گیلان، زیباکنار
0133416

طراحی دکوراسیون داخلی پنت‌هاوس در شمال

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
طراحی دکوراسیون داخلی پنت‌هاوس

طراحی دکوراسیون داخلی پنت‌هاوس در شمال حس آرامش و امنیت را به شما منتقل می‌نماید و فضایی است که آرامش در چیدمان آن موج می‌زند. پنت‌هاوس در اغلب ساختمان‌ها تافته‌ای جدابافته است. از میزان امکانات داخلی آن گرفته تا چشم‌اندازهای زیبایی که نصیب آن می‌شود همه و همه با سایر واحدهای یک ساختمان متفاوت است.

بنابراین دور از منطق نیست که طراحی دکوراسیون داخلی پنت‌هاوس هم با سایر واحدهای یک ساختمان تفاوت داشته‌باشد. اغلب افرادی که قصد خرید پنت‌هاوس را می‌کنند به‌خوبی می‌دانند که خرید این واحد هزینه بسیار بیشتری برای آن‌ها خواهد داشت. چرا که میزان امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فردی را صاحب خواهندشد.

یکی از این ویژگی‌ها دکوراسیون داخلی منحصربه‌فرد پنت‌هاوس است. نحوه چیدمان این دکوراسیون به گونه‌ای است که حس آرامش و امنیت را به شما منتقل می‌نماید. شما درواقع با فضایی لوکس و مدرن روبه‌رو هستید که آرامش در چیدمان آن موج می‌زند.

برای خرید پنت‌هاس در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

پنت‌هاوس چیست؟

پنت هاوس به بالاترین واحد یک برج چند طبقه می‌گویند. واحدی که چشم‌انداز آن با سایر واحد های ساختمان متفاوت است و امکانات ویژه‌ای را در خود جای داده. مطمئناً اگر وارد پنت‌هاوس یک برج یا یک ساختمان شوید در وهله اول تعجب‌زده خواهید شد و باور نخواهید کرد که این حجم از امکانات و این دکوراسیون شیک و منحصربه‌فرد در همان ساختمانی مستقر شده که واحد شما در آن قرار دارد. به‌طور معمول پنت‌هاوس‌ها دارای پنجره‌های قدی هستند به این معنا که شیشه‌های آن از سقف تا کف ادامه یافته و این به‌دلیل ایجاد چشم‌اندازی از افق‌های بی‌کران و گسترده است. یکی از امتیازات مهم پنت هاوس‌ها دارابودن چشم‌انداز وسیع است و این مورد در معماری داخلی آن به‌خوبی رعایت می‌شود.

شما در پنت‌هاوس نگران حریم خصوصی خود نخواهید بود چرا که اغلب همسایگان شما یا تقریباً همه آن‌ها در ارتفاعی کمتر از شما قرار دارد و مطمئناً کسی هم در آسمان‌ها پیدا نمی‌شود که بخواهد نگاهی به داخل پنت هاوس شما بیندازد بنابراین از بابت شیشه‌های گسترده نگران نخواهید بود.

برای خرید ویلا دوبلکس شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

طراحی استخر فضای باز در پنت‌هاوس

اگر به عکس‌های هوایی که از پنت هاوس ها گرفته می‌شود دقت کنید خواهید دید که این واحد های لاکچری روی تراس و یا سقف خود دارای یک استخر شیک و رو باز هستند. وقتی صحبت از تراس یا بالکن پنت هاوس می‌کنیم تصورتان یک بالکن شش، ده یا بیست متری نباشد بلکه از یک بالکن وسیع با فول امکانات صحبت می‌کنیم. بالکنی که می‌تواند یک استخر وسیع را درون خود جای دهد و باز هم فضای کافی برای طراحی فضای سبز و چیدمان میز و صندلی‌ها و نورپردازی داشته باشد. اغلب پنت هاوس ها دارای یک تراس وسیع هستند.

برای خرید ویلا اقساطی شمال در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

طراحی روف‌گاردن در پنت‌هاوس

طبقه بالای پنت هاوس ها به‌طور معمول به طراحی روف‌گاردن اختصاص داده می‌شود. شما می‌توانید روف‌گاردن را روی تراس خود اجرا کنید و یا آن را به بام منقل نمایید. روف‌گاردن هایی که در پنت هاوس ها تعبیه می‌شوند با روف‌گاردن های عادی فرق دارند. شما می‌توانید شاهد درختان طبیعی بر پهنه آن باشید. دقیقاً مانند یک پارک کوچک و واقعی. قرار دادن میز و صندلی برای صرف عصرانه و صبحانه در روف‌گاردن ایده‌ای ست که اغلب ساکنین روف‌گاردن آن را اجرا و عملی می‌کنند. مگر می‌شود چشم‌اندازی بکر و شگرف به افق‌های بی‌کران داشت و عصرانه را در حالی که خورشید بر پهنه سرخ رنگ آسمان محو می‌شود و در خون می‌نشیند میل نکرد.

برای پیش‌فروش ویلا در شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

طراحی پنت‌هاوس به سبک مینیمال

طرفداران سبک مینیمال را در بین صاحبان واحدهای پنت هاوس می‌توان پیدا کرد. بسیاری از ساکنین خانه‌های پنت هاوس تمایلی به چیدمان تجملاتی و کلاسیک ندارند و ترجیح می‌دهند واحد آن‌ها به‌سادگی طراحی و تزئین شود. در واقع آن‌ها پیرو سبک مینیمال و مدرن هستند و نمی‌خواهند جزئیات بیش از حدی وارد خانه آن‌ها شود. البته این موضوع از نظر معماری هم درست است چرا که پنت هاوس ها به‌خودی خود دارای شکوه و ابهت خاصی هستند.

چشم‌انداز بکری که این واحدها در چشمان ساکنین ایجاد می‌کنند چشم‌اندازی پرصلابت و چشم‌نواز است بنابراین نیازی نیست تا با شلوغ کردن بیش از حد خانه توجهات را به‌سمت چیدمان جلب کرد. آنچه که باید توجهات را به‌خود جلب کند چشم‌انداز پنت هاوس و امکانات فوق‌العاده آن است که به‌خوبی هر چه تمام این کار را می‌کند. بنابراین از چیدمان‌های تجملاتی در خانه‌های پنت هاوس دوری کنید و سعی کنید سبک مینیمال را برای خانه برگزینید.

برای ویلا جنگلی شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نورپردازی در پنت‌هاوس

یکی از نکاتی که نباید در طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس فراموش کرد نورپردازی می باش. کاری که نورپردازی با واحد شما می‌کند را هیچ المان دیگری نمی‌تواند انجام دهد. بنابراین برای اینکه صحنه‌ای چشمگیر و جذاب از چیدمان داخلی پنت هاوس تان به نمایش در آورید بهتر است سراغ نورپردازی‌های ملایم و شاعرانه بروید. روشن‌کردن نورپردازی مخصوص شب در پنت هاوس به‌همراه پخش یک موزیک ملایم می‌تواند منظره بی‌نظیری از واحد شما را به نمایش در آورد و آن را به منبع آرامش تبدیل کند. پنت هاوس دارای چشم‌انداز شگفت‌انگیزی رو به روشنایی های شهر است.

چراغ‌های چشمک زنی که از دور نمایان می‌شوند و در تاریکی شب رخ می‌نمایند. در چنین چشم‌اندازی فقط یک نورپردازی عالی می‌تواند جلوه پنت هاوس شما را چند برابر کند. بنابراین سعی کنید نورپردازی را به گونه‌ای انجام دهید که المان‌های هنرمندانه به‌خوبی نمایان شوند و اصطلاحاً در این نور شبانه لطیف خودی بنمایند.

برای خرید ویلا شمال قسطی با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

ایجاد هارمونی رنگ‌های خنثی و سرد در پنت‌هاوس

یکی از جذاب‌ترین چیدمان‌های داخلی برای پنت هاوس استفاده از تجهیزات با تناژ رنگی خنثی و سرد است. رنگ‌هایی مانند سفید، طوسی و آبی می‌توانند بهترین رنگ‌ها برای چیدمان پنت هاوس شما باشند. چنانچه این رنگ‌های زیبا را در کنار متریال‌های چوبی به‌عنوان مثال کفپوش چوبی قرار دهید مطمئناً همنشینی بی‌نظیری در کنار هم ایجاد خواهند کرد. این رنگ‌ها باعث می‌شوند فضای داخلی پنت هاوس شما برتر از آنچه که هست به نمایش در آید بنابراین فضایی دلباز و وسیع در چشمان شما ایجاد خواهد شد. رنگ‌های گرم هرچند جذاب هستند اما برای ایجاد فضایی وسیع که همان رسالت پنت هاوس است استفاده از رنگ‌های خنثی و روشن گزینه بهتری خواهد بود.

برای ویلا داخل شهرک شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

قراردادن تجهیزات لاکچری در پنت‌هاوس

هرچند که گفتیم نباید پنت هاوس را شلوغ کرد اما می‌توانید هوشمند باشید از تجهیزات دکوری لاکچری و گران‌قیمت در دکوراسیون خود استفاده کنید. تعارف نداریم؛ برای چیدمان داخلی پنت هاوس قرار نیست به فکر صرفه‌جویی در هزینه‌ها باشید و کسی که قصد خرید چنین واحدی را دارد مطمئناً از میزان بودجه در دسترس خود آگاه است. بنابراین پیش از اقدامات لازم بودجه سنجی را انجام دهید.

شما می‌توانید به‌جای خرید چندین و چند تجهیزات دکوری کوچک و بزرگ به‌عنوان مثال یک پیانوی شیک خریداری کنید و آن را در گوشه‌ای از پنت هاوس قرار دهید و یا اقدام به خرید یک آب‌نمای چوبی شیک و لاکچری نمایید و آن را در میانه پنت هاوس خود قرار دهید. اگر نورپردازی شاعرانه و زیبایی هم روی آن پیاده‌سازی کنید که نور علی نور خواهد شد. اینگونه می‌توانید با تعداد تجهیزات کمتر اما تأثیرگذار تر پنت هاوس خود را زینت دهید. حتی می‌توانید یک مجسمه تراشکاری شده حرفه‌ای و هنرمندانه را خریداری کنید و آن را به‌طور هارمونیک با سایر تجهیزات پنت هاوس در گوشه‌ای قرار دهید. اینگونه می‌توانید بین تجهیزات مختلفی ارتباط زیبایی برقرار سازید.

استفاده از قالیچه دستباف در پنت‌هاوس

گاهی اوقات ترکیب سنت و مدرنیته می‌تواند معجون دلچسب و جذابی را خلق کند. به‌عنوان مثال اگر سبک پنت هاوس شما مینیمال است و تمام تجهیزات آن را به‌نحوی لاکچری و ارزشمند خریداری کرده‌اید می‌توانید از قالیچه دستباف ایرانی به‌عنوان نمادی از لوکس بودن در پنت هاوس خود استفاده کنید. قالیچه‌های ایرانی هم نمادی از سنت اصیل ایران هستند و قیمت بالایی دارند و بسیار ارزشمند هستند. بنابراین اگر می‌خواهید ارزش بالای پنت هاوس خود را به رخ بکشید می‌توانید یک تخته فرش دستباف ایرانی با طراحی زیبا و هارمونیک برای پنت هاوس خود انتخاب کنید.

برای خرید ویلا ساحلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری

طراحی دکوراسیون داخلی پنت‌هاوس به‌طور عمده توسط تیم‌های حرفه‌ای و خلاق انجام می‌پذیرد چرا که این خانه‌ها مانند سایر خانه‌های متداول دکوراسیون نمی‌شوند. حتی ممکن است ساختارشکنی هایی را در چیدمان داخلی آن‌ها شاهد باشیم که در خانه‌های لوکس هم مثالش را ندیده باشیم. دارا بودن شیشه‌های وسیع موجب می‌شود پنت هاوس شما نورانی شود و از بودن بر فراز ابراها در آغوش باریکه های نور خورشید لذت بیشتری ببرید.

 

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×