گیلان، زیباکنار
0133416

مناطق ممنوع خریدن ویلا کجاست؟

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-01-25
خرید ویلا

مناطق ممنوع خریدن ویلا در شمال کجاست؟ اگر می‌خواهید با سبک و بودجه‌ی موردنظر خودتان به خرید ویلا اقدام کنید، بهتر است در این زمینه به نکات مهمی توجه کنید تا گرفتار دردسر و ضررهای جبران ناپذیر نشوید. ما در این مطلب می‌خواهیم کلیدی‌ترین نکات را در قالب یک راهنمای عدم خرید ویلا در مناطق ممنوع را برایتان ارائه دهیم تا بتوانید بهترین ویلا در بهترین منطقه را برای خود خریداری نمایید.

خریدن ویلا در چه مناطقی ممنوع است؟

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که برای بازدید از یک ویلایی به شمال رفته باشید و آن ویلا از تمامی جوانب همچون: قیمت مناسب، سبک و معماری ویلا و متریال‌های به‌کار رفته در آن، برای شما کاملاً ایده ال بوده و همان چیزی باشد که دلتان می‌خواهد، منتها در یک موقعیت جغرافیایی بسیار نامناسبی احداث شده باشد که در این موارد خرید ویلا در چنین مناطقی پیشنهاد نمی‌شود. یکی از این موارد خطرناک، خریدن ویلا در کنار رودخانه‌ها است که بدون هیچگونه استاندارد و حریم قانونی ساخته‌شده باشد. همچنین گاهی اوقات ویلاهایی هستند که در فاصله‌ی بسیار نزدیک به دریا ساخته‌شده‌اند. این ویلاها به‌شدت امکان تخریب فرسایشی و آب گرفتگی دارند و خرید آنها ریسک بالایی می‌خواهد.

مورد دیگر در ممنوعیت خریدن ویلا  ویلاهای احداث شده در راستای دکل برق است. خرید این ویلاها به‌دلیل برق فشار قوی و امواج فوق‌العاده خطرناک برای سلامتی انسان مضر است و پیشنهاد می‌کنیم که از خرید ویلا در این مکان‌ها خودداری کنید. آرامش و امنیت در کنار سلامتی حرف اول را می‌زند. همچنین خرید ویلا در مناطقی که جاده‌های خاکی و  پردردسری دارند نیز توصیه نمی‌شود، چرا که جاده‌های خاکی و گلی با توجه به بارندگی های مداوم شمال، شما را با دردسر رفت‌وآمد روبه‌رو خواهد کرد. ممکن است ویلایی که در شمال انتخاب کرده‌اید، بسیار ممتاز و شیک باشد ولی با توجه به مکان‌هایی که برای ساخت آنها صورت گرفته، به شما آسیب برساند، از این رو بایستی در هنگام خرید ویلا به این موارد توجه کنید.

اهمیت موقعیت جغرافیایی در هنگام خرید ویلا

لازم است بدانید: منطقه جغرافیایی، اولین نکته در هنگام خرید ویلا محسوب می‌شود. توجه به مکانی که ویلا در آنجا ساخته‌شده است می‌تواند یک عمر برایتان آرامش به‌ارمغان بیاورد و بلعکس می‌توانید با خرید یک ویلا در نزدیکی مدارس و یا ورزشگاهها، همیشه در یک محیط شلوغ و پرتنش زندگی کنید! از این رو انتخاب محل موردنظر برای خرید ویلا از فاکتورهای اساسی محسوب می‌شود. همچنین یادتان باشد از ویلاهایی که در مناطق خیلی دور و پرت ساخته‌شده‌اند اجتناب کنید. این ویلاها نه‌تنها امنیت کافی ندارند بلکه مانع از دسترسی شما به مسیرهای اصلی و مراکز خرید می‌شود.

لازم است بدانید

اگر در هنگام خرید ویلا با ویلاهای زیر قیمت فروش روبه‌رو شدید، این ویلاها دردسرسازند و از لحاظ سند و مالکیت  برایتان مشکل ایجاد خواهند کرد. یکی از مواردی که باید آن را لحاظ کنید، یافتن فروشندگان معتبر خرید و فروش ویلا در شمال است تا بتوانید با اطمینان و آسوده خاطر بودن، یک ویلای با کیفیت در بهترین منطقه از شمال را خریداری کنید. شرکت انبوه‌سازان آرش در این راستا، تنها شرکت مجرب و توانمند است که با در نظر گرفتن مهمترین آیتم ها، ویلاهای متنوع و خوش‌ساختی را برای فروش در دهکده ساحلی ارش برای مشتریان عزیز و محترم فراهم کرده‌اند که می‌توانید با خیالی آسوده صاحب یک ویلای لوکس و مدرن در زیباکنار شوید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×