گیلان، زیباکنار
0133416

آشنایی با مناطق بکر مازندران جهت خرید ویلا ساحلی در مازندران

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
خرید ویلا ساحلی در مازندران

خرید ویلا ساحلی در مازندران چگونه است؟ ویلاهای ساحلی از ازل تا ابد بی‌رقیب بوده‌اند. بی‌شک برای هر فردی که قصد خرید ویلا در شمال را می‌کند، خرید ویلای ساحلی گزینه اول است. کیست که بیدار‌شدن با صدای لک‌لک‌های دریایی و به خواب‌رفتن با صدای امواج آرامش‌بخش دریا را دوست نداشته باشد؟

زندگی در کنار ساحل تجربه‌ای لذت‌بخش از یک زندگی آرام و دور از هیاهوست که تجربه آن برای اغلب افراد تجربه‌ای دلپذیر است. حتی افرادی که قصد سفر به شمال و اقامت چند روزه در آن را می‌کنند، اجاره ویلای ساحلی را عمدتاًدر اولویت دارند و این خود مهر تاییدی‌ست بر محبوبیت بیش از اندازه خرید ویلا ساحلی در مازندران.

خرید ویلای ساحلی در کدام شهر مازندران بهتر است؟

خرید ویلای ساحلی در مازندران امری است که نیاز به تحقیق فراوان دارد. شهرهای زیادی در استان مازندارن در خط ساحلی دریا قرار دارند و تصمیمی بس دشوار است که از بین این شهرها اقدام به انتخاب یک شهر و خرید ویلای ساحلی در  شمال نمود.

مطمئناً پای عوامل زیادی در این موضوع دخیل می‌شود. عواملی مانند قیمت ویلا، امنیت منطقه، میزان سودآوری و بازدهی در هر منطقه، شرایط آب‌وهوایی و همچنین جاذبه‌هایی که در هر شهر وجود دارد.

هرچند که با خرید ویلای ساحلی در مازندران دریای بی‌کران خزر و افق‌های ناپیدای آن همواره پیش دیدگان شما خواهد بود، اما بی‌شک هوای تفریح و گردش در نقاط گردشگری شهر نیز گه‌گداری به سرتان خواهد زد.

پس بهتر است حساب‌شده و منطقی در وادی خرید ویلای ساحلی قدم بگذارید. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین شهرهای مازندران و مناطق بکر آن جهت خرید ویلای ساحلی را با هم بررسی کنیم.

برای ویلا داخل شهرک شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

اسکله ساحلی بابلسر

مگر می‌شود قصد خرید ویلا ساحلی در شمال داشت و بابلسر را با آن اسکله ساحلی زیبایش فراموش کرد؟ یکی از دیدنی‌ترین و بکرترین مناطق شمالی در استان مازندران چه برای تفریح و چه برای خرید ویلا، بابلسر و آن اسکله شگفت‌انگیز و بی‌نظیرش است.

اسکله بابلسر از آنجایی که جنبه تجاری ندارد، می‌توان آن را در بسیاری از روزهای سال مکانی دنج و آرام برای سپری‌کردن روزهایی به‌ دور از هیاهو دانست.منظره‌ای زیبا و رویایی که همیشه در پیش چشمان شما در این اسکله زیبا نقش خواهد بست، منظره‌ای از شناورشدن قایق‌های تفریحی و کشتی‌های زیبایی است که روی آب‌ها به آرامی حرکت می‌کنند.

تماشای این منظره در یک عصر دل‌انگیز و آرام پاییزی، در حالی که شاهد رقص برگ‌های خزان‌زده طلایی رنگ در باد هستید، می‌تواند شما را به عمق رویاهای شیرین ببرد. رویاهای شیرینی که تنها در این اسکله می‌توان تا سرزمین آن‌ها بی‌دغدغه پرواز کرد.

خرید ویلا ساحلی بابلسر مازندران

 شما می‌توانید در حوالی این اسکه ساحلی زیبا اقدام به خرید ویلای ساحلی در بابلسر نمایید. هرچند که خرید ویلا در ساحل‌هایی که چشم‌انداز مستقیم به ساحل دریای خزر دارند، همیشه جذاب و دوست‌داشتنی است، اما اسکله ساحلی بابلسر چشم‌انداز دیگری را پیش چشمان شما به تصویر خواهد کشید.

قدم‌زدن حوالی اسکله در یک صبح دل‌انگیز بهاری یا یک عصر زیبای پاییزی و سوارشدن بر قایق‌های تفریحی و گم‌شدن در آرامش بی‌نظیر اسکله می‌تواند همان دلیلی باشد که پای شما را برای خرید ویلای ساحلی در بابلسر باز خواهد کرد.

برای خرید ویلا در بابلسر با کارشناسان بخش فروش هلدینگ آرش در ارتباط باشید.

با خرید ویلای ساحلی در بابلسر می‌توانید به مکان‌های دیدنی و جذابی از جمله پل معلق بابلسر، رودخانه بابلرود، آبشار شی‌الیم، منطقه ساحلی می‌رود، روستای گالشکلا، باغ‌وحش بابلسر و همچنین منطقه توریستی کرفون دسترسی سریعی داشته‌ باشید و آخر هفته‌های هیجان‌انگیزی را برای خود رقم بزنید.

ساحل زیبای سرخرود

تا چند سال پیش نام سرخرود آنقدری بر سر زبان‌ها نبود که این روزها نام این منطقه را می‌شنویم. بی‌بروبرگرد هر کجا که نامی از خرید ویلای ساحلی در مازندران به میان بیاید نام سرخرود نیز پشت‌بندش آورده می‌شود. دلیل این موضوع پیشرفت سریعی است که سرخرود در چند سال اخیر داشته.

سرخرود یک شهر ساحلی زیبا و نقلی بین دو شهر محمودآباد و فریدونکنار است. شهری آرام و بی‌حاشیه که برای خرید ویلا ساحلی در مازندران بسیار عالی است. به‌ویژه اگر عاشق مکان‌های آرام و خلوت با ساحلی تمیز و بکر هستید.

شما با خرید ویلا ساحلی در سرخرود می‌توانید دسترسی بسیار عالی به شهرهای بابلسر، محمودآباد، فریدونکنار و آمل داشته‌ باشید. بنابراین جاذبه‌های گردشگری این شهرها نیز در مشت شما خواهد بود.

برای خرید ویلا در سرخرود با شرکت انبوه‌سازان آرش تماس بگیرید.

خرید ویلا ساحلی سرخرود مازندران

این جمله را از زبان اغلب ساکنین سرخرود می‌شنوید که می‌گویند تا به حال ساحلی به زیبایی و تمیزی ساحل سرخرود ندیده‌اند.

شما می‌توانید در کمال امنیت شب هنگام همراه دوستان و خانواده تا ساحل سرخرود بروید و در کنار شعله‌های آتش به صدای سوختن چوب‌ها در آرامش دریا همراه با صدای امواج ساحل گوش فرا دهید و لذت سپری‌کردن اوقات در یک شب دلپذیر ساحلی را تجربه کنید. ساحل سرخرود برای آن دسته از افرادی که عاشق آرامش و سکوت هستند بی‌نظیر است.

شب‌های سرخرود را باید از نزدیک تجربه کنید تا متوجه حس‌و‌حال بی‌نظیر آن شوید. آرامشی که در هیچ کجا مطمئناً آن را پیدا نخواهید کرد، در ساحل سرخرود به سوی شما روانه خواهد شد.

با خرید ویلا ساحلی در سرخرود می‌توانید این آرامش را برای خود همیشگی کنید و هر زمان که خواستید به ویلای دنج و زیبای خود در سرخرود سفر کنید و فارغ از غوغای جهان روزگار بگذرانید.

خرید ویلا ساحلی در مازندران در میرود بابلسر

از اسکله ساحلی بابلسر گفتیم که منطقه‌ای عالی برای خرید ویلای ساحلی در مازندران است اما نمی‌توان از منطقه ساحلی میرود گذر کرد و چیزی نگفت.

این منطقه زیبا نیز در بابلسر واقع‌شده و یکی از بکر ترین مناطق شمال در استان مازندران برای خرید ویلا ساحلی است. میرود منطقه‌ای ساحلی در توابع بابلسر است که شهرک‌های ساحلی متعددی در آن مستقر شده.

شما می‌توانید در این شهرک‌های ساحلی در میرود اقدام به خرید ویلا ساحلی نمایید و با سکونت در ویلا ساحلی خود در منطقه میرود می‌توانید به مناطقی همچون بابل، بابلسر، قائمشهر و کیاکلا دسترسی سریع داشته‌باشید.

بنابراین مناطق جذاب و دیدنی این حوالی نیز همیشه در دسترس شما خواهد بود. از جنگل‌های زیبای بابل گرفته تا آبشارهای زیبا و کوه‌های سربه‌فلک‌کشیده‌ای که جان می‌دهد برای سپری‌کردن آخر هفته‌های پر ماجرا.

برای خرید ویلا سنددار شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

منطقه ساحلی میرود حدوداً 400 هکتار وسعت دارد و امکانات بی‌نظیری همچون آلاچیق، پارک، رستوران و مراکز تفریحی در آن وجود دارد. با خرید ویلای ساحلی در منطقه میرود، آرامش و رفاه بالایی را تجربه خواهید کرد و علاوه بر همه این‌ها از امنیت بالایی برخوردار خواهید شد.

منطقه ساحلی محمود‌آباد

سرعت رشد و توسعه محمودآباد به‌قدری زیاد است که می‌توان آن را بدون شک یکی از محبوب‌ترین مناطق مازندران برای خرید ویلای ساحلی به‌حساب آورد. مناطق گردشگری فوق‌العاده زیبایی در شهر ساحلی محمودآباد وجود دارد که آن را به شهری دوست‌داشتنی بدل کرده است.

در شهر زیبای محمود آباد می‌توانید به دریا و جنگل دسترسی بسیار عالی و سریعی داشته‌ باشید. چراکه این شهر تقریباً شهری ساحلی با پهنای کم است و فاصله دریا و جنگل‌های انبوه در آن کمتر از سایر شهرهای اطراف است.

با خرید ویلا ساحلی در محمودآباد نه‌تنها از زیبایی‌های بی‌نظیر این منطقه بهره‌مند خواهید شد، بلکه یک سرمایه‌گذاری پرسود را نیز رقم خواهید زد، چراکه سرعت رشد زمین و ویلا در محمودآباد سرعتی با روند به‌شدت صعودی است.

خرید ویلا ساحلی محمودآباد مازندران

برای خرید ویلا دوبلکس شمال از بهترین فروشنده منطقه راهنمایی بگیرید.

منطقه ساحلی نور

منطقه نور یکی از زیباترین مناطق استان مازندران است که جاذبه‌های دیدنی فراوانی را در خود جای داده است. خرید ویلای ساحلی در نور به دلایل مخالفی از جمله آب‌وهوای بکر و عالی این شهر، دسترسی سریع به شهرهای مهم اطراف از جمله تهران، جاذبه‌های گردگشری طبیعی و تاریخی بی‌نظیر در این شهر و امنیت بالای آن به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است.

شهر نور در خط ساحلی قرار دارد و طول این خط در نور 23 کیلومتر است. جاذبه‌های گردشگری زیبایی که در شهر نور وجود دارد بی‌شک آخر هفته‌های هیجان‌انگیزی را برای شما رقم خواهد زد.

آبشار زیبای آب‌پری و حرام او، آب‌گرم لاوریج، روستای گزناسرا، جنگل زیبای کشپل و پارک جنگلی نور همگی جزو دیدنی‌های زیبای این شهر هستند که با خرید ویلای ساحلی در نور می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته‌ باشید.

برای خرید ویلا در نور مازندران با هلدینگ آرش تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری درباره خرید ویلا ساحلی در مازندران

خرید ویلا ساحلی در مازندران نه‌تنها از جنبه تفریح و سرگرمی ایده‌ای هوشمندانه است بلکه یک سرمایه‌گذاری عاقلانه است.

رشد قیمت ویلا در مناطق ساحلی بیش از مناطق دیگر است. بنابراین با خرید ویلای ساحلی بی‌شک رشد سرمایه چندین برابری نسبت به خرید ویلا در سایر مناطق نصیب‌تان خواهد شد.

برای خرید ویلا مشاع در شمال و پیش‌فروش ویلا در شمال با شرکت انبوه‌سازان آرش در تماس باشید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×