گیلان، زیباکنار
0133416

انواع تفریحات در گیسوم گیلان

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
تفریحات در گیسوم گیلان

گیسوم نام یک جنگل و نیز ساحل در استان گیلان است و از قطب‌های گردشگری این استان سرسبز است. این پارک جنگلی زیبا که در انتهایش به دریا می‌رسد خیلی‌ها را به سوی خود جذب می‌کند. به‌خصوص با وجود انواع تفریحات در گیسوم گیلان می‌توانید لحظات خوشی را سپری کنید.

در این منطقه می‌توان تفریحات متنوعی را تجربه کرد. در این مطلب به انواع تفریحات در گیسوم گیلان پرداخته شده است.

برای اجاره ویلا در محمود آباد با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

گیسوم کجاست؟

گیسوم جزء شهرستان تالش است و دارای مناظر زیبا و بی‌نظیری است که می‌تواند لحظاتی خوش و آرام‌بخش را برای افراد مهیا کند.

این منطقه جنگلی زیبا و دیدنی در غرب استان گیلان قرار دارد و در فاصله 17 کیلومتری شهر تالش قرار گرفته است. گیسوم در واقع یک پارک جنگلی زیبا است که در انتها به ساحلی زیبا در کنار دریا می‌رسد.

برای خرید ویلا در متل قو با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

برای رفتن به این منطقه جنگلی و ساحلی زیبا باید از رشت به‌سمت آستارا حرکت کنید. از جاده بندرانزلی که بروید، پس از رضوانشهر به گیسوم خواهید رسید.

تفریحات مختلف گیسوم

در گیسوم می‌توان تفریحات مختلفی را انجام داد. در زیر به 10 تفریح جذاب و شگفت‌انگیز پرداخته شده است:

1. اسب‌سواری در جنگل

در  بخشی از جنگل گیسوم، اسب‌هایی وجود دارند که می‌توانید برای سوار شدن بر آنها اقدام کنید. صاحبان آنها کمک می‌کنند تا شما بر این اسب‌ها سوار شوید و در دل جنگل با اسب حرکت کنید.

2. قدم‌زدن در دل جنگل

یکی دیگر از تفریحات عالی در گیسوم می‌تواند قدم‌زدن در دل این جنگل زیبا و جذاب باشد که دارای منظره ها و درختان زیبا است. این خود تفریحی بسیار سالم و جذاب است که روح انسان را تازه می‌کند.

جنگل گیسوم دارای پوشش گیاهی و جانوری جذاب و متنوعی است. شما می‌توانید برای ساعت‌ها در دل جنگل گیسوم قدم بزنیدو از تماشای مناظر زیبا، جانوران و گیاهان لذت ببرید

3. قایق‌سواری

یکی از تفریحاتی جذاب و شگفت‌انگیز که که می‌توانید در ساحل گیسوم تجربه کنید، قایق‌سواری است.

در این ساحل این امکان وجود دارد تا شما سوار قایق‌های موتوری شوید و لحظاتی خوش را در دل دریا سپری کنید. این قایق‌ها شما را به دل دریای خزر خواهند برد و دوباره به ساحل برخواهید گشت.

4. رانندگی در مسیری جنگلی و زیبا

به‌راحتی و با ماشین می‌توانید به دل این پارک جنگلی زیبا بروید و در این جاده رویایی رانندگی کنید. واقعاً رانندگی در میان این جنگل زیبا که به ساحلی آرام ختم می‌شود حس بی‌نظیری دارد. مخصوصاً در پاییز که درخت‌ها دارای رنگ‌هایی زیبا و بی‌نظیر هستند، این جذابیت دو چندان می‌شود. مطمئن باشید که تفریحی جذاب‌تر از رانندگی در دل این مسیر بهشتی وجود ندارد.

5. موتور سواری

مطمئناً سوار شدن بر موتورهای چهارچرخ در کنار ساحل می‌تواند تجربه‌ای جالب و جذاب باشد. در ساحل گیسوم، موتورهای چهارچرخ متعددی فراهم شده است تا مسافرین بتوانند با استفاده از آنها در ساحل به گشت‌وگذار بپردازند. ایمنی این موتورها به‌خاطر چهارچرخ بودن بالا است و در عین حال راندن آنها کار ساده و آسانی است.

6. پاراسل

از دیگر تفریحاتی که در ساحل گیسوم می‌توانید تجربه کنید پارسل است. زمانی که شما با پوشیدن یک جلیقه نجات و بستن چند کمربند ایمنی به یک چتر بزرگ متصل شوید که این چتر با یک طناب بلند به یک قایق موتوری متصل است که آن را در دریا می‌کشد آن گاه پارسل سواری کرده‌اید.

پارسل واقعاً تفریحی عالی و جذاب است و می‌تواند لحظات بسیار خوشی را برای شما به‌ارمغان بیاورد.

7. جت اسکی

سوار شدن بر جت اسکی تفریحی دیگر در ساحل زیبای گیسوم است است. ساحل گیسوم این امکان را به‌وجود آورده است که افراد با رعایت نکات ایمنی سوار بر جت اسکی شوند و از چرخیدن در دل امواج دریا لذت ببریند.

امروزه خیلی از ساحل‌های کشور دارای جت اسکی هستند و گیسوم نیز استثنا نیست. تجربه سوار شدن بر جت اسکی و حس هوای دریا روی صورت و بدن در دل دریا می‌تواند بسیار جذاب باشد.

برای ساخت ویلا سنتی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

8. شنا

خود شناکردن در ساحل گیسوم یکی دیگر از تفریحات عالی و شگفت‌انگیز است که لحظاتی خوش را برای شما فراهم می‌کند. البته باید دقت داشته‌باشید که در زمان شنا در این ساحل گیسوم حتماً نکات ایمنی را رعایت کنید.

9. شن بازی

یکی دیگر از تفریحات در  گیسوم، بازی با شن است. شاید برایتان جالب باشد که این تفریح طرفداران زیادی هم دارد. درست‌کردن اشکال مختلف با شن‌ها و نقاشی‌کردن روی آن واقعاً تفریح خوب و لذتبخشی است که حتی خیلی از بزرگترها نیز به آن علاقه‌مند هستند. اگر به شن‌بازی علاقه دارید در ساحل زیبای گیسوم به‌خوبی می‌توانید این کار را انجام دهید.

10. خرید صنایع‌دستی و سوغات

در اخر یکی دیگر از تفریحات عالی در گیسوم، خرید صنایع‌دستی و سوغات‌های گیلانی است. شما می‌توانید انواع صنایع‌دستی مانند روسری، شال، لباس، وسایل حصیری و چوبی و دیگر چیزها را در مسیر گیسوم و نیز ساحل آن خریداری کنید. سوغاتی‌هایی مانند آلوچه، مربا و انواع ترشی ها نیز در بازارچه های این منطقه وجود دارند که شما می‌توانید برای خرید آنها اقدام کنید.

همان‌طور که می‌بینید در منطقه زیبای گیسوم می‌توان تفریحات زیبایی را تجربه کرد و لحظات خوشی را گذراند. این منطقه جنگلی و دریایی بدون شک باعث می‌شود تا شما لحظاتی خوش و سرشار از شادی را بگذرانید و در این هیچ شکی نیست.

اگر به‌دنبال خرید ویلا در مناطق شمالی هستید پس انبوه‌سازان آرش گزینه‌ای بسیار عالی برای شما خواهد بود. هر چه سریع‌تر با ما تماس بگیرید و از شرایط فروش ما باخبر شوید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×