گیلان، زیباکنار
0133416

سفر به زیباکنار در نوروز

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
زیباکنار در نوروز

نظرتان درباره سفر به زیباکنار در نوروز و فصل بهار چیست؟ برای نوروز خیلی‌ها مطمئناً قصد دارند تا به مناطق شمالی سفر کنند. شمال جاذبه‌های زیادی دارد و برای همین است که خیلی‌ها برای تعطیلات به شمال می‌روند تا بتوانند لحظاتی خوش را در سفر سپری کنند.

یکی از مقصدها در نوروز می‌تواند زیباکنار باشد. در این مطلب به سفر به زیباکنار در نوروز  پرداخته شده است.

برای خرید ویلا کوهستانی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

زیباکنار کجاست؟

اول از همه باید بدانید که زیباکنار کجاست. زیباکنار یکی از بخش‌های زیبا و جذاب استان گیلان است و جزء مناطق ساحلی محسوب می‌شود.

این منطقه در فاصله 39 کیلومتری رشت و در 40 کیلومتری بندر انزلی قرار دارد. به این علت به این اسم نامیده شده است که در کنار دریا قرار گرفته است و ساحل زیبایی دارد. زیباکنار در واقع یک منطقه ساحلی است که در منطقه آزاد انزلی قرار دارد.

نمی‌توان زیباکنار را یک شهر حساب کرد بلکه منطقه‌ای زیبا و توریستی است که در آن شهرک‌هایی ساخته‌شده است و رونق خوبی دارد. در این منطقه شما ویلاهای زیبا و جذابی را مشاهده می‌کنید که یا به‌صورت مستقل ساخته‌شده‌اند یا در قالب شهرک.

برای اجاره ویلا ساحلی در گیلان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

زیباکنار از شرق به کیاشهر می‌رسد، از غرب و از طریق جاده به مناطق چونچنان، امین آباد  و نهایتاً انزلی می‌رسد، از شمال که به دریا می‌رسد و از جنوب هم لشت نشا، کوچهصفهان و نهایتاً به رشت می  رسد.

زیباکنار دارای جاذبه‌های متعددی است و می‌تواند گزینه خوبی برای سفر شما در نوروز باشد.

چرا زیباکنار گزینه خوبی برای سفر نوروزی است؟

در زیر به دلایل این سوال که چرا منطقه زیباکنار، گزینه خوبی برای سفر در تعطیلات نوروز است پرداخته شده است.

1. ساحل زیبا و دیدنی

یکی از دلایلی که خیلی‌ها به شمال می‌روند این است که از دریا دیدن کنند. دریا همواره جذابیت زیادی داشته است. ساحل زیباکنار چشم‌اندازی زیبا و دیدنی دارد و افراد می‌توانند از این ساحل تمیز و زیبا لذت ببرند. در کنار این موضوع، ساحل زیباکنار دارای امکانات بسیار خوبی است که برای گردشگران و مسافران تهیه شده است. در بخش‌هایی از این ساحل این امکان فراهم است که افراد بتوانند شنا کنند.

برای خرید باغ ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

در کنار شنا افراد همچنین می‌توانند جت اسکی،قایق‌سواری و اسکی روی آب را امتحان کنند. همچنین افراد می‌توانند در کنار ساحل به ورزش‌هایی چون فوتبال و والیبال ساحلی بپردازند و لحظات خوشی را سپری کنند. ساحل زیباکنار حدود 100 هکتار مساحت دارد.

2. وجود امکانات اقامتی مناسب زیباکنار

در کنار ساحل زیبا، افرادی که به منطقه زیباکنار سفر می‌کنند نگرانیای بابت اقامت خود نخواهند داشت. در این منطقه می‌توان از هتل‌های مختلف استفاده کرد که امکانات مختلف و قابل قبولی دارد. اگر هم دوست داشته‌باشید می‌توانید در ویلاهای اجارهای اقامت کنید. اگر هم دوست داشته‌باشید می‌توانید در جاهای مناسب این منطقه چادر بزنید.

3. جاذبه‌های متعدد زیباکنار

از دیگر دلایلی که زیباکنار گزینه خوبی برای سفر نوروزی 1401 است، جاذبه‌های متعدد در آن یا نزدیک به آن است. در زیر به برخی از این جاذبه‌ها پرداخته شده است:

پارک ملی بوجاق

برای اطلاع از قیمت کاخ ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

این پارک زیبا و طبیعی جزء مناطق محافظت‌شده ایران است. در این پارک شما می‌توانید پوشش‌های گیاهای مختلف و نیز پرندگان مختلفی را مشاهده کنید.  غاز خاکستری، عروس غاز، فلامینگو، پلیکان، آوست چوب پا، باکلان، انواع حواصیل، اکراس، کله سبز، و خوتکا از گونه‌های متنوع این پارک زیبا هستند.

رودخانه اوشمک

اوشمک یکی از پرماهی ترین رودخانه‌ها در شمال کشور است. در منطقه زیباکنار به‌راحتی شما می‌توانید به‌سراغ پل زیباکنار بروید و از این رودخانه دیدن‌کنید و اگر دوست داشتید ماهیگیری کنید.

پارک چنگلی کیاشهر

زیباکنار در کنار منطقه تفریحی کیاشهر قرارگرفته است و به‌همین دلیل می‌توان به‌راحتی به‌سراغ این جنگل زیبا بروید و لحظات خوشی را سپری کنید. این پارک زیبا دارای ساحل دیدنی، مرداب طبیعی و پل چوبی است.

برای اجاره ویلا در زیبا کنار با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

آکواریوم انزلی

از دیگر جاذبه‌های منطقه زیباکنار، آکواریوم انزلی است. این آکواریوم زیبا دارای طولی 40 متری است و انواع ماهی‌ها و دیگر موجودات آبزی را در این اکواریوم خواهید دید.

منطقه ساحلی حاجی بکنده: در کنار زیباکنار، یک دهستان به‌نام حاجی بکنده وجود دارد که دارای منطقه ساحلی بسیار بکری است.

این منطقه ساحلی به‌دلیل امکان انجام ورزش‌های ساحلی، صید ماهی و خرید ماهی تازه و دیگر موارد جذابیت زیادی برای گردشگران پیدا کرده است. شما می‌توانید در زمان اندکی به‌راحتی از این منطقه دیدن‌کنید.

4. آب‌وهوای مناسب ومطبوع زیباکنار

اگر در نوروز می‌خواهید به این منطقه سفر کنید پس آب‌وهوایی مطبوع و مناسب در انتظار شما است. البته باید چتر با خود داشته‌باشید چون هر لحظه امکان بارش باران وجود دارد.

5. قرار داشتن زیباکنار در منطقه اقتصادی آزاد

از دیگر دلایل سفر به زیباکنار در نوروز 1401 می‌تواند این باشد که این منطقه ساحلی زیبا جزء مناطق آزاد محسوب می‌شود و به‌همین دلیل شما می‌توانید از مزیت‌های اقتصادی و قوانین تجاری خاص مناطق آزاد بهره‌مند شوید.

در کنار همه دلایل بالا، این را بدانید که این منطقه دارای امکانات بسیار خوبی است. انواع رستوران‌ها، کافی شاپ ها، مغازه ها و دیگر موارد در این منطقه وجود دارند و نیازهای افراد را تامین می‌کنند. همچنین شما می‌توانید صنایع‌دستی زیبایی را در این منطقه ببینید و از غذاهای محلی خوشمزه آن بخورید.

نتیجه‌گیری در مورد زیباکنار در نوروز

در آخر این که زیباکنار به‌عنوان یک منظقه ساحلی زیبا و دارای امکانات فراوان می‌تواند گزینه‌ای عالی برای سفر نوروزی شما باشد.

اگر دوست دارید تا درباره اجاره ویلا در زیباکنار اطلاعات بیشتری کسب کنید می‌توانید با انبوه‌سازان آرش تماس بگیرید. مشاورین ما آماده هستند تا بهترین مشاوره ها را در اختیار شما بگذارند.

برای اجاره ویلا در گیلان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×