنار هم آویزان کنید. اینگونه می‌توانید تراس گاردن را بدون اینکه از وسعت فضای آن بکاهید کمی انبوه تر نشان دهید.

برای خرید ویلا استخردار در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

تعبیه فانوس و نورپردازی شبانه در تراس گاردن

برای اینکه بتوانید شب هنگام نیز در تراس گاردن بنشینید و از فضای آن لذت ببرید می‌توانید تعدادی فانوس در تراس گاردن تعبیه کنید و یا یک سیستم نورپردازی خاص در آن تعبیه کنید. قراردادن ریسه‌های نورپردازی LED و چشمک‌زن و ردکردن ریسه‌های نورانی از روی گیاهان، می تواند ایده‌ای جذاب باشد که به زیباترشدن تراس‌گاردن شما کمک خواهد کرد.

سبزیجات تازه در تراس گاردن بکارید

یکی از ایده‌هایی که هم به زیبایی تراس گاردن کمک می‌کند و هم برای شما منفعت خواهد داشت، کاشت سبزیجات تازه در تراس گاردن است. شما می‌توانید انواع سبزیجات دلخواه‌تان را در فضایی کاملاً تمیز و بهداشتی کاشت نمایید و به‌طور ارگانیک از آن‌ها استفاده نمایید.

سبزیجاتی مانند ریحان، جعفری، گشنیز و نعناع می‌توانند انتخابی عالی برای کاشته‌شدن در تراس گاردن باشند.

برای خرید ویلا پلاک اول جنگل در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری درباره تراس‌گاردن ویلا

فراموش نکنید که شما قرار است در تراس گاردن فضایی برای نشستن و استراحت هم داشته‌باشید. بنابراین تمامی فضای تراس را با استفاده از گل‌ها و گیاهان پر نکنید. سعی کنید بخش تعیین‌شده‌ای را برای نشستن، راه‌رفتن و قراردادن میز و صندلی در نظر داشته‌باشید.

بدین‌منظور بهتر است ایده‌هایی چون گرین‌وال، فلاورباکس‌های دیواری، قراردادن گلدان‌ها لبه تراس و آویزکردن آن‌ها از سقف را در نظر داشته‌باشید تا فضای آزاد بیشتری در تراس‌گاردن برای شما فراهم باشد.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×