گیلان، زیباکنار
0133416

برای خریدوفروش ویلا ساحلی چه باید کرد؟

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-02-28
فروش ویلا ساحلی

خرید ویلا در شمال خواسته بسیاری از افراد است که این مسئله را به‌عنوان یکی از اهداف زندگی خود قرار داده‌اند. بسیاری از افراد نیز برای این که بتوانند به این رویای خود جامه عمل بپوشانند باید سرمایه‌ای که سال‌ها از کار کردن خود به‌دست آورده اند را صرف این کار کنند. بنابراین خرید و فروش ویلا در شمال یکی از مسائل مهمی است که در صورت دقت کافی به آن نداشتن ممکن است موجب خسارت برای شما شود. در این مقاله می‌خواهیم به نحوه خریدوفروش ویلا ساحلی در شمال بپردازیم.

شما برای انجام هر کاری همیشه چند انتخاب پیش رو دارید. در مورد خرید ویلا ساحلی نیز به‌همین صورت است. به‌عنوان مثال منطقه‌ای که برای خرید ویلا انتخاب می‌کنید. نوع ویلایی که انتخاب می‌کنید. نحوه پرداخت هزینه‌های خرید ویلا و …. یکی از انواع خرید و فروش ویلا در شمال، فروش ویلا ساحلی است که گزینه اول بسیاری از خریداران برای خرید ویلا است.

 

بسته به این که شما کدام منطقه را برای خرید ویلا انتخاب می‌کنید، به‌نوعی سرمایه گزاری با نتیجه های مختلف نیز انجام داده‌اید. شما چه بخواهید چه نخواهید با خرید ویلا در شمال، علاوه بر این که به آرزوی همیشگی خود رسیده اید بلکه یک سرمایه‌گذاری بلند مدت انجام داده‌اید. پس چه بهتر که این سرمایه‌گذاری با نتیجه مثبت همراه باشد. خرید و فروش زمین در شمال و یا در هر کجای دیگر به‌نوعی سرمایه‌گذاری و راهی برای افزایش درآمد محسوب می‌شود چرا که زمین و ویلا چیزی است که به مروز زمان از بین نمی‌رود بلکه به ارزش آن افزوده می وشد البته اگر به‌درستی انتخاب شده باشد.

 

انواع ویلا در شمال :

شمال کشور نیز مانند هر منطقه دیگر، خود نیز به منطقه های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شود که یک نوع دسته‌بندی آن بر اساس منطقه ساحلی و منطقه جنگلی است.

فروش ویلا ساحلی : همان‌طور که از نام این نوع ویلا مشخص است، شما انتخاب خود را در کنار ساحل با چشم‌انداز دریا و ماسه های طلایی رنگ انتخاب کرده‌اید.

فروش ویلا جنگلی : این نوع ویلا معمولاً در منطقه های روستایی با فاصلهای از دریا ساخته می‌شوند. بنابراین شما با کمی پیاده‌روی تا خط ساحلی می‌توانید به‌چشم‌انداز ساحلی علاوه بر جنگل‌های سرسبز شمال نیز دسترسی پیدا کنید.

 

بنابراین با توجه به دو مورد بیان شده، بسته به‌سلیقه شخصی می‌توانید یکی از انواع ویلا را برای خرید و سرمایه‌گذاری انتخاب نمایید. چیزی که مورد توجه بسیاری از افراد است فروش ویلا ساحلی در شمال است. چرا که دلیل علاقه‌مندی بسیاری از افراد به ناحیه شمالی کشور، دریای آن است. فروش ویلا ساحلی توسط افراد مختلفی در شمال انجام می‌شود ولی توصیه ما به شما این است که از شرکت‌های خدماتی آشنا به انجام خرید و فروش ویلا در شمال این کار را انجام دهید.

چرا خرید و فروش ویلا ساحلی توسط شهرک آرش :

شرکت انبوه‌سازان آرش سازنده شهرک‌های ویلایی آرش، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار، ویلا شمال و ویلا گیلان، ویلا انزلی یکی از شرکت‌های معاملات املاک در شمال کشور است که در این زمینه تجربه طولانی دارد. شهرک آرش برای رفاه حال مخاطبان و مشتریان خود خرید و فروش ویلای خود را با در نظر گرفتن موارد مختلفی انجام می‌دهد.

 

  • نکته بعدی، مسائل حقوقی است که در رابطه با زمین وجود دارد مانند سند. فروش ویلا ساحلی در شمال با سند های مختلفی انجام می‌شود ولی شما قبل از خرید حتماً باید از رسمی بودن سند اطمینان حاص کنید که این مسئله نیاز به رفت‌وآمد و پیگیری های زیادی دارد. در حالی که اگر شما برای خرید و فروش ویلا ساحلی خود از خدمات شرکت آرش استفاده نمایید می‌توانید مطمئن باشید که سند از همان ابتدای کار بدون هیچ نوع واسطهای به‌نام شما خواهد خورد.
  • کی از مهم‌ترین مسائلی که در رابطه با فروش ویلا ساحلی در شمال باید مورد توجه قرار گیرد، سند ویلا و یا زمینی است که ویلا در آن ساخته‌شده است. در صورتی که اخبار را دنبال کرده باشید حتماً شنیده‌اید که زمین‌های شمال به 2 نوع کارایی قابل تقسیم هستند. یکی کشاورزی و دیگری کاربری عادی. در کاربری کشاورزی شما تنها اجازه دارید که از 25 درصد سطح زمین خود برای ساخت‌وساز استفاده نمایید. در حالی که سایر زمین‌ها این محدودیت را نداشته و شما به‌راحتی می‌توانید ساختمان مورد نظر خود را احداث نمایید. این در حالی است که بسیاری از افراد سودجو، از عدم اطلاعات کافی شما در این زمینه سوء استفاده می‌کنند و با تغییر غیرقانونی کاربری زمین، زمینی را به شما می‌فروشند که ممکن است در آینده برای شما مشکلات زیادی را ایجاد کند. بنابراین برای خرید و فروش ویلا ساحلی حتماً از کاربری زمین خیالتان راحت باشد.
  • با توجه به‌شرایط آب‌وهوای و وجود رطوبت و بارش‌های پیوسته نوع مصالحی که به‌کار برده می‌شود در ساخت ویلا از اهمیت بالایی برخوردار است. زمانی مه شکا شهرک آرش را برای خرید و فروش ویلا ساحلی انتخاب می‌کنید می‌توانید از نزدیک شاهد مرغوب بودن مصالحی باشید که برای ساخت ویلای شما مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر این می‌توانید با هنگام طراحی نیز، سلیقه خود را به مهندسان شهرک آرش ارائه دهید تا در حد امکان از آن برای ساخت ویلای شما استفاده شد.
  • شما می‌توانید برای خرید ویلا، ویلای شهرکی یا خصوصی را انتخاب نمایید. با توجه به این که ویلای شما در ساحل بنا شده است بنابراین مسئله تامین امنیت آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ویلاهای شهرک آرش مجهز به نگهبان 24 ساعته بوده و شما می‌توانید در رابطه با مواقعی که در ویلای خود نیستید احساس امنیت و آرامش داشته‌باشید.
  • آخرین مزیت و یا بزرگترین چالش نیز برای خرید و فروش ویلا ساحلی در شمال پرداخت هزینه‌های آن است. از آنجایی که شهرک آرش به فکر تامین آسایش فکری و ذهنی شما از هر نظر است، برای پرداخت هزینه ویلا نیز طرح ویژه‌ای دارد. به این ترتیب که شما تنها کافی است قسمتی از هزینه را ابتدا پرداخت کرده و سپس طی یک وام 12 ماه مابقی آن را پرداخت نمایید.

 

مخاطبان گرامی، شهرک آرش برای خرید و فروش ویلا ساحلی شهرک‌های خود را با طراحی‌های گوناگون در مناطق مختلف به گونه‌ای انجام داده است که متناسب با بودجه تمامی افراد باشد. علاوه بر این میزان نزدیکی به ساحل و مراکز رفاهی و تفریحی به گونه‌ای در نظر گرفته‌شده‌اند که باعث شود ارزش ویلای شما با گذشت زمان افزایش یافته و در نتیجه یک سرمایه‌گذاری سود‌آور برای شما باشد. از تجربه بیش از 15 سال ما برای خرید و فروش ویلا استفاده نمایید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×