گیلان، زیباکنار
0133416

بررسی نکات دکوراسیون داخلی روستیک ویلا

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
دکوراسیون داخلی روستیک ویلا

اگر دارای روحیه‌ای لطیف هستید و می‌خواهید در محیطی الهام بخش از طبیعت زندگی کنید نیازی نیست بار و بندیل جمع کنید و به مقصد دهکده‌ای خیال‌انگیز در جنگل‌های انبوه راهی شوید. شما می‌توانید ویلای خود را به سبک روستیک چیدمان نمایید. این سبک از چیدمان آرامش خالص را به روح و ذهن شما تزریق می‌کند. با زندگی در ویلایی به سبک روستیک مطمئناً چرخه انرژی مثبت بار دیگر در محیط زندگی شما به جریان خواهد افتاد چرا که این سبک از چیدمان الهام گرفته از طبیعت است و کمترین میزان ناخالصی را در آن مشاهده خواهید کرد. عناصر طبیعی در جای جای دکوراسیون داخلی روستیک به‌چشم می خورند و انرژی مثبت را در فضای ویلا جاری می سازند. اگر می‌خواهید با این سبک از چیدمان آشنایی بیشتری پیدا کنید در ادامه همراه ما باشید.

برای خرید ویلا ارزان شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

عنصر اصلی در دکوراسیون داخلی روستیک چیست؟

اصلی‌ترین عنصر در دکوراسیون داخلی روستیک عنصر چوب به‌همراه سنگ است آن هم نه از نوع چوب‌های تراش خورده و سنگ‌های صیقلی و کارخانه‌ای بلکه از همان سنگ‌ها و چوب‌هایی که در بافت خانه‌های روستایی و کوهستانی استفاده می‌شوند و با ظاهر زمخت و ناصاف خود یادآور زیبایی خشونت بار طبیعت هستند و احساسی از طبیعت بکر و دست‌نخورده را در افراد زنده می‌کنند. کفپوش‌های چوبی، شومینه سنگی، دیوارهای سنگی، ستون های سنگی و میز و صندلی‌های چوبی و سنگی از جمله المان‌های اساسی در ویلای روستیک به‌شمار می‌روند.

چه رنگ‌هایی در دکوراسیون روستیک استفاده می‌شود؟

رنگ‌هایی که در دکوراسیون داخلی روستیک ویلا استفاده می‌شوند رنگ‌هایی گرم، آرامش‌بخش و خنثی هستند که در طبیعت به‌چشم می خورند. رنگ‌هایی مانند خاکستری، بژ، قهوه‌ای، نسکافه ای، سفید، سبز و آبی آسمانی از جمله‌این رنگ‌ها هستند. دقت داشته‌باشید که برای دکوراسیون نمودن ویلای روستیک نباید از رنگ‌های جیغ و زننده استفاده کرد.

برای خرید ویلا سنددار شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

استفاده از الگو و بافت پوست حیوانات در ویلای روستیک

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های دکوراسیون داخلی به سبک روستیک استفاده از بافت‌ها و المان هایی است که یادآور زیبایی بکر و بی‌نظیر حیوانات هستند. به‌عنوان مثال می‌توانید در ویلای خود از فرش‌هایی با طرح پوست گاو، پوست پلنگ، پوست زرافه و یا طرح گورخری استفاده کنید. تعبیه شاخ گوزن، شاخ بز و استفاده از پر طبیعی پرنده های جنگلی در چیدمان ویلای روستیک می‌تواند حال و هوای جذابی را در ویلا ایجاد کند.

از المان‌های هنری و دکوراتیو دست‌ساز استفاده کنید

سعی کنید برای دیزاین بخش‌های مختلف ویلا از عناصر دکوراتیو دست ساز استفاده کنید. به‌عنوان مثال آباژورهای دست سازی که سطح آن‌ها پوشیده از صدف و گوشماهی است و یا استفاده از سبدهای حصیری، کوزه های سفالی و مبلمان دست ساز حصیری و چرمی می‌تواند روح طبیعت را در ویلای شما زنده نگه دارد. شما همچنین می‌توانید تابلوهای نقاشی شده را بر روی دیوارهای ویلا آویزان کنید؛ به‌عنوان مثال نقاشی هایی که روی پارچه یا چرم صورت گرفته و جلوه‌ای از طبیعت در آن پیداست.

برای فروش زمین در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

دکوراسیون داخلی ویلای روستیک را ساده چیدمان کنید

تمرکز اصلی دکوراسیون داخلی روستیک روی عناصر خام و اصلی است که به‌دور از هرگونه تجملات هستند. بنابراین سعی کنید در چیدمان ویلای روستیک از امکانات، تجهیزات و ابزارهای ساده و بی آلایش استفاده کنید تا سبک روستیک را به زیبایی هر چه تمام تر در ویلا اجرا کنید.

استفاده از بافت‌های خاص و طبیعی در ویلای روستیک

یکی از چیزهایی که در دکوراسیون داخلی ویلاهای روستیک به‌چشم می‌خورد استفاده از پارچه‌هایی با بافت خاص و طبیعی همچون کنفی و پشمی است. سعی کنید بافت‌های مختلف را در دکوراسیون ویلا به‌کار ببرید. به‌عنوان مثال بافت حصیری، بافت کنفی و یا بافت‌هایی خاص که با الیاف و شاخه‌های درختان درست شده. بهتر است چاپ خاصی روی این بافت‌ها اجرا نشده باشد تا روح بیشتری به فضای روستیک ویلا داده شود.

تعبیه گیاهان طبیعی در گوشه و کنار ویلا را فراموش نکنید

قرار نیست چون ویلای شما به سبک روستیک طراحی شده درون آن را به مانند جنگلی از انبوه گیاهان تزئین کنید! بلکه باید به اندازه و حساب‌شده در جای جای ویلا از گلدان‌های گیاه استفاده کنید. قرار دادن گیاهان در گلدان‌های سنگی در گوشه و کنار ویلا نه‌تنها باعث جذب انرژی‌های منفی و ایجاد جریانی سرزنده و مثبت در ویلای شما خواهد شد بلکه با این کار جلوه‌ای از طبیعت را به ویلا آورده اید که روح دارد و نفس می‌کشد بنابراین ویلای شما هرچه بیشتر به یک ویلای روستیک شباهت پیدا خواهد کرد.

برای خرید ویلا مشاع در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

در چیدمان روستیک به‌دنبال ظرافت نباشید

اگر می‌خواهید ویلای خود را به سبک روستیک چیدمان نمایید باید ظرافت را کنار بگذارید و به‌دنبال عناصر حجیم و فاقد ظریف کاری باشید. اگر دید هنری به این موضوع داشته‌باشید می‌توانید زیباترین چیدمان روستیک را پیاده‌سازی نمایید. به‌عنوان مثال استفاده از تنه درخت به‌عنوان میز عصرانه و یا صندلی‌هایی که از تنه درختان و سنگ‌های طبیعی درست شده‌اند همگی می‌تواند نمادی از روح زیبا اما سرسخت طبیعت در ویلای شما باشند.

سراغ تجهیزات فلزی و براق نروید

در دکوراسیون داخلی ویلاهای روستیک خبری از درخشش فلزهای براق نیست همانطور که در کوهستان و قلب دهکده‌های جنگلی خبری از این متریال نیست. بنابراین خرید مبلمان، لوستر و میز و صندلی‌های فلزی را فراموش کنید.

تعبیه شومینه سنگی در ویلای روستیک

یکی از اجزای جدایی ناپذیر در دکوراسیون داخلی ویلاهای روستیک شومینه های سنگی هستند که با استفاده از سنگ‌های طبیعی ریز و درشت طراحی شده‌اند. بنابراین می‌توانید گوشه‌ای از ویلا را به یک شومینه سنگی کوچک اختصاص دهید.

برای خرید ویلا در نور مازندران با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری درباره دکوراسیون داخلی روستیک ویلا

برای اینکه دکوراسیون داخلی ویلای شما هرچه بیشتر به سبک و سیاق روستیک چیدمان شود باید تا جای ممکن از تجهیزات صنعتی دوری کنید و از سازه‌های دستی بهره بگیرید.  طراحی نامتقارن اما هنرمندانه، استفاده از الگوهای حیوانی، بهره‌گیری از سنگ و چوب به‌عنوان متریال‌های اصلی، استفاده از گیاهان در ویلا و عدم استفاده از تجهیزات الکترونیکی مدرن می‌تواند باعث نزدیک شدن هرچه بیشتر چیدمان ویلای شما به یک ویلای روستیک شود.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×