گیلان، زیباکنار
0133416

چرا سرمایه‌گذاری در زیباکنار سود‌آور است؟

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1396-12-11
سرمایه‌گذاری در زیباکنار

چرا سرمایه‌گذاری در زیباکنار سود‌آور است؟ یکی از مناطق دیدنی استان گیلان، زیباکنار است که در محدوده شهرستان رشت واقع‌شده است. به‌دلیل زیبایی‌های فراوان و خصوصیات منحصربه‌فرد این منطقه مسافران و توریست‌های زیادی به این محل زیبا عزیمت می‌کنند.

زیباکنار منطقه‌ای تفریحی، ساحلی و توریستی است که در چند سال گذشته، خرید و فروش ویلا های زیبا و متنوع، دهکده ویلایی و شهرک ساحلی در آن مورد توجه سرمایه‌گذاران و مسافران قرار گرفته است. مردم زیبا کنار به ماهیگیری، بنگاه داری، خرید و فروش و مغازه داری مشغول هستند. به‌علت ورود سیر کثیر جمعیت در ماه‌های مختلف سال به زیباکنار، در روستاهای زیبا کنار ویلاهای بسیار زیبا و با طرح‌های شگفت آور آماده و ساخته‌شده‌اند که همواره پذیرای مسافران هستند.

موقعیت زیباکنار

یکی از خصوصیاتی که این منطقه را منحصربه‌فرد کرده است موقعیت مکانی آن است. منطقه ساحلی زیباکنار در واقع در میان دریا، شهر لشت نشا، چمخاله و منطقه آزاد انزلی قرار گرفته است. به‌دلیل نزدیکی به شهرهای بسیار زیبا و توریست پذیر و همچنین داشتن ساحلی بی‌نظیر، می‌توان زیباکنار را نگین ساحلی استان گیلان دانست. موقعیت مکانی زیبا کنار به گونه‌ای است که از هر مسیری که به استان گیلان وارد شوید گذرتان به زیباکنار و این ساحل زیبا می افتد. در واقع زیباکنار در مرکز مناطق تجاری و راه اصلی استان قرار گرفته است گاها به آسانی و بدون آشنایی با منطقه از این منطقه گذر خواهید کرد. بنابراین از نظر موقعیت مکانی می‌توان گفت ساحل زیباکنار در بهترین شرایط و نزدیک به جاذبه‌های توریستی و مناطق تجاری مهم استان گیلان واقع‌شده است.

شرکت انبوه‌سازان آرش با توجه به پتانسیل های بالای زیباکنار برای سرمایه‌گذاری و صنعت گردشگری اقدام به ساخت ویلاها و شهرک‌های مدرن و زیبا در این منطقه کرده است. در ادامه با شرکت انبوه‌سازان آرش همراه باشید تا به دیگر ویژگی‌های زیباکنار برای یک سرمایه‌گذاری سود‌آور آشنا شوید. اما پیش از آن پیشنهاد می‌کنیم تا با پروژه‌های اجرا شده شرکت انبوه‌سازان آرش در زیباکنار بیشتر آشنا شوید.

چرا سرمایه‌گذاری در زیباکنار سود‌آور است؟

 

خصوصیات منحصربه‌فرد منطقه ساحلی زیباکنار

– قرارگیری در جوار منطقه آزاد انزلی:

از جمله مناطق آزاد کشور می‌توان به منطقه آزاد انزلی در شمال کشور اشاره کرد که با وجود اینکه تازه منطقه آزاد شده است با سرعتی باورنکردنی در حال رشد و توسعه است. به‌همین دلیل در راس توجه سرمایه‌گذاران و مسافران علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری  شمال کشور قرار دارد. منطقه آزاد انزلی با توجه به رفت‌وآمد کشتی‌های بزرگ تجاری همواره در حال پیشرفت بوده است. زیبا کنار در همسایگی این منطقه عظیم تجاری واقع‌شده است و به‌همین دلیل به‌سرعت در حال پیشرفت و توسعه بوده و رونق زیادی پیدا کرده است.

– قرارگیری در همسایگی فرودگاه رشت:

منطقه زیباکنار در 30 کیلومتری فرودگاه سردار جنگل رشت قرار دارد و همین موضوع می‌تواند در رفت‌وآمد و کمتر احساس شدن خستگی راه به شما کمک کند. اگر ویلای شما در این منطقه زیبا  باشد در زمان خیلی کمی می‌توانید به محل اسکان خود برسید. بنابراین در کنار لذت‌بردن از زیبایی‌های ساحلی و تفریحی و تجاری بی‌نظیر منطقه زیباکنار می‌توانید به‌سهولت رفت‌وآمد کرده و نگران مسیر نباشید.

– نزدیکی با جاذبه‌های گردشگری:

منطقه ساحلی زیباکنار در جوار مراکز تفریحی بسیار زیبا مانند مرکز تجاری کاسپین، رودخانه اوشمک، مجتمع تفریحی صدا و سیما، پل کیاشهر و تالاب ها و مرداب‌های زیبا قرار دارد. همچنین به بسیاری از جاذبه‌های دیگر که در فاصله کمی از زیبا کنار قرار دارند می‌توانید در زمان بسیار کمی دسترسی پیدا کنید.

– امنیت ساحلی:

با توجه به ایجاد شهرک ها و دهکده‌های ساحلی، و مجتمع‌های تجاری و تفریحی متعدد، و همچنین به‌واسطه وجود مراکز نیروی انتظامی همواره امنیت و آرامش خاصی در طول روز و شب در این منطقه حاکم است. در زیباکنار محیطی امن و آرام برقرار است و شما به‌راحتی و با خیال راحت می‌توانید ویلای خود را ترک کرده و به تفریح و گردش بپردازید. این منطقه جزو مناطق بسیار آرام و امن استان گیلان به‌شمار می‌رود.

– رشد اقتصادی ویلاهای زیباکنار:

یکی از بهترین مناطق استان گیلان که همواره در آن خرید و فروش ملک و ویلا صورت می‌گیرد زیبا کنار است. رشد اقتصادی زمین و ویلا در این منطقه خیلی بالا بوده و زیبا کنار بهترین گزینه برای کسانی است که به‌دنبال سرمایه‌گذاری در استان گیلان هستند. چرا که در چند سال اخیر نسبت به شهرهای دیگر استان رشد چشمگیری داشته است و همواره در حال رشد و افزایش قیمت است.

– راه‌های دسترسی آسان به زیبا کنار:

همانطور که گفته شد از هر سمتی که وارد استان شوید می‌توانید به‌راحتی به منطقه زیباکنار برسید و یکی از جاده‌های اصلی استان است و اگر بخواهید از استان عبور کنید حتماً از منطقه زیباکنار رد خواهید شد.

 – تفریحات خاص زیبا کنار:

برای کسانی که به‌دنبال تفریحات ساحلی نظیر جت اسکی، قایق‌سواری، ماهیگری و بازی‌های ساحلی هستند زیباکنار بهترین گزینه است و همه ساله توریست‌ها و مسافران داخلی و خارجی را به‌سمت خود می‌کشاند.

منطقه آزاد تجاری انزلی:

منطقه آزاد تجاری انزلی در کنار ساحل زیبای دریای خزر و در مسیر جاده زیبا کنار واقع‌شده است. در مجاورت این منطقه، مجتمع تجاری بسیار زیبای  کاسپین که همه روزه علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران زیادی را به‌سمت خود جذب می‌کند ساخته‌شده است.

منطقه آزدا تجاری انزلی در سه حیطه جدا از هم قرار گرفته است:

  • محدوده گلشن و فاز تجارت: با جمعیت و منطقه مسکونی کم و مراکز و تأسیسات تفریحی و توریستی
  • شهرک صنعتی: دارای شهرک صنعتی و مجاورت با تالاب
  • بندر منطقه آزاد تجاری: جهت بارگیری و تخلیه کشتی‌های تجاری و …

منطقه آزاد انزلی از بنادر و بخش‌های مختلفی تشکیل شده است، که از جمله می‌توان به بندر کاسپین با 22 اسکله، سواحل زیبا حدود 30 کیلومتر، پارک ملی بوجاق که دارای پارک ملی خشکی-دریایی است و3260 هکتار وسعت دارد، و همچنین روستاهای منطقه آزاد که در حدود 28 روستا هستند، اشاره کرد.

اگر قصد خرید ویلا در زیباکنار را دارید کارشناسان فروش شرکت انبوه‌سازان آرش آماده ارائه مشاوره به شما هستند. در صورتی که برنامه ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری در نگین استان گیلان را دارید نیز می‌توانید با واحد جذب سرمایه‌گذاری شرکت تماس حاصل بفرمایید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×