گیلان، زیباکنار
0133416

عوامل موفقیت در فروش ویلا در شمال

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1397-03-10
موفقیت در فروش ویلا

برای موفقیت در فروش ویلا شمال کشور لازم است نکاتی را درباره سند، شیوه انتقال و پرسش‌هایی که لازم است به خریدار پاسخ دهید بدانید.

یکی از کسب وکار های پر درآمد در شمال فروش ویلا شمال است. چه برای مشاور املاک‌های شمال چه برای شما که صاحب ویلا هستید! برای موفقیت در فروش ویلا شمال باید کمی با دقت و متخصص بود تا بتوان بهترین شرایط را برای فروش ویلا و زمین در شمال شناخت و به‌سود تقریباً زیادی دست یافت.

از قدیم به ما گفته‌اند «نمی‌توان یک شبه پولدار شد» ولی شاید این ضرب‌المثل برای خرید و فروش زمین در شمال چندان صادق نباشد. شما اگر از ابتدا ویلای خود را با شرایط خوب خریداری کرده باشید، می‌توانید مطمئن باشید بعد از گذشت مدتی با فروش ویلا به‌سود خوبی دست پیدا کنید.

برخی از عوامل موفقیت برای فروش ویلا در شمال

ناحیه شمالی کشور از نظر زمین و تنوع آن کمی با سایر شهرهای کشور متفاوت است. در حالت کلی ویلا در شمال به دو دسته ویلا ساحلی و ویلا جنگلی تقسیم می‌شود. بسته به‌شرایطی که ویلای شما دارد، ارزش ویلای خریداری شده توسط شما متفاوت خواهد بود.

موقعیت تداعی‌کننده

به‌عنوان مثال در رابطه با ویلا جنگلی در شمال، موقعیت ویلا برای اینکه تداعی‌کننده فضای جنگلی برای شما باشد، در ناحیه روستایی و یا جنگلی شمال بنا می‌شود. پس در رابطه با این ویلا دو نکته دارای اهمیت است. یکی میزان نزدیکی ویلا به ساحل و دومی میزان نزدیکی ویلا به جاده. ممکن است هنگام خرید ویلا این نکته خیلی به‌نظر شما با اهمیت نباشد ولی موقع فروش ویلا شمال، کمی چالشی به‌نظر آید چرا که ممکن است خریدار بعدی روی این فاکتورها حساس باشد.

از طرف دیگر شهرهای شمالی کشور همه ساله میزبان تعداد زیادی گردشگر و مسافر هستند. بنابراین برای سرگرم کردن این افراد و ماندگاری بیشتر آن‌ها در شهرهایی مانند بندر انزلی، زیباکنار، رشت و … بازارهای مختلفی با بافت‌های متنوع سنتی و لوکس وجود دارد.

شهرهایی با امتیاز اقتصادی

به‌عنوان مثال در شهری مانند بندر انزلی، به‌دلیل منطقه آزاد بودن این بندر، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند خرید انواع کالای خود را در این شهر انجام دهند چرا که دیگر نیازی نیست گمرکی‌های کلانی بپردازند. یکی از کالاهایی که در این شهر خریدار زیادی دارد، خودرو است.

شما می‌توانید با هزینه بسیار کم با استفاده از خرید خودرو در بندر انزلی، بتوانید بهترین و لوکس‌ترین ماشین‌ها را سوار شوید. طبیعتاً زمانی که یک شهر چنین ویژگی‌های ممتازی دارد باعث می‌شود که موفقیت در فروش ویلاشمال حاصل شود و متقاضی خرید ویلا در شمال و مخصوصاً بندر انزلی افزایش یابد و در نتیجه فروش ویلا شمال در این منطقه کسب‌وکار پر رونقی باشد. به‌طوری که در این شهر ما شاهد این موضوع هستیم که تراکم جمعیت نسبت به مساحت شهر بسیار بیشتر است!

آب‌وهوای متناسب شهر

عامل دیگری که برای موفقیت در فروش ویلاشمال موثر است، آب‌وهوای شهری است که شما ویلا را خریداری کرده‌اید. بسیاری از افراد به شمال مهاجرت و یا مسافرت می‌کنند تا بتوانند از آب‌وهوای بارانی این منطقه و چشم‌اندازهای آن یهره مند شوند.

بنابراین شهری را برای خرید ویلا انتخاب نمایید که از نظر آب‌وهوایی معتدل و همراه با بارش‌های فراوان باشد. شهرهایی مانند زیباکنار و بندر انزلی از جمله شهرهای پر طرفدار شمالی کشور هستند.

اولی به‌دلیل آب‌وهوا و زیبایی‌های منحصربه‌فردی که دارد دقیقاً مانند اسمش! دومی به بارش‌ها و موقعیت‌های اقتصادی بی‌اندازه‌اش! جالب است بدانید که نام دیگر بندر انزلی شهر باران است!

امکانات پیش‌فرض ویلا

عامل دیگری که باید هنگام فروش ویلا شمال به آن توجه‌داشته‌باشید، امکانات اولیه ویلا است. به‌عنوان مثال آب! مسئله‌ای که تمامی شهرهای کشور را درگیر خود کرده است. برای این که شما بتوانید نظر خریدار را به ویلا جلب کنید بهتر است اول وضعیت آب ویلا را برای آن مشخص نمایید.

برخی از افراد هنگام فروش ویلا می‌گویند که این ویلا مجهز به چاه آب شیرین است. ولی تنها با قراردادن یک شبکه آب در زیرزمین مدعی این موضوع هستند! بنابراین سعی کنید خرید ویلا شمال را نزد یک فرد مطمئن انجام دهید تا از صحت گفتار آن مطمئن باشید!

جمع‌بندی درباره موفقیت در فروش ویلاشمال

برای موفقیت در فروش ویلاشمال و اینکه فروش ویلا شمال تا حد امکان بدون دردسر انجام شود، حتی‌الامکان سعی کنید وضعیت سند را قبل از هر چیزی معین کنید. در این صورت دیگر شما بعد از خرید و فروش ویلا درگیری‌های قانونی نخواهید داشت و می‌توانید لذت خرید و یا فروش ویلای خود را ببرید.

در صورتی که به‌دنبال یک مشاور خوب و با تجربه در زمینه خرید و فروش ویلا شمال هستید می‌توانید با متخصصان شرکت انبوه‌سازان آرش تماس بگیرید.

مفتخر هستیم که بگوییم در این زمینه بیش از 15 سال دارای تجربه هستیم و ویلاهای خود را در فاز و شهرک‌های مختلف ساخته‌ایم تا بتوانیم پاسخگوی نیاز تمامی عزیزان باشیم. علاوه بر این برای پرداخت هزینه ساخت ویلا، طرح ویژه‌ای قرار داده‌ایم تا شما درگیر فشار مسائل مالی نشوید. به ما اعتماد کنید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×