گیلان، زیباکنار
0133416

زندگی لوکس در ویلاهای دوبلکس آرش

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-02-15
ویلاهای دوبلکس

خیلی از افراد به‌دنبال یک زندگی لوکس هستند. و ظاهر المان‌های زندگی برای این دسته از افراد دارای اهمیت زیادی است. بنابراین اگر شما به ظاهر اهمیت زیادی می‌دهید، انتخاب یک خانه دوبلکس می‌تواند شما را به هیجان بیاورد. اما اجازه دهید این بار به ساختمان‌های معمولی اکتفا نکرده و به‌ سراغ ویلایی لوکس و دوبلکس در یکی از بهترین شهرهای شمال زیباکنار برویم!

قبل از هر چیز اجازه دهید شما را با ویژگی‌های کلی یک ساختمان دوبلکس آشنا کنیم و سپس به بررسی توانایی‌های شرکت “انبوه‌سازان آرش” در زمینه خرید ویلا دوبلکس در زیباکنار بپردازیم.

ساختمان دوبلکس یعنی چی؟

نکته جالبی که در مورد ساختمان‌های دوبلکس وجود دارد این است که خیلی از افراد به اشتباه این خانه‌ها و ساختمان‌ها را به‌عنوان یک ساختمان 2 طبقه در نظر می‌گیرند در حالی که در تعریف اصلی و فنی این نوع ساختمان‌ها، ساختمانی دوبلکس نامیده می‌شود که یک طبقه است، و با استفاده از یک راه‌پله خانه به دو قسمت بالایی و پایینی تقسیم می‌شود.

در قسمت پایینی خانه، معمولاً اتاق نشیمن قرار دارد که با استفاده از راه‌پله به قسمت بالایی متصل می‌شود که در آن اتاق خواب‌ها قرار دارند. ساختمان دوبلکس به‌طور کلی به دو فرم مدرن و کلاسیک طراحی می‌شوند که خانه‌های به فرم کلاسیک دارای قیمت بیشتری هستند.

بنابراین سبک مدرن برای کسانی مناسب است که به هزینه کمتری فکر می‌کنند. در هر دو نوع خانه، یکی از مهم‌ترین عامل‌ها که موجب زیبایی خانه می‌شود، هارمونی رنگ‌هاست که هماهنگ با هم استفاده شده و در نمای بی‌نظیر خانه تأثیر به‌سزایی دارند. بنابراین در خانه دوبلکس مدرن، شعار زیبایی در سادگی را می‌توانید در طراحی جزء به جزء خانه مشاهده کنید.

راه‌پله در ساختمان دوبلکس

زیبایی داخلی این خانه به‌صورت عمده به راه‌پله آن بستگی دارد. انواع راه‌پله‌هایی که برای این ساختمان‌ها استفاده می‌شود، گرد، نیم دایره و یا سه طرفه است. البته بسته به مساحت زمینی که در اختیار دارید می‌توانید یکی از این انواع راه‌پله را انتخاب نمایید.

توجه‌ داشته‌ باشید که افراد بسیاری این نوع خانه‌ها را به‌علت داشتن پله‌های نیم دایره دوست دارند. ولی یکی از عیب‌های این نوع راه‌پله فضای پرتی است که ایجاد می‌کند. بنابراین جدا از سلیقه شخصی به مساحت و فرم زمین خود نیز توجه‌ کنید.

زیباکنار یکی از مناطق ساحلی استان گیلان است که جدای از صاحبان ویلا، دارای 6 هزار نفر جمعیت است. اینکه صاحبان ویلا را از افراد معمولی جدا کردیم نشان‌دهنده این موضوع است که افراد زیادی خرید ویلا در زیباکنار را جزء اولویت خود قرار می‌دهند. این شهر زیبا از شمال به دریای خزر راه دارد و از نظر آب‌وهوایی مرطوب و شرجی است. در فصل‌های پاییز و زمستان این منطقه دارای بیشترین میزان بارش است.

بنابراین اگر همیشه به دنیال بهترین‌ها هستید، می‌توانید خرید ویلا دوبلکس در زیباکنار را امتحان کنید. ویلاهای دوبلکس علاوه بر زیبایی‌های ظاهری که خود ساختمان برای شما ایجاد می‌کند، زیبایی‌های منطقه جغرافیایی را نیز برای شما به‌ همراه دارد.

حال که به‌خوبی متوجه مفهوم ساختمان دوبلکس شده‌اید، بپردازیم به این که چگونه می‌توانیک ویلا دوبلکس در زیباکنار داشت!؟

خرید ویلا دوبلکس در زیباکنار

شرکت انبوه‌سازان آرش، با توجه به استقبال افراد از خرید ویلا دوبلکس در زیباکنار، از بهترین نیروهای خود استفاده کرده است تا یک شهرک بی‌نظیر برای شما در منطقه ساحلی زیباکنار ایجاد کند. خرید ویلا در این منطقه، منظره زیبایی در اختیار شما قرار می‌دهد.

همچنین موقعیت مکانی آن به گونه‌ای است که ویلای شما تا دریا فاصله چندانی ندارد. البته این موضوع نباید شما را نگران مسئله امنیت این ویلاها کند. این شهرک دارای نگهبان‌های 24 ساعته است که حافظ مسائل امنیتی شما خواهند بود.

بنابراین اگر شما به‌دنبال ویلای دوبلکس مدرن هستید و می‌خواهید بهترین انتخاب را از همه جهت داشته‌ باشید، به شما پیشنهاد می‌کنم از ویلاهای ساخته‌‌شده توسط مجموعه آرش دیدن نمایید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×