گیلان، زیباکنار
0133416

زیباترین ویلاهای ساحلی در شمال کدام‌اند؟

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1400-02-03
زیباترین ویلاهای ساحلی در شمال

نام شمال یادآور سه استان زیبا در جوار دریای خزر است، استان گیلان، گلستان و مازندارن. اما وقتی نوبت به معرفی مناطق ساحلی می‌رسد، عمده تمرکز روی استان‌های مازندارن و گیلان است. بهترین و زیباترین ویلاهای ساحلی در شمال مربوط به این دو استان هستند.

افراد زیادی با قصد اقامت در ویلاهای ساحلی، راهی خطه جذاب و دوست‌داشتنی شمال می‌شوند. اما برای افرادی که در این زمینه کم‌تجربه و یا بی‌تجربه هستند، شناسایی بهترین ویلاهای ساحلی ممکن است کمی همراه با چالش باشد.

در واقع برای اینکه بتوانید سفری شیرین را همراه با اوقاتی خوش در کنار عزیزان‌تان سپری کنید و در عین حال برنامه‌ریزی دقیق در ارتباط با هزینه‌های اجاره ویلا در شمال داشته‌ باشید، بایستی از یک مجموعه معتبر و حرفه‌ای کمک بگیرید.

مجموعه بزرگ آرش یکی از معتبرترین مجموعه‌های ساخت‌وساز ویلا در خطه شمال، با ساخت زیباترین ویلاهای ساحلی در این خطه شما را برای یافتن ویلایی امن و مقرون‌به‌صرفه، منطبق با خواسته‌هایتان همراهی خواهد کرد.

اقامت در زیباترین ویلاهای ساحلی در شمال

پیش از هر چیز باید گفت که خرید ویلای ساحلی در شمال یکی از پربازده‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها در چند وقت اخیر است. یکی از دلایل پرطرفدار‌بودن ویلاهای ساحلی در شمال، نزدیک‌بودن آن‌ها به دریا است.

اغلب افرادی که به شمال سفر می‌کنند با هدف بهره‌مندی از جذابیت‌های شمال پا به این خطه می‌گذارند. چه بهتر که فاصله کم‌تری ‌با این جذابیت‌ها از جمله دریا داشته‌ باشند.

مزایا :

ویلاهای ساحلی به ما این امکان را می‌دهند در مدت‌زمانی که در آن‌ها اقامت داریم از حال و هوای متشنج و آلوده شهری دور شویم و حس آرامش و امنیت ذهنی را تجربه کنیم. قدم‌زدن‌های گاه و بی‌گاه در حوالی ساحل، تنفس در هوای پاک و سرشار از  اکسیژن خالص و بهره‌مندی از غذاهای سالم و محلی، همگی از جمله مواردی هستند که افراد را برای اقامت در جوار دریا مصمم‌تر می‌سازند.

حال اگر چنین مزایایی را در یک ویلای زیبا و شیک تجربه کنید، لذت سفر شما چند برابر خواهد شد. زیباترین ویلاهای ساحلی در شمال در بهترین شهرهای شمالی استان مازندارن و گیلان استقرار یافته‌اند. شهرهایی که از بابت ساخت‌وساز ویلا و رونق اقتصادی در رتبه‌های اول قرار دارند و یا در حال رشد و توسعه هستند.

سرمایه‌گذاری :

اگر قصد سرمایه‌گذاری در شمال را دارید، بهترین راه، خرید ویلا در مناطقی با رشد قیمت صعودی است. مناطق مانند زیباکنار و حومه بندرانزلی بهترین منطقه با اختلاف برای ساخت زیباترین ویلاهای ساحلی در شمال است.

شیب رشد قیمت زمین در زیباکنار و منطقه آزاد انزلی نسبت به سایر مناطق، شیب تندتری است.  این یعنی در طی چند سال می‌توانید سرمایه خود را چند برابر نمایید.

زیباکنار :

منطقه زیباکنار از لحاظ معماری ساخت ویلاهای ساحلی جزء بهترین مناطق شمالی است. اهمیت‌دادن سازندگان و معماران به طراحی ویلاهای ساحلی در این خطه چشم‌انداز بی‌نظیری در خط ساحلی در نمای ویلاها ایجاد کرده است.

زیباسازی مناطق شمالی به‌ واسطه طراحی نمای زیبا در ویلاها یکی از اصولی است که سازندگان در هنگام ساخت ویلا مورد توجه قرار می‌دهند. به تازگی ویلاهای ساحلی با نمای مدرن، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

موقعیت مکانی زیباترین ویلاهای ساحلی در شمال

همانطور که گفتیم، موقعیت مکانی ویلای ساحلی در زیبایی نمای داخلی و خارجی آن بسیار تأثیرگذار است. سازندگان باتجربه بعد از سال‌ها تجربه ساخت‌وساز ویلا اکنون به‌ خوبی می‌دانند سلیقه افراد در انتخاب نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی ویلا به چه صورت است و ویلا را مطابق با سلیقه افراد طراحی می‌کنند.

در واقع هرکدام از شهرهای شمالی دارای سبک خاصی در ویلاهای ساحلی هستند. بسیاری از ویلاهای ساحلی دارای نمای چوبی هستند. این ویلاها دارای طرفداران خاص خود هستند. حس و حال نمای چوبی ویلا می‌تواند در عین انتقال احساسی از صمیمیت و گرمابخشی، جلوه‌ای شیک و رویایی برای یک ویلای ساحلی به‌ ارمغان آورد.

زیباکنار، نوشهر، محمودآباد، سرخ رود و متل قو بهترین نقاطی هستند که می‌توان زیباترین ویلاهای ساحلی در شمال را در آن‌ها یافت. استفاده از متریال‌های نوین در ساخت ویلاهای ساحلی به تازگی مورد توجه سازندگان قرار گرفته است. افراد تمایل به خرید و یا حتی اجاره ویلاهایی دارند که دارای سبکی نوآورانه بوده و جلوه‌ای شیک را به نمایش درآورده باشد.

ویلاهایی با پنجره‌های گسترده شیشه‌ای و یا حتی دیوارهای شیشه‌ای نیز از جمله زیباترین ویلاهای ساحلی در شمال هستند. اغلب افرادی که در ویلاهای ساحلی و در جوار دریا سکونت دارند ترجیح می‌دهند تا چشم‌اندازی گسترده رو به دریا داشته‌ باشند.

یا حتی نمای بیرونی اتاق خواب آن‌ها رو به دریا با منظره‌ای وسیع باشد. بنابراین تعبیه پنجره‌های گسترده شیشه‌ای در ویلاهای ساحلی امری متداول و مورد پسند مخاطبین نیز است.

چگونه زیباترین ویلاهای ساحلی در شما را پیدا کنیم؟

اگر به‌ دنبال اجاره یا خرید زیباترین ویلاهای ساحلی در شمال هستید اما از جستجو در فضای بی‌انتهای مجازی خسته شده‌اید و نمی‌توانید به هر فروشنده‌ای اعتماد کنید، اصلاً نگران نباشید.  مجموعه معتبر آرش با بیش از 15 سال سابقه درخشان در حوزه انبوه‌سازی ویلا در خطه شمال، آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.

شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید و همچنین امکاناتی که مدنظر دارید اقدام به خرید یا اجاره ویلای ساحلی مطابق با خواسته‌های خود و با قیمتی مقرون‌به‌صرفه نمایید.

همچنین می‌توانید ویلای موردنظر خود را برای ساخت سفارش دهید و در تمامی مراحل ساخت ویلای ساحلی از صفر تا صد در کنار مجموعه باشید. شرایط ویژه خرید ویلای ساحلی در مجموعه آرش با بهترین شرایط و امکانات، این اجازه را به شما خواهد داد تا به‌ صورت اقساطی نیز اقدام به خرید یا ساخت ویلای سلاحلی نمایید.

ما شرایط دشوار و پیچیده سرمایه‌گذاری و خرید ویلای ساحلی در شمال را برای شما آسان می‌نماییم. بهترین مناطق شمال را با توجه به تحقیقات و بررسی‌ها برای شما با توجه به بودجه‌تان در نظر می‌گیریم. در نهایت با دراختیارگذاشتن اطلاعات کامل برای شما، ساخت ویلای موردنظرتان آغاز خواهد شد.

نکته :

نکته مهم در این باره، انتخاب متریال و طراحی نما با توجه به علایق و سلیقه شخصی شما است. چنانچه طرح خاصی مد دارید و تمایل به تعبیه امکاناتی خاص در ویلای خود دارید می‌توانید تمامی این موارد را با مجموعه در میان بگذارید. استفاده از متریال باکیفیت و شیوه‌های ساخت استاندارد و امروزی از جمله مهم‌ترین فاکتورها در ساخت ویلای ساحلی است.

شما نه‌ تنها می‌توانید در مراحل خرید متریال و انتخاب آن‌ها دخیل باشید بلکه می‌توانید مراحل ساخت را از نزدیک مورد بررسی قرار دهید و از اجرای استاندارد شیوه‌های ساخت، خاطری آسوده داشته‌ باشید.

مجموعه آرش

به‌ لطف سازندگان بادرایت و هوشمند مجموعه آرش، ویلاهای ساحلی آرش همگی در مناطقی امن و سرشار از سکوت و آرامش  است. طراحان ویلاهای ساحلی با در نظرگرفتن طراحی‌های خلاقانه و نوآورانه، جلوه‌ای زیبا برای ویلاهای ساحلی فراهم آورده‌اند که نه‌ تنها در نمای بیرونی ویلا، بلکه در دکوراسیون داخلی ویلا قابل مشاهده است.

زیبایی و کیفیت دو فاکتور مهم در ساخت زیباترین ویلاهای ساحلی در شمال، توسط مجموعه آرش است که موجب علاقه‌مندی و تمایل هرچه بیشتر افراد برای اقامت در این ویلاها شده است.

یکی از مهم‌ترین مواردی که روی قیمت ویلای ساحلی در شمال تأثیرگذار است، نما و زیبایی ویلا است که در نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی به‌ چشم می‌خورد. بنابرای خرید ویلای ساحلی که طراحان و سازندگان، خلاقیت و هنر بیشتری در زیبایی آن به‌ خرج داده‌اند می‌تواند یک سرمایه‌گذاری پرسودتر باشد.

نتیجه‌گیری

سواحل دریای خزر به‌ قدری زیبا و شگفت‌انگیز هستند، که نمی‌توان منظره طلوع و غروب خورشید بر پهنه آن را دید و محو زیبایی‌های آن نشد. از این رو گردشگران و مسافران زیادی در تمامی فصول سال اقدام به سفر به این خطه زیبا و دوست‌داشتنی می‌نمایند.

افرادی که سفر برای آن‌ها جزئی از زندگی‌شان است، همواره به‌ دنبال باکیفیت‌ترین اقامتگاه‌ها و ویلاها هستند. زیباترین ویلاهای ساحلی در شمال بهترین مکان برای اقامتی چند روزه جهت کسب آرامش و تمدد اعصاب است.

برای افرادی که به شمال سفر می‌کنند بهره‌مندی از ساحلی تمیز بسیار مهم است. در واقع افراد ترجیح می‌دهند تا برای سکونت در ویلای ساحلی، مکانی را انتخاب کنند که دارای رفت‌وآمد کمتری بوده و سر و صدای کمتری در محیط وجود دارد.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×