گیلان، زیباکنار
0133416

بررسی نکات خرید ویلا قدیمی در زیباکنار

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1400-02-08
خرید ویلا قدیمی در زیباکنار

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که اگر ویلایی در شمال داشته‌ باشید، می‌توانید از چه مزایای ویژه‌ای بهره‌مند شوید؟ ممکن است به این موضوع فکر کرده باشید و یا حتی اقدام به زیروروکردن آگهی‌های فروش و خرید ویلای قدیمی در زیباکنار نموده‌اید. اما با مشاهده قیمت‌ها و شرایط، پا پس کشیده‌اید. در حالی که راه‌های متفاوتی برای صاحب ویلا شدن در شمال وجود دارد که در ادامه خواهیم گفت.

محال است از یک ایرانی بپرسید تمایل دارد برای تعطیلاتی آرامش‌بخش به کجا سفر کند و جواب او شمال نباشد. برای تمام ایرانیان، شمال سراسر خاطراتی شیرین و دلچسب است که یاد و خاطره آن از کودکی تا اکنون با ما همراه بوده.

خاطرات شیرین سفر به خطه شمال به زندگی ما رنگ و لعابی نوستالژیک بخشیده. فرقی ندارد نزدیک تعطیلات نوروز، تابستان و یا یک تعطیلات آخر هفته چند روزه باشیم، افراد زیاد از جای جای ایران آهنگ سفر به شمال می‌کنند.

انواع و اقسام ویلاهای ساحلی و جنگلی در زیباکنار وجود دارند که بر خلاف قدیمی‌بودن آن‌ها، داری ظاهر و باطنی سالم و نو هستند. شما حتی می‌توانید پیش از خرید ویلای قدیمی در زیباکنار از یک کارشناس کمک بگیرید و سطح کیفیت ساخت و ارزش ویلا را بررسی نمایید.

 

زندگی در زیباکنار چگونه است؟

خطه زیباکنار همانند اسم زیبایش یکی از خاطره‌انگیزترین و جذاب‌ترین مناطق شمالی است که سطح دسترسی بالای آن به شهرهای هم‌جوار و بندر آزاد انزلی، موجب رونق‌ اقتصادی این شهر شده است.

افراد زیادی نه‌ تنها برای تفریح بلکه برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید به این خطه سفر می‌کنند و قصد اقامت می‌نمایند. طبق آمار و تحقیقات، اشباع‌شدن سایر شهرها به‌ ویژه تهران در رشد جمعیت و رونق اقتصادی، موجب شده تا افراد به‌ دنبال سرمایه‌گذاری در حاشیه خزر بیافتند که الحق سرمایه‌گذاری پرسود و مفیدی است.

زیباکنار را را می‌توان در بین تمامی شهرهای شمالی شهری منحصربه‌فرد دانست. چراکه رشد قیمت زمین و ویلا در آن بیشتر از سایر شهرهای شمالی بوده و با شیبی تند در حال صعود است. به این معنا که خرید ویلا در زیباکنار هرچند ویلای قدیمی، می‌تواند سرمایه شما را در عرض چند سال افزایشی چشمگیر دهد.

صحبت از خرید ویلای قدیمی در زیباکنار شد، بهتر است کمی به این موضوع بپردازیم تا شما نیز متوجه شوید که خرید ویلای قدیمی در زیباکنار چه فرصت طلایی و بهینه‌ای است. بنابراین در ادامه با ما همراه باشید.

مزایای خرید ویلای قدیمی در زیبا کنار

اگر از زیر و رو کردن آگهی‌های فروش ویلا با شرایطی عجیب و غریب و قیمت‌های بالا خسته شده‌اید، چاره کار شما پیش ماست. خرید ویلای قدیمی در زیباکنار توسط مجموعه شهرک‌سازان آرش، راهکاری بی‌نظیر است که برای افراد مشتاق و مایل به زندگی و اقامت در شمال توصیه می‌شود. خرید ویلای قدیمی شاید شما را به یاد ویلاهای فرسوده و کهنه بیاندازد، اما این تصورات را به‌ طور کامل دور بریزید.

سبک کلاسیک :

شهر زیباکنار، شهری است که ساخت‌وساز ویلا در آن در چند سال اخیر پا گرفته است. بنابراین ویلاهای قدیمی در این شهر برعکس اسمی که دارند، چندان قدیمی نیستند. معماری ساخت ویلاهای قدیمی گاهی از ویلاهای مدرن و جدید زیباتر است از همین رو افراد زیادی هستند که تمایل به خرید ویلای قدیمی در زیباکنار دارند. ویلاهایی با سبک کلاسیک و قدیمی که می‌توانند مطابق با سلیقه و خواست شما باشند.

سرمایه‌گذاری :

همانطور که گفتیم خرید ویلا در زیباکنار یک سرمایه‌گذاری پرسود است. هر لحظه که شما در این سرمایه‌گذاری تعلل می‌کنید ممکن است بر قیمت زمین و ملک افزوده شود. این موضوع حتی ملک‌های قدیمی را نیز شامل می‌شود.

بنابراین فرقی ندارد که یک ویلای جدید و مدرن یا یک ویلای قدیمی در زیباکنار خریداری می‌کنید. به هر حال شما در حال انجام یک سرمایه‌گذاری پرسود هستید.

کاهش هزینه :

مرمت و بازسازی ویلاهای قدیمی به‌ راحتی توسط مجموعه شهرک‌سازان آرش انجام می‌شود. بنابراین تصور نکنید که با خرید ویلای قدیمی در زیباکنار مجبور به نوسازی آن هستید. مجموعه آرش تا انتها در این مسیر همراه شما خواهد بود. از طرفی بسیاری از ویلاهای قدیمی مبله هستند که موجب کاهش هزینه‌های شما خواهد شد.

نکات مهم خرید ویلا قدیمی در زیباکنار

یکی از نکات مهم در ارتباط با خرید ویلای قدیمی در زیباکنار موضوعی است که شاید کمی نکته‌سنجی نیاز دارد تا متوجه آن شوید. زیباکنار از لحاظ موقعیت جغرافیایی، موقعیت اقتصادی، تفریحی و بسیاری از موارد دیگر در سطح بالاتری نسبت به سایر شهرها قرار دارد.

از این رو سازندگان و پیمانکاران هیچ‌گاه با ساخت‌وساز ویلای بی‌کیفیت، سطح این شهر را پایین نمی‌آورند. از همین نکته می‌توان فهمید که حتی ویلاهای قدیمی در زیباکنار، ویلاهایی باکیفیت و اصیل هستند که کیفیت آن‌ها بسیار مطلوب است و در ساخت آن‌ها از بهترین متریال‌های استفاده شده است.

علاوه بر این، افرادی که در زیباکنار اقامت دارند، افرادی هستند که از لحاظ سطح فرهنگ و کیفیت زندگی به حال و روز خود اهمیت می‌دهند. بنابراین هرگز با ویلایی فرسوده و تخریب‌شده روبه‌رو نخواهید بود.

شما می‌توانید با خرید ویلای قدیمی در زیباکنار و گذشت چند سال در حالی که سرمایه شما افزایش چشمگیری داشته است، اقدام به ساخت یک ویلای جدید و یا نقل مکان به ویلایی دیگر نمایید. این در واقع کاری است که بسیاری از صاحبان ویلا در زیباکنار انجام می‌دهند.

همانطور که گفتیم سرعت رشد قیمت در این منطقه بسیار بالا است و هرگونه تعلل در سرمایه‌گذاری می‌تواند به ضرر شما باشد. بنابراین با خرید و فروش ویلا در زیباکنار می‌توانید رفته‌رفته به سطح دلخواه‌تان برسید.

چگونه در زیباکنار ویلای قدیمی بخریم؟

اما خرید ویلای قدیمی را تنها باید از مجموعه‌های معتبر و افراد سرشناس انجام دهید. افراد و مجموعه‌هایی که بابت فروش ویلا به شما ضمانت ارائه می‌دهند. بارها شاهد این موضوع بوده‌ایم، که افراد به‌ شکل چشم‌وگوش‌بسته اقدام به خرید ویلای قدیمی از فردی ناشناس نموده‌اند و بعد از گذشت مدت‌زمانی، خرابی‌های ویلا یکی از پس از دیگری خود را نشان داده‌اند.

در مورد خرید ویلای قدیمی در زیباکنار نیز باید حواس‌تان به این موضوع باشد. از این رو است که خرید ویلای قدیمی در زیباکنار از مجموعه شهرک‌سازان آرش را توصیه می‌کنیم. مجموعه آرش در ساخت ویلاها از بهترین متریال‌های نوین ساختمان‌سازی و بهترین تکنیک‌های روز استفاده کرده و در بهترین موقعیت‌های جغرافیایی اقدام به ساخت ویلا نموده است.

شما می‌توانید ویلایی در زیباکنار خریداری کنید که مجموعه آرش ساخته‌ باشد. اینگونه از بابت تمامی جوانب خاطری آسوده خواهید داشت. برای بسیاری از افرادی که رفت‌وآمد زیادی به شمال دارند، داشتن یکی اقامتگاه همیشگی می‌تواند بسیار کارساز باشد. آن هم در این شرایط کنونی که اجاره‌نمودن ویلا همراه با پروتکل‌های بهداشتی امری سخت است.

در این شرایط اگر ویلایی شخصی داشته‌ باشید، دیگر نگران موارد و نکات بهداشتی نخواهید بود و گویی در منزل خود سکونت خواهید داشت. خرید ویلای قدیمی در زیباکنار این امکان را به شما می‌دهد تا یک اقامتگاه دائمی در این شهر داشته‌ باشید و یا حتی به فکر انتقال کسب‌وکار خود به زیباکنار بیافتید. چرا که پتانسیل بالای این شهر این اجازه را به شما خواهد داد.

نتیجه‌گیری

خرید ویلا در زیباکنار این فرصت را به شما می‌دهد تا هر گاه از زندگی پرهیاهوی شهر دلگیر شدید، در کمترین زمان و بدون فکرکردن در مورد اجاره یک اقامتگاه، دل را به جاده بزنید و ساعاتی بعد در ویلای شخصی خود در آغوش طبیعت به استراحت بپردازید.

گوش‌سپردن به صدای امواج ساحل و یا صدای مرغان جنگلی که در سکوت جنگل طنین‌انداز می‌شود، می‌تواند برای ماه‌ها روح و جان شما را تازه و پرانرژی نگاه دارد. زیباکنار با دارابودن جنگل‌هایی بکر و دریایی تمیز و آرام، می‌تواند بهترین مأمن برای خلوتگاه شما باشد.

خرید ویلای قدیمی در زیباکنار از مجموعه شهرک‌سازان آرش شما را در بهترین نقاط زیباکنار صاحب ویلا خواهد کرد. مناطقی که برای دسترسی به آن‌ها نیاز به طی‌کردن جاده‌های پرپیچ‌وخم و آدرس‌های عجیب و غریب نخواهید داشت. این بهترین مزیت است که در عین دسترسی به امکانات کامل بتوانید از زندگی در طبیعت لذت ببرید.

ویلاهای قدیمی برعکس نام آن، دارای حس و حالی هستند که هرگز قدیمی نمی‌شود. اکثر ویلاهای قدیمی دارای فضای سبز و محوطه‌ای روح‌نواز هستند همراه با حوض و گلدان‌هایی که زیر بارش باران از همیشه شاداب‌تر به‌ نظر می‌رسند. فضای داخلی ویلا می‌تواند کمی نوستالژیک باشد، با این حال قابل مرمت است.

مجموعه شهرک‌سازان آرش

قرار نیست هر ویلایی که چند سال از ساخت آن گذشته باشد تخریب شود و به‌ جای آن برج‌هایی سربه‌فلک‌کشیده سبز شوند. گاهی اوقات زندگی در یک ویلای قدیمی حس و حالی به افراد منتقل می‌کند که در هیچ ویلای مدرن و امروزی نمی‌توان یافت.

همان حس سادگی، زلالی و طراوت که می‌تواند روح و جان شما را نوازش کند. مجموعه شهرک‌سازان آرش بهترین انتخاب‌ها را برای خرید ویلای قدیمی در زیباکنار در اختیار شما قرار خواهد داد.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×