گیلان، زیباکنار
0133416

راهنمای سفر به جنگل گیسوم

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
جنگل گیسوم

گیلان دارای جاذبه‌های فراوانی است که هرکدام زیبایی‌های خاص خودشان را دارند. یکی از جاذبه‌های این استان زیبا و سرسبز، جنگل گیسوم است. در این مطلب با راهنمای سفر به جنگل گیسوم آشنا خواهیم شد.

برای خرید ویلا ساحلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

جنگل گیسوم کجاست؟

زمانی که از فومن به‌سمت تالش حرکت کنید در سمت راست خود تابلویی را مشاهده خواهید کرد که روی آن نوشته شده است. پارک جنگلی گیسوم یا جنگل گیسوم که بهشتی در دل گیلان است در 14 کیلومتری شمال رضوانشهر و چندکیلومتری جنوب تالش( هشتپر) قرار دارد.

این جنگل زیبا در واقع در مسیر جاده رشت به آستارا و نرسیده به تالش قرار دارد و در انتهای آن نیز شما به ساحل گیسوم خواهید رسید که بسیار زیبا و دیدنی است.

برای فروش زمین در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

اگر بخواهید به این جنگل زیبا بروید و در آن مناظر زیبایی را ببینید باید وارد مسیر جاده رشت به آستارا شوید و پس از آن حدود 23 کیلومتر پس از پل آجری پونل می‌توانید وارد مسیر جاده گیسوم شوید که حقیقتاً مسیر زیبایی است.

زیبایی‌های جنگل گیسوم

جنگل گیسوم واقعاً جنگل زیبا و دیدنیای است و هیچ کس از دیدن آن پشیمان نخواهد شد. در میان جنگل‌های ایران کمتر جنگلی را پیدا می‌کنید که در انتهایش به دریا برسد. نام جنگل از روستایی به‌همین نام گرفته‌شده است که در شهرستان تالش قرار گرفته است.

این جنگل زیبا حدود 80 هکتار مساحت دارد. امروزه این جنگل یکی از قطب‌های گردشگری استان گیلان است و سالانه مسافران و گردشگران زیادی به این منطقه سفر می‌کنند تا از زیبایی‌های این جنگل دیدن کنند.

یک جاده را در ذهن خود تصویر کنید که دو طرف آن درختان زیبای سربه فلک کشیده رشد کرده‌اند و در انتهای آن نیز می‌توانید دریا را ببینید. درختان دو طرف این جاده به‌شکل زیبایی به‌هم پیوسته‌اند و مناظر زیبایی را در این جاده رقم زده‌اند.

شما به‌خوبی بکر بودن درختان جنگل را حس می‌کنید و بوی خوش طبیعت را احساس می‌کنید. می‌توانید در طول این مسیر ماشین را کنار بزنید تا بتوانید وارد جنگل شوید و در آن پیاده‌روی کنید و لحظاتی زیبا را بگذرانید.

برای خرید زمین در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

فصل‌های بهار و پاییز بهترین فصل‌ها برای سفر به این جنگل زیبا است. مخصوصاً در پاییز که درختان رنگ‌های زیبایی به‌خود می‌گیرند دیدن این جنگل زیبا واقعاً لذت‌بخش است و می‌توان از آن عکس‌های بی‌نظیری گرفت.

خوبی جنگل گیسوم این است که زیاد لازم نیست از مسیر اصلی خارج شویدو به فرعی بروید. این جنگل در حاشیه جاده اصلی واقع است و می‌توانید به‌راحتی این مسیر را بروید و به‌راحتی در آن گردش کنید.

صدای پرندگان

در این جنگل می‌توانید صدای پرندگان را به‌خوبی بشنوید و لذت ببرید. اگر شب را آنجا باشید صدای زوزه نیز ممکن است بشنوید. در طول مسیر این جاده جنگلی نیم‌ساعته شما دستفروشانی را می‌بینید که سعی دارند محصولات خود را به مسافرین بفروشند.

در بخشی از جنگل گیسوم، شما می‌توانید اسب‌های زیبایی را مشاهده کنید که در ان طبیعت زیبا در حال چریدن یا استراحت هستند. اگر اهل اسب‌سواری باشید می‌توانید این کار را نیز امتحان کنید.

برای خرید ویلا سند شش‌دانگ شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

از درختان تا دریاچه

در دل این جنگل شما زیبایی‌های فراوانی خواهید دید. از درختان زیبا و بلند تا گیاهان زیبا و دریاچه در این جنگل وجود دارند و همگی در کنار هم منطقه‌ای زیبا و دیدنی را به‌وجود اورده اند.

متاسفانه خیلی از افراد مراعات این جنگل زیبا را نمی‌کنند و در آن آشغال می ریزند. باید همگی روزی به این درک برسیم که ما به این جنگل‌ها برای زندگی مدیون هستیم و کوچکترین کاری که می‌توانیم برای مواظبت از آنها انجام دهیم این است که آن را کثیف نکنیم.

در جنگل گیسوم، آلاچیق‌هایی وجود دارند  که افراد می‌توانند از آنها استفاده‌کنند.

امکانات موجود در گیسوم

از آنجایی که گیسوم مکانی بی‌نظیر برای گردشگری را فراهم آورده است، پس امکانات خوبی هم برای آن فراهم شده است. در زیر به این امکانات پرداخته شده است:

پارکینگ جنگل گیسوم

اول این که خیالتان از بابت پارک ماشین راحت باشد. شما می‌توانید آن را در پارکینگ بگذارید و سپس راهی ساحل یا جنگل شوید. پارکینگ گیسوم، ظرفیت مناسبی دارد و شما می‌توانید وسیله نقلیه خود رادر آنجا قرار دهید.

برای خرید ویلا ارزان شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

وسایل بازی برای بچه‌ها و کودکان

از دیگر امکاناتی که برای جنگل و ساحل گیسوم در نظر گرفته‌شده است، وسایل بازی کودکان است. کودکان می‌توانند با این وسایل بازی کنند و لحظات شاد و دل‌انگیزی را در این منطقه زیبا سپری کنند.

وجود هتل و سوییت برای سکونت گردشگران و مسافران

مطمئناً مسافران زیادی به منطقه گردشگری گیسوم سفر می‌کنند و دوست دارند تا در جایی ساکن شوند تا به‌خوبی از این منطقه دیدن کنند. برای همین خاطر، هتل‌ها و سوییت‌هایی در اطراف جنگل گیسوم در نظر گرفته‌شده است که مسافرین می‌توانند در آنها ساکن شوند.

البته کمپ‌هایی در خود جنگل برای چادرزنی یا اسکان موقت در نظر گرفته‌شده است که می‌تواند گزینه مناسب دیگری باشد. اگر هم دوست دارید می‌توانید از روستایی‌ها، خانه اجاره کنید و در آن ساکن شوید.

برای خرید ویلا سنددار شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

امنیت مناسب و وجود پاسگاه

برای تامین امنیت مسافرانی که به گیسوم سفر می‌کنند، پاسگاهی وجود دارد. با وجود این پاسگاه دیگر خیال مسافران می‌تواند از بابت اتفاقاتی مانند دزدی یا دعوا و دیگر مسائل راحت باشد.

اگر دنبال خرید ویلا در شمال هستید پس حتماً شرایط فروش عالی انبوه‌سازان آرش را بررسی کنید. ما بهترین ها را برای شما فراهم کرده‌ایم.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×