گیلان، زیباکنار
0133416

بازدید از این شهرک‌های ساحلی را عید امسال از دست ندهید.

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
شهرک های ساحلی

شهرک‌های ساحلی می‌توانند جاهای جذابی برای دیدن باشند. این شهرک ها به‌دلیل نزدیکی شان به ساحل دارای جذابیت هستند. اگر در عید قصد سفر به استان‌های لب دریا را دارید، بازدید از برخی شهرک ساحلی ها را از دست ندهید. در این مطلب به شهرک‌های ساحلی زیبایی پرداخته شده است که نباید در عید امسال، دیدن آنها را از دست بدهید.

برای خرید ویلا دوبلکس شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

1.شهرک‌های ساحلی خزرشهر:

خزرشهر، شهری در استان مازندران است که دارای جاذبه‌های طبیعی متعددی است. ساحل زیبای این شهر می‌تواند لحظات خوشی را برای مسافران به‌ارمغان بیاورد. خزرشهر در شهرستان فریدونکنار قرار دارد. شهرک ساحلی خزرشهر قدیمی است و به سال 1354 برمی‌گردد. این منطقه در واقع جزء جاذبه‌های توریستی استان مازندران و آن منطقه محسوب می‌شود. در این شهرک ویلاهای بسیار زیبایی ساخته‌شده است که قیمت آنها بسیار بالا است.

این شهرک حدود 200 تا 300 متر ساحل اختصاصی دارد و شما می‌توانید از دیدن آن لذت ببرید. البته باید دقت داشته‌باشید که ورود به این شهرک فقط برای ساکنان ویلاهای آن و میهمانانشان مجاز است.

برای خرید ویلا ساحلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

2.شهرک‌های ساحلی خانه دریا:

یکی دیگر از شهرک‌های ساحلی زیبا و دیدنی، شهرک خانه دریا است. این شهرک، جایی بین سرخ رود  و محمودآباد قرار گرفته است. این شهرک قدیمی، یکی از زیباترین شهرک‌های ویلایی در کشور است که خیلی‌ها برای خرید یا اجاره ویلا به‌سراغ آن می‌روند. قدمت این ویلا به 50 سال می‌رسد و دارای طبیعت بسیار زیبایی است. این شهرک حدود دو کیلومتر ساحل دارد و افراد می‌توانند از این ساحل استفاده‌کنند. در این شهرک شما ویلاهای زیبا و لوکسی را مشاهده می‌کنید که بسیار گران‌قیمت هستند.

اگر دوست دارید می‌توانید از این ویلا دیدن‌کنید و در عید در کنار ساحل، این شهرک ساحلی را نیز ببینید.

برای خرید ویلا اقساطی شمال در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

3.شهرک‌های ساحلی ایزدشهر:

از دیگر شهرک‌های ساحلی زیبا در شمال کشور، شهرک ساحلی ایزدشهر است. ایزدشهر یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران است که در بخش مرکزی شهرستان نور قرار دارد. این شهرک، یکی از شهرک‌های قدیمی این منطقه است و از جاذبه‌های توریستی استان مازندران محسوب می‌شود. نزدیک بودن این شهرک به ساحل و نیز جنگل باعث‌شده است که خیلی‌ها در این شهرک دنبال خرید ویلا یا اجاره آن باشند. سالانه افراد زیادی برای دیدن مناظر طبیعی  و نیز ویلاها و خانه‌های لوکس به‌سراغ این شهرک می‌روند.

برای ویلا داخل شهرک شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

این شهرک دارای مکان‌های دیدنی و تفریحی متعددی است که می‌توان از آنها دیدن کرد.یکی از آنها پارک جنگلی است و یکی از وسیع ترین پارک‌ها در بین شهرک ساحلی محسوب می‌شود. در این شهرک، فروشگاه ها و رستوران‌ها و دیگر امکانات به‌خوبی برای مسافرین در نظر گرفته‌شده است تا آنها بتوانند لحظات خوش و مفرحی را در آن بگذرانند.

4.شهرک‌های ساحلی دریاکنار:

شهرک ساحلی دریاکنار، شهرکی ساحلی و مسکونی-تفریحی است که در شهرستان بابلسر استان مازندران قرار دارد. این شهرک در اوایل دهه 40 شمسی  شروع به ساخته‌شدن کرد.این شهرک دارای هزاران ویلا است و به‌دلیل نزدیکی به دریای خزر و از سوی دیگر داشتن یک فضای سبز و زیبا مشهور شده است. اگر  درعید قصد دارید تا به مازندران بروید و از ساحل آن دیدن‌کنید می‌توانید به‌سراغ ساحل دریاکنار بروید و در کنار آن از شهرک ساحلی دریاکنار نیز دیدن‌کنید.

این شهرک دارای امکانات بسیار خوبی است و برای مسافرین امکاناتی مانند رستوران و مغازه و صندلی‌های راحتی و دیگر موارد در نظر گرفته‌شده است. شهرک، نزدیک به 3 کیلومتر از ساحل را به‌خود اختصاص داده است و دارای خیابان‌های زیبا و شیکی است که می‌تواند دیدنی باشد.

این شهرک در زمان خود جزء اولین و بزرگترین شهرک‌های خاورمیانه به‌شمار می آمده است.

برای خرید ویلا شمال قسطی با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

5.شهرک‌های ساحلی دشت نور:

از دیگر شهرک ساحلی استان مازندران، دشت نور است. این شهرک نوساخت در 5 کیلومتری جاده نور به‌سمت آمل قرار دارد. این شهرک 5 کیلومتر تا ساحل فاصله دارد. در این شهرک، امکانات فوق‌العاده‌ای برای مسافرین و توریست‌ها در نظر گرفته‌شده است. رستوران‌های مختلف، استخرهای مجهز، کافی شاپ ها، فروشگاه ها، زمین‌های ورزش، مجموعه تفریحی قایق‌سواری، زمین بازی کودکان و دیگر موارد همگی از جمله امکانات این شهرک زیبا و جذاب هستند.

شما می‌توانید رستوران‌های بسیار خوبی را در این شهرک پیدا کنید، از زمین‌های ورزشی آن استفاده کنید و لحظات خوشی را در این شهرک سپری کنید .

شهرک‌های ساحلی زیباکنار:

زیباکنار، شهری است که در استان گیلان قرار دارد و یکی از مناطق ساحلی شمال کشور است. این شهر در 39 کیلومتری رشت و40 کیلومتری بندرانزلی قرار دارد. در کنار ساحل این شهر، شهرک‌های ساحلی زیبایی ساخته‌شده است که می‌تواند گزینه خوبی برای دیدن در عید باشد. اگر در عید به  استان گیلان سفر کردید، دیدن شهرک ساحلی زیباکنار را از دست ندهید. برخی از این شهرک ها دارای ویلاهای بسیار زیبا و در عین حال امکانات خوبی هستند.

برای ویلا جنگلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

شهرک‌های ساحلی متل قو:

مگر می‌شود که نام مازندران بیاید و نام متل قو را نبرد. فاصله اندک این شهر تا ساحل و ساختمان‌های لوکس و زیبا باعث‌شده است تا سالانه مسافرین زیادی به آن سفر کنند. در این شهر، شما می‌توانید از شهرک‌های ساحلی زیبا دیدن‌کنید و ویلاها و ساختمان‌های لوکس آن را مشاهده کنید.

برای پیش‌فروش ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

شرکت انبوه‌سازان  آرش، مجموعه‌ای است که سال‌هاست در زمینه ساخت‌وساز و  فروش انواع ویلاها ( شهرکی و غیر شهرکی) در حوزه منطقه آزاد انزلی در حال فعالیت است. اگر دوست دارید تا یک ویلا در شهرکی ساحلی داشته‌باشید می‌توانید با ما تماس بگیرید. انواع شرایط فروش برای شما مهیاست. ما بهترین خدمات را به شما ارائه می دهیم.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×