گیلان، زیباکنار
0133416

رعایت اصول فنگ‌شویی در دکوراسیون داخلی ویلا

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
فنگ‌شویی در دکوراسیون ویلا

فنگ‌شویی در دکوراسیون ویلا کمک می‌کند تا انرژی مثبت به خوبی در فضای ویلای شما جریان پیداکند و حس شما از حضور در ویلا بهتر شود.

شاید برای شما هم پیش آمده است که با ورود به منزل یکی از دوستان و آشنایان حس خوبی از فضا گرفته‌اید و در انرژی مثبت محیط غرق شده‌اید و با خود فکر کرده‌اید که چرا در منزل خود چنین حس و حال مثبتی را تاکنون تجربه نکرده‌اید.

از مهمترین دلایلی که برای توجیه این پدیده می‌توان بیان کرد، عدم اجرای دکوراسیون داخلی بر مبنای اصولی فنگ‌شویی است. اصولی فنگ‌شویی به ما کمک می‌کند تا چیدمان خانه را به‌نحوی تنطیم کنیم که انرژی مثبت دائما در محیط در جریان باشد و ما حال و هوای خوبی را در این فضا تجربه کنیم.

در ادامه قصد داریم تعدادی از مهمترین اصولی فنگ‌شویی در دکوراسیون داخلی ویلا را عنوان کنیم بنابراین با ما همراه باشید.

برای خرید ویلا در چابکسر با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

چند اصل مهم فنگ‌شویی در دکوراسیون ویلا

استفاده از رنگ‌های مناسب در چیدمان ویلا

استفاده از رنگ‌ها در چیدمان ویلا بایستی بر اساس چرخه های مولد باشد. به این معنا که تمامی رنگ‌های موجود در یک فضا نباید مشابه هم باشند بلکه باید در هارمونی با هم باشند. شما بایستی یک رنگ را به‌عنوان پایه در نظر بگیرید و از الگوهای مختلف برای ایجاد هارمونی استفاده کنید. به‌عنوان مثال استفاده از پارچه‌های ساده، گلدار و راه راه در حالی که یک رنگ پایه خاص در همه آن‌ها به‌کار رفته می‌تواند در جهت اجرای فنگ‌شویی باشد. دقت داشته‌باشید که استفاده از ترکیبات طرح‌دار را بیش از حد در فضای ویلا به‌کار نبرید چرا که این کار باعث ایجاد چرخه مخرب خواهد شد.

برای ساخت ویلا سنتی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

از عناصر طبیعی در دکوراسیون داخلی ویلا استفاده کنید

استفاده از عناصر طبیعی در چیدمان ویلا می‌تواند انرژی مثبت خارق‌العاده‌ای را به فضا بیاورد. استفاده از سنگ‌های تزئینی طبیعی، صدف های ساحلی و گیاهان می‌تواند باعث تقویت روحیه شما و اعضای خانوا ده تان شود. شما می‌توانید حتی چند شاخه گل را درون یک گلدان ساده قرار دهید و اینگونه حس و حال مثبتی را در فضا به جریان اندازید. استفاده از گیاهان با برگ‌های پهن از دید اصول فنگ‌شویی بسیار مورد تایید است. از قرار دادن گیاهان مصنوعی در ویلا به‌شدت پرهیز کنید چرا که هیچ انرژی مثبتی از خود تولید نمی‌کنند و برعکس انرژی شما را خواهند گرفت. گیاه درخت پرتقال نمادی از اقبال و سعادت است، با قرار دادن آن در ورودی ویلا، بی‌شک انرژی فوق‌العاده‌ای در ویلای شما به جریان خواهد افتاد.

برای خرید ویلا در لاهیجان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

قاب عکس‌های خانوادگی که یادآور خاطرات شیرین هستند را بر دیوار آویزان کنید

اگر می‌خواهید روابط مثبت و خوبی بین اعضای خانواده برقرار باشد بایستی قاب عکس‌های خانوادگی را بر دیوارهای ویلا آویزان کنید. اما در انتخاب تعداد قاب عکس‌ها باید محتاط باشید و روی هر دیواری نیز نباید این قاب ها را آویزان کنید. عکس‌های خانوادگی را بهتر است در شرق اتاق نشیمن قرار دهید. همچنین دقت داشته‌باشید که عکس زوج ها نباید در دو قاب جداگانه بر دیوار آن هم در دو ارتفاع متفاوت نصب شود.

تابلوهای هنری با تصاویر مفهومی و عمیق بر روی دیوارها نصب کنید

هرچند که مرزهای هنر بی‌کران است و تصاویری خارق‌العاده توسط نقاشان خلق می‌شود اما برای ایجاد چرخه مثبت در ویلا بهتر است از قرار دادن تابلوهای نقاشی که حاوی تصاویری از نبرد، جنگ، افراد غم دیده و صحنه های آزادهنده است بر روی دیوارهای ویلا خودداری کنید. سعی کنید آثار هنری با تصاویری انرژی‌بخش و مفهومی را روی دیوارها نصب کنید. هرچه عمق مفاهیم موجود در یک اثر هنری بیشتر باشد بی‌شک حس و حال بهتری در فضا جریان پیدا خواهد کرد.

برای خرید ویلا در متل قو با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

قرار دادن منبع آب در دکوراسیون داخلی ویلا

وجود یک منبع آب کوچک همچون آکورایوم، تنگ ماهی، یک آب‌نمای کوچک و حتی یک پیاله آب که آب آن در جریان است می‌تواند باعث جذب آرزوها و خواسته‌های شما شود اما باید دقت داشته‌باشید که جهت قرارگیری منبع آب بسیار مهم است و نباید در جهت عناصر خاک و آتش قرار گیرد. قراردادن منبع آب در مکان و جهت صحیح باعث جذب سعادت و خوشبختی و جریان‌یافتن آرامشی بی‌بدیل در ویلای شما خواهد شد.

شومینه را در قسمت شمالی ویلا تعبیه نکنید

بخش شمالی ویلا را باید به عنصر آب اختصاص دهید. در نتیجه، قراردادن شومینه در این بخش باعث ایجاد یک چرخه مخرب و بحث‌وگفتگو در بین اعضای خانواده خواهد شد.

اگر شومینه در قسمت شمالی ویلا قرار دارد بهتر است آن را خاموش نگاه دارید و در حوالی آن از تجهیزات چوبی استفاده کنید تا یک نیم چرخه مولد شکل بگیرد و اثر مخرب شومینه را خنثی سازد.

به‌دنبال نظم مطلق در چیدمان ویلا نباشید

یکی از نکاتی که در چیدمان ویلا بر اساس اصول فنگ‌شویی باید بدان توجه‌داشته‌باشید این است که هیچ‌گاه نباید به‌دنبال نظم مطلق باشید. اسیرکردن خود در چارچوب‌های منظم و اتوکشیده می‌تواند باعث گرفتن انرژی شما شود. بنابراین بیش از حد به‌خود سخت نگیرید و چارچوب‌های سختی را برای رعایت نظم لحاظ نکنید. اجازه دهید انرژی مثبت در فضایی آرام و رها جریان پیدا کند.

برای اجاره ویلا در محمود آباد با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

میز ناهارخوری را از سرویس‌های بهداشتی فاصله دهید

سعی کنید میز ناهارخوری را تا حد امکان از سرویس‌های بهداشتی دور کنید. با این کار به اصول فنگ‌شویی پایبند بوده‌اید. در ضمن بهتر است میز ناهارخوری گرد و بدون گوشه های تیز باشد.

روی میز ناهارخوری سبد میوه‌های تازه قرار دهید

هیچ‌گاه میز ناهارخوری خودرا با میوه‌های مصنوعی تزئین نکنید. شما می‌توانید از میوه‌های شاداب و تازه برای تزئین میز ناهارخوری خود استفاده کنید. این کار باعث افزون شدن خیر و برکت و سرازیر شدن نعمت‌های طبیعی به زندگی شما خواهد شد.

برای خرید خانه در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری از فنگ‌شویی در دکوراسیون ویلا

بعد از دکوراسیون ویلا بر اساس اصول فنگ‌شویی خواهید دید که انرژی مثبت تا چه حد در فضای ویلای شما جریان پیدا خواهد کرد. حس و حال خوب و انرژی‌بخشی که بعد از اجرای این چیدمان به شما دست خواهد داد بی‌شک شما را برای اجرای هرچه بیشتر اصول فنگ‌شویی ترغیب خواهد نمود.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×