گیلان، زیباکنار
0133416

رویای خرید ویلا در شمال را برای شما محقق می‌کنیم

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-02-15
رویای خرید ویلا در شمال ایران

رویای خرید ویلا در شمال را برای شما محقق می‌کنیم. خرید ویلا شاید از بچگی رویای همه ما بوده باشد. اما گاهی تحقق بخشیدن به یک رویا کار مشکلی باشد و بعضی مواقع ممکن است اینقدر همه‌چیز نا متناسب باشد که نتوان به برخی از آن‌ها جامع عمل پوشاند. اما این موضوع در مورد خرید ویلا صادق نیست. شرکت انبوه‌سازان آرش این امکان را برای همه شما عزیزان فراهم کرده است که با خرید ویلا زیباکنار اقساطی به این رویای خود برسید.

زیباکنار یکی از مناطق بندر انزلی است. بندر انزلی با توجه شرایط جغرافیایی خود توانسته است در طول سالیان مختلف توجه اکثر افراد را به‌خود جلب کند. بیشترین توجه‌ها در مورد این شهر صرف موارد اقتصادی شده است. زیبا کنار از شمال به دریای خزر راه دارد بنابراین این موقعیت منجر می‌شود که انتخاب اول بسیاری از مبادلات تجاری بندر انزلی باشد. در میان تمامی بنادر ایران، بندر انزلی دارای سومین مقام در انجام امور تجاری است. همان‌طور که از اسم این منطقه مشخص است، زیبایی‌های این منطقه بی شمار است. از جمله‌این موارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

از جمله بناهای مهم زیباکنار در زمان گذشته می‌توان به هتل زیباکنار که در اوایل حکومت پهلوی برای سکونت و پذیرایی از خان‌های امینی و مهمانان سرشناس داخلی و خارجی ساخته‌شده بود و عظمتی بسیار داشت اشاره کرد .دیگر بنای معروف زیباکنار کاخ قطبی بود که با معماری مدرن و با گران‌قیمت ترین مصالح و سنگ‌های مرمر در زمان اواخر دوره پهلوی توسط شخصی بنام رضا قطبی دایی شهربانو فرح ساخته‌شده بود و برای تفریح شاهزاده ها و مهمانان بزرگ استفاده می‌شد.

البته هیچکدام از بناهای نام برده شده دیگر وجود نداشته و بعد از انقلاب سال 57 جای هتل زیباکنار را مرکز اموزشی سیدالشهدا و کاخ قطبی هم به بخشی از مجتمع اموزشی رفاهی صداوسیما اضافه و تبدیل شده است.

جاذبه‌های طبیعی زیباکنار – خریدویلا در زیباکنار

یکی دیگر از جاذبه‌های طبیعی زیباکنار رودخانه اوشمک است که به طول 8 کیلومتر از دل زیباکنار گذشته و طبیعتی زیبا را در کنار خود به‌وجود اورده و مکانی مناسب برای ماهیگیری محسوب می‌شود. هر روزه مسافران و افراد زیادی از دیگر شهرها و روستاهای اطراف برای تفریح لذت‌بخش ماهیگیری به این منطقه می ایند.

پارک ملی بوجاق

پارک ملی بوجاق که لاگون زیباکنار را به‌عنوان تالاب بین‌المللی به مجامع جهانی معرفی نموده است و دلتای رودخانه سفیدرود را در خود جای داده است یکی از زیستگاههای مهم پرندگان و آبزیان می باشد. از گونه های مهم پرندگان پارک ملی بوجاق : غاز خاکستری، عروس غاز، فلامینگو، پلیکان، آوست چوب پا، باکلان، انواع حواصیل، اکراس، کله سبز، خوتکا، اردک ارده ای، کفچه نوک، آنقوت، تنجه، نوک پهن، کشیم، قو، طاووسک، بحری، لیل، سنقر تالابی، خروس کولی، چنگر، آبچلیک، گیلانشاه، کاکایی ،اردک سرحنایی و گیلار. و گونه‌های گیاهی بسیاری هم در این پارک موجود است.

 

علاوه بر تمام زیبایی‌هایی که در این منطقه وجود دارد، شرایط اقتصادی در این منطقه هر روز رو به رشد است و می‌توانید موقعیت‌های عالی را برای صاحبان زمین در این منطقه فراهم‌کند. اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که تمام این شرایط ویژه باعث می‌شود که قیمت زمین در این منطقه بالا باشد. طبیعتاً بالابودن قیمت زمین منجر به این شود که خریدویلا زیباکنار نیز گران باشد.

اما این موضوع نباید باعث نا امیدی شما شود چرا که شرکت انبوه‌سازان آرش شرایطی را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با استفاده از آن به این آرزوی خود برسید. با استفاده از خرید ویلا در زیباکنار به‌صورت اقساطی می‌توانید به‌راحتی صاحب ویلا در زیبا کنار شوید.

شما برای این که بتوانید خریدویلا در زیباکنار داشته‌باشید، نیاز دارید که یک شرکت مطمئن در زمینه خرید و فروش ویلا زیبا کنار پیدا کنید. شرکت انبوه‌سازان آرش به مدیریت و سرمایه‌گذاری امین و آرش تقی پور دهکاء بیش از ۱۳ سال است که در حوزه ساخت‌وساز شهرک‌های ویلایی در حوزه منطقه آزاد انزلی مشغول به فعالیت است. بنابراین اگر در زمینه خرید ویلا زیباکنار اقساطی سوالی دارید می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.  

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×