گیلان، زیباکنار
0133416

بررسی نکات خرید ویلاهای نوساز لب‌دریا

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-12-16
خرید ویلاهای نوساز لب دریا

خرید ویلای نوساز لب دریا، رویایی دل‌انگیز برای بسیاری از افراد است. تصور کنید هر صبح با طلوع خورشید بر پهنه دریا بیدار می‌شوید و نسیم خنک ساحل را در تار و پود وجودتان حس می‌کنید.

شمال کشور، با جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیر و آب‌وهوای دل‌انگیز، همواره مقصدی محبوب برای سفر و تفریح بوده است. در این میان، خرید ویلا در شمال، به‌ویژه ویلاهای نوساز لب دریا، به آرزوی بسیاری از افراد تبدیل شده است.

اما این رویای دل‌انگیز، نیازمند دقت و ظرافت در انتخاب و خرید است. در این مطلب، به بررسی نکات کلیدی در خرید ویلای نوساز لب دریا می‌پردازیم.

 

عوامل تعیین‌کننده قیمت

اغلب افراد ترجیح می‌دهند تا در تعطیلات برای سفر به شمال کشور بروند. عوامل مختلفی در انتخاب شمال کشور به‌عنوان مقصد توریستی مسافران نقش دارد. از جمله‌ این موارد می‌توان به نزدیکی شمال کشور به تهران و سایر شهرهای بزرگ و امکان سفر با ماشین شخصی اشاره کرد.

به‌دلیل وجود جاذبه‌های زیاد طبیعی و توریستی که در شمال کشور وجود دارد و وجود دریا و جنگل‌های زیبا و فراوان اغلب افراد تمایل به خرید ویلا در شمال کشور دارند. اما چه عواملی بر قیمت ویلاهای نوساز لب دریا تأثیر می‌گذارند؟

1. مصالح به‌کاررفته:

نوع مصالح به‌کاررفته در ساخت ویلا، نقشی اساسی در قیمت آن دارد. در شمال کشور، به‌دلیل رطوبت بالا، باید از مصالح مقاوم در برابر رطوبت و بارش باران استفاده کرد. سیمان، چوب، سنگ، آجر سفالی، گچ ضد آب از جمله مصالح پرکاربرد در ساخت ویلاهای شمال هستند.

2. چشم‌انداز ویلا:

چشم‌انداز رو به دریا، یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که بر قیمت ویلاهای لب دریا تأثیر می‌گذارد. ویلاهای دوبلکس، به‌دلیل چشم‌انداز وسیع‌تر، معمولاً قیمت بالاتری نسبت به ویلاهای فلت دارند.

3. ظاهر و زیبایی ویلا:

طراحی زیبا و مدرن، به‌همراه نمای جذاب، از دیگر عوامل مؤثر بر قیمت ویلا هستند.

4. امکانات جانبی:

مبله بودن ویلا، استخر، سونا، جکوزی، سرایداری و … از جمله امکانات جانبی هستند که بر قیمت ویلا می‌افزایند.

5. موقعیت مکانی:

نزدیکی به ساحل، مراکز تفریحی، امکانات رفاهی و … از جمله عواملی هستند که بر قیمت ویلا تأثیر می‌گذارند.

نکات تکمیلی هنگام خرید ویلا

  • قبل از خرید، حتماً از ویلا بازدید حضوری داشته باشید.
  • به جزئیات ساخت ویلا، مانند عایق‌بندی، سیستم گرمایش و سرمایش و … توجه کنید.
  • از شرایط آب‌وهوایی منطقه و تأثیر آن بر ویلا آگاه باشید.
  • در مورد قوانین و مقررات مربوط به ساخت و ساز در منطقه مورد نظرتان تحقیق کنید.
  • ظاهر ویلا را فدای کیفیت ساخت نکنید.

نتیجه‌گیری

ویلاهای نوساز لب دریا در حال حاضر از جمله ویلاهای پرطرفدار هستند و اغلب افراد ترجیح می‌دهند تا در ویلای نوساز لب‌دریا اقامت کنند که رو به دریا باشد و صبح شان را با صدای دلنشین پرندگان آغاز کنند.

ویلاهای لب‌دریا با توجه به امکاناتی که دارند در قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسند و در حال حاضر با توجه به مساحت قیمت پایه ویلاهای لب دریا از 1 میلیارد تومان شروع می‌شود.

اغلب ویلاهای نوساز لب‌دریا به سبک مدرن ساخته می‌شوند و به‌همین دلیل و به‌دلیل نوسازبودن نسبت به ویلاهای لب‌دریا قیمت بالاتری دارند.

شرکت انبوه‌سازان آرش به مدیریت و سرمایه‌گذاری امین و آرش تقی پور دهکاء با بیش از 15 سال سابقه در ساخت‌وساز ویلا در شمال کشور، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. این شرکت با استفاده از مصالح مرغوب و به‌کارگیری مهندسین مجرب، ویلاهای نوساز لب دریا را با بهترین کیفیت و قیمت به شما عرضه می‌کند.

مرکز اصلی شرکت ساختمانی انبوه‌سازان آرش منطقه آزاد انزلی در زیباکنار بعد از صدا و سیما شهرک آرش ۲ میباشد. اگر شما هم قصد ساخت‌وساز یا خرید ویلا در شمال کشور را دارید شرکت انبوه‌سازان آرش انتخاب مناسبی برای شما است.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×