گیلان، زیباکنار
0133416

خرید باغ ویلا در شمال

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1400-02-11
خرید باغ ویلا در شمال

خرید باغ ویلا در شمال می‌تواند بهترین راه چاره برای افرادی باشد که به‌شدت تمایل دارند تا به باغداری و رسیدن به گل و گیاهان بپردازند و در چنین محیطی گذران روزگار نمایند. در واقع بسیاری از افراد صاحبان باغ هستند اما باغ‌هایی که شاید تنها دارای یک اتاقک کوچک آن هم برای نگهبانی است اما داستان باغ ویلا کاملاً متفاوت است.

این روزها کمتری کسی است که به پرورش گل و گیاه علاقه‌ای نشان ندهد. مدرنیته و ماشینی شدن زندگی‌ها زمینه‌ساز این چالش شده افراد تا هر روز دور و دور تر از طبیعت شوند و این پناهگاه امن و آرامش‌بخش را به فراموشی بسپارند. حتی داشتن باغچه‌ای کوچک می‌تواند حال روحی شما را زیر و رو کند. اما داشتن باغچه و یا حتی باغی سرسبز در بسیاری از منازل و یا شهرهای ایران امکان‌پذیر نیست. بنابراین چه باید کرد با این حجم از خواهش و عدم وجود امکان برای ترتیب دادن یک باغ کوچک؟

خرید باغ ویلا در شمال

چند سالی می‌شود که سازندگان ویلا به‌دلیل درخواست های مکرر و افزایش سطح تقاضای مردم برای خرید باغ ویلا در شمال، اقدام به ساخت‌وساز عمارت‌هایی در قالب یک باغ ویلا نموده‌اند.

باغ ویلا همانطور که از اسم آن پیداست یک باغ سرسبز است که عمارتی در میان آن خودنمایی می‌کند. شما می‌توانید در کنار پرداختن به امور باغداری، در ویلای شخصی‌تان که دارای امکانات کامل زندگی است، یک زندگی به‌دور از هیاهو و سرشار از آرامش را تجربه کنید.

خرید باغ ویلا لزوماً به این معنا نیست که باید یکه و تنها از باغ‌تان مراقبت کنید، می‌توانید از کارشناسان برای حفاظت و رسیدگی از باغ کمک بخواهید و در عین حال اموری از رسیدگی به باغ را نیز به‌دست بگیرید. زندگی در مکانی سراسر نشاط و سرسبزی با عطر شکوفه‌های درختان و چمن‌های تازه هرس شده می‌تواند همان آرزویی باشد که سال‌ها در ذهن خود پرورانده‌اید و اکنون مجموعه شهرک‌سازان آرش با بهترین شرایط امکان محقق‌شدن آن را برای شما فراهم نموده. فروش باغ ویلا در شمال توسط مجموعه شهرک‌سازان آرش، بهترین راهکار قابل اعتماد برای افرادی است که تمایل دارند در محوطه داخلی ویلای خود از فضایی سرسبز و اختصاصی بهره‌مند شوند.

مزایای خرید باغ ویلا در شمال چیست؟

خرید باغ ویلا در شمال مزایای پیدا و پنهان زیادی را در دل خود جای داده است که برای خریداران آن تا حدی واضح و مبرهن است. رسیدگی به درختان و گیاهان، تزکیه روح و جان در فضای دلنشین ویلا، داشتن فضای اختصاصی وسیع و چندین و چند مزایای دیگر که همه آن‌ها به‌عنوان مزایای خرید باغ ویلا شناخته می‌شوند دست‌به‌دست هم داده تا فروش باغ ویلا در شما به بازاری داغ برای خریداران ویلا تبدیل شود.

کاشت گیاهان متنوع

یکی از مزایای مهم خرید باغ ویلا در شمال این است که شما می‌توانید هرگونه گیاهی که دلخواه‌تان است را بدون داشتن دغدغه از بابت فضای کافی و محدودیت‌ها پرورش دهید. فضای تراس منازل و باغچه‌های کوچک‌خانه‌ها به‌قدری نیست که جوابگوی پرورش برخی از گونه‌های گیاهی باشد. اما در محوطه باغ ویلا می‌توانید با خیالی آسوده به پرورش این گیاهان پرداخته و از ثمرات آن‌ها لذت ببرید.

ورزش و زمین ورزش

زندگی در محیط باغ ویلا این امکان را به شما می‌دهد تا در فضای شخصی خود به ورزش و حفظ سلامتی تان بپردازید در حالی که اکسیژن خالص را با ترکیبی از عطر خوش شکوفه‌ها و چمن‌های تازه وارد ریه‌های خود می‌کنید. بنابراین نیازی به شال و کلاه کردن برای رفتن به جنگل یا سایر مکان‌های عمومی نخواهید داشت. شما در باغ ویلای خود می‌توانید بخشی را برای زمین ورزش تعبیه کنید و یا سنگفرش‌هایی را در نظر بگیرید که مختص پیاده‌روی های گاه گاهی شما باشد.

شکوه و زیبایی در شب

باغ ویلا را باید در شب دید تا متوجه شکوه و زیبایی آن در قلب شب‌های بهاری شد. طراحی اکثر باغ ویلاها به گونه است که در شب هم می‌توان سرسبزی و لطافت آن را لمس کرد. به‌ویژه در فصل‌هایی چون بهار و تابستان که شب‌هایی مطبوع و دل‌انگیز در انتظار شما خواهد بود. استراحت در آلاچیق‌های باغ ویلا و سپری‌کردن اوقات در محوطه بیرونی می‌تواند روح و جان شما را جلا بخشد. تعبیه نور مخفی در نمای ویلا و چراغ‌هایی که در باغچه‌های ویلا تعبیه شده است زیبایی محوطه را چند برابر خواهد کرد. گویی در یک پارک کوچک برای استراحت و تفریح آمده‌اید اما با این تفاوت که در این پارک افراد دیگری حضور ندارند و تنها شما و خانواده‌تان هستید که در کنار یکدیگر اوقاتی خوش خواهید داشت.

استخر

باغ ویلا به‌دلیل دارا بودن محوطه بزرگ می‌تواند مکان خوبی  برای تعبیه استخر، جکوزی و گودال آتش باشد. ردر واقع شما می‌توانید تفریحات چهارفصل خود را در قالب یک باغ ویلا داشته‌باشید و در زمان خاص خود از آن لذت ببرید. گودال آتش بهترین تفریح در باغ ویلا برای شب‌های بلند و سرد پاییز و زمستان است. شما می‌توانید همراه عزیزان‌تان دور آتشی گرمابخش جمع شوید و از دور همی های شبانه لذت ببرید.

باغ ویلا؛ پناهگان پرندگان

اگر گوش شما از صدای بوق ماشین‌ها و ترافیک و سر و صدای شهری پر شده و بی امان به‌دنبال پناهگاهی با صدای خوش باران و پرندگان هستید، خرید باغ ویلا در شمال از مجموعه شهرک‌سازان آرش بهترین انتخاب برای شماست. باغ ویلا با دارا بودن گونه‌های مختلف از گیاهان و درختانی که در فصل‌های مختلف رنگ و بوی تازه‌ای به‌خود می‌گیرند می‌تواند نقطه‌ای آرامش‌بخش برای شما باشد.

رقص زیبای برگ درختان در بادهای بهاری و وزش نسیم‌های پاییزی  همراه با الحان خوش پرندگانی که لابه‌لای درختان لانه کرده‌اند و صبحگاهان با صدای خوش شان شما را از خواب بیدار می‌کنند می‌تواند تمام مشغله‌های فکری زندگی در شهرهای پر سر و صدا را از خاطر شما پاک کند. در باغ ویلا می‌توان مشاهده گر درختانی سربه‌فلک‌کشیده و سرسبز بود که دست‌به‌دست هم داده‌اند و گویی زیباترین چشم‌اندازهای طبیعی آدرس آن‌ها را از حفظ اند.

معماری و طراحی دکوراسیون باغ ویلا چگونه است؟

نمی‌توان نسخهای کلی را برای معماری انواع باغ ویلاها یکجا پیچید چرا که انواع مختلفی از باغ ویلاها از نمونه‌های سنتی و اصیل گرفته تا انواع مدرن و کلاسیک در خطه شمال ساخته می‌شوند. محوطه باغ می‌تواند کاملاً به‌سلیقه شما با تخت هایی سنتی و یا آلاچیق و میز و صندلی‌های مدرن مزین شود.

به‌طور کلی افرادی که تمایل به خرید باغ ویلا در شمال دارند ترجیح‌شان بر استفاده از محوطه بیرونی ویلا به‌عنوان مکانی برای تفریح و استراحت است بنابراین نباید از باغ ویلا توقع عمارتی گسترده و با متراژ بسیار بالا داشته‌باشید چرا که محدودیت‌های ساخت‌وساز نیز در این بین تأثیرگذار هستند.

در گوه گوشه تاریخ اصیل ایرانی شاهد باغ ویلاهایی با عمارت‌های تاریخی و اصیل هستیم که در گذشته مأمن افراد مشهور و سرشناسان بوده است. بنابراین این سبک از زندگی را می‌توان سبکی اصیل و سالم دانست که حتی گذشتگان به مزایای آن پی برده‌اند.

عده زیادی از افراد تمایل دارند تا باغ ویلای آن‌ها همانند کاخ‌های قدیمی طراحی شود. شما می‌توانید این خواسته را با سازندگان مجموعه آرش در میان بگذارید تا طراحی نما به دلخواه شما و با استفاده از متریال‌های مخصوص نماسازی صورت پذیرد.

جریان داشتن روح طبیعتی سرسبز که در قلب آن ویلای شما واقع‌شده است بیانگر سبکی از تجربه جدید زندگی است که برای شما تازگی خواهد داشت. رسیدگی به گیاهان و درختان باغ ویلا از جمله سرگرمی های شما خواهد بود که مطمئناً عاشق آن خواهید شد. چه کسی ست که از وقت گذراندن با طبیعت و درختان احساس خوشحالی و سرزندگی نکند؟

نتیجه‌گیری

طراحان و سازندگان به وِزه در زمینه ساخت‌وساز ویلا، هیچ‌گاه دست از ایده‌های جدید و خلاقانه نمی‌کشند. طراحی و فروش باغ ویلا نیز از نمونه‌این ایده‌های جذاب و پر طرفدار است که در سال‌های اخیر در شمال بازار پر رونقی را به‌خود اختصاص داده است.

بارها و بارها نام باغ ویلا را شنیده‌ایم و احتمالاً از قاب تصاویر اینترنتی به آن نگاه کرده‌ایم و خیال کرده‌ایم خرید باغ ویلا تا چه می‌تواند هزینه بر و دست نیافتنی باشد. اما مجموعه شهرک‌سازان آرش با ارائه شرایط ایده‌آل و بهینه این فرصت را به شما داده تا بتوانید با بهترین شرایط صاحب یک باغ ویلا در شمال کشور با طراحی دلخواه شوید. چنانچه قصد خرید باغ ویلا دارید اما همچنان در این تصمیم مردد هستید، بهتر است سری به مجموعه آرش بزنید تا از شرایط ویژه خرید باغ ویلا مطلع شوید.

 

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×