گیلان، زیباکنار
0133416

خرید زمین ارزان در مازندران و چهار شهر ارزان آن

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
زمین ارزان در مازندران

معرفی شهرهای مناسب برای خرید زمین ارزان در مازندران

این روزها اگر از خرید زمین در شمال صحبتی شود اغلب افراد می‌گویند دیگر کیست که بتواند یک تکه زمین در شمال خریداری کند؟ به‌قدری که با افزایش و رشد نرخ زمین در چند سال اخیر روبه‌رو بوده‌ایم. بنابراین تفکر افراد بر این پایه شکل گرفته است که دیگر امکان خرید زمین در شمال تنها یک رویای دور از دسترس است و به این سادگی‌ها نمی‌توان به سرمایه‌گذاری در شمال فکر کرد. اما در واقعیت اینگونه نیست. هنوز هم هستند شهرهایی که می‌توانید با قیمتی مقرون‌به‌صرفه در آن‌ها اقدام به خرید زمین ارزان در مازندران نمایید.

کافی ست کمی پیگیر باشید و از مشاورین املاک حرفه‌ای در این باره پرس‌وجو کنید. آن‌ها می‌توانند به‌سرعت تعدادی انتخاب عالی و اکازیون برای خرید زمین ارزان در شمال در اختیار شما قرار دهند. دقت داشته‌ باشید که در این مورد حتماً به مشاورین املاک معتبر مراجعه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا چهار شهر مازندران برای خرید زمین ارزان‌قیمت را با هم بررسی کنیم.

خرید زمین در شمال به کدام کاربری بهتر است؟

نکته مهمی که در ارتباط با خرید زمین ارزان‌قیمت در شمال وجود دارد، این است که ابتدا باید هدف خود را روشن سازید. آیا قصد خرید زمین کشاورزی را دارید یا زمین مسکونی؟ شاید هم قصد دارید زمین با کاربری تجاری خریداری کنید و در آن یک فروشگاه یا پاساژ افتتاح نمایید. به کاربری زمین‌های شمال دقت داشته‌باشید چرا که زمین‌های شمال دارای کاربری‌های متنوعی هستند. حال ممکن است برای‌تان سوالی مطرح شود، و آن این است که آیا خرید زمین با کاربری مسکونی در شمال بهتر است یا خرید زمین با کاربری کشاورزی و غیره؟ این را هم بگوییم که زمین‌های زراعی و کشاورزی قیمت کمتری نسبت به زمین‌های مسکونی دارند، با این حال باید به میزان بازدهی زمین و بودجه‌ای که در اختیار دارید نگاه کنید.

برای خرید ویلا دوبلکس شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

بی‌شک میزان بازدهی در زمین‌های مسکونی بسیار بیشتر از زمین‌های کشاورزی است اما بودجه‌ای که برای خرید زمین مسکونی احتیاج دارید نیز مبلغ بالاتری است. بهترین کار این است که از یک کارشناس حرفه‌ای کمک بخواهید و به او این امکان را دهید تا تصمیم‌گیری مالی شما را در این حوزه در دست بگیرد. این کارشناسان با بررسی تمامی جوانب و عوامل تأثیرگذار انتخابی ایده‌آل را به شما معرفی خواهند کرد. هدف شما از خرید زمین، متراژ زمین، نوع کاربری زمین، بودجه‌ای که در اختیار دارید همه و همه بر این تصمیم اثر گذار هستند بنابراین سعی کنید در انتخاب نوع کاربری زمین آگاهانه قدم بردارید.

ارزان‌ترین شهرهای شمالی برای خرید زمین ارزان‌قیمت کدام اند؟

بعد از اینکه اهداف تان را روشن ساختید، نوبت آن فرا می‌رسد که شهر مورد نظر برای خرید زمین ارزان در مازندران را پیدا کنید. یکی از اهداف اصلی شما خرید زمین با قیمت ارزان است بنابراین باید شهرهایی را نشان کنید که قیمت زمین در آن‌ها کمتر از سایر شهرهای دیگر است. اما این شهرها کدام اند؟ در ادامه قصد داریم تعدادی از شهرهای ارزان‌قیمت برای خرید زمین در شمال را به شما معرفی کنیم بنابراین در ادامه با ما همراه باشید.

برای ویلا داخل شهرک شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

خرید زمین ارزان در فریدونکنار مازندران

یکی از مناطقی که به‌ شدت مستعد رشد و پیشرفت است، منطقه فریدونکنار در شمال است که در محدوده سرخرود قرار دارد. اساساً این دو شهر را با هم معرفی می‌کنند و می‌توان آن‌ها را یکی دانست، چراکه شدت رشد و توسعه و افزایش قیمت‌ها در این دو شهر تقریباً یکسان است. در چند سال اخیر شهر فریدونکنار و سرخرود از جمله شهرهایی بوده است که شاهد رشد بی‌نظیری در نرخ‌های بازدهی در آن بوده‌ایم. شما می‌توانید با خرید زمین در فریندوکنار اقدام به ساخت ویلا نمایید. چراکه ظرفیت این منطقه حالا حالاها جا دارد و به‌عنوان یکی از مناطقی که در حال پاگرفتن است معرفی می‌شود. پس اگر قصد یک سرمایه‌گذاری پرسود با خرید زمین ارزان‌قیمت در شمال را دارید، بدون شک فریدونکنار را انتخاب کنید و یا لااقل آن را در لیست گزینه‌های خود در اولویت قرار دهید.

خرید زمین در آمل با قیمت پایین

شهر آمل با برنج‌های خوش عطرش زبانزد خاص و عام است و به‌عنوان یکی از شهرهای ارزان‌قیمت شمالی چه در خرید ویلا و چه در خرید زمین به‌ حساب می‌آید. آب‌وهوای آمل آب‌وهوایی کوهستانی و جنگلی است و جان می‌دهد برای کشت‌وکار. بنابراین اگر قصد خرید زمین کشاورزی را در آمل نمودید، باز هم سود کلانی نصیب‌تان خواهد شد؛ چرا که بی‌شک کسب‌وکاری پررونق خواهید داشت. آمل شهری با امکانات عالی است و خرید زمین مسکونی در این شهر نیز با قیمتی ارزان قابل انجام است.

چراکه این شهر به نسبت سایر شهرهای ساحلی فاصله نسبتاً بیشتری با سواحل دریا دارد و می‌توان نرخ زمین را در آن نرخی کمتر از شهرهای ساحلی قلمداد کرد بنابراین اگر می‌خواهید در آمل صاحب زمین شالی یا زمین مسکونی برای ساخت ویلا شوید غفلت نکنید. قیمت زمین در آمل بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از شهرهای دیگر است و بی‌شک سود زیادی از این سرمایه‌گذاری نصیب‌تان خواهد شد.

خرید زمین ارزان در چمستان مازندران

اگر قصد دارید کمی خود را به سوی ساحل بکر و زیبای خزر بکشانید و در آن حوالی اقدام به خرید زمین ارزان‌قیمت نمایید، می‌توانید به شهر چمستان بروید. در شهر چمستان می‌توانید اقدام به خرید زمین با قیمتی بسیار ارزان و مقرون‌به‌صرفه نمایید، چراکه این شهر نیز مانند سایر شهرهای معرفی شده، در حال رشد است و نرخ‌ها هنوز در این شهر جای صعود دارند. شما می‌توانید در شهرک‌های زیبای چمستان اقدام به خرید زمین نمایید، و یا در خود چمستان این سرمایه‌گذاری را صورت دهید. خرید زمین کشاورزی و مسکونی هر دو در چمستان رونق بالایی دارد.

سرمایه‌گذاری در چمستان از آن دست سرمایه‌گذاری‌هایی است که پا در هر مشاور املاک بگذارید صحبت از آن خواهد شد. بنابراین اگر سرمایه‌ای که در دست دارید سرمایه چندان بزرگی نیست و می‌خواهید آن را در بهترین مکان صرف کنید می‌توانید به چمستان فکر کنید، چراکه این شهر با نزدیکی به نور و آمل در بهترین و طلایی‌ترین نقطه از لحاظ دسترسی قرار دارد. شما همچنین می‌توانید دسترسی سریع و آسان به ساحل دریای خزر داشته‌ باشید و راهی دریا شوید.

برای خرید ویلا در بهدشت چمستان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

خرید زمین در ساری با قیمت ارزان

یکی از شهرهایی که کمتر در مورد آن صحبت شده است، شهر ساری است. اما باید گفت که حقیقتاً در حق این شهر اجحاف شده است. چراکه می‌توانید زمین‌های اوکازیون با قیمتی ارزان در این شهر پیدا کنید. شاید دلیل اینکه نام ساری را در اینگونه موارد کمتر می‌شنویم، این است که شهر ساری جزو آخرین شهرهایی است که با حرکت در نوار استان مازندران به آن خواهیم رسید. بنابراین طبیعی است که نام آن کمتر شنیده شود و کمتر مورد بحث قرار گیرد. اما ما قصد داریم با قاطعیت تمام شهر ساری را به‌عنوان یکی از بهترین و ارزان‌ترین شهرهای مازندران برای خرید ویلا معرفی کنیم.

شما می‌توانید در شهر ساری اقدام به خرید زمین مسکونی و کشاورزی با قیمتی بسیار ایده‌آل نمایید. شهر ساری دسترسی عالی به شهرهای استان گلستان و سایر شهرهای مازندران دارد. بنابراین می‌توانید با یک تیر، دو نشان بزنید. شما با خرید زمین در ساری هم از طبیعت زیبا و نعمات طبیعی در شهر ساری و استان مازندران محظوظ خواهید شد و هم از زیبایی استان گلستان و شهرهای زیبای آن بهره‌مند می‌شوید. بنابراین شهر ساری را برای یک خرید ارزان‌قیمت فراموش نکنید.

برای خرید ویلا استخردار در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

نتیجه‌گیری

یکی از دلایلی که برخی از شهرهای استان مازندران محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند و نام آن‌ها دائم بر سر زبان‌ها افتاده، این است که قیمت خرید زمین در این شهرها قیمتی مقرون‌به‌صرفه است. در واقع شما می‌توانید با صرف مبلغ کمتری سرمایه اقدام به خرید زمین در این شهرها نمایید و از آنجایی که این شهرها در حال رشد و توسعه هستند، می‌توانید سرمایه‌تان را در عرض چند وقت چند برابر نمایید. شهرهایی مانند سرخرود، بابلسر، فریدونکنار، نور، چمستان و ساری و آمل از جمله‌این شهرها هستند. اما از شهرهای استان گلستان هم غافل نشوید.

استان گلستان شاید کمی از دریا دور افتاده باشد اما طبیعتی بکر و بی‌نظیر دارد که بی‌شک عاشق آن خواهید شد. بنابراین می‌توانید برای خرید زمین ارزان به شهرهای استان گلستان نیز مراجعه کنید. شهرهای این استان دارای طبیعتی بکر و جنگلی هستند و آب‌وهوای این شهرها نیز آب‌وهوایی مطبوع است که خبری از شرجی بودن هوا در آن نیست. بنابراین برای یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه باید گام‌هایی هوشمندانه بردارید و شهرهای ارزان و در حال پیشرفت شمالی را شناسایی کنید. چنانچه در این مسیر از مشاورین املاک معتبر یاری بخواهید بی‌شک به مقصدی درست رهسپار خواهید شد.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×