گیلان، زیباکنار
0133416

بررسی نکات خرید زمین در زیباکنار شمال

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-02-18
خرید زمین در زیباکنار شمال

اگر برای مدتی زندگی در شمال کشور را تجربه کرده باشید بی‌شک حتماً از ذهنتان گذشته است که خرید زمین در شمال داشته‌باشید.برای این منظور باید نکات خرید زمین در زیباکنار را بدانید. همان‌طور که می‌دانید شمال کشور از مناطق مختلف با شرایط آب‌وهوایی مختلف تشکیل شده است. نقطه مشترک تمام این مناطق داشتن آب‌وهوای بی‌نظیر است. برای همین ممکن است خیلی از افراد تمایل داشته‌باشند با خرید ملک و یا ویلا از این شرایط ویژه بهره ببرند. یکی از مناطقی که همیشه مورد توجه بوده، زیبا کنار است.

اما ممکن است خرید ویلا در زیباکنار برای بسیاری از افراد بنا به دلایل اقتصادی ممکن نباشد. نگران نباشید چرا که در این شرایط شهرک آرش خرید زمین در زیباکنار شمال را به شما پیشنهاد می‌دهد.

چرا خرید زمین در شمال؟

همان‌طور که می‌دانید تنوع ملک و ویلا در شمال کشور زیاد است. اما از طرقی تقاضا برای خرید ویلا در شمال نیز زیاد است. بنابراین ممکن است شما با اولین مسئله‌ای که در مورد خرید ویلا در شمال با آن رو به رو می‌شود قیمت بالای آن باشد. این بالابودن قیمت نباید برای شما نگران‌کننده باشد و یا عامل جهت منع خرید ویلا در شمال! در این شرایط شهرک آرش خرید زمین در شمال را به شما پیشنهاد می‌دهد. بله ممکن است که این چیزی نباشد که شما به‌دنبال آن بودید ولی می‌تواند از جهت‌های دیگر موجب سود شما شود.

  • زمانی که شما خرید زمین در شمال را انتخاب می‌کنید اختیار عمل برای ساخت ویلا خواهید داشت. به این معنا که می‌توانید ویلای خود را مطابق با شرایط مالی و همچنین سلیقه شخصی خود بسازید. این موضوع ممکن است کمی زمان‌بر باشد ولی بهتر از هیچی است!
  • با توجه به اینکه ناحیه شمالی کشور رو به رشد است فرصت‌های اقتصادی که در این ناحیه وجود دارد می‌توانند موجب افزایش سود شما از سرمایه‌گذاریتان باشد. به این معنا که اگر شما حتی نخواهید ویلایی برای خود بسازید می‌توانید بعد از مدتی زمین خود را فروخته و به این وسیله سود خود را از خرید زمین ببرید.

چرا خرید زمین در زیباکنار

مناطق شمالی به‌طور کلی به دو ناحیه کوهستانی و ساحلی تقسیم می‌شود. ناحیه کوهستانی چشم‌اندازی بی‌نظیر برای شما فراهم می‌کند و شما می‌توانید از طبیعت بکر جنگل‌های این ناحیه برای به‌دست وردن آرامش استفاده نمایید. اما اولین مسئله‌ای که در مورد این منطقه وجود دارد این است که در 6 ماه دوم سال با توجه به این که آب‌وهوا سرد است ممکن است مشکلات رفت آمدی با توجه به موقعیت جغرافیایی این ناحیه پیدا کنید.

در مقابل در مناطق ساحلی شما می‌توانید آرامش خود را از طریق چشم‌انداز ساحلی و دریا به‌دست آورید. زیباکنار یکی از مناطق ساحلی شمال محسوب می‌شود که دارای زیبایی‌های منحصربه‌فرد خود است. این منطقه با توجه به این که بسیار مورد توجه افراد برای زندگی و مسافرت است، مورد توجه دولت نیز هست و همین مسئله باز هم به رشد این منطقه کمک می‌کند و فرصت‌های اقتصادی بی‌شماری برای شما ایجاد می‌کند. بنابراین اگر شما قصد خرید زمین در زیباکنار شمال را دارید نباید نگران شرایط اقتصادی این منطقه باشید.

نکات خرید زمین در زیباکنار شمال

زمانی که شما قصد خرید زمین در شمال را دارید به احتمال زیاد حاصل جمع‌آوری چندساله خود را می‌خواهید برای انجام این کار بگذارید. بنابراین باید دقت کافی را داشته‌باشید تا از سرمایه‌گذاری خود پشیمان نشوید. اولین نکته‌ای که باید به آن توجه‌داشته‌باشید نوع کاربری زمین است. همان‌طور که مستندهای زیادی در تلویزیون نمایش داده می‌شود.

مواظب زمین‌های غیرقانونی باشید

افراد زیادی هستند که تنها برای سود خود کاربری زمین را به‌صورت غیرقانونی تغییر می‌دهند. از آنجایی که بسیاری از افراد برای خرید زمین در زیباکنار شمال غیربومی هستند ممکن است از این موضوع آگاهی نداشته‌باشند و زمانی که می‌خواهند از زمین خود چه برای ساخت‌وساز و چه برای فروش استفاده‌کنند دچار مشکل شوند. مسئله دومی که در مورد خرید زمین در زیباکنار شمال مطرح است این است که سند زمین باید صورت مشخص در دسترس باشد.

بنابراین به حرف‌هایی مانند سند دست ما نیست، آماده نیست و … توجهی نداشته‌باشید و سعی کنید مسیر خرید خود را به‌صورت کاملاً قانونی طی کنید. همچنین برای اطمینان خاطر کامل با استفاده از گرفتن استعلام از شرایطی که زمین دارد آگاه شوید.

صبر و حوصله داشته‌باشید

همان‌طور که می‌بینید برای خرید یک زمین شما باید مراحل زیادی را با دقت و صبر زیادی انجام دهید. ممکن است انجام این کارها برای شما خسته‌کننده و حوصله‌بر باشد. برای همین پیشنهاد ما به شما استفاده از شرکت خدماتی است که در زمینه خرید ویلا در زیبا کنار دارای تجربه درخشان باشد

شرکت انبوه‌سازان آرش با استفاده از متخصصان خود در زمینه فروش و خرید زمین در زیباکنار شمال، با سال‌ها تجربه ساخت‌وساز در منطقه آزاد انزلی، اقدام به خرید و فروش زمین در بهترین منطقه‌ زیباکنار، در متراژها و قطعات مختلف از 250 متر تا 2500 متر اعم از کاربری مسکونی، سند و امکان ساخت ویلا بر روی آن، توانسته است توجه افراد زیادی را به‌خود جلب‌کرده و رضایت خاطر از خرید برای آنها حاصل کند.

از این رو می‌توانید در رابطه با هرگونه سوالی بابت خرید زمین، موقعیت زمین، دسترسی به تمامی امکانات و همچنین نحوه ساخت ویلا بر روی زمین مورد نظر، با مشاوران شرکت آرش، مشورت نمایید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×