گیلان، زیباکنار
0133416

5 راهکار ساده و کاربردی برای تمیزکردن مبلمان ویلا

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
تمیز کردن مبلمان ویلا

خیلی اوقات تمیز کردن مبلمان ویلا کاری سخت و حوصله سربر به‌نظر می‌رسد اما این گونه نیست و اگر شما روش‌های مناسبی بلد باشید می‌توانید به‌راحتی این کار را انجام دهید. در این مطلب به 5 راهکار ساده و کاربردی برای تمیزکردن مبلمان ویلا پرداخته شده است.

برای خرید زمین در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

5 راهکار ساده و کاربردی برای تمیزکردن مبلمان ویلا

1.استفاده از ترکیب آب و شامپو فرش:

یکی از راهکاهای ساده برای تمیز کردن مبلمان ویلا این است که شما از یک ترکیب ساده تمیزکننده برای تمیزی مبلمان است. ترکیب آب و شامپوفرش یکی از ترکیب های مناسب  برای تمیزکردن مبل‌ها است. آب و شامپوفرش را درون یک اسپری بریزید و به‌خوبی هم بزنید. دقت داشته‌باشید که مقدار شامپوفرش زیاد نباشد چون باعث کف زیاد می‌شود.

برای اطلاع از قیمت زمین در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نکته‌ای که باید به آن توجه‌داشته‌باشید این است که به این ترکیب، سفیدکننده یا وایتکس و تاید اضافه نکنید چون به‌مرور زمان باعث ایجاد لکه های زرد روی مبلمان شما خواهد شد و پارچه مبل را خراب خواهد کرد. پس از این که محلولتان آماده شد پارچه‌ای تمیز را برداشته و محلول را روی آن اسپری کنید( به مقدار مناسب). پارچه را روی مبل و قسمت‌های لکه دار بکشید و به‌خوبی مبلمان ویلای خود را تمیز نمایید.

برای خرید ویلا در سعادت آباد نور با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

بهتر است که محلول شوینده را تا حد امکان به‌صورت مستقیم به مبل نپاشید ممکن است باعث آسیب به بافت مبل شود. فقط در صورتی که لکه به‌راحتی از بین نمی‌رود، به‌صورت مستفیم محلول شوینده را به آن قسمت اسپری کنید و سپس با اسکاج آن را تمیز کنید. پس از آن هم با یک دستمال تمیز، کف و خیسی شوینده  را از مبل پاک کنید.

نکته: روش دیگر این است که شامپوفرش را در یک سطل یا ظرف مناسب با آب اینقدر هم بزنید که کف کند و سپس کف روی آن را با اسفنج یا پارچه برداشته و با آن مبلمان ویلای خود را تمیز کنید.

2.استفاده از دستمال های نانو:

یکی دیگر از راهکاری ساده برای تمیز کردن مبلمان ویلا این است که از دستمال های نانو استفاده کنید. این دستمال ها را به‌راحتی می‌توانید از فروشگاه‌های بهداشتی خریداری کنید. این دستمال ها را کافی است با آب خیس کنید و سپس مبلمان ویلا یا هر جای دیگری را با آن تمیز کنید. نیاز به هیچ شوینده و ماده دیگری نیز وجود ندارد و شما می‌توانید با آب و دستمال نانو به‌خوبی مبلمان ویلای خود را تمیز کنید. بنابراین دستمال نانو هیچ ضرری به بافت مبلمان شما وارد نمی‌کند و به‌خوبی مبلمان شما را نیز تمیز می‌کند.

3.پودر صابون:

یکی دیگر از راهکاری ساده برای  تمیز کردن مبلمان ویلا  استفاده از پودر صابون است. اگر دوست دارید می‌توانید صابونی را خودتان رنده کنید و از آن استفاده کنید و یا از فروشگاه ها پودر صابون آماده خریداری کنید.

برای خرید ویلا مشاع در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

پودر صابون را با آب کافی مخلوط کنید و سپس با یک اسکاج یا اسفنج، لکه های مبل خود را تمیز کنید. با این کار شما می‌توانید انواع  لکه ها مانند لکه های خودکار یا لکه های چربی را از روی مبل خود پاک کنید.

نکته: استفاده از اسفنج بهتر است چون به مبل شما آسیب نمی‌زند. مواد شوینده را به اسفنج بزنید و سپس آن را روی مبل بکشید و کثیفی ها و لکه ها را به‌خوبی پاک کنید.

4.استفاده از چندکاره های مبل و فرش:

امروزه دیگر نیازی نیست که حتماً محلولی را در خانه بسازید. شوینده‌های آماده برای  شستشوی فرش و مبلمان در فروشگاه ها وجود دارند. شما می‌توانید این محلول های چندکاره را به‌خوبی و با توجه به نوع مبل خود خریداری کنید. محلول را روی یک اسفنج یا پارچه تمیز اسپری کنید و سپس مبلمان ویلای خود را به‌خوبی با آن تمیز کنید. بهتر است از اسپری مستقیم روی مبل دوری کنید چون باعث ایجاد لک زرد می‌شود.

5.گرد و غبارگیری:

راه کار ساده دیگر برای تمیز کردن مبلمان این است که از طریق یک جاروبرقی مناسب و قوی به‌خوبی همه جای مبلمان خود را از گرد و غبار پاک کنید.  این کار را می‌توانید پس از پاک کردن لکه ها و کثیفی ها توسط شوینده یا قبل از آن انجام دهید. با گرد و غبارزدایی و سپس پاک کردن لکه ها از مبلمان ویلا، شما مبل‌هایی تمیز و زیبا خواهید داشت.

چند نکته برای تمیزکردن مبلمان ویلا

هر هفته مبلمان خود را تمیز کنید:

هر هفته سعی کنید مبلمان خود را از کثیفی ها و لکه ها پاک کنید و نگذارید که زمان زیادی بگذرد. با این کار شما هم مبلمان تمیزی خواهد داشت و هم به عمر مبلمان خود خواهید افزود.

برای فروش زمین در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

از پارچه‌های نرم یا اسفنج استفاده کنید:

برای تمیز کردن مبملمان سعی کنید از پارچه‌های نرم یا اسفنج استفاده کنید و تا جایی که می‌توانید از اسکاج استفاده نکنید. البته در برخی موارد استفاده از اسکاج برای از بین بردن لکه ها ضروری است اما تا حد امکان نباید از آن استفاده کرد.

کارهای سخت تر را در ابتدا انجام دهید:

همواره کارهای نظافتی سخت تر مانند تمیز کردن سرویس بهداشتی و حمام یا دیگر کارها را در ابتدا انجام دهید چون در شروع کار انرژی بیشتری دارید و بهتر و سریع‌تر می‌توانند کارهای دشوارتر را انجام دهید. در آخر وقتی که انرژی کمتری دارید، به‌سراغ کارهای آسان‌تر بروید. از این طریق از لحاظ روحیه نیز انرژی بیشتری خواهید داشت چون می‌دانید که کارهای آسان‌تر در آخر کار انجام می‌شوند.

برای خرید ویلا در بهدشت چمستان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

داشتن یک ویلا می‌تواند چیزی جذاب برای خیلی‌ها باشد. خیلی‌ها اما سرمایه کافی برای خرید ویلا را ندارند. انبوه‌سازان آرش به‌عنوان شرکتی که سال‌هاست در حال فعالیت در زمینه ویلا است شرایطی را فراهم کرده است که شما می‌توانید به‌خوبی صاحب ویلا شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×