گیلان، زیباکنار
0133416

5 وسیله ضروری برای سفرکردن به گیلان در نوروز

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
سفر گیلان در نوروز 1401

شمال کشور همواره یکی از جاهایی است که مقصد سفر خیلی‌ها در نوروز است. استان گیلان نیز که یکی از استان‌های سرسبز و زیبای شمالی است بدون شک مقصد خیلی‌ها برای ایام نوروز است. اما به‌هرحال برای سفر کردن به‌جایی مثل گیلان که پر از جنگل است و هوایی مرطوب دارد و نیز هر آن ممکن است در آن باران ببارد، نیاز به وسایلی دارد. در این مقاله به 5 وسیله ضروری برای سفرکردن به گیلان در نوروز پرداخته شده است که می‌تواند راهنمای خوبی برای افراد مسافر گیلان باشد.

برای اجاره ویلا استخردار در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

سفرکردن به گیلان در نوروز با 5 وسیله ضرورری

سفرکردن به گیلان

گیلان یکی از استان‌های دیدنی کشور است. جاذبه‌های طبیعی و تاریخی زیادی در این استان وجود دارد که می‌توان در ایام عید از ان دیدن کرد. آبشارهای مختلف و زیبا، قلعه های تاریخی، جنگل‌های سرسبز، بازارهای زیبا، روستاهایی دیدنی و مناظر بکر همگی در گیلان وجود دارند و چشم‌ها را به‌خود جلب می‌کنند. در کنار همه این‌ها سواحل زیبای گیلان از دلایل اصلی سفر به این استان است. در این استان شما می‌توانید غذاهایی خوشمزه و متنوع بخورید و سوغاتی‌های بسیار خوبی را نیز خریداری کنید.

به‌هرحال گیلان استانی با هوای مرطوب و بارانی است و اقتضائات خودش را دارد. در زیر به وسایل ضروری برای سفر به گیلان پرداخته شده است:

برای اجاره ویلا ساحلی در گیلان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

1.چتر:

برای سفر کردن به گیلان در ایام نوروز 1401 حتماً با خود چتر به‌همراه داشته‌باشید. گیلان یکی از پربارش ترین استان‌های کشور است و در بسیاری از ایام سال در آن باران می‌بارد. ممکن است که در صبح هوا آفتابی باشد اما در عصر ناگهان باران شروع به باریدن کند و شما را غافل گیر کند. پس حتماً چتر با خود ببرید چون از وسایل ضروری برای سفر به گیلان است. به تعداد افرادی که هستید با خودتان چتر به‌همراه داشته‌باشید. البته اگر هم در خود گیلان هم به‌راحتی می‌توانید چتر خریداری کنید اما به‌هرحال وقتی در خانه چتر دارید نیازی به خرید مجدد آن نیست.

2.زیر انداز و پتوی مسافرتی و بالشت :

در گیلان شما ممکن است بخواهید در جنگل بنشینید و از مناظر لذت ببرید. پس نیاز به زیرانداز دارید. زیراندازهایی با خود ببرید که در مقابل رطوبت و کثیقی مقاوم باشند. برای مثال زیراندازهای حصیری گزینه بسیار خوبی هستند و به‌خوبی می‌توانند در گیلان مورد استفاده قرار گیرند. با توجه به تعداد افراد زیرانداز با اندازه مناسب و نیز در تعداد مناسب با خود ببرید تا بتوانید هر کجا که دوست داشتید بساط خود را پهن کنید و از منظره ها لذت ببرید. بالشت نیز برای استراحت کردن و راحت بودن در هنگام ساکن شدن در جایی بسیار ضروری است.پس حتماً با خود داشته‌باشید.

در کنار زیرانداز حتماً با خود پتوی مسافرتی نیز با خود داشته‌باشید تا اگر خواستید تا در جنگل یا در جایی بخوابید دچار مشکل نشوید. پس زیرانداز و پتو از دیگر وسایل صروری برای سفر به گیلان در نوروز 1400 هستند.

برای اجاره ویلا در زیباکنار با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

3.کرم و اسپری ضد عرق و ادکلن:

از دیگر وسایلی که برای سفر کردن به استان گیلان در نوروز 1401 لازم دارید کرم واسپری ضد عرق و نیز ادکلن است. باید دقت داشته‌باشید که به‌هرحال گیلان دارای هوایی مرطوب است و در ایام عید نیز هرچند که هوایی عالی و دلپذیر دارد اما ممکن است باعث عرق کردن خیلی‌ها شود. مخصوصاً در جایی مثل جنگل‌ها که رطوبت و حالت دم کرده وجود دارد حتماً از کرم و اسپری ضد عرق استفاده کنید تا عرق نکنید و بوی بد ندهید. ادکلن نیز باعث می‌شود تا شما بوی خوبی بدهید و دیگر نگران هیچ چیزی نباشید. حتماً با خود کرم و اسپری ضد عرق و ادکلن داشته‌باشید تا در مواقع لزوم از آنها استفاده کنید.

4.کرم ضد حشره ( کرم دفع کننده حشرات):

همان‌طور که می‌دانید استان گیلان دارای جنگل‌های سرسبز و انبوهی است. هر جا هم که جنگل و سبزی زیادی وجود داشته باشد مطمئناً حشرات زیادی هم وجود خواهند داشت که ممکن است به‌سمت انسان بیایند. نیش برخی از این حشرات واقعاً می‌تواند دردآور و اذیت کننده باشد. پس حتماً با خودتان کرم ضدحشره یا کرم دفع کننده حشرات داشته‌باشید تا با استفاده از آنها خیالتان از بابت حشرات راحت‌تر باشد. این موضوع برای کودکان از اهمیت بیشتری برخوردار است و اگر با خود کودک یا نوزاد دارید حتماً باید کرم ضد حشره با خود داشته‌باشید. این کرم ها و  لوسیون ها می‌توانند به‌خوبی حشرات را دور کنند و آسیب ناشی از آن‌ها را خنثی نمایند. در کنار این کرم ها، داروها و پمادهایی برای گزیدگی ناشی از حشرات نیز به‌همراه داشته‌باشید.

برای خرید خانه در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

5.کوله مسافرتی:

یکی دیگر از وسایل ضروری برای سفر کردن به گیلان در نوروز 1401، کوله های مسافرتی است. در گیلان برای دیدن کردن از بسیاری از جاذبه‌ها مانند آبشارها یا برخی ییلاق‌ها و جنگل‌ها نیاز دارید که پیاده‌روی کنید. بنابرای نمی‌توانید خودروی خود را به آنجا ببرید یا بار زیادی را با خود ببرید. یک یا چند کوله مسافرتی به‌خوبی می‌تواند به‌خوبی وسایل و خوراکی‌های مورد نیاز شما را در خود جا دهند. و شما با خیال راحت برای دیدن از جاذبه‌ها حرکت کنید. حتماً با خود یک کوله مسافرتی با سایز مناسب و کیفیت خوب به‌همراه داشته‌باشید. تا مجبور نباشید وسایل را در دستان خود بگیرید و حرکت کنید.

در بالا 5 وسیله ضروری برای سفر کردن به گیلان در نوروز 1401 نام برده شد. به‌جز این موارد،وسایلی چون کیت کمک های اولیه، مایوی شنا، لباس‌های راحتی، ظروف یکبار مصرف، دارو، دمپایی و دیگر موارد نیز می‌توانند بسیار مهم باشند. حتماً همه‌چیز را به‌خوبی قبل از سفر در نظر بگیرید تا مجبور به هزینه اضافی جهت تهیه وسایل ضروری نشوید یا دچار مشکل نشوید.

مطمئناً سفر به گیلان در نوروز 1401 بسیار برای شما دلچسب خواهد بود چون گیلان هم دارای هوایی بسیار عالی و معتدل است و هم جاذبه‌های بسیار دیدنیای دارد.

برای خرید خانه ویلایی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×