گیلان، زیباکنار
0133416

معرفی تفرجگاه ساحلی نمک‌آبرود

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-05-26
تفرجگاه ساحلی نمک آبرود

استان مازندران یکی از استان‌هایی است که هر ساله میزبان میلیون‌ها گردشگر و مسافر است که از جاهای مختلف برای گذراندن اوقاتی خوش به آنجا می‌آیند. این استان زیبا دارای جاذبه‌های زیادی است که یکی از آن‌ها تفرجگاه ساحلی نمک‌آبرود است. در این مطلب به این جاذبه استان مازندران پرداخته شده است.

برای ویلا داخل شهرک شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

تفرجگاه ساحلی نمک‌آبرود کجاست؟

تفرجگاه ساحلی نمک آبرود همان‌طور که مشخص است تفرجگاهی است که نمک آبرود استان مازندارن قرار دارد. نمک آبرود منطقه‌ای زیبا و توریستی در غرب استان مازندارن است که دارای امکانات رفاهی و تفریحی و توریستی است و به‌همین دلیل است که هر ساله میزبان عده زیادی است. این شهر یا شهرک یا منطقه توریستی دارای جاذبه‌های متعددی است که از میان آنها می‌توان به تله‌کابین نمک آبرود، پل معلق، سورتمه و نیز تفرجگاه ساحلی اشاره کرد.

برای خرید ویلا ساحلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

تفرجگاه ساحلی نمک آبرود در حاشیه شهر نمک آبرود قرار گرفته است. این تفرجگاه در کنار هتل پارسیان خزر(هتل هایت سابق) در شمال جنگل بنفشه قرار گرفته است و دارای دو ورودی است.

جذابیت‌های تفرجگاه ساحلی نمک‌آبرود

یکی از جذابیت‌های این تفرجگاه این است که می‌توان در آن بازی‌ها و تفریحات زیادی را انجام داد. از جمله‌این تفریحات موارد زیر است:

1. جت اسکی، قایق‌سواری، شاتل، چتر پارسل، هاور کرافت

همه این موارد مربوط به دریا هستند. از آن‌جا که این تفرجگاه در کنار ساحل قرار دارد می‌توان به‌خوبی این تفریحات آبی را تجربه کرد. شما می‌توانید سوار بر قایق شوید و به دل دریا بروید یا این که جت اسکی کنید یا دیگر موارد را تجربه کنید. خلاصه این که می‌توانید در آب تفریحات متعددی را تجربه کنید.

2. پیست اسب‌سواری

اگر به اسب‌سواری علاقه‌مند هستید می‌توانید به‌خوبی در تفرجگاه آبرود آن را تجربه کنید. شما می‌توانید سوار بر اسب شوید و لحظاتی را به اسب‌سواری بگذارنید و خوش بگذرانید. اسب‌سواری روی شن‌های ساحل و در آب‌وهوای خوش لب ساحل می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد.

3. پیست دوچرخه‌سواری

از دیگر تفریحاتی که می‌توان در تفرجگاه ساحلی نک آبرود انجام داد، دوچرخه‌سواری است. برای این کار پیست مخصوصی وجود دارد که افراد می‌توانند در آن به دوچرخه‌سواری بپردازند و ورزشی مفرح را تجربه کنند.

4. پیست موتور و ماشین ATV

یکی دیگر از تفریحات جذاب و جالب در تفرجگاه نمک آبرود موتورسواری و ماشین‌سواری است که می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر باشد. امکانات برای تجربه چنین هیجانی در پیست موتور و ماشین تفرجگاه ساحلی نمک آبرود فراهم است.

برای خرید ویلا ارزان شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

5. شهر بازی

از دیگر تفریحاتی که می‌توان در این تفرجگاه تجربه کرد و لحظات خوشی را سپری کرد، تفریحاتی است که در شهر بازی این تفرجگاه وجود دارد. شما می‌توانید در شهر بازی، تفریحات مختلفی را تجربه کنید و لحظات پرهیجانی را بگذرانید.

6. شنا در مکان‌های مجزا

مگر می‌شود به یک تفرجگاه ساحلی رفت و شنا نکرد. برای همین منظور در این تفرجگاه زیبا شما دو بخش شنا برای خانم‌ها و آقایان وجود دارد که هرکدام از آن‌ها امکاناتی مانند دوش، بوفه، سایبان  و دیگر موارد است.

شما در شرایطی عالی و مناسب می‌توانید به شنا در دریا بپردازید. شناکردن در فضایی امن و دلچسب تفرجگاه ساحلی نمک آبرود می‌تواند لحظاتی خوش را برای شما ایجاد کند.

امکان اقامت شبانه‌روزی تفرجگاه ساحلی نمک‌آبرود

از دیگر جذابیت‌های تفرجگاه  ساحلی نمک آبرود این است که به‌طور 24 ساعته می‌توان در آن اقامت داشت. شما می‌توانید در این مکان زیبا اتراق کنید و از امکانات و از فضای آن لذت ببرید. در این تفرجگاه، سوییت‌ها، کلبه‌ها و آلاچیق‌هایی وجود دارد که مسافرین و گردشگران می‌توانند به‌خوبی از آنها استفاده‌کنند.

وجود رستوران و کافه

در تفرجگاه ساحلی نمک آبرود رستوران و کافه با نمای رودخانه و دریا وجود دارد که این خود یکی دیگر از جذابیت‌های این تفرجگاه است. شما می‌توانید در رستوران‌های این مجتمع غذاهای خوشمزه‌ای را بخورید و لحظات خوشی را بگذرانید.

برای خرید ویلا سنددار شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

چایخانه‌های سنتی

از دیگر جذابیت‌های تفرجگاه ساحلی نمک آبرود، وجود چایخانه‌های سنتی در آن است. شما می‌توانید در این چایخانه‌ها چای خوشمزه بنوشید و خستگی را از تن خود خارج کنید.

حتماً در این چایخانه‌ها بنشینید و چای ایرانی و شمالی نوش جان کنید. به‌جز موراد بالا این تفرجگاه دارای امکانات متعدد دیگری است که باعث می‌شود تا فضای خوب و مفرحی برای گردشگران و مسافران به‌وجود بیاید. افراد می‌توانند به‌طور شبانه‌روزی در این تفرجگاه اقامت کنند، از تفریحات و امکانات آن استفاده‌کنند و لحظات خوشی را بگذرانند.

برای خرید ویلا سند شش‌دانگ شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

به‌طور خلاصه این که تفرجگاه ساحلی نمک آبرود گزینه خوبی برای کسانی است که به مازندران می‌روند. همان‌طور که گفته شد، منطقه توریستی نمک آبرود به‌جز تفرجگاه جاذبه‌های گردشگری متعددی دارد.

اگر به نمک آبرود رفتید حتماً از تله‌کابین بی‌نظیر آن دیدن‌کنید و سوار آن شوید و مطمئن باشید که این تجربه‌ای بی‌نظیر و عالی برای شما خواهد بود. شما در تله‌کابین نمک آبرود بین زمین و آسمان مناظری دیدنی و بسیار زیبا از شمال را خواهید دید و لحظاتی عالی را تجربه خواهید کرد.

پل معلق

پل معلق یکی دیگر از تجربه‌های هیجان‌انگیز و کمی دلهره‌آور است که می‌توانید در نمک آبرود تجربه کنید. داشتن یک ویلا در مناطق شمالی کشور آرزوی خیلی از افراد است اما خیلی‌ها سرمایه کافی را برای خرید ندارند.

انبوه‌سازان آرش شرایطی را به‌وجود آورده است که شما بتوانید با سرمایه‌های نه‌چندان زیاد هم صاحب ویلا شوید و امید خود را از دست ندهید. ما سال‌هاست که در زمینه ساخت و فروش ویلا فعالیت داریم و سعی کرده‌ایم بهترین خدمات را ارائه دهیم.

برای خرید زمین در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×