گیلان، زیباکنار
0133416

آشنایی با رستوران‌های معروف سرخرود گیلان

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
بهترین رستوران های سرخرود

  رستوران‌ها یکی از جاهایی است که می‌توان در آن لحظات خوشی را سپری کرد و با خوردن غذاهای خوشمزه و متنوع از خود پذیرایی کرد. هر شهری، رستوران‌های زیادی را در دل خود دارد اما بعضی رستوران‌ها به دلایل مختلف مشهورتر هستند. در این مقاله به معرفی رستوران‌های معروف سرخرود گیلان می‌پردازیم.

سرخرود کجاست؟

پیش از آن که با رستوران‌های معروف آن آشنا شویم، بگذارید تا کمی با خود شهر سرخرود آشنا شویم. سرخرود شهری در استان مازندران، یکی از استان‌های شمالی کشور ایران است. این شهر، شهری ساحلی است و مرکز بخش سرخرود شهرستان محمودآباد است. سرخرود به‌ خاطر ویلاها و نیز ساحلی‌بودن مورد توجه است. ساحل زیبای سرخرود همواره مورد توجه مسافران و گردشگران بوده است و افراد زیادی هر ساله برای دیدن دریا به سواحل این شهر می‌روند و در آنجا وقت می‌گذرانند. جمعیت این شهر زیاد نیست و بسیاری از ساکنین آن غیربومی هستند.

در واقع سرخرود یک شهر توریستی کوچک و ساحلی است که در آن ویلاهای زیادی ساخته‌ شده است. این شهر دارای منظره‌های زیبای طبیعی و نیز سواحل زیبایی است که باعث می‌شود خیلی‌ها به‌ سمت آن جذب شوند و هر ساله به آن سفر کنند.

برای خرید ویلا در سرخرود با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

معرفی رستوران‌های معروف سرخرود

در هر شهری، رستوران‌ها از مکان‌های مورد علاقه افراد و مسافران است. سرخرود نیز شهری است که به‌ دلیل گردشگران و مسافران زیادی که به آنجا می‌روند، دارای رستوران‌های متعددی است. این رستوران‌ها، انواع غذاهای مشهور ایرانی که شامل غذاهای شمالی است را عرضه می‌کنند. در این میان، برخی رستوران‌ها مشهورتر و معروف‌تر هستند. در زیر به این رستوران‌های معروف پرداخته‌ایم:

1.رستوران بابا حسن

یکی از شیک‌ترین و لوکس‌ترین رستوران‌ها در سرخرود مازندران، رستوران باباحسن است. در این رستوران شما می‌توانید انواع غذاها( محلی و غیرمحلی) را سفارش دهید و از خوردن آنها لذت ببرید. غذاهای این رستوران توسط سرآشپزهای ماهر و باتجربه پخته می‌شود و به‌ همین دلیل خوشمزه و لذیذ هستند.

اگر بخواهیم به مزیت‌های این رستوران اشاره کنیم باید به ظرفیت بالای آن برای پذیرش مشتری، شیک و زیبابودن ساختمان رستوران و سرویس‌دهی مناسب آن اشاره کنیم. افراد زیادی به‌ صورت همزمان در این رستوران در حال خوردن غذا هستند و این رستوران به‌ خوبی به همه سرویس‌دهی می‌کند. شما در ساختمانی شیک و تمیز غذا می‌خورید و این باعث می‌شود از غذاخوردن لذت بیشتری ببرید.

خدمات‌دهی این رستوران بسیار خوب است و همه افراد موجود در آن به‌ خوبی به شما سرویس می‌دهند. شما در این رستوران می‌توانید میز مناسب را برای خود انتخاب کنید و غذای موردنظر خود را سفارش دهید تا در مدت اندکی غذا برایتان حاضر شود. این رستوران دارای بیرون‌بر نیز بوده و شما می‌توانید غذای خود را سفارش دهید و آن را با خودتان ببرید.

آدرس : میدان معلم، رستوران باباحسن

برای خرید ویلا اکازیون در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

2.رستوران ترنج

از دیگر رستوران‌های زیبا و معروف شهر سرخرود، رستوران ترنج است. اگر دنبال رستورانی شیک با غذاهایی عالی و قیمتی مناسب هستید، این رستوران گزینه‌ای بسیار خوب برای شما خواهد بود. رستوران ترنج دارای تنوع غذایی بسیار خوبی است و مزیتش در این است که قیمت‌های بسیار خوبی دارد و شما با قیمت‌های عجیب مواجه نخواهید شد.

فضای داخلی این رستوران به‌ شکل جالبی چیده شده است. به گونه‌ای که فضایی راحت و صمیمی را برای افراد فراهم کرده است. در عین این که فضای راحت و زیبایی وجود دارد شما می‌توانید شیک و لوکس‌بودن رستوران را نیز مشاهده کنید. به نسبت رستوران باباحسن، ترنج دارای ظرفیت کمتری است. اما به‌ هر حال رستوران بسیار خوبی است و می‌تواند گزینه‌ای عالی برای افرادی باشد که در سرخرود به‌ دنبال جایی برای خوردن غذایی باکیفیت و خوشمزه هستند.

خدمات‌دهی این رستوران نیز رضایت‌بخش است و افراد به‌ شکل منظم به مشتری‌ها خدمت می‌کنند. امکانات این رستوران نیز بسیار خوب و مناسب است و در فصل‌های سرد و گرم فضای مناسبی را برای افراد فراهم می‌کند.

آدرس: بلوار امام رضای سرخرود، 50 متر پس از ورودی خط دریا

3.رستوران اکبرجوجه

رستوران اکبرجوجه دیگر نیازی به تعریف‌کردن ندارد. همه شما حتماً نام این رستوران زنجیره‌ای را شنیده‌اید و یا از غذاهای یکی از شعب آن خورده‌اید. سرخرود نیز یکی از شعبه‌های این رستوران مشهور را در دل خود دارد و اتفاقاً جزء رستوران‌های خوب و معروف این شهر ساحلی است. شما می‌توانید در محیطی راحت در رستوان اکبرجوجه سرخرود نشسته و غذای موردنظر خود را سفارش دهید.

هم کیفیت غذاها در حد بسیار خوبی است و هم خدمات‌رسانی به مشتریان در سطح مناسبی قرار دارد. بدون شک پرطرفدارترین غذاها در رستوران اکبرجوجه غذاهایی کبابی است اما نگران نباشید. شما می‌توانید غذاهای محلی و دیگر غذاها را نیز سفارش دهید. قیمت غذاهای اکبرجوجه به‌ طور کلی مقرون‌به‌صرفه و مناسب است و در همه شعب قیمت یکسانی برای این غذاهای این رستوران زنجیره‌ای پرداخت می‌کنید.

فضای داخلی رستوران اکبرجوجه سرخرود، فضایی تمیز و بزرگ و مناسب است و از بهداشت بسیار خوبی برخوردار است. پس از این نظر خیال‌تان راحت باشد. صندلی‌ها چوبی و زیبا هستند و میزها نیز شیشه‌ای هستند. رستوران اکبر جوجه‌، در نزدیکی رستوران ناردون و در همان بلوار امام رضای سرخرود قرار دارد. شما می‌توانید به‌ راحتی این رستوران را پیدا کنید.

برای اجاره ویلا ساحلی در گیلان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

4.رستوران ناردون

یکی دیگر از رستوران‌های زیبا و معروف شهر ساحلی سرخرود، رستوران ناردون است. ناردون دارای تنوع غذایی بالایی است و شما می‌توانید انواع غذاهای محلی، غیر محلی، انواع کباب‌ها و دیگر موارد را در این رستوران سفارش دهید. ناردون یک رستوان مقرون‌به‌صرفه با غذاهایی عالی است و می‌تواند گزینه‌ای عالی برای افراد باشد.

رستوران دارای بهداشت بسیار مناسبی است و غذاها در محلی مناسب و تمیز طبخ می‌شوند و به‌دست مشتریان می‌رسند. فضای داخلی این رستوران در عین شیک‌بودن، بسیار راحت و مناسب است. صندلی‌ها چوبی اما مبله‌شده و میزها نیز شیشه‌ای هستند. میزها در فاصله‌ای مناسب از همدیگر قرار گرفته است و حریم خصوصی به‌ خوبی حفظ شده است.

روشنایی و نورپردازی بسیار خوبی در فضای رستوران فراهم است. شما می‌توانید در فضایی آرام و زیبا غذای خود را تناول کنید و از آن لذت ببرید. مانند موارد قبل، آدرس این رستوران نیز در بلوار امام رضا و در نزدیکی رستوان اکبرجوجه است. کافی است به جنب امام رضای 13 در سرخرود بروید تا این رستوران را پیدا کنید.

برای خرید ویلا در زیباکنار با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

5.رستوران عالی مقام

یکی دیگر از رستوران‌های زیبا و معروف سرخرود که غذاهای خوشمزه‌ای را در اختیار مشتری‌ها می‌گذارد، رستوران عالی مقام است. این رستوران زیبا و معروف می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای افرادی باشد که دنبال یک رستوران مناسب در سرخرود باشد. رستوران عالی مقام، آشپزخانه هم دارد و در صورتی که دوست داشتید می‌توانید غذا را از راه دور سفارش دهید تا برا‌ی‌تان به آدرس ارسال کند.

رستوران عالی مقام دارای قیمت‌های بسیار خوبی است و غذاهای واقعاً خوبی دارد که مزه‌شان زیر زبان‌تان می‌ماند. در این رستوران انواع غذاهای کبابی و خورشتی یا محلی و غیرمحلی طبخ می‌شوند. محیط رستوران تمیز و بهداشتی است و خیال شما از این منظر می‌توان آسوده و راحت باشد. فضای داخلی رستوران دارای نورپردازی و چینش مناسبی است و محیط خوبی را برای خوردن غذا فراهم آورده است.

میزها در این رستوران چوبی هستتد و صندلی‌ها نیز چوبی مبله‌شده هستند. رستوران دارای ظرفیت زیادی نیست. اما به‌هرحال به‌ خوبی خدمات‌رسانی می‌کند. سیستم سرمایش و گرمایش آن نیز بسیار خوب است و محیطی مناسب را برای افراد تهیه می‌کند. این رستوران در حوالی میدان و در کوچه بهار بیست و هفت که به کوچه شهرداری مشهور است، قرار دارد.

برای خرید ویلا گیلان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

نتیجه‌گیری

سرخرود شهری کوچک اما توریستی و زیبا در استان مازندران و در شهرستان محمودآباد است. این شهر به‌ دلیل ساحل زیبایی که دارد و نیز خرید و فروش ویلا مورد توجه است. شما می‌توانید اوقات خوشی را در این شهر کوچک اما زیبا بگذارنید. این شهر مانند همه شهرهای دیگر دارای رستوران‌هایی است که محل تجمع افراد برای سفارش غذاست. در این میان چند رستوران هستند که از بقیه بیشتر شناخته‌شده‌اند.

این رستوران‌ها عبارت هستند از رستوران باباحسن، ترنج،  ناردون، اکبرجوجه و عالی مقام. هرکدام از این رستوران‌ها دارای مزیت‌هایی هستند. همه آن‌ها غذاهایی با کیفیت بسیار خوب را به مشتریان خود تحویل می‌دهند و طبخ غذا را در محیطی تمیز و بهداشتی انجام می‌دهند. محیط‌های داخلی این رستوران‌ها با هم تفاوت دارند اما همگی محیطی مناسب و زیبا را برای مشتریان فراهم کرده‌اند تا با خیالی راحت و آسوده به تناول غذا بپردازند.

اگر به سرخرود رفتید می‌توانید یکی از این رستوران‌ها را برای غذاخوردن انتخاب کنید و لحظات خوبی را در آنها سپری کنید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×