گیلان، زیباکنار
0133416

بررسی خریدوفروش ویلاهای شرکت آرش

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-02-01
خرید و فروش ویلاهای شرکت آرش

خریدوفروش ویلاهای شرکت آرش

معاملات املاک با روش­های گوناگونی امکان­پذیر است. همه­ متدهای معاملاتی در حوزه­ املاک و و زمین، از استانداردهای لازم برخوردارند و آنچه اهمیت دارد، رسمیت و اعتبار شرکت یا بنگاه معاملاتی است. در مواقعی که معامله مستقیماًً با شرکت یا ارگان معینی صورت می­گیرد، اطمینان و سرعت توافق افزایش یافته و هزینه­ های معامله نیز کاهش خواهد یافت.

شرکت انبوه­‌سازان آرش بدون نیاز به حضور واسطه ­ها در امر خرید و فروش، این امکان را فراهم آورده تا متقاضیان محترم ویلاها از سراسر کشور با اطمینان و به‌راحتی با کارشناسان بخش فروش در ارتباط باشند. وجود سایت رسمی و کانال­های اجتماعی شرکت، ارتباط و تعامل متقابل را آسان­تر و سریع­تر کرده است. حضور در دفتر شرکت آرش و دیدار از نزدیک یا تماس با تلفن­ های مستقیم نیز همیشه میسّر است تا متقاضیان محترم ویلاهای آرش در اسرع وقت به مالکان خوشبخت ویلاها مبدّل شوند.

در هر صورت، اولین قدم در هر معامله­ی ملکی، بررسی نوع سند مالکیّت و اطمینان از صحت اعتبار آن از طریق استعلام از ادارات ثبت اسناد و شهرداری­ ها می­باشد.  اسناد مالکیت در انواع مختلفی وجود دارند و هرکدام از اعتبار معیّنی برخوردارند. اسناد زمین­های پربرکت شمال کشورمان، معمولاً قطعی و شش­دانگ هستند؛ به‌همین دلیل، مالکیّت زمین یا ملک در خطّه­ی سرسبز شمال، از موانع کمتر و امتیازات بی­شماری برخوردار است.

باید توجه کرد که زمین­های دارای اسناد وقفی یا علوی و قولنامه­ای نیز با طی مراحل صحیح قانونی، امکان سرمایه­ گذاری دارند ولی با این حال، محدودیت­ هایی را در زمان انتقال قطعی سند در پی خواهند داشت. لذا، شرکت آرش، مالکیت جدید زمین­ها، ساختمان­ ها و ویلاها را با مجوز ساخت صادر شده از واحد عمران و شهرسازی منطقه ­ی آزاد انزلی و سند رسمی تکبرگ شش­دانگ و پایان­ کار در اختیار متقاضیان محترم قرار می­دهد و به این ترتیب، ضامن آسایش همیشگی و امنیت مادی و معنوی ایشان می­باشد.

شرکت انبوه ­سازان آرش اولین و تنها  دارنده گواهینامه­ بین­ المللی رضایت­ مندی مشتریان (ایزو 10004) از TCL انگلستان در حوزه­ی ساخت و فروش شهرک­ های ویلایی در شمال کشور می­باشد و این افتخاری است که با عنایات مشتریان به تخصّص و صداقت مجموعه­ آرش در عمل، به‌دست آمده است.

در بحث قیمت­ گذاری­ ویلاها، عوامل متعدّدی نقش دارند؛ همچون: ارزش زمین، راه­ ها و دسترسی­ ها، ساحلی یا جنگلی بودن موقعیّت، فاصله از دریا در انواع ساحلی، متراژ عرصه و اعیان، هزینه­ طراحی و ساخت، هزینه­ تجهیز، قیمت خدمات و نگهداری، ارزش ضمانت­ها و…

امّا رویکرد شرکت آرش، تأمین بهترین­ها با حداقل هزینه­ هاست و در این راستا، تلاش بر این است تا با تهیه­ مصالح و مواد باکیفیّت از مبادی رسمی و با تناژ بالا، صرفه­ جویی شود. همچنین، همکاران شرکت آرش در همه­ امور و به خصوص در امر اجرا، از میان پیمانکاران و نیروهای متخصّص و متعهدی انتخاب می­شوند که سابقه­ی ارائه­ برترین کیفیّت را با حداقل هزینه در رزومه­ کاری خود داشته‌باشند.

همین مدیریت دقیق  هزینه‌ها سبب‌شده تا خریداران ویلاهای شرکت آرش، با بودجه­ای معقول به طیف وسیعی از خواسته­ های خود از یک ویلا نائل شوند و خرید خود را نوعی سرمایه­ گذاری برای آینده بدانند. مدیریّت علمی و رویکرد مشتری­ مدار شرکت انبوه­ساز آرش، کارکرد و ماندگاری بناها را طولانی­تر کرده است و این امتیاز باعث‌شده تا «گذر زمان» به‌عنوان فاکتوری محسوب شود که به ارزش ویلاها می­افزاید.

قیمت‌گذاری ویلاهای شمال کشورمان به روش­ های گوناگونی انجام می­شود که لزوماً بر اساس هر مترمربع نیست. قیمت واحد اعیان ویلا با قیمت واحد عرصه­ آن متفاوت است و فرمول­ های خاص خود را دارد. موقعیّت جغرافیایی ویلاها، جاده­ ها و شرایط محیطی آنها از عوامل تعیین­ کننده­ دیگری هستند که مستقیماًً در نرخ­ گذاری ویلا محاسبه می­شوند. نوع سند مالکیت نیز همان­طور که بیان شد، حائز اهمیت بالایی در محاسبه­ی قیمت نهایی است. روش­ های فروش نیز بر قیمت نهایی تأثیر می­گذارند.

روش ­های فروش نقدی، اقساطی و مشارکتی (خرید زمین و واگذاری مسئولیّت ساخت به فروشنده) برای تملک ویلا، وجود دارند و هرکدام که با شرایط و اهداف متقاضی سازگارتر باشد، انتخاب می­شود. شرکت آرش اولین و تنها دارنده­ مجوز فروش و پیش ­فروش از سازمان منطقه­ آزاد انزلی در جهت تضمین فرآیند اعتمادسازی به مشتریان است. شرکت انبوه‌سازان آرش در مورد روش­ های فروش خود، همیشه انعطاف­ پذیر و مشتری­ مدار است و نرخ­ گذاری را بر اساس استانداردهای قانونی و با تعهد به‌راستی و معاش حلال، انجام می­دهد.

متقاضیان خرید ویلاهای آرش با توجه به‌جایگاه و اعتبار شرکت و مقایسه­ قیمت­ ها و امتیازات ویلاها، برای تکمیل فرآیند خرید، هیچ تردیدی به‌خود راه نخواهند داد.

 

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×