گیلان، زیباکنار
0133416

راهنمای دکوراسیون شلف‌‌دیواری در ویلا

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
دکوراسیون شلف دیواری

به خانه‌های مادربزرگ‌ها که سری بزنید حتماً طاقچه‌های قدیمی را خواهید دید که یقیناً روی آن یک رادیوی روسی قدیمی و یک جفت شمعدان و احتمالاً ظروف شیشه‌ای سنتی جای خوش کرده. احتمالاً یک ترمه هم روی طاقچه به‌چشم می‌خورد که هنر دست اصفهان است و زیبایی خانه را تکمیل نموده. در ادامه قصدداریم شما را در راستای دکوراسیون شلف‌‌دیواری در ویلا کمک کنیم بنابراین با ما همراه شوید.

برای خرید ویلا در کلاردشت مازندران با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

راهنمای دکوراسیون شلف‌دیواری در ویلا

در خانه‌های امروزی خبری از این طاقچه ها نیست اما جذابیت این طاقچه ها به‌قدری ست که امروزه روز در خانه‌ها و ویلاها اقدام به نصب و تعبیه شلف‌های دیواری می‌کنند. شلف‌های دیواری می‌توانند از جنس چوب، شیشه و فلز باشند و در هر نقطه‌ای از خانه تعبیه شوند. فرقی ندارد دکوراسیون ویلای شما مدرن است یا کلاسیک، بی‌شک دکوراسیون شلف‌‌دیواری در ویلا از مهم‌ترین فاکتورهای جاذبه بخشی به دکوراسیون ویلا خواهد بود.

تکلیف را روشن کنید؛ ویلای شما مدرن است یا کلاسیک؟

قبل از اینکه اقدام به چیدمان و دکوراسیون شلف دیواری در ویلا نمایید باید تعیین کنید که دنبال یک چیدمان مدرن هستید یا چیدمان کلاسیک را می پسندید؟ هرچند که برخی از المان‌های تزئینی به گونه‌ای هستند که هم در ویلاهای مدرن و هم در ویلاهای کلاسیک کاربرد دارند. اما دقت داشته‌باشید که عناصر تزئینی هر دکوراسیون را مطابق با چیدمان ویلا انتخاب کنید.

انتخاب گل‌وگلدان برای تعبیه در دکوراسیون شلف‌دیواری در ویلا

گل و گلدان همان عنصر تزئینی مشترکی بود که پیش‌تر از آن حرف زدیم. شما می‌توانید روی شلف‌های دیواری تعداد گلدان‌های کوچک قرار دهید و گیاهانی چون کاکتوس یا پیچک های رونده را درون آن‌ها بکارید. همچنین می‌توانید از گلدان‌های تزئینی و فانتزی مطابق با دکوراسیون خانه استفاده کنید و تعدادی شاخه گل خشک شده درون آن قرار دهید. قرار دادن گیاهان تازه و یا گل‌های خشک شده به‌سلیقه شما بستگی دارد اما اگر از ما بپرسید هرکدام جاذبه خاص خود را دارد پس هر دو را انتخاب کنید!

برای اجاره ویلا در لاهیجان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

قاب عکس خانوادگی‌تان را در شلف‌دیواری بگذارید

هیچ چیز به اندازه یک خانواده صمیمی با روابط گرم و دوستانه نمی‌تواند در این دنیا جذابیت داشته باشد. بنابراین سعی کنید تعدادی از قاب های عکس خانوادگی تان را هرچند کوچک درون شلف دیواری قرار دهید. اینگونه هر زمان چشم‌تان به عکس عزیزان‌تان می‌خورد انرژی و حال خوبی دریافت خواهید کرد. به گفته ما اعتماد کنید و این کار را انجام دهید تا انرژی مثبت حاصل از این کار را به شخصه حس کنید. بی‌شک این انرژی و حال خوب به مهمانان شما نیز منتقل خواهد شد.

کتاب ها به فضا روح می‌دهند

اهل کتاب و کتابخوانی که هستید؟ چه جایی بهتر از شلف دیواری برای چیدن کتاب؟ قرار نیست تمام آنچه که از کتاب دارید و ندارید را درون شلف دیواری قرار دهید. شلف دیواری کتابخانه نیست و رسالت دیگری دارد. بنابراین محض روح بخشیدن به فضا تعدادی از کتاب‌های مورد علاقه تان را درون شلف قرار دهید تا حال‌وهوایی روح نواز به فضا داده شود. اگر اهل جمع کردن کلکسیون کتاب هستید و کتاب‌های قدیمی در بساط تان دارید چه بهتر که تعدادی کتاب نوستالژیک و مشهور در این شلف قرار دهید تا حال‌وهوایی خاطر انگیز به فضا داده شود.

چیدن سنگ و صدف درون شلف دیواری

آیا شما کسی را می شناسید که عاشق سنگ و صدف های دریایی نباشد؟ ما که نمی شناسیم! یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌ها برای دکوراسیون شلف دیواری ویلا به‌ویژه اگر ویلای شما ویلایی ساحلی باشد قرار دادن تعدادی سنگ، ستاره دریایی و صدف درون شلف است. این کار به‌ویژه زمانی که چیدمان ویلای شما یک چیدمان مدرن و امروزی باشد فضایی روح نواز و آرامش‌بخش به فضا خواهد داد. عناصر دریایی عناصری آرامش‌بخش هستند و صدای امواج متلاطم دریا را در گوش طنین افکن می‌کنند.

برای خرید ویلا در کلاچای با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

شمع ها همیشه جواب می‌دهند!

چه در ویلاهای مدرن و چه در ویلاهای کلاسیک شمع ها گزینه خوبی برای دکوراسیون شلف دیواری هستند. یکی از بهترین انتخاب‌هایی که می‌توانید برای شلف دیواری داشته‌باشید شمع یا شمعدان است. شمع های جذابی با طراحی‌های زیبا و بی‌نظیر در بازار وجود دارد که جنبه تزئینی دارند و خوراک قرارگرفتن درون شلف‌های دیواری هستند. بنابراین این مورد را در چیدمان شلف از قلم نیندازید.

میانه تان با ظروف قدیمی چطور است؟

اگر عاشق و شیفته ظروف قدیمی و پتینه هستید می‌توانید شلف ویلای خود را تماماً با این ظروف تزئین کنید. ظروف شیشه‌ای، سفالی، مسی و لعابی می‌توانند بهترین انتخاب برای آن دسته از ویلاهایی باشند که به سبک کلاسیک و سنتی با درون مایه ایرانی چیدمان شده‌اند. این را فقط اهل هنر و عاشقان ظروف قدیمی می‌دانند که چه انرژی مثبت و فوق‌العاده‌ای از این ظروف سنتی و زیبا به انسان منتقل می‌شود.

برای خرید ویلا در فومن با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

به مجسمه فکر کرده‌اید؟

وقتی می‌گوییم مجسمه منظورمان دنیایی بی‌کران از انواع و اقسام مجسمه‌هایی است که اشکال و طراحی‌های متنوع را در بر دارند. از پرنده های کوچک گرفته تا مجسمه‌های سنگی و فلزی که هرکدام می‌توانند تم کلاسیک یا مدرن داشته‌باشند. اگر ویلای شما دارای دکوراسیون مدرن است و می‌خواهید شلف‌های دیواری را مطابق با این فضا چیدمان کنید توصیه می‌کنیم تعدادی مجسمه با طراحی مفهومی خریداری کنید که مفهوم هرکدام تکمیل کننده دیگری باشد.

این ترفند می‌تواند برای افرادی که عاشق هنرهای معاصر و مفهومی هستند ویلایی با سبک امروزی پدید آورد که بی‌شک هر بیننده‌ای متوجه عمق معنا در چیدمان آن خواهد شد.

نتیجه‌گیری

چیدمان شلف‌‌دیواری در ویلا یکی از مهیج‌ترین کارهایی است که می‌توان انجام داد. انواع و اقسام وسیله‌های جذاب و دوست‌داشتنی را می‌توان درون شلف چید که به آن‌ها اشاره شد. البته ما تنها به گوشه‌ای از جذاب‌ترین ها اشاره کردیم. شما می‌توانید شلف‌‌دیواری در ویلا را با هر آنچه که بدان علاقه دارید پر کنید. اگر عاشق ورزش، موسیقی، سینما و یا هر حوزهای هستید می‌توانید المان‌های مرتبط با همان حوزه را درون شلف بچینید و از نمای ایجاد شده لذت ببرید.

برای خرید ویلا در سیسنگان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×