گیلان، زیباکنار
0133416

رشد زمین‌های تجاری در شمال در سال‌های آتی

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
رشد زمین‌های تجاری در شمال

 رشد زمین‌های تجاری در شمال در سال‌های آتی : حتی اگر از قدیمی تر ها هم بپرسید که یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری ایمن چیست آن‌ها به شما خرید زمین را پیشنهاد می‌دهند. خرید زمین هیچ‌گاه در هیچ دوره‌ای از تاریخ منجر به ضرر و زیان نشده است. اما زمین داریم تا زمین. هیچ کس از سودهی و میزان بازدهی بیشتر بدش نمی‌آید.

همگان تمایل دارند تا در سرمایه‌گذاری صورت داده شده بیشتری میزان بازدهی را کسب کنند حتی اگر آن سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاری بی خطری مانند خرید زمین باشد. بنابراین در انتخاب نوع زمین و کاربری زمین باید دقت ویژه‌ای به‌خرج داد. برخی از زمین‌ها در شمال کشور با سرعت بیشتری در حال رشد هستند و قیمت آن‌ها به‌طور پلکانی در حال افزایش است و برخی دیگر با شیب ملایم تری در حال صعود هستند.

هر دوی این زمین‌ها در حال رشد هستند اما ضریب رشد یکی اآن ها بیشتر است. وظیفه شما به‌عنوان سرمایه‌گذار این است که این موقعیت‌های عالی را شناسایی کنید و دست به خرید زمین‌هایی با ضریب رشد بالاتر بزنید. زمین‌های تجاری در شمال یکی از آن دسته زمین‌هایی هستند که در چند سال آتی شاهد رشد چندین برابری آن‌ها خواهیم بود. در ادامه قصد داریم شرایط خرید زمین تجاری در شمال را با هم بررسی کنیم بنابراین همراه ما باشید.

برای خرید ویلا دوبلکس شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

خرید زمین‌های تجاری آسودگی خاطر بیشتری به شما خواهد داد

انواع مختلفی زمین با کاربی های گوناگون برای خرید در شمال وجود دارند اما دلیل اینکه خرید زمین تجاری محبوبیت بیشتری دارد چیست؟ شاید این تنها دلیل نباشد اما می‌توان آن را دلیل محکمی برای سرمایه‌گذاری در این حوزه قلمداد کرد. زمین‌های تجاری همیشه خریدارانی دائمی را به‌خود اختصاص می‌دهند. محال است که شما یک زمین تجاری در منطقه‌ای خوب از خطه شمال داشته‌باشید و برای فروش آن نیاز به معطل شدن و یا گشتن به‌دنبال خریدار باشید. موقعیت‌های عالی در مورد زمین‌های تجاری در اصطلاح بازاری ها روی زمین نمی مانند.

بنابراین هر زمان که تصمیم به فروش زمین خود بگیرید بی‌شک خریدارانی پر و پا قرص برای زمین خود دارید و چه بسا که حاضر باشند قیمتی بیش از ارزش واقعی زمین پرداخت کنند. زمین‌های تجاری مکانی برای کسب درآمد است و از این لحاظ با زمین‌های مسکونی متفاوت است. زمین‌های مسکونی نیز بازدهی خوبی دارند اما زمین‌های تجاری برای راه‌اندازی کسب‌وکارها و کسب درآمد بنیز برای شما مفید فایده خواهند بود. بنابراین سوددهی زمین‌های تجاری برای شما قطعاً چند برابر زمین‌های مسکونی خواهد بود. از این رو است که می‌گوییم زمین‌های تجاری رشد چند برابر در سال‌های آتی خواهند داشت.

برای خرید ویلا اقساطی شمال در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

زمین‌های تجاری در شمال و رشد چندین برابری در سال‌های آتی

 

موقعیت مناسب زمین تجاری می‌تواند باعث رشد چند برابری آن شود

یکی از مهمترین نکاتی که به‌هنگام خرید زمین تجاری باید به آن دقت شود این است که زمین‌های تجاری باید در موقعیتی مناسب برای راه‌اندازی کسب‌وکارها مستقر شده باشند. به‌عنوان مثال یک زمین تجاری که خارج از محدوده شهری قرار دارد و اطراف آن هیچ‌گونه پاساژ، مغازه یا پارکینگ خودرو وجود ندارد نمی‌توان آنچنان برای شما سودآور باشد که سایر زمین‌های تجاری با موقعیت مناسب هستند.

بی‌شک هرچه میزان دسترسی ها به زمین تجاری شما بیشتر باشد و زمین شما در موقعیتی عالی در محدوده شهری واقع‌شده باشد میزان سودآوری کسب‌وکاری که می‌خواهید در آن راه‌اندازی کنید نیز بیشتر خواهد بود. همین موضوع باعث می‌شود تا بعد ها جهت قیمت‌گذاری روی زمین تجاری تان این فاکتورها را اعمال کنید و زمین تان را با قیمتی بسیار بهتر به فروش برسانید. بنابراین به موقعیت زمین تجاری دقت ویژه داشته‌باشید.

برای پیش‌فروش ویلا در شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

کاربری زمین تجاری را پیش از خرید زمین چک کنید

چه بسیار افرادی که به قصد نیت خرید زمین تجاری وارد معامله شده‌اند و بعدها متوجه شده‌اند که زمین مورد نظر زمین تجاری نبوده بلکه زمین زراعی بوده و یا کاربری غیر تجاری داشته. در این صورت بی‌شک با مشکلات متعددی روبه‌رو خواهید شد. شاید مشاوران حقوقی بتوانند حق و حقوق شما را پس بگیرند اما قطعاً باید هزینه بسیار زیادی در این مسیر صرف کنید و زمان و انرژی زیادی بگذارید.

بنابراین به‌شدت در دردسر خواهید افتاد. اگر می‌خواهید از کاربری زمین تجاری مطمئن شوید بهتر است از یک مشاور حقوقی حرفه‌ای کمک بگیرید تا کاربری زمین را با اطمینان کافی تایید کند. به‌طور کلی پروسه خرید زمین تجاری را بهتر است زیر نظر کارشناسان حرفه‌ای انجام دهید تا از اصولی بودن آن مطمئن شوید.

برای ویلا جنگلی شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

طول و عرض زمین تجاری در میزان بادهی موثر است

نکته‌ای را به شما می‌گوییم که می‌تواند روی بازدهی سرمایه‌گذاری شما بسیار موثر باشد. اگر می‌خواهید سوددهی بیشتری از خرید زمین تجاری در شمال داشته‌باشید باید دست به خرید زمینی بزنید که نسبت طول به عرض آن بیشتر است چرا که اینگونه می‌توانید نوع چیدمان مغازه را به‌شکلی اصولی اجرا کنید. علاوه بر اینها اینگونه زمین‌ها طرفداران و مشتریان بیشتری دارند بنابراین طبیعی ست که به‌دلیل بالابودن تقاضا برای اینگونه زمین‌های تجاری میزان رشد و بازدهی آن‌ها نیز بیشتر باشد.

برای خرید ویلا شمال قسطی با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

زمین‌های تجاری در شمال و رشد چندین برابری در سال‌های آتی

 

خرید زمین تجاری در کدام مجتمع‌های تجاری سوددهی بیشتری دارد؟

شما برای خرید زمین تجاری گزینه‌های مختلفی پیش رو دارید. بی‌شک پاساژ ها و مجتمع‌های تجاری مختلفی برای خرید زمین در شمال وجود دارند اما از کجا می‌توان فهمید که کدام یک برای خرید زمین تجاری مناسب‌تر هستند و رشد بیشتری را در آینده به‌خود اختصاص می‌دهند؟ ما به شما خواهیم گفت.

چنانچه در مجتمع‌هایی دست به خرید زمین تجاری بزنید که امکانات تفریحی بیشتری دارند و دارای رستوران‌ها و کافی شاپ های مختلفی هستند بی‌شک روند رشد زمین شما نیز با سرعت بیشتری همراه خواهد شد. در اینگونه مجتمع ها رفت‌وآمد مشتریان به میزان بیشتری انجام می‌شود و وجود امکانات تفریحی مختلف باعث می‌شود تا پای مشتریان بیشتری به این مجتمع ها باز شود بنابراین می‌توان روی رشد سریع‌تر این زمین‌ها حساب باز کرد.

حتی اگر بعد از خرید زمین تجاری توسط شما مکان‌های تفریحی و رستوران در مجتمع افتتاح شود مطمئناً قیمت زمین شما نیز رشد پیدا می‌کند چرا که رفت‌وآمد های بیشتری در مجتمع صورت خواهد گرفت و همراه با این موضع ارزش زمین شما بیشتر می‌شود بنابراین به‌هنگام خرید زمین تجاری در شمال به این نکته دقت کنید که احتمال پیشرفت مجتمعی که در آن قصد خرید زمین را دارید چقدر است؟ هرچه این احتمال بیشتر باشد بی‌شک رشد قیمت زمین شما هم محتمل تر خواهد بود و این یعنی سوددهی بیشتری در انتظار شماست.

برای ویلا داخل شهرک شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

زمین‌های تجاری در شمال و رشد چندین برابری در سال‌های آتی

 

زمین‌های تجاری دونبش همچون یک تکه جواهر هستند!

اگر قصد خرید زمین تجاری با میزان بازدهی بیشتری هستید باید سراغ زمین‌هایی بروید که دو نبش هستند. زمین‌هایی که می‌توانید برای خود دو دهنه مجزا تعبیه کنید و از مسیرهای مختلف امکان دستری مشتریان به آن وجود دارد اینگونه احتمال دیده شدن کسب‌وکار شما و سودآوری بیشتر خواهد بود. فراموش نکنید که زمین‌های تجاری دونبش میزان رشد بیشتری نسبت به زمین‌های تجاری عادی دارند بنابراین اگر به‌دنبال سوددهی بیشتر هستید سراغ زمین‌های دو نبش بروید.

برای خرید ویلا ساحلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

خرید زمین تجاری در کوچه‌های فرعی ممنوع!

مگر قصد شما سوددهی بیشتر از خرید زمین تجاری نیست؟ بنابراین به‌هیچ‌عنوان دست به خرید زمین‌هایی که در کوچه‌های فرعی واقع‌شده‌اند نزنید. این زمین‌ها نه‌تنها به‌خوبی به فروش نمی‌رسند بلکه میزان سوددهی آن‌ها نیز بسیار کمتر از زمین‌هایی ست که در خیابان‌های اصلی واقع‌شده‌اند. علاوه بر این‌ها احتمال دیده شدن کسب‌وکار شما بسیار کم است و برای آدرس دادن به مشترین مجبورید آدرس هایی بدهید که برای آن‌ها آشنا نیست و احتمال مراجعه آن‌ها به مغازه شما بسیار کم خواهد شد.

بنابراین توقع نداشته‌باشید که اینگونه زمین‌های تجاری برای شما سودآور باشند. در عوض اگر می‌خواهید بازدهی زمین تجاری خود را افزایش دهید بهتر است سراغ خرید زمین تجاری در مناطقی با آدرس سر راست بروید. این زمین‌ها به میزان بیشتری در معرض تردد افراد هستند و به‌هنگام فروش نیز بازدهی عالی نصیب شما می‌کنند.

برای خرید ویلا ارزان شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

زمین‌های تجاری در شمال و رشد چندین برابری در سال‌های آتی

 

آیا زمین تجاری مورد نظر قابلیت اجرای ویترین‌های خاص را دارد؟

یکی از مهمترین نکاتی که در میزان رشد قیمت زمین شما موثر است نحوه چینش ویترین در ملک تجاری مورد نظر است. زمین‌هایی که قابلیت اجرای ویترین‌های خاص و مورد پسند مشتری در آن‌ها بیشتر باشد بی‌شک طرفداران بیشتری دارند و می‌توانید روی سوددهی بیشتر آن‌ها حساب باز کنید.

برای خرید ویلا سنددار شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

نتیجه‌گیری

اگر به‌دنبال یک راه سرمایه‌گذاری منطقی و اصولی هستید ما خرید زمین تجاری در شمال را به شما پیشنهاد می‌کنیم. امکان رشد زمین‌های تجاری در شمال صد درصد است اما میزان رشد آن‌ها با هم متفاوت است بنابراین برای اینکه یک سرمایه‌گذاری پربازده صورت دهید سعی کنید از یک مشاور و کارشناس حرفه‌ای در زمینه خرید زمین تجاری در شمال کمک بگیرید.

برای خرید ویلا سند شش‌دانگ شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×