گیلان، زیباکنار
0133416

دکوراسیون داخلی ویلا در شمال

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-01-25
دکوراسیون داخلی ویلا

دکوراسیون داخلی ویلا در شمال در چیدمان اتاق‌ها، پذیرایی، نورپردازی ویلا و معماری داخلی آن خلاصه می‌شود. گاهی اوقات بدون توجه به بررسی سبک و معماری داخلی ویلا، به خرید ویلا اقدام می‌کنیم، درحالیکه بعد از گذشت چند سال، آن حال و هوای اول را ندارد و همه‌چیز تکراری و درهم نشان می‌دهد. شاید اولین چیزی که بعد از ساخت ویلا در شمال اهمیت دارد، دکوراسیون بیرونی و داخلی ویلا باشد و یکی از آپشن‌های جذب مشتری است. یکی از دلنشین ترین و جالب‌ترین فضای ویلا، بخش نشیمن آن است که غالبا تمام افراد در آنجا جمع می‌شوند، از این رو دقت در نوع چیدمان، نورپردازی و مابقی فاکتورهایی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت از عوامل مهم در دیزاین و دکوراسیون داخلی ویلا در شمال محسوب می‌شود.

نکات مهم دکوراسیون داخلی ویلا در شمال

نورپردازی در ویلا

یکی از مهمترین و اصلی‌ترین المان در خانه‌های شهری و فضایی همچون ویلا، نورپردازی است. در واقع با یک نورپردازی حرفه‌ای می‌توان فضا را کوچک و بزرگ نشان داد. به‌عنوان مثال، هنگامیکه نورپردازی در کنج ویلا و یا دیوارها انجام شود، در بزرگ نشان دادن محیط ویلا تأثیر قابل توجهی می‌گذارد. جالب است بدانید: نور یکی از مهمترین عنصر در زندگی بشر است که بدون آن هیچ چیزی هویت دیداری نخواهد داشت.

در ویلاها نیز به‌همین صورت. نور در پذیرایی و اتاق‌های خواب، یکی از عناصر اصلی آن محسوب می‌شود. نور در دکوراسیون ویلا موجب تشخیص رنگ‌ها و داشتن یک فضای دلنواز برای زندگی‌کردن می‌شود. غالبا ویلاها به‌دلیل اینکه از تمام جهات به بیرون دید دارند و از پنجره‌های بزرگی ساخته می‌شوند، از لحاظ نور طبیعی مشکلی ندارند. منتها امروزه مهندسان معمار با درایت، با تکنیک‌های جالبی با به‌کار بردن یک نورپردازی قوی، فضای دلنشینی را به‌وجود آورده اند که کم نظیر است.

استفاده از رنگ‌های مناسب در دکوراسیون داخلی ویلا

استفاده از رنگ‌های مناسب در هریک از فضاها، کمک می‌کند که فضایی هنرمندانه را برای خود خلق کنید. اگر می‌خواهید دکوراتیو ویلای لوکس و شیک خود باشید، در چیدمان اتاق‌ها و فضاهای نورگیر می‌توانید از رنگ‌های تند و شاد بهره‌مند شوید. رنگ‌های تند، دلنواز و شادی آفرین است و به‌دلیل نور طبیعی که در این فضاها وجود دارد، سبک خارق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند که نظر هر کسی را به‌سرعت به‌خودش جلب می‌کند.

گیاهان سبز را به داخل ویلا بیاورید!

شمال به خصوص استان سرسبز گیلان با بارندگی هایش معروف است و بارش مداوم در شمال، حال و هوای منحصربه‌فردی را به آن مناطق بخشیده است. اگر  قصد دارید خودتان دکوراتیو ویلای خود باشید، پیشنهاد می‌کنیم از گیاهان سبز و گلدان‌ها در فضاهای نورگیر ویلا غافل نشوید. وجود گلدان‌ها و گیاهان سبز می‌تواند طبیعت را به درون فضای ویلا بیاورد و بهترین حس دنیا را به شما القا کند.

تمام این آپشن‌ها بسته به سبک و سیاق خودتان دارد، شما ازاد هستید در هر یک از این فضاها با توجه به معماری مدرن یا کلاسیک، هرکدام که در شما بهترین حس را ایجاد می‌کند، از آنها استفاده کنید. معماری مدرن به شما امکان این را می‌دهد که تمام فضای ویلا را به‌صورت یکدست با رنگ‌های ملایم و آرام دیزاین کنید، در این نوع معماری شما به‌دور از شلوغی و رنگ‌های جورواجور، یک فضای مدرنی را در کمال سادگی خواهید داشت. اما در معماری کلاسیک، شما می‌توانید با استفاده از مبلمان با دسته‌های چوبی منبت کاری شده، گچبری‌ها و منبت کاری، خالق یک فضای کلاسیک و بی همتا شوید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×