گیلان، زیباکنار
0133416

هر آنچه باید درباره خرید ویلا در چابکسر بدانید

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
خرید ویلا در چابکسر

اگر قصد خرید ویلا در استان گیلان را دارید اما می‌خواهید با عروس شهرهای شمالی همسایه دیوار به دیوار شوید بایستی اقدام به خرید ویلا در چابکسر نمایید. این شهر زیبا و رویایی یکی از شهرهای استان گیلان است که در همسایگی رامسر قرار دارد. فاصله این شهر تا رامسر تنها 13 کیلومتر است و این یعنی کافی ست ماشین خود را روشن کنید و در یک چشم به‌هم زدن خود را در رامسر ببینید. همنشینی جذاب دریا و جنگل در این شهر و نزدیکی بیش از حد کوهستان‌های سرسبز به دریای فیروزه‌ای فام خزر طبیعتی سحرآمیز را در این شهر خلق کرده. چابکسر یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید ویلا در شمال است؛ به‌ویژه برای آن دسته از افرادی که تمایل دارند از زیبایی‌های دریا و جنگل در یک کادر لذت ببرند. در ادامه با ما همراه باشید تا موضوع خرید ویلا در چابکسر را با هم بررسی کنیم.

برای خرید ویلا دوبلکس شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

دسترسی چابکسر به تهران

طبیعتاً وقتی قصد خرید ویلا در یک شهر را داشته‌باشید باید موقعیت جغرافیایی آن را به‌خوبی بشناسید. عمدتاًمیزان دسترسی یک شهر به پایتخت اولین چیزی ست که در مورد یک شهر شمالی مطرح می‌شود. اگر قصد خرید ویلا در چابکسر را دارید باید بدانید که مسیری تقریباً 5 ساعته را از چابکسر تا تهران در پیش خواهید داشت. این مسیر نه‌چندان نزدیک است و نه‌چندان دور. شما راه‌های متعددی برای این دسترسی در پیش خواهید داشت. چنانچه مسیر خود را از جاده چالوس آغاز کنید بعد از رسیدن به چالوس و رد کردن تنکابن و رامسر، به چابکسر خواهید رسید.

مسیر دیگری که برای رسیدن از تهران به چابکسر در پیش خواهید داشت نیز مسیری ست که شما را از رشت عبور خواهد داد و زمان سفر توفیر چندانی با زمان سفر در جاده چالوس نخواهد داشت. چنانچه مسیر خود را از اتوبان تهران کرج آغاز نمایید بعد از عبور از شهرهای قزوین، منجیل، رودبار، لاهیجان، لنگرود و کلاچای، به چابکسر خواهید رسید. بنابراین می‌توان گفت با خرید ویلا در چابکسر می‌توانید دسترسی نسبتاً خوبی به تهران داشته‌باشید.

برای خرید ویلا اقساطی شمال در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

جاذبه‌های دیدنی چابکسر

اگر می‌خواهید در منطقه‌ای سکونت نمایید که از جاذبه‌های دیدنی لبریز باشد، بدون شک چابکسر می‌تواند یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌های شما برای خرید ویلا باشد. شما نه‌تنها در خود چابکسر به مناطق جذاب و دیدنی دسترسی دارید بلکه می‌توانید در مدت‌زمان کوتاهی خود را به رامسر برسانید و از جاذبه‌های دیدنی این شهر نیز بهره‌مند شوید.

از جمله جاذبه‌های دیدنی چابکسر می‌توان به‌چشمه دمکش، روستای لیمه سرا، سرولات و ساحل قاسم آباد و منطقه اوشیان اشاره کرد. تمامی این مکان‌های دیدنی را می‌توانید در روزهای اقامت خود در چابکسر بازدید نمایید. بنابراین کسالت و بی حوصلگی با اقامت در این شهر دیدنی برایتان بی معنا خواهد شد. شما می‌توانید تنها با 8 دقیقه رانندگی خود را به تله‌کابین شهر رامسر برسانید و از جاذبه‌های دیدنی رامسر نیز دیدن‌کنید. بنابراین اگر قصد خرید ویلا در چابکسر را دارید بدانید که در این شهر دنیایی از دیدنی‌های مهیج برایتان آماده و فراهم است.

برای پیش‌فروش ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

در چابکسر ویلای جنگلی بخریم یا ساحلی؟

شاید اگر در یکی از شهرهای دیگر شمالی حضور داشتیم و این سوال مطرح می‌شد بی‌شک خرید ویلای ساحلی در ارجحیت بود اما در چابکسر داستان فرق می‌کند. طبیعت جنگلی این شهر به‌قدری سحرآمیز و جادویی ست که نمی‌توانید تصورش را هم بکنید. بنابراین خرید ویلای جنگلی و ساحلی در این شهر انتخاب سختی برایتان خواهد بود. شما با خرید ویلای ساحلی می‌توانید از چشم‌اندازهای زیبای دریا بهره‌مند شوید به اضافه اینکه دسترسی تان به مناطق شهری بسیار خوب و مناسب خواهد بود با این حال باید آب‌وهوای شرجی دریا را نیز به جان بخرید. این در حالی ست که با خرید ویلای جنگلی می‌توانید چشم‌اندازی بی‌نظیر از کوهستان‌های سرسبز و پرطراوت چابکسر داشته‌باشید و شاید چشم‌اندازی از افق‌های بی‌کران دریا را نیز در دوردست ها مشاهده کنید.

بنابراین شاید با خرید ویلای جنگلی در چابکسر بتوانید با یک تیر دو نشان بزنید. ممکن است کمی از مناطق شهری دور شوید اما چابکسر شهر کوچکی ست که دسترسی به مناطق آن چندان زمان‌بر نیست. از آب‌وهوای مطبوع و دل‌انگیز کوهستانی هم که نگوییم برایتان؛ آب‌وهوایی به غایت خنک و مطبوع که می‌توانید در آن از اکسیژن خالص هوا استفاده کنید و چشم‌اندازهای بی‌نظیر را در دوردست ها تماشا کنید. با این حال خرید ویلای جنگلی یا ساحلی در چابکسر موضوعی ست که به میزان بودجه و سلیقه و خواسته شما بستگی دارد.

برای ویلا جنگلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

چه میزان بودجه برای خرید ویلا در چابکسر نیاز است؟

در عمده بخش‌های شمال قیمت ویلاهای جنگلی ارزان‌تر از ویلاهای شمالی است. در چابکسر نیز این تفاوت قیمت به عینه قابل مشاهده است. بنابراین اگر قصد خرید ویلای ساحلی آن هم در خط اول ساحل را دارید باید بودجه بیشتری برای این کار تهیه کنید. خرید ویلای ساحلی برایتان به قیمت بیشتری تمام خواهد شد با این حال اگر سکونت در خط ساحل چندان برایتان جذاب یا مهم نیست می‌توانید اقدام به خرید ویلای جنگلی یا کوهستانی در بخش‌های دیگر چابکسر نمایید.

نرخ رشد سرمایه در چابکسر

نکته مهمی که اغلب خریداران ویلا به آن دقت می‌کنند نرخ رشد سرمایه در چابکسر است. آن‌ها می‌خواهند بدانند با خرید ویلا در این شهر سرمایه‌شان به چه میزان رشد خواهد داشت. به‌طور کلی چابکسر به‌دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه و رونق بالای اقتصادی و تعداد گردشگران زیادی که در این شهر رفت‌وآمد می‌کنند نرخ رشد سرمایه بالایی دارد. پس اگر به دنیال خرید ویلا در منطقه‌ای با بازدهی عالی هستید چابکسر انتخاب خوبی خواهد بود.

برای خرید ویلا شمال قسطی با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید

 

نتیجه‌گیری

عده زیادی به اشتباه چابکسر را در دسته شهرهای مازندران قرار می‌دهد در حالی که این شهر همسایه دیوار به دیوار مازندران و رامسر است. این شهر زیبا هم از طبیعت بکر جنگلی و هم از چشم‌اندازهای بی‌نظیر دریا بهره‌مند است و خرید ویلا در آن انتخابی هوشمندانه برای افرادی ست که قصد سرمایه‌گذاری با نرخ بازدهی بالا دارند.

 

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×