گیلان، زیباکنار
0133416

راهنمای گردشگری در خط ساحلی گیلان

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
خط ساحلی گیلان

خط ساحلی گیلان با برخورداری از جاذبه‌های گردشگری متنوع، یکی از مقاصد گردشگری محبوب در شمال کشور به شمار می‌رود. این خط ساحلی با سواحل زیبا، تالاب‌های متنوع، پارک‌های جنگلی و مناطق تاریخی و فرهنگی، مکان‌های مناسبی برای تفریح و گردشگری هستند.

استان گیلان این همسایه دیرین دریای خزر جاذبه‌های متنوعی را در دل خود جای داده که پررنگ‌ترین آن به خط ساحلی این استان تعلق دارد. سواحل گردشگری جذاب و بی‌نظیری در این خط ساحلی جای خوش کرده‌اند که همچون یک آهنربای قوی پای گردشگران را به این خطه باز می‌کنند.

گردشگری در خط ساحلی گیلان

گردشگرانی که به‌ دنبال تفریحات هیجان‌انگیز و خاص می‌گردند، اغلب راهی شهرهای ساحلی استان گیلان می‌شوند و در سواحل زیبا و تمیز گیلان به تفریحاتی چون شنا، دوچرخه‌سواری، اسب‌سواری، جت اسکی، پاراسل، بالون‌سواری، قایق‌سواری، پاراگلایدر و شاتل می‌‍پردازند و از امکانات تفریحی سواحل استفاده می‌کنند.

چنانچه می‌خواهید گردشگری در خط ساحلی گیلان را شروع کنید و سفری پرخاطره را پشت‌سر بگذارید با ما همراه باشید. چراکه درادامه قصد داریم سواحل گردشگری این استان را به شما معرفی کنیم.

برای خرید ویلا در نمک آبرود با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 ساحل گیسوم

احتمالاً نام گیسوم را به‌ واسطه جنگل‌های سرسبز و بکر این منطقه زیاد شنیده‌اید. اما باید گفت که گیسوم دارای ساحلی بسیار زیبا و منحصربه‌فرد نیز است که جذابیت آن دست کمی از جنگل‌های بکر این منطقه ندارد. این ساحل در شهرستان تالش گیلان قرار دارد و برای دسترسی به آن باید از مسیری آسفالته در دل جنگل‌های سرسبز گیسوم گذر کنید.

سفری کوتاه در دل جاده‌های سرسبز که بی‌شک برایتان به یاد ماندنی خواهد شد. بعد از رسیدن به ساحل گیسوم می‌توانید از انواع امکانات تفریحی این ساحل از جمله دوچرخه‌سواری، شنا، جت اسکی، شاتل، پاراگلایدر، پاراسل و موتور چهار چرخ بهره‌ ببرید. آفرود و ترامبولین و پارک بادی نیز از تفریحاتی است که در این ساحل بکر برای شما مهیا است.

 اسکله ساحلی بندرانزلی

منظورمان از اسکله ساحلی در واقع همان بوستان ساحلی انزلی است که قطعاً نام آن را زیاد شنیده‌اید. این ساحل زیبا دارای سبک اروپایی بوده و چشم‌اندازی زیبا و خیره‌کننده رو به دریای خزر دارد. شما می‌توانید در دهکده ساحلی بندانزلی که بزرگ‌ترین باغ شهر ایران است و در خط ساحلی واقع‌ شده نیز بهره‌مند شوید.  این دهکده زیبا دارای امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ، منطقه شنای خواهران و برادران و زمین‌های بازی و ورزشی است که در کنار ویلاهای ساحلی و آلاچیق‌های زیبا می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

برای خرید ویلا در فومن با کارشناسان بخش فروش شرکت آرش تماس بگیرید.

 مرکز تفریحات دریایی منطقه آزاد انزلی

این منطقه گردشگری ساحلی دارای دو بخش مجزا مختص بانوان و آقایان است و امکاناتی نظیر کافی‌شاپ، سالن ماساژ، پارک کودک، سایه‌بان‌های ساحلی، صندلی‌های آفتاب گیر، فوتبال دستی، میز پینگ پونگ، فضای سبز، دوش صحرایی و زمین والیبال است. این منطقه در واقع به‌‌عنوان مجهزترین مرکز تفریحات ساحلی در خطه شمال شناخته می‌شود.

اسکله کیاشهر

اسکله کیاشهر سرزمینی بکر و آرامش‌بخش برای افرادی است که می‌خواهند در فضایی دل‌انگیز به آرامش برسند و از سکوت جاری در فضا به‌ همراه چشم‌اندازهای بکر منطقه لذت ببرند. در این ساحل انواع پرندگان خوش‌الحان را خواهید دید که در حال پرواز بر فراز ساحل هستند و کشتی‌هایی پهلوگرفته که در گوشه‌ای از ساحل قرار دارند. در اطراف این ساحل پوشش‌های گیاهی متنوعی وجود دارد که گشت‌وگذار در آن‌ها برای تزریق کمی هیجان به سفرتان بد نخواهد بود.

 ساحل صدف آستارا

این ساحل زیبا در هفت کیلومتری جنوب آستارا واقع‌ شده است و یکی از تمیزترین سواحل گردشگری گیلان است. در مسیر آستارا به تالش می‌توانید به این ساحل زیبا دسترسی داشته‌باشید.

این ساحل دارای انواع امکانات تفریحی همچون آلاچیق، رستوران، کافی‌شاپ، اقامتگاه سنتی، فروشگاه و دوش‌های آب شیرین مخصوص شناگران است. بنابراین می‌توانید بعد از یک شنای جانانه از این امکانات استفاده کنید.

برای خرید ویلا در متل قو با شرکت انبوه‌سازان آرش تماس بگیرید.

 ساحل قروق گیلان

این ساحل زیبا در شهر تالش واقع‌ است. چنانچه به این ساحل سفر نکرده‌اید، بد نیست نگاهی به عکس‌های هوایی این ساحل زیبا بیندازید تا متوجه عظمت و زیبایی این ساحل شوید.

جنگل‌هایی انبوه و سرسبز که در فاصله کمی از ساحل زیر نور تابناک خورشید می‌درخشند و در کنار آب‌های آبی رنگ دریا ترکیب رنگ‌ هارمونیک و جذابی را در فضا ایجاد کرده‌اند.

همچنین قایق‌هایی که در سطح دریا شناور هستند و گردشگران را در خود جای داده‌اند. این ساحل گردشگری دارای 24 هکتار وسعت است و می‌توان در آن به باشگاه اسب‌سواری و کالسکه‌رانی، محدوده شنای خواهران و برادران، پیست اسب‌سواری، استخر روباز و خصوصی، هتل‌های تفریحی و ویلاهای ساحلی برای اقامت دسترسی داشت.

 کلوپ دریایی آرش

از دیگر مناطق ساحلی برای گردشگری در استان گیلان کلوپ دریایی آرش است که در ساحل زیباکنار قرار دارد و یکی از به‌روزترین و زیباترین کلوپ‌های دریایی است که امکانات تفریحی جذابی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

این امکانات تفریحی و هیجان‌انگیز عبارتند از شاتل، موتور چهارچرخ، جت اسکی، فلای بورد، قایق موتوری و پاراسل. بنابراین اگر به‌ دنبال رقم‌زدن یک سفر خاطره‌انگیز و پرهیجان در خط ساحلی گیلان هستید می‌توانید به کلوپ دریایی آرش مراجعه کنید.

برای اجاره ویلای ییلاقی در مازندران با کارشناسان شرکت آرش در ارتباط باشید.

 ساحل طلایی قاسم آباد

 ساحل طلایی قاسم‌‌آباد در چابکسر واقع‌ شده و دارای خدمات تفریحی و گردشگری فوق‌العاده‌ای است. جت‌اسکی، اسب‌سواری، دوچرخه‌سواری، شاتل و پاراسل از جمله تفریحاتی است که می‌توانید در این ساحل بکر و زیبا بدان‌ها دسترسی داشته‌ باشید. در فاصله کمی از این ساحل، جنگل‌های انبوه و سرسبزی است که تماشای آن از ارتفاع بالا بی‌شک چشم‌انداز بی‌نظیری را مهمان چشم‌های شما خواهد کرد.

برای اجاره ویلا ساحلی در گیلان با کارشناسان هلدینگ آرش تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری از گردشگری در خط ساحلی گیلان

استان گیلان دارای سواحل گردشگری جذاب و زیبایی است که انواع و اقسام تفریحات و امکانات در آن‌ها فراهم است. از دیگر سواحل گردشگری گیلان می‌توان به مجتمع ساحلی گلسرخ چابکسر، ساحل اوشیان، ساحل چمخاله و ساحل رودسر اشاره کرد که دارای انواع امکانات تفریحی، ورزشی و اقامتگاه‌های ساحلی هستند.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×