گیلان، زیباکنار
0133416

فروش ویلا ساحلی و جنگلی در شمال

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1396-12-06
خرید ویلای ساحلی در شمال

مسلماً خرید ویلا در شمال، اگر در دل جنگل و یا نزدیک ساحل باشد، می‌تواند بهترین حس دنیا را به شما القا کند. ویلاهای جنگلی با برخورداری از جاذبه‌های زیبا و طبیعت خاص و بکر آن، می‌تواند یکی از به یادماندنی‌ترین روزها را برای شما رقم بزند. یک ویلای ساحلی روبه‌دریا در یک محیط امن و آرام با ویوو و چشم‌انداز 180 درجه دریا! چه‌چیزی از این بهتر! در مقاله زیر خرید ویلا ساحلی و جنگلی در شمال را می‌توانید مشاهده کنید.

ویلاهای شمال نیز به‌دلیل نزدیکی به جنگل و دریا، بهترین مناطق خرید ویلا و یا ساخت‌وساز ویلا محسوب می‌شوند. یکی از دلایل کوچ‌کردن افراد از شهرهای بزرگی مانند تهران نیز همین طبیعت بکر و سرسبز، محیط آرام و بی‌دغدغه و وجود جاذبه‌های طبیعی و تفریحی شمال است. این موارد است که باعث‌شده روزبه‌روز افراد زیادی به شمال مهاجرت کنند. مسلماًً شما هم دلتان می‌خواهد با خرید یک ویلا در استان گیلان، از تمام امکانات و زیبایی‌های این استان محبوب و گردش‌پذیر، لذت ببرید و اوقات خوشی را در کنار خانواده خود داشته‌باشید.

ویلا ساحلی یا جنگلی؟ کدامیک بهتر است؟

در واقع خرید هرکدام از ویلاهای ساحلی و یا ویلاهای جنگلی به سبک و سیاق و سلیقه خودتان بستگی دارد. ویلای ساحلی غالباً به خانه‌هایی گفته می‌شود که به ساحل نزدیک هستند و از زمین‌های ماسه‌ای و غیر قابل کشت برخوردارند. همچنین چون در نزدیکی دریا قرار دارند، فاقد آب‌های شیرین نیز هستند.

از جمله دیگر مزایای این ویلاها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هوای مطبوع و مرطوب
  • تفریحات دریایی
  • استفاده از انواع ماهیان دریایی
  • استفاده از دیگر ویژگی‌های طبیعی
  • غروب ساحل
  • امواج خروشان دریا
  • جنگل سرسبز نزدیک و متصل به دریا

اما ویلای جنگلی کمی سبک متفاوت‌تری نسبت به ویلاهای ساحلی دارد. غالباً ویلاهای جنگلی مخصوص افرادی است که به سکونت در پای کوه و ارتفاعات علاقه‌مند هستند. این افراد می‌خواهند یک چشم‌انداز بلند و سرسبز داشته‌باشند. اگر شما هم به‌دنبال یک ویلای خوش‌ساخت و تمام‌عیار در پای کوه و یا نزدیک ساحل هستید، زیباکنار بهترین گزینه برای داشتن ویلاهای ساحلی و جنگلی است. با وجود تنوع ویلاهای لوکس و مدرنی که در این شهر ساحلی ساخته‌شده، می‌تواند حسابی نظرتان را به‌خودش جلب کند.

خرید ویلا جنگلی رو به دریا

ویلای جنگلی رو به دریا

شهر ساحلی زیبا کنار امکان داشتن هر نوع ویلایی را با سبک خودتان برایتان امکانپذیر کرده است، جالب است بدانید: ویلاهای لوکس و مدرن جنگلی با ویووی دریا هم وجود دارد که تاکنون افراد زیادی آنها را برای خود به‌عنوان یک ملک ابدی خریداری کرده‌اند. هم جنگل و هم دریا، که معنای واقعی ویلا در شمال را به مخاطب می‌رساند. گاهی اوقات داشتن یک ویلای همه‌چیزتمام می‌تواند طیف وسیعی از نیازهای روحی انسان‌ها را تامین کند. از این رو در انتخاب و خرید ویلا در شمال دقت به‌خرج دهید و بهترین منطقه شمال را برای خرید یک ویلای شیک انتخاب نمایید.

خرید ویلا در زیباکنار

در انتخاب ویلا و موقعیت جغرافیایی آن هوشمندانه عمل کنید. پیشنهاد ما خرید ویلا در زیباکنار است. چرا که هم می‌توانید از بهترین فضا و جاذبه‌های گردشگری بهره‌مند شوید و هم به سایر امکانات و خدمات رفاهی و درمانی دسترسی داشته‌باشید. از همه مهمتر، زیباکنار محیطی کاملاً امن و زیباست که هر ساله توریست‌ها و گردشگران آنجا را برای اقامت و گردش و تفریح و گشت‌وگذار در دل طبیعت تا قدم‌زدن در ساحل، والیبال ساحلی و قایق‌سواری انتخاب می‌کنند.

مزایای خرید ویلا ساحلی و جنگلی در شمال

به تماشا نشستن منظره بی‌نظیر طلوع و غروب خورشید در افق‌های بی‌کران دریای نیلگون خزر آرزویی است که پای بسیاری از افراد را با این سودا به خطه شمال و خرید ویلای ساحلی در شمال باز کرده است.

مطمئناً شما نیز در مورد داشتن چنین مکانی و گذراندن دوران تعطیلات و زمان‌های استراحت  در آن هیجان‌زده هستید. تصور کنید در مکانی زندگی می‌کنید که جز سکوت و آرامش که با صدای امواج دریا که به‌سمت ساحل می‌آیند و مرغان دریایی هیچ صدای دیگری به گوش نمی‌رسد. در حالی که خبری از آلودگی و سر و صدای ماشین‌های و آلودگی‌های صوتی نیست.

حتی تصور این فضا نیز آرامش خاطر دلنشینی را در وجود انسان می‌نشاند. شما این امکان را دارید تا در هر زمان که خواستید از دریچه‌های ویلای ساحلی خود به تماشای دریا و منظره بی‌نظیر طلوع و غروب خورشید در پهنه وسیع دریا بنشینید و در کنار خانواده و عزیزان‌تان اوقات خوشی را سپری نمایید.

طعم غذاهای بی‌نظیر و طبیعی شمالی با شما کاری خواهد کرد که دیگر به غذاهای تکراری و هر روزی علاقه‌ای نشان نخواهید داد. تنوع غذا در این خطه به‌قدری بالا است که مطمئناً شما نیز بعد از مدتی به یکی از علاقه‌مندان سرسخت غذاهای شمالی تبدیل خواهید شد.

تاثیر حضور در شمال بر جسم و جان شما

خرید ویلای ساحلی در شمال نه‌تنها می‌تواند بر روح و روان شما تأثیرگذار باشد و روحیات و خلقیات شما را تحت تأثیر قرار دهد بلکه بر جسم و جان شما نیز تأثیرگذار بوده و می‌تواند سلامتی شما را از هر بابت تامین نماید. زندگی در جوار ساحل به‌ویژه برای افرادی که دارای عارضه‌های تنفسی و قلبی هستند و در شهرهای پر جمعیت و شلوغ ساکن بوده‌اند می تواد به‌خودی خود همچون یکی داروی اثر بخش عمل نماید. نه‌تنها برای این افراد بلکه برای افراد سالم نیز زندگی در چنین اتمسفری می‌تواند همچون یک معجزه سلامتی تلقی شود. زندگی در شهرهای شلوغ و پر تردد می‌تواند عامل چندین و چند بیماری تنفسی و به‌وجود‌آمدن عارضه‌های مختلف در انسان‌ها شود که در دنیای امروز شاهد آن هستیم. هوای پاک و سالم شمال به‌ویژه در جوار ساحل و دریا عاری از هرگونه آلودگی بوده و جز اکسیژن خالص چیز دیگری را نمی‌توان در این هوای پاک یافت کرد. خرید ویلای ساحلی در شمال برای افرادی که عاشق دریا و ساحل هستند می‌تواند این امکان را فراهم سازد تا زندگی شیرینی را در جوار دریا و ساحل زیبای شمال به‌شکلی متفاوت تجربه کنند. تفریحات ساحلی از جمله تفریحاتی است که می‌تواند سطح انرژی، نشاط و هیجان را در افراد افزایش دهد و خاطرات شیرینی را برای شما به‌ارمغان آورد.

بهره‌مندی از ویژگی‌های فوق‌العاده شمال ایران

خطه شمال ایران به‌دلیل دارا بودن نعمات طبیعی بی‌نظیری که در این منطقه وجود دارد و همچنین به‌هم پیوستن دریا و جنگل در مناطق آن، به مکانی رویایی برای زندگی نشاط آور تبدیل شده است. این خطه از جمله پر طرفدار ترین خطه ها برای خرید ویلا و ملک در سرتا سر ایران است. در واقع یکی از جنبه‌های مهم خرید ویلا و ملک جنبه سرمایه‌گذاری آن است. منتهی این موضوع در خطه شمال به‌شکلی پر رنگ تر خود را نشان داده است و دلیل آن هم رشد قیمتی چشمگیر املاک در این سرزمین است. شما با خرید ویلای ساحلی در شمال می‌توانید سودی چند برابر نسبت به خرید ویلا یا ملک در سایر شهرستان‌ها حاصل کنید و این همان موضوعی است که توانسته شمال را به سرزمینی جواهر نشان برای سرمایه‌گذاری تبدیل نماید. خرید ویلای ساحلی در شمال در سال‌ها پیش تنها یکی آرزوی دور و دراز برای بسیاری از افراد بود که تنها به رویا‌پردازی هایی ختم می‌شد و هرگز در واقعیت امکان وقوع آن وجود نداشت. اما امروز با شرایط ویژه‌ای که مجموعه انبوه سازی آرش برای خرید ویلا برای خریداران درنظرگرفته است این رویا به‌واقعیت پیوسته است. مجموعه آرش با سابقه‌ای درخشان در ساخت‌وساز ویلا در خطه شمال به خریداران ویلا این امکان را داده است تا با شرایطی ویژه به‌صورت نقد و اقساط اقدام به خرید ویلای ساحلی در شمال نمایند.

امکانات تفریحی و حضور مردمان خونگرم

شرایط مطلوب زندگی، فرهنگ بالای مردم شمال، امکانات تفریحی و کاری موجود در این منطقه و همچنین طبیعت بکر و دلنشینی که در سرتاسر این سرزمین خودنمایی می‌کند آن را به سرزمینی حاصلخیز و مناسب برای زندگی و کسب‌وکار و همچنین مکانی عالی برای تفریح و تجدید روحیه تبدیل نموده است. فرقی ندارد که در کدام فصل سال قرار داشته باشیم، این خطه همواره در رونق بوده و رشد و شکوفایی اقتصادی آن فارغ از وابستگی به فصول سال و شرایط دیگر است.

شرایط مناسب کسب‌وکار و رونق بالای اقتصادی در این منطقه باعث‌شده تا پای سرمایه گذاران زیادی به این خطه باز شود. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که صاحب یک کسب‌وکار هرچند کوچک می باشید و تمایل به گسترش و انتقال آن به این خطه دارید می‌توانید از این بستر مناسب نهایت استفاده را داشته‌باشید. شما با خرید ویلای ساحلی در شمال می‌توانید تجربه سبک جدید و هیجان‌انگیزی از زندگی را در محیطی امن و آرام داشته‌باشید و در عین حال از بابت یک سرمایه‌گذاری مطمئن و پر سود چه در کسب‌وکارتان و چه در خرید ویلا، خاطری آسوده داشته‌باشید.

چرا خرید ویلا ساحلی و جنگلی در شمال؟

همانطور که در بالا گفتیم خطه شمال ایران به‌دلیل دارا بودن شرایط مساعد جهت زندگی و کسب‌وکار، خواهان زیادی در سال‌های اخیر پیدا کرده است. از همین رو پای افراد زیادی جهت خرید ویلا به این منطقه باز شده است. سرمایه‌گذاری هایی که در این منطقه صورت گرفته است موجب رونق اقتصادی بالایی در این خطه شده و فضای ایده‌آلی را جهت رشد و شکوفایی فراهم نموده است. جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیری که در این خطه وجود دارد هرگز تکراری نخواهد شد. شما می‌توانید برای بارها و بارها به دریای زیبای شمال سفر کنید و هر بار مشتاق تر از قبل برای سفری دوباره آماده باشید. یکی از جذابیت‌های سفر به شمال کشور در واقع این است که نه‌تنها جاذبه‌های زیبای آن شما را مسحور خواهد کرد بلکه تمدد اعصاب و آرامش فوق‌العاده‌ای را در این مکان تجربه خواهید نمود.

همانطور که ما انسان‌ها برای تغذیه جسم خود به‌دنبال غذایی سالم هستیم، برای روح مان نیز بایستی این سلامت را به‌ارمغان آوریم. انسان برای کسب آرامش و تغذیه نمودن صحیح روح خود نیاز به سفر دارد. این سفر می‌تواند به هر منطقه و خطه‌ای باشد اما مکان‌های شلوغ و پر تردد برای افرادی که از چنین فضاهایی فراری هستند نمی‌تواند مناسب باشد. از همین رو سفر به شمال یکی از بهترین گزینه‌ها و در واقع اولویت افراد برای  سفر است. چراکه آرامش موجود در این خطه قابل قیاس با هیچ نقطه‌ای از کشور نبوده و در واقع در این زمینه حرف اول را می‌زند.

کاهش هزینه‌های مربوط به اقامت در شمال

صحبت از سفر شد پس بهتر است در مورد هزینه‌های آن نیز کمی صحیت کنیم. چناچه شما اهل مسافرت و گردشگری باشید مطمئناً به هزینه‌های بالای این امر اشراف دارید. در واقع حجم بالایی از هزینه‌های سفر مربوط به اجاره نمودن مکان اقامت و هتل است. هرچند که این پروسه نیز دارای دردسرهایی علاوه بر هزینه بالا جهت پرداخت است. سفر کردن در اوقات پر تردد سال هچون بهار و تابستان می‌تواند امری دلنشین و در عین حال فرساینده باشد. اما چرا فرساینده؟ به این دلیل که پیدا کردن مکانی مناسب برای اقامت در این خطه که با ویژگی‌های درخواستی شما جفت و جور باشد امری مشکل خواهد بود.

شما بایستی از مدت‌ها پیش اقدام به رزرو ویلا و یا هتل نمایید و گاهی اوقات نیز ممکن است با گزینه‌های نامطلوبی جهت مکان اقامت مواجه شده و مجبور به انتخاب آن‌ها باشید. آن هم با هزینه‌های بالایی که اجاره ویلاها در بر دارند. چنانچه شما از عاشقان اقامت در جوار دریا هستید باید خود را برای پرداخت هزینه‌هایی بیشتر آماده کنید چرا که این مکان‌ها اغلب دارای اجارهای بالاتر هستند. همین موضوع به‌خودی خود به شما اجازه نخواهد تا تا برای چندین‌بار در سال به این خطه سفر کنید و تنها به یک‌بار سفر بایستی قناعت نمایید.

در حالی که می‌توانید با خرید ویلای ساحلی در شمال نه‌تنها از شر این دغدغه ها و همچنین پرداخت هزینه‌های بالا رهایی پیدا کنید بلکه در مکانی ایده‌آل مطابق با شرایط و خواسته‌هایتان اقامت خواهید داشت. از طرفی مهم‌ترین نکته در خرید ویلای ساحلی در شمال برای شما اقامت به میزان دلخواه و بدون محدودیت زمانی خواهد بود. شما دیگر نگرانی از بابت تخلیه ویلا و تحویل به موقع آن نخواهید داشت. بنابراین در ویلای شخصی خود با خیالی راحت و آسوده برای مدتی طولانی می‌توانید اقامت داشته‌باشید.

مزایای خرید ویلا ساحلی و جنگلی در شمال

مزایای خرید ویلای ساحلی در شمال به‌قدری زیاد است که تعدادی از آن‌ها جزو بدیهیات به‌حساب می‌آیند. هرچند که این امر مزایای پنهان زیادی را در دل خود جای داده است اما به‌قدری مزایای آن زیاد است که خریداران ویلا با شنیدن مواردی چند از آن اقدام به خرید ویلای ساحلی در شمال می‌نمایند و عده زیادی از آن‌ها بعد از خرید ویلا به سایر مزایای آن پی می‌برند.

خرید ویلای ساحلی در شمال را می‌توان به‌خودی خود امری نوستالژیک دانست. به احتمال زیاد شما فردی را پیدا نخواهید کرد که از گذراندن اوقات در جوار ساحل، قدم‌زدن در حوالی آن و به تماشا نشستن منظره شگفت‌انگیز و بی‌نظیر طلوع و غروب خورشید در کنار دریا خاطرهای شیرین نداشته باشد. برای اکثر افراد اشاره به این موضوعات یادآور خاطراتی دلچسب و دوست‌داشتنی است. دلنشین بودن این خاطرات نشات گرفته از حس و حال بی‌نظیری است که دریا و ساحل به افراد منتقل می‌نمایند. حال تصور کنید که می‌توانید این حس و حال را به طو همیشگی تجربه کنید. با خرید ویلای ساحلی در شمال می‌توانید در هر زمان که خواستید و در کمترین زمان ممکن به ساحل و این حس زیبا دسترسی داشته‌باشید.

انجام تمرینات ورزشی و سلامت

چنانچه جزو افرادی هستید که به ورزش علاقه‌مند می باشید می‌توانید تمرینات ورزشی خود را در نزدیکی ساحل و در هوایی که اکسیژن خالص آن ریه‌های شما را پر و خالی خواهد کرد انجام دهید. دیدن صحنه دل‌انگیز طلوع خورشید در افق‌های بی‌کران دریا نعمتی است که می‌توانید با خرید ویلای ساحلی در شمال بدان دست پیدا کنید.

از بحث تفریح و جاذبه‌های گردشگری که بگذریم به بحث سرمایه‌گذاری می‌رسیم. در واقع هدف اصلی بسیاری از افراد از خرید ویلای ساحلی در شمال، تجربه نمودن یک سرمایه‌گذاری مطمئن و ایمن است که در طولانی مدت سود قابل توجهی خواهد داشت. خرید ملک و ویلا از گذشته به‌عنوان یکی از کم ریسک ترین انواع سرمایه‌گذاری ها شناخته می‌شود. شما با انتخابی هوشمندانه و بهینه می‌توانید بهترین سرمایه‌گذاری را تجربه نموده و کام خود را با بازدهی بالای این سرمایه‌گذاری شیرین نمایید. نکته مهم و قابل توجه در خرید ویلای ساحلی در شمال، انتخاب مکان و موقعیت ویلا است. شما بایستی به‌دنبال مکانی باشید که دارای رشد قیمتی مناسبی بوده و مستعد شکوفایی و رونق است.

خرید ویلا در مناطقی دور افتاده با درصد پایین یا ثابت رشد می‌تواند عملاً سرمایه شما را راکد نموده و مزایای دلخواه را برای شما ارمغان ساز نشود. بنابراین بایستی ویلای خود را به‌شکلی هوشمندانه انتخاب کنید. مجموعه حرفه‌ای آرش با کادری مجرب و کاربلد شما را در تمام طول این مسیر هدایت خواهند نمود. سازندگان ویلاهای آرش در واقع بهترین مناطق را از جهت میزان رشد سرمایه، میزان دسترسی و امکانات رفاهی و تفریحی جهت ساخت‌وساز ویلا انتخاب نموده‌اند.

این مجموعه دارای شهرک‌های ویلایی، ویلاهای جنگلی و ویلاهای ساحلی است که شما می‌توانید با توجه به میزان بودجه، شرایطی که دارا هستید و همچنین خواسته‌هایی که از یک ویلا دارید اقدام به انتخاب بهترین موارد نمایید. کارشناسان فروش و کارشناسان فنی مجموعه بهترین راهنمایی ها و مشاوره های لازم را در این زمینه به شما ارائه خواهند داد.

فقدان وجود واسطه‌ها

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید ویلای ساحلی از مجموعه آرش، عدم وجود واسطه‌ها در این خرید و فروش است. این موضع به‌معنای پرداخت هزینه‌های کمتر بابت عقد قرارداد و خرید ویلا است. همچنین سطح اعتماد در چنین سرمایه‌گذاری هایی بالاتر خواهد بود. شما به‌طور مستقیم با مجموعه سازنده در ارتباط مداوم خواهید بود و بهترین کیفیت ساخت و بالاترین سطح استاندارد را طبق تعهداتی که مجموعه به شما اراده می دارد تحویل خواهید گرفت.

نه‌تنها در کشورمان ایران بلکه در کشورهایی که به آب‌های دریایی متصل هستند نیز میزان تقاضا برای خرید ویلای ساحلی بسیار بالا است. دلیل این موضوع علاوه بر نزدیکی به ساحل و موارد تفریحی، رشد بالای سرمایه و رونق اقتصادی چشمگیر در حوالی این مناطق است. به ظور یقین روش‌های متعددی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد که هرکدام دارای ریسک ها و مزایای خاص خود هستند اما در این بین افراد به‌دنبال انتخاب گزینه‌ای با کمترین میزان ریسک و بالاترین میزان بازدهی هستند. خرید ویلا در مناطقی شناخته‌شده که امتحان خود را از بابت بازدهی سرمایه پس داده‌اند می‌تواند بهترین گزینه به‌ویژه برای افرادی باشد که نمی‌خواهند درجه‌ی بالایی از ریسک را متحمل شوند و خرید ویلای ساحلی در شمال از این دست سرمایه‌گذاری ها است.

یک سبک جدید زندگی برای شما

خرید ویلای ساحلی در شمال سبک جدیدی از زندگی را برای شما به‌ارمغان خواهد آورد. زندگی در فضایی سالم و پاک به‌همراه ورزش‌های ساحلی، پیاده‌روی در حاشیه ساحل، شنا و دویدن می‌تواند روح و جسم شما را توام با هم سرزنده و پر نشاط نماید. در واقع از جمله برتری های خرید ویلای ساحلی در شمال نسبت به خرید ویلا در سایر مناطق، تجربه‌های جدید و خارق‌العاده‌ای است که می‌توانید در زندگی خود داشته‌باشید. صدای امواج دریا به‌همراه وزش نسیم‌های ساحلی می‌تواند بهترین موسیقی باشد که در گوش شما طنین‌انداز می‌شود.

زندگی در مجاورت ساحل می‌تواند به‌طور مستقیم با روحیات شما در ارتباط بوده و روی آن تأثیرگذار باشد. زندگی در فضاهای پر هیاهو و شلوغ به‌ویژه در کلان‌شهرها می‌تواند مشکلات اعصاب متعددی را برای شما به‌وجود آورد. زندگی در جوار ساحل همچون آبی روی آتش برای شما خواهد بود. به‌نحوی که تمام انرژی‌های منفی انباشته شده در وجود شما در این فضای پاک و دلنشین تخلیه خواهد شد. بهره‌مندی از آفتاب درخشان و پر فایده ساحلی به‌طور روزانه، تقویت عملکرد مغز با شنیدن صدای امواج دریا، داشتن چشم‌اندازی بی‌نظیر و شگرف رو به دریا از دریچه‌های ویلا و همچنین عدم درگیر شدن با دغدغه هایی همچون یافتن مکانی رویایی و دلخواه جهت سفرهای متعدد به شمال از جمله دیگر مزایای خرید ویلای ساحلی در شمال است که نصیب شما خواهد شد.

عوامل موثر بر قیمت ویلا ساحلی و جنگلی در شمال

تا چندی پیش افراد تصور می‌کردند که خرید ویلای ساحلی در شمال تنها مخصوص قشر پر درآمد و مرفه جامعه است که با سرمایه‌ای کلان سودای این خرید را در سر می پرورانند. گذشته از قیمت ویلای ساحلی در شمال باید گفت که به‌دلیل تنوع بالایی که امروزه ویلاهای ساحلی در شما دارا هستند می‌تواند انوع قیمت و امکانات را در آن‌ها یافت. بنابراین شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید اقدام به خرید ویلای ساحلی در شمال نمایید. خرید اقساطی ویلای ساحلی در شمال که توسط مجموعه آرش برای خریدارن فراهم شده است می‌تواند به عوان بهترین گزینه سرمایه‌گذاری برای افرادی باشد که در مورد هزینه‌ها و میزان پرداخت‌های خود دارای برنامه‌ریزی هستند. مجموعه آرش این فرصت را به خریداران داده است تا با هر شرایطی  بتوانند صاحب ویلا شده و هب آرزوی دور و دراز خود جامه عمل بپوشانند.

به زبان آوردن نام ویلای ساحلی در شمال، برخی افراد را به یاد ویلاهایی گسترده با دیوارهای شیشه‌ای و محوطه‌ای بزرگ که با نخل های تنومند آراسته شده و همچنین یک معماری بی‌نظیر و منحصربه‌فرد خواهد انداخت. باید گفت که ویلاهای ساحلی از گران‌ترین موارد با بالاترین سطح امکانات تا ویلاهایی معمول و معقول در شمال وجود دارند و خرید ویلای ساحلی در شمال تنها منوط به گران‌ترین هاست.

انتخاب ویلا به تناسب بودجه شما

مشاورین حرفه‌ای و مجرب در مجموعه آرش با بررسی شرایط و خواسته‌های شما و همچنین بودجه‌ای که برای سرمایه‌گذاری در اختیار دارید، بهترین گزینه‌های خرید ویلای ساحلی را در اختیار شما خواهند گذاشت. از طرفی به‌دلیل شرایط ویژه‌ای که مجموعه آرش جهت رفاه حال خریداران درنظرگرفته است می‌توانید اقدام به خرید اقساطی ویلا ساحلی در شمال نمایید. این در واقع یک امتیاز برای شما محسوب می‌شود. چرا که با خرید اقساطی ویلا در شمال نیازی به درگیر نمودن بخش بالایی از سرمایه‌تان را در ابتدای کار ندارید. شما می‌توانید اقساط خرید ویلا را به‌طور دوره‌ای و در دوره‌های مشخصی پرداخت نمایید.

مشخصا قیمت ویلای ساحلی در شمال کمی گران تر از سایر ویلاهای جنگلی و شهرکی خواهد بود. با این وجود نمی‌توان این موضوع را به تمامی ویلاها عمومیت داد. چه بسا ویلاهای جنگلی که قیمتی بالاتر از ویلاهای ساحلی دارا هستند. در واقع قیمت ویلای ساحلی در شمال به‌طور مستقیم ارتباط با منطقه و شهری که ویلا در آن واقع‌شده است دارد. اما به‌طور کلی می‌توان رشد قیمتی بالاتری را برای ویلاهای ساحلی تخمین زد. سرمایه‌گذاری در ویلاهای ساحلی می‌تواند گزینه‌ای امن و مطمئن برای افرادی باشد که میزان ریسک پایینی را می پذیرند. چرا که این سرمایه‌گذاری با احتمال بالایی دارای بازدهی چشمگیر در طی چند سال خواهد بود.

شهرهای با قیمت بالاتر

اگر بخواهیم با توجه به نسبت مسافت به پایتخت در مورد قیمت ویلای ساحلی در شمال نظری کلی ارائه دهیم باید بگوییم که طبیعتاً قیمت ویلا در شهرهایی همچون متل قو، چالوس و نمک آبرود به‌دلیل مسافت کمتری که با پایتخت دارند کمی بالاتر از سایر شهرها است اما باز هم فاکتورهای موثر دیگری وجود دارند که روی قیمت ویلای ساحلی تأثیرگذار هستند. به‌عنوان مثال میزان دسترسی مکانی که ویلا در آن واقع‌شده است به امکانات شهری و امکانات تفریحی می‌تواند به ظور مستقیم روی قیمت ویلا تأثیرگذار باشد. همچنین متراژ ویلا، امکانات داخلی ویلا، معماری داخلی و خارجی، دکوراسیون، کیفیت مصالح و متریال به‌کار برده شده در ویلا و همچنین قدمت ساخت آن از جمله مهم‌ترین مواردی هستند که روی قیمت ویلای ساحلی در شمال تأثیرگذار هستند. ویلاهای دوبلکس و تریپلکس جهت خرید مطمئناً به سرمایه بیشتری نیاز دارند.

مناطق مستعد رشد قیمتی

چنانچه قصد خرید ویلای ساحلی در شمال با قیمتی مناسب را دارید بایستی به‌دنبال مناطقی باشید که مستعد رشد قیمتی و شکوفایی هستند. شما می‌توانید با خرید ویلای ساحلی در مناطق مستعد پیشرفت، سرمایه خود را در عرض مدت‌زمان کوتاه تری چند برابر نمایید. چنانچه در این زمینه اطلاعات کافی ندارید به‌هیچ‌عنوان گران نباشید چرا که اکثر افراد همانند شما که بومی مناطق شمالی نهستند در این زمینه قادر به تصمیم‌گیری به‌طور مستقل نهستند. شما بایستی جهت شناسایی بهترین موقعیت‌های خرید ویلای ساحلی در شمال با مشاورینی معتبر مشورت نموده و از تحربیات، دانش و آگاهی آنان بهره‌مند شوید. در مجموعه ساخت‌وساز آرش، مشاورین فروش و مشاورین فنی به‌طور کامل و در تمامی طول مسیر شما را هدایت نموده و همراه شما خواهند بود.

امکانات و سطح لاکچری بودن ویلای ساحلی در شمال به‌طور مستقیم روی قیمت آن تأثیرگذار است. هرچه سطح امکانات موجود در ویلا بالاتر و سیستم‌های به‌کار رفته پیشرفته تر باشند، این قیمت نیز صعودی خواهد بود. تجهیزات امنیتی مناسب و ایمن، تجهیزات عایق رطوبت، آب، برق، تلفن، گاز، سونا، جکوزی، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، دارای بودن دزدگیرو سیستم‌های امنیتی، فاصله از دریا، فلت یا دوبلکس بودن ویلا و سطح مدرن‌بودن تجهیزات به‌کار رفته در ساخت ویلا همگی از عواملی هستند که می‌توانند روی قیمت ویلای ساحلی در شمال تأثیرگذار باشند

فروش ویلا ساحلی و جنگلی در شمال

سرمایه‌گذاران هرچند حرفه‌ای و یا مبتدی نیاز به بهره‌مندی از یک مشاور املاک حرفه‌ای در کنار خود دارند. بهره‌مندی از راهنمایی های یک مشاور حرفه‌ای می‌تواند در افزایش سود حاصل و کاهش ریسک سرمایه‌گذاری نقش پررنگی داشته باشد. شناسایی و انتخاب یک مشاور معتبر خود به زمان احتباج دارد. شما بایستی به‌سراغ مشاورینی بروید که دارای آوازهای معتبر و نامی درخشان باشند.

به‌دلیل رشد صنعت گردشگری و رشد فروش ویلا در شمال در سال‌های اخیر تعداد مشاورین املاک نیز رو به رشد بوده است اما نمی‌توان همه آن‌ها را مورد اعتماد دانست. پیش از انتخاب فروشنده بایستی تاریخچه و سابقه آن را مورد بررسی قرار داده و نسبت به قابل اعتماد بودن آن اطمینان حاصل نمایید. مشاورین حرفه‌ای آرش می‌توانند شما را در یافتن ویلایی که در نظر دارید به‌خوبی راهنمایی نمایند. مجموعه آرش با سابقه‌ای درخشان در ساخت و فروش ویلای ساحلی در شمال بهترین مشاوره ها را در زمینه فروش ویلا به شما خواهد داد.

شهرک‌های ویلایی آرش از جمله پر طرفدارترین ویلاها را در خود جای داده است. امنیت بالای منطقه، سطح دسترسی بالا به امکانات و کیفیت بالای ساخت ویلا همگی از جمله مواردی هستند که مجموعه آرش را در زمینه فروش ویلا  در شمال پیشتاز نموده‌اند.

شما می‌توانید پیش از خرید ویلای ساحلی در شمال، اطلاعات لازم در زمینه شرایط خرید ویلا از مجموعه آرش را کسب نمایید. ویلاهای ساحلی مستقل عموماً دارای قیمت بالاتری نسبت به ویلاهای ساحلی شهرکی در شمال هستند. بنابراین چنانچه بودجه‌ای محدود دارید و قصد خرید ویلای ساحلی در شما را دارا می باشید می‌توانید نسبت به خرید ویلای ساحلی شهرکی اقدام نمایید. ویلاهای ساحلی دارای چشم‌اندازی بی‌نظیر در تمام فصول سال بوده و می‌توانند به‌عنوان مکانی برای رهایی شما از شر دغدغه‌های کاری و استرس های روزمره تلقی شوند. زندگی در فضایی نشاط آور و آرامش‌بخش می‌تواند روحیه شما را بابت از سر گرفتن دوباره کارها تامین نماید.

بهترین ویلا ساحلی و جنگلی در شمال

از جمله مهم‌ترین فاکتورها در تعیین بهترین ویلای ساحلی در شمال، نوع مصالح و متریال مورد استفاده در ساخت ویلا است. چرا که ویلاهای ساحلی با قرارگرفتن در هوایی که سطح رطوبت بالایی را در خود جای داده است مستعد مشکلاتی چون پوسیدگی نما و خرابی های مرتبط با رطوبت بالا هستند. چنانچه در ساخت ویلاهای ساحلی در شمال از مصالح استاندارد و با سطح کیفیت بالایی استفاده شده باشد این اتفاقات برای ویلای شما رقم نخواهد خورد.

مجموعه آرش با سابقه درخشان در فروش ویلای ساحلی در شمال، بهترین سطح کیفیت را در اختیار خریداران ویلای ساحلی قرار داده استو گواه آن ویلاهایی است که در ظی این پانزده سال توسط مجموعه ساخته و تولید شده و به فروش رسیده است. سطح رضایت خریداران از ویلاهای ساحلی آرش گواه کیفیت و استاندارد بالای ساخت توسط این مجموعه است.

بهترین ویلای ساحلی در شمال ویلایی است که با در نظر گرفتن و رعایت اصول و استانداردهای روز دنیا ساخته و پرداخته شده باشد و در ساخت آن از مصالحی با کیفیت استفاده شده باشدو متاسفانه برخی از فروشندگان به‌دلیل عجله در تحویل ویلا و دریافت هزینه‌ها، اقدام به استفاده از مصالح بی‌کیفیت و پروسه‌های غیر استاندارد در ساخت ویلا می‌نمایند. تحویل سریع ویلا را همواره نمی‌توان یک مزیت و برتری دانست چرا که در بسیاری از مواقع تحویل سریع آن به معنای عدم رعایت استانداردهای ساخت است که در آینده گریبانگیر شما خواهد شد. بنابراین در هنگام خرید ویلای ساحلی در شمال از نظرات یک کارشناس فنی در زمینه ساخت بهره‌مند شوید.

یکی از حساس ترین موضوعاتی که در مورد خرید ویلای ساحلی در شمال مطرح می‌شود دارا بودن سند برای ویلا است. بسیاری از فروشندگان ویلا با سودای اراده قیمت‌هایی زیر قیمت بازار جهت خرید ویلا، خریداران را جذب خود نموده و اقدام به فروش ویلا به آن‌ها می‌نمایند. در حالی که ویلاهای فاقد سند رسمی می‌توانند مشکلات متعددی را برای خریداران به‌وجود آورند. یکی از این مشکلات عدم امکان نقد‌شوندگی برای شما است.

شما با خرید ویلایی که دارای سند رسمی و معتبر ناست در واقع سرمایه خود را در نقطه‌ای قرار خواهید داد که هیچ‌گونه امنیتی از بابت افزایش آن و امکان نقد‌شوندگی برای شما وجود نخواهد داشت. چنانچه در حالتی خوش بینانه به قضیه نگاه کنیم و تصور کنیم که ویلای شما در طی چند سال رشد قیمتی خواهد داشت شما قادر به فروش ویلای خود به قیمت روز نخواهید بود چراکه ویلای شما فاقد سند بوده و به احتمال زیاد خریدران بعد ازمتوجه شدن این قضیه از خرید ویلا منصرف می‌شوند و یا در بهترین حالت مجبور به فروش آن به قیمتی بسیار پایین‌تر از قیمت عرضه خواهید بود و این یعنی تماماً ضرر و زیان که برای شما حاصل خواهد شد.

از طرفی بسیاری از ویلاهای ساحلی فاقد سند به‌دلیل تجاوز به حریم ساحل مجبور به تخریب بخشی یا تمام آن خواهد بود این موضوع  به‌هیچ‌وجه برای افرادی که به‌دنبال یک سرمایه‌گذاری مطمئن هستند خوشایند نیست. با خرید ویلای ساحلی سنندارد در شمال از مجموعه آرش تمامی مراحل خرید ویلا به‌صورت قانونی تحت نظر مشاورین حقوقی معتبر صورت خواهد پذیرفت.

به‌طور کلی بهترین ویلای ساحلی در شمال برای هر خریدار می‌تواند ویلایی منحصربه‌فرد و خاص باشد که طبق خواسته ها و شرایط او ساخته‌شده است. مجموعه آرش این فرصت را به خریدارن ویلا در شمال داده است تا با توجه به مواردی که در نظر دارند، در صورت اجرای این موارد ویلای شخصی خود را ساخته‌شده تحویل گیرند.

نتیجه‌گیری خرید ویلا ساحلی و جنگلی در شمال

بازار مسکن و ویلا در شمال کشور یکی از پر سود ترین بازارها با میزان ریسک بسیار پایین است. در سال‌های اخیر به‌دلیل افتا شرایط اقتصادی و عدم توانایی افراد در خرید ملک در شهرهایی همچون تهران و سایر کلان شهرها، افراد اقدام به خرید مسکن و ملک در سایر شهرستان‌ها نموده‌اند. البته پیش از این خرید بایستی تحلیل درستی نسبت به میزان رشد سرمایه و آمار و ارقام گذشته و تاریخچه خرید مسکن در هر منطقه‌ای داشت.

در این بین خطه شمال یکی از بهترین مناطق در سرمایه‌گذاری از نوع خرید ویلا است. چنانچه نگاهی به آمار و ارقام و میزان رشد قیمت‌ها در چند سال اخیر در این منطقه داشته‌باشید متوجه خواهید شد که خطه شما در بین شهرستان‌ها حرف اول را می‌زند.

هرچند که باید در نظر داشته‌باشید این سرمایه‌گذاری هوشمندانه و از راه و روش اصولی صورت پذیرد. از جمله مهم‌ترین دلایلی که موجبات این رشد و پیشرفت را فراهم نموده است، شکوفایی و رونق صنعت گردشگری و بازارهای اقتصادی در این خطه است. به‌عنوان مثال منطقه زیباکنار که در جوار منطقه آزاد انزلی با رشد اقتصادی بالایی قرار گرفته است به‌عنوان یکی از بهترین مناطق جهت خرید ویلای ساحلی در شمال شناخته می‌شود.

چناچه با بومیان منطقه صحبتی در راستای شکوفایی کسب‌وکارها داشته‌باشید متوجه خواهید شد که رونق کسب‌وکارها در این منطقه تا چه حد بالا است. بنابراین چنانچه قصد اقامت دائم در شمال را دارید می‌توانید به گسترش کسب‌وکارتان در این خطه نیز فکر کنید.

خرید ویلای ساحلی در شمال نه‌تنها یک راه مطمئن برای سرمایه‌گذاری بلکه یک منبع درآمد ثابت نیز برای شما خواهد بود. چنانچه هدف اصلی شما از خرید ویلای ساحلی در شمال سپری‌نمودن بخشی از اوقات فراغت در این خطه و همچنین سرمایه‌گذاری پر سود است می‌توانید در زمان‌هایی که در ویلای خود حضور ندارید آن را به مسافرین و گردشگران اجاره داده و از این طریق درآمدی ثابت از ویلای خود داشته‌باشید. ویلاهای ساحلی به‌دلیل موقعیت بی‌نظیری که دارند هیچ‌گاه از مسافر خالی خواهند بود. در واقع اولویت اصلی مسافرین جهت اقامت در شمال در ویلاهای ساحلی است.

مطمئناً پیش از اینکه اقدام به سرمایه‌گذاری نمایید انواع روش‌های آن را بررسی خواهید نمود. هرکدام از این شیوه‌ها دارای مزایا و معایبی هستند اما در مورد خرید ویلا در شمال به سختی می‌توان معایبی یافت. در سایر شیوه‌های سرمایه‌گذاری شما قادر به دسترسی به اصل سرمایه خود نمی باشید در حالی که در خرید ویلا این امکان را دارید که در ویلای خود اقامت دائم داشته‌باشید ویا هر زمان از سال که اراده نمودید جهت تفریح و تمدد اعصاب به ویلای ساحلی خود سفر کنید. از طرفی امکان نقدر شوندگی آن بسیار بالا بوده و در هر زمان می‌توانید سرمایه خود را به پول نقد تبدیل نمایید.

همچنین می‌توانید به ویلای خود به‌چشم منبع ثابتی برای درآمد نگاه کنید. مزایای خرید ویلای ساحلی در شمال به‌قدری زیاد است که قابل قیاس با سایر روش‌های سرمایه‌گذاری ناست. شما بایستی در این راه از کمک های مشاورینی حرفه‌ای و معتبر استفاده نمایید تا کام خود را با نتیجه‌ای مطلوب از این سرمایه‌گذاری شیرین نمایید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×