گیلان، زیباکنار
0133416

راهنمای کامل اجاره کلبه جنگلی

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
اجاره کلبه جنگلی

عده زیادی از ما همیشه رویای زندگی‌کردن در کلبه‌های درختی یا کلبه‌های چوبی جنگلی را داشته‌ایم حتی در دوران کودکی سعی کرده‌ایم کلبه‌ای درختی برای خود درست کنیم. میل بشر به زندگی در قلب طبیعت را می‌توان از همان سنین کم مشاهده کرد. امروزه روز انواع کلبه‌های جنگلی برای اجاره در شمال آماده هستند. بنابراین می‌توانید بعد از دل‌زدن به یک سفر جاده‌ای چند ساعته خود را در یک کلبه چوبی در قلب جنگل‌های شمال ببینید.

در حالی که از صدای آواز پرندگان جنگلی در سکوتی آرامش‌بخش لذت می‌برید کمر به همت جمع‌آوری هیزم برای روشن‌کردن آتش شومینه و دست و پا کردن یک چای خوش عطر محلی ببندید. اما پیش از اجاره کلبه‌های جنگلی باید به نکات مهمی دقت کنید که ما آن را در قالب راهنمای کامل اجاره کلبه جنگلی مطرح کرده‌ایم. بنابراین اگر شما هم از عاشقان سکنی‌گزیدن در قلب طبیعت آن هم در کلبه‌های رمزآلود و جذاب جنگلی هستید در ادامه با ما همراه باشید تا این راهنما را با هم بررسی کنیم.

برای خرید ویلا اقساطی شمال در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

بررسی امکانات داخلی کلبه جنگلی

تعجب نکنید اما بسیاری از کلبه‌های جنگلی فاقد امکاناتی نظیر آب و برق و گاز هستند. به‌‌عنوان مثال ممکن است در کلبه‌ای که شما اجاره کرده‌اید خبری از آب نباشد و یا به‌ هنگام تاریک‌شدن هوا از برق بی‌بهره باشید و مجبور شوید از سیستم‌های روشنایی مانند فانوس و چراغ‌های شارژی استفاده کنید. البته ممکن است این موضوع برای شما چندان موضوع بزرگی نباشد با این حال بهتر است در جریان این موارد قرار داشته‌ باشید.

سعی کنید از وجود پارکینگ، سرویس بهداشتی، مبلمان، حمام، سرویس خواب، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، بهره‌مندی از آب و برق و گاز به‌ طور کامل مطلع شوید. همانطور که گفته شد ممکن است بهره‌مندی از برخی امکانات برای شما اهمیت چندانی نداشته باشد. اما به‌‌عنوان مثال ممکن است عدم دارابودن حمام شما را آزار دهد. بنابراین امکانات کلبه را کاملاً چک کنید. همچنین اغلب کلبه‌های جنگلی دارای امکانات خواب هستند اما بهتر است پیش از اجاره کلبه جنگلی در مورد وجود این امکانات از صاحب کلبه جنگلی پرس و جو کنید.

برای پیش‌فروش ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

از امکانات سرمایشی و گرمایشی کلبه جنگلی آگاهی کامل داشته‌باشید

بسیاری از کلبه‌های جنگلی امکانات سرمایشی و گرمایشی مناسبی ندارند. حتی ممکن است در روزهای سرد زمستان یا روزهای بسیار گرم تابستان از امکانات سرمایشی و گرمایشی مناسبی برخوردار نباشید. مطمئناً سپری‌کردن چند روز متوالی در کلبه‌ای که فاقد امکانات کافی است چندان خوشایند نخواهد بود. چراکه قصد شما از اقامت در کلبه کسب تجربه‌ای لذت‌بخش و آرامش‌بخش است. بنابراین پیش از اینکه اقدام به اجاره کلبه جنگلی نمایید از امکانات سرمایشی و گرمایشی آن مطمئن شوید. ممکن است وجود یک شومینه با هیزم‌های طبیعی هم برای شما کافی باشد. بنابراین سعی کنید در مورد وجود همان هم اطلاعات کافی داشته‌ باشید.

از امنیت کلبه جنگلی و منطقه‌ای که کلبه جنگلی در آن واقع‌شده مطمئن شوید

بسیاری از مناطق جنگلی در شمال فاقد امنیت کافی هستند به این معنا که احتمال وجود حیوانات درنده در آن زیاد است و در هنگام شب حوالی کلبه کاملاً تاریک است. اگر در حوالی کلبه جنگلی هیچ بنای دیگری وجود ندارد و برای رسیدن به کلبه باید راه زیادی را از قلب جنگل‌های پرپیچ‌وخم عبور کنید سعی کنید آن را از لیست گزینه‌های خود حذف نمایید و در منطقه‌ای با امنیت کامل اقدام به اجاره کلبه جنگلی نمایید.

برای ویلا جنگلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

فراموش نکنید که امنیت و سلامتی شما بیش از هر چیز دیگری ارزشمند است. به‌‌عنوان مثال اجاره کلبه جنگلی که دارای سیستم‌های امنیتی قوی است و در شب حوالی کلبه چراغ‌هایی روشن است و نمایی از کلبه‌های دیگر به‌ چشم می‌خورد می‌تواند دلگرم‌کننده باشد.

مسیرهای جاده‌ای اطراف کلبه جنگلی را بررسی کنید

مهم‌ترین نکته‌ای که در مورد اجاره کلبه جنگلی باید به آن دقت کنید بررسی مسیرهای جاده‌ای اطراف کلبه جنگلی است. در واقع با بررسی‌کردن این مسیرها مطمئن خواهید شد که در صورت نیاز می‌توانید خود را به‌ راحتی به مناطق شهری برسانید یا خیر. ممکن است این مسیرها برای شما اهمیت چندانی نداشته باشد. اما اگر دسترسی سریع به مناطق شهری برای‌تان مهم است این مسیرها را چک کنید.

بررسی آنتن‌دهی در کلبه جنگلی

چنانچه قصد اجاره کلبه جنگلی را دارید و آنتن‌دهی موبایل برای‌تان موضوعی با اهمیت ویژه است، سعی کنید در مناطقی اقدام به اجاره کلبه جنگلی نمایید که دارای آنتن‌دهی قوی است.

برای خرید ویلا شمال قسطی با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

بررسی حریم خصوصی کلبه جنگلی

پیش از آنکه کلبه جنگلی موردنظرتان را اجاره کنید، در مورد حریم حصوصی کلبه جنگلی تحقیق کنید. به‌‌عنوان مثال اگر برای‌تان مهم است که کلبه جنگلی شما با فاصله‌ای مناسب از سایر کلبه‌ها واقع‌ شده باشد به این نکته دقت داشته‌ باشید تا بتوانید از آرامشی که دارید در حریم خصوصی خود لذت ببرید. همچنین از وجود قفل‌های مطمئن روی درب کلبه مطمئن شوید.

چشم‌اندازهایی که از کلبه جنگلی خواهید داشت را بررسی کنید

از جمله مواردی که پیش از اجاره کلبه جنگلی باید به آن دقت داشته‌ باشید توجه به‌چشم‌اندازهایی است که از کلبه جنگلی خواهید داشت. اگر چشم‌اندازهایی از کوهستان را می‌خواهید که درختان آن غرق در مه شده‌اند و زیر پای شما دریایی از ابرهای سپید در جریان است، این نکته را به‌ هنگام اجاره کلبه مدنظر قرار دهید تا از چشم‌اندازهای کلبه لذت بیشتری ببرید.

برای ویلا داخل شهرک شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

وجود فروشگاه در نزدیکی کلبه جنگلی

آیا برای‌تان مهم است که در حوالی کلبه جنگلی امکاناتی نظیر فروشگاه‌های مواد غذایی یا رستوران و آشپزخانه وجود داشته باشد؟ اگر این نکته برای‌تان مهم است بنابراین پیش از اجاره کلبه جنگلی این مورد را به‌ خوبی بررسی کنید و از وجود رستوران‌های محلی و فروشگاه‌های مواد غذایی مطمئن شوید.

میزان بهداشت کلبه جنگلی را بررسی کنید

این مورد به‌ ویژه در این روزها که رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اهمیت بیشتری برخوردار شده بسیار مهم و ضروری است. بنابراین به‌ هنگام اجاره کلبه جنگلی در مورد ضدعفونی‌شدن کلبه بعد از ترک کلبه جنگلی توسط گردشگر قبلی مطمئن شوید.

برای خرید ویلا ساحلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

نتیجه‌گیری

برای اجاره کلبه جنگلی باید به نکات مهمی دقت نمایید که تمام این نکات در راستای راحتی و آسایش شما است. دقت به امکانات کلبه جنگلی، دقت به مسیرهای دسترسی کلبه جنگلی، امنیت کلبه جنگلی، چشم‌اندازهای کلبه جنگلی و حریم خصوصی که در کلبه جنگلی خواهید داشت همگی موجب خواهد شد دست به انتخاب بهتری بزنید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×