گیلان، زیباکنار
0133416

شیوه‌ خرید ویلا در زیباکنار

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-01-13
شیوه‌ خرید ویلا در زیباکنار

شیوه خرید ویلا در زیبا کنار تفاوت چندانی با سایر نقاط ندارد. انتخاب هرکدام از این شیوه‌های به امکانات خریدار و نزدیکی وی به شهر زیباکنار و استان گیلان بستگی دارد.

برخی از این خریداران به‌دلیل محدودیت در امکانات و همچنین دسترسی به تکنولوژی‌های پیشرفته ترجیح می‌دهد که خرید ویلا را به‌صورت حضوری انجام داده و شخصاً به بازدید از ویلا و امکانات آن بپردازند.

با این‌وجود این دسته از افراد کار نسبتاً مشکل‌تری پیش رو دارند و احتمالاً مجبور خواهند شد که گزینه‌های بیشتری را مورد بازبینی قرار دهند.

اما برخی دیگر از خریداران گزینه‌هایی راحت‌تر و کم‌خرج تر برای خرید ویلا در زیباکنار انتخاب می‌کنند که هم از لحاظ اطمینان در سطح بهتری قرار دارند و هم در دام مشاورین املاک و فنون بازاریابی آنها گیر نمی‌افتند. شیوه‌های مختلفی برای آشنایی با ویلاهای شمال کشور تدارک دیده شده است که بهره‌گیری از آنها به امکاناتی که فروشنده در اختیار خریدار قرار می‌دهد نیز بستگی دارد.

در ادامه این مطلب به پنج شیوه رایج برای خرید ویلا در زیباکنار اشاره خواهیم کرد و مزایا و معایب هرکدام را به تفکیک شرح می‌دهیم. پس با ما همراه باشید!

اطمینان و سرعت؛ خرید ویلا در زیباکنار از شرکت‌های انبوه ساز

امن‌ترین، سریع‌ترین، و بهترین گزینه برای خرید ویلا در زیباکنار مراجعه به شرکت‌های انبوه‌ساز است. خوشبختانه در حال حاضر شرکت‌های بسیاری در شمال کشور و به خصوص استان گیلان در حال فعالیت هستند که به‌صورت قانونی به ساخت انواع ویلاهای معمولی، لوکس، و شهرکی مشغولند.

این شرکت‌ها با دریافت مجوز از وزارت خانه‌های مربوطه زمین‌های مشخصی را تعیین کرده و با طی مراحل قانونی اقدام به ساخت ویلا می‌کنند. مراجعه شما به هرکدام از این شرکت‌ها می‌تواند شما را از خرید یک ویلای سالم و بدون دردسر مطمئن کند.

خرید ویلا در زیباکنار از شرکت‌های انبوه‌ساز با مزایای زیر برای شما به‌همراه خواهد بود:

  • اطمینان از وضعیت ساخت ویلا و کیفیت آن
  • ارائه سند بدون دردسر و آزاد در سریع‌ترین زمان ممکن
  • ارائه ویلاهای مختلف با توجه به تنوع سلیقه خریدار
  • مشخص بودن محدوده ویلا و همچنین امکانات اولیه مانند آب و برق و گاز
  • فراهم آوردن دسترسی به امکاناتی مانند جاده، آب شهری، و خدمات بهداشتی

مراجعه حضوری به مشاورین املاک

یکی دیگر از گزینه‌هایی که برای ساکنین استان‌های شمالی کشور و شهرهای نزدیک به آن مانند تهران مناسب است، خرید ویلا در زیباکنار به‌صورت حضوری و مراجعه به مشاورین املاک است.

همزمان با شرکت‌های انبوه‌ساز، مشاورین املاک نیز به خرید و فروش ویلا در این مناطق فعالیت دارند و این شانس را به شما می‌دهند که گزینه‌های مختلفی به شما معرفی کنند. درواقع، زمانی که شما به یک مشاور املاک مراجعه می‌کنید مشخصات یک ویلای مورد انتظار خود را به آنها ارائه داده و از آنها می‌خواهید که یک ویلا مناسب با وضعیت مالی، شرایط جسمانی، و شرایط روحی به شما معرفی کنند.

خرید ویلا در زیباکنار به کمک مشاورین املاک گزینه خوبی می‌تواند باشد؛ اما رعایت برخی نکات برای کسب اطمینان بیشتر در فرآیند خرید ضروری است. این نکات عبارت‌اند از:

  • هرگز بدون بازدید ویلا با خریدار به توافق نرسید؛
  • از آزاد بودن سند مطمئن شوید؛
  • در قدم اول از مشاور املاک درخواست مجوز کنید؛
  • قبض‌های آب، برق، و گاز ویلا را بررسی کنید؛
  • در صورت امکان از گزینه فسخ قرارداد در معامله خود استفاده کنید.

بازدید از سایت‌های اینترنتی واسطه

یکی از شیوه‌هایی که ممکن است با ریسک بالایی همراه باشد و شما را با هزینه‌های بیشتری مواجه سازد، استفاده از سایت‌های اینترنتی واسطه برای خرید ویلا در زیبا کنار است. امروزه سایت‌های واسطه‌ای بسیاری (مانند شیپور و دیوار) زمینه را برای خرید و فروش کالا و ملک فراهم آورده‌اند.

اگرچه این سایت‌ها برای کالاهای سبک و محصولاتی که هزینه‌های بالایی ندارند گزینه مناسبی به‌شمار می‌روند اما به‌نظر می‌رسد که استفاده از این سایت‌ها برای خرید ویلا و ملک چندان مناسب و مطمئن نباشند.

اما اگر مایلید که از طریق سایت‌های اینترنتی و بدون مراجعه حضوری، اطلاعاتی در مورد ویلا کسب کنید و سپس به‌صورت حضوری برای خرید ویلا در زیباکنار اقدام کنید، پیشنهاد ما این است که از سایت‌های تخصصی و معتبر در زمینه خرید وفروش ویلا استفاده کنید.

شرکت‌های انبوه ساز، مانند شرکت انبوه‌سازان آرش، برای معرفی ویلاهای خود اقدام به ایجاد وب‌سایت اینترنتی کرده است که مشخصات کامل هرکدام از ویلاهای خود را در آن ذکر نموده‌اند. برای خرید ویلا در زیباکنار و آشنایی بیشتر با آن‌ها می‌توانید از این وب‌سایت‌ها استفاده کرده و از اطلاعاتی که کسب می‌کنید مطمئن باشید.

خرید از افراد شخصی

یکی از گزینه‌هایی که چندان در خرید ویلا در زیبا کنار و به‌طورکلی شمال کشور پیشنهاد نمی‌شود این است که برای خرید ویلا به‌سراغ ملک‌های شخصی و افراد شخصی برویم!

اگرچه نمی‌توان این بحث را به همه آنها تعمیم داد اما می‌توان ادعا کرد که بسیاری از آنها فاقد مجوز بوده و خرید ویلا می‌تواند سرمایه‌گذاری شما را با ریسک بالایی همراه کند. خرید ویلا از یک سازنده شخصی ممکن است مشکلات زیر را به‌همراه داشته باشد:

  • ساخت ویلا در زمینه‌های غیرقانونی بدون تغییر کاربری زمین
  • ساخت ویلا بدون مجوز از سازمان‌های مربوطه
  • تأمین امکانات اولیه به‌صورت غیرقانونی و کمک گرفتن از همسایه‌ها
  • مشخص نبودن وضعیت سند ویلا
  • فروش ویلا به چند نفر و کلاه‌برداری

خرید ویلا در زیباکنار از تعاونی‌ها

تعاونی‌ها عمدتاً به‌صورت شرکت‌هایی تعریف می‌شوند که چند نفر به‌صورت شراکتی هزینه ساخت ویلاها را برعهده گرفته و در غالب یک شرکت آنها را به فروش می‌رسانند.

تعاونی‌ها گزینه خوب و مناسبی برای خرید ویلا در زیباکنار هستند و می‌توان گفت که خریدار می‌تواند با اطمینان بالایی خرید خود را انجام دهد. باوجوداین که تعاونی‌ها عملکردی مشابه با شرکت‌های انبوه‌ساز دارند، اما از لحاظ تنوع در ویلا و همچنین تعداد ویلاها محدودیت بیشتری دارند.

برای خرید ویلا در زیباکنار هرکدام از 5 گزینه فوق می‌تواند انتخاب شود، و تنها با رعایت نکات اصولی در خرید ویلا درصد اطمینان این فرآیند بیشتر می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید ویلا با ما در شرکت انبوه‌سازان آرش در تماس باشید و مشخصات ویلاها را از وب‌سایت ما دریافت کنید.

با شرکت انبوه‌سازان آرش سازنده شهرک‌های ویلایی آرش، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار، ویلا شمال و ویلا گیلان، ویلا انزلی همراه شوید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×