گیلان، زیباکنار
0133416

معرفی لوکس‌ترین هتل‌های گیلان

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
لوکس‌ترین هتل‌های گیلان

معرفی لوکس‌ترین هتل‌های گیلان و امکانات و خدمات قابل ارائه در این هتل‌ها می‌تواند شما را در انتخاب هتل مناسب یاری کند. در این یادداشت به این مهم پرداخته‌ایم.

شکی نیست که طبیعت شمالی بسیار زیا و دل نواز است. در عین حال، برخی با دیدن رنگ آبی دریا، و برخی با دیدن سبز جنگل، تازگی دارند. بی‌شک آن‌هایی که آرامش دریا را دوست دارند، در میان هتل‌های شمالی، مجذوب پنجره‌های مشرف به دریا هستند. محل‌هایی که به‌عنوان هتل‌های ساحلی شناخته می‌شوند.

معرفی لوکس‌ترین هتل‌های گیلان و امکانات آن‌ها

هتل پارسیان خزر چالوس یکی از لوکس‌ترین هتل‌های گیلان

 این هتل بدون شک یکی از بهترین هتل‌های چالوس است. البته این هتل هم جزو بهترین هتل‌های شمال است. اتاق‌هایی که در شرق و غرب قرار دارند، دو دیدگاه متفاوت دارند (جنگل و دریا). اگر برای دیدن دریا یک هتل رزرو کرده‌اید، بهتر است به اتاق‌ها و سوئیت‌های که نمای دریایی دارند بروید.

  •  هتل در کنار دریا قرار دارد,
  •  ورزش‌های آبی مانند موج‌سواری برای شما فراهم می‌شود;
  • ساحل هتل هم پیاده‌روی و پیاده‌روی دارد.
  • قیمت‌های این هتل از شبی 900 هزار تومان آغاز می‌شود.

برای خرید ویلا در چابکسر با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

هتل کیمیا رامسر از لوکس‌ترین هتل‌های گیلان

هتل سه ستاره که یکی از بهترین هتل‌های رامسر است. برخی از اتاق‌های تک، دو و سه هتل دیدگاه‌های دریا دارند و برخی دیدگاه‌های جنگل دارند.

نکات مهم در مورد هتل کیمیا رامسر؛

  • هتل خوبِ شمال
  • هتل در جاده ساحلی رامسر و کنار دهکده ساحلی واقع‌شده‌است.
  • یک کافی‌شاپ تابستانی در شکل غرفه‌ها در ساحل وجود دارد,
  • بالکن طبقه اول به ساحل باز می‌شود
  • حداقل هزینه اقامت در یک هتل، هزار تومان در هر شب است.
  • معیارهای هتل 5 ستاره
  • کارکنان چند زبانه با نسبت پرسنل به مهمان بالا.
  • میز پذیرش 24 ساعته، پارکینگ، خدمات پیشخدمت، دربانی که از هر مهمان در ورودی استقبال می‌کند، و کارکنان دربان جداگانه حداقل 2/3 روز در دسترس هستند.
  • آسانسور مجزا برای مهمانان و کارکنان هتل.
  • اینترنت پرسرعت وای فای.
  • خدمات نگهداری چمدان با فضای کافی برای نگهداری تمام چمدان های مهمان دور از دید – هم در اتاق مهمان و هم در فضاهای عمومی.
  • یک رستوران با غذاخوری عالی و یک سالن استراحت یا بار جداگانه.
  • خدمات نظافت شبانه و خدمات نظافتی کامل هر روز نیز در صورت درخواست در هر زمان برای هر مهمان در دسترس است. همچنین – خدمات خشکشویی، اتوکشی، خشکشویی و وصل کردن کفش.

برای اجاره ویلا در گیلان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

ویژگی‌های داخل اتاق

سرویس اتاق خواب 24 ساعته، سایه‌بان های پنجره با قابلیت مسدود کردن نور کامل،  گاوصندوق برقی، کیسه های لباسشویی، آینه تمام قد با نور، برنامه‌های ورزشی، تلویزیون صفحه تخت با کنترل از راه دور، کانال‌های تلویزیون ملی و بین‌المللی، همه کابل‌ها و سیم‌های الکترونیکی پنهان از دید، انتخاب بالش‌ها (منوهای بالش)، سشوار با وات بالا، مینی‌بار کاملاً مجهز، انتخاب‌های متعدد روزنامه روزانه، و موارد دیگر.

خدمات اسپا با حداقل 4 نوع درمان مختلف – و در اتاق موجود است.

نقل و انتقالات و خدمات اجرایی یا ماشین خانگی.

همه اتاق خواب‌ها با حمام اختصاصی.

امکانات رفاهی

حمام، دمپایی، لوازم بهداشتی نام تجاری، و حوله های سنگین وزن.

انتخاب فضای ملاقات با آخرین فناوری AV، خدمات تجاری، و پشتیبانی از فناوری اطلاعات داخلی.

امکانات کنار استخر مانند تخت خواب، چتر، لوسیون، آب یخ، خدمتکاران در حال انجام وظیفه. خدمات غذا و نوشیدنی باید در کنار استخر موجود باشد.

خدمات مراقبت از کودک تایید شده

خدمات ارزی

خدمات بی عیب، شخصی و ثابت.

بیاموزید که چگونه بهترین هتل مجلل مدیسون اقامتی استثنایی را ارائه می‌دهد.

شما می‌خواهید دفعه بعد که سفر می‌کنید، یک هتل منحصربه‌فرد و مجلل تجربه کنید. با جستجوی آنلاین، کلمات «لوکس»، «بوتیک» یا هر تعداد «ستاره» را پیدا می‌کنید. اما این برچسب ها می‌توانند فریب دهند. در عوض، به‌دنبال ۷ ویژگی باشید که نشان‌دهنده یک هتل یا استراحتگاه واقعاً عالی است.

برای خرید خانه در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

مهم‌ترین ویژگی‌های هتل‌های لوکس گیلان

کارن تینا هریسون، نویسنده سفر، که luxurytravel.about.com را اداره می‌کند، می‌گوید که کلمه “لوکس” در صنعت سفر به‌دلیل استفاده بیش از حد و سوء استفاده از آن تنزل یافته است. و شما نباید کیفیت را بر اساس زبان بازاریابی – یا بر اساس نرخ های گران اتاق، قضاوت کنید. بر اساس بخشی از فهرست‌های هریسون (از جمله‌این لیستی که برای آن با اریک وایس، مشاور مهمان‌نوازی مشهور مصاحبه کرد ) از آنچه که او با یک هتل/ اقامتگاه با کیفیت بالا مرتبط می‌داند، در اینجا برخی از شاخص‌های کلیدی از مکانی است که دوست خواهید داشت، برگردید.

 رزرو ساده

این که آیا شما کتاب یک هتل آنلاین، بر روی تلفن همراه، و یا از طریق یک آژانس مسافرتی، باید آن را یک فرایند ساده است. اگر سؤالی دارید، تغییراتی در رزرو اولیه خود دارید یا درخواست‌های خاصی دارید، باید به‌راحتی با یک فرد آگاه و مفید تماس بگیرید. هر چیز دیگری پرچم قرمز است.

برای خرید ویلا در سیسنگان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

اولین تماس سریع و دوستانه

وقتی برای اولین بار به ورودی هتل می‌روید یا وارد لابی می‌شوید، برخورد اولیه شما چیزهای زیادی در مورد نوع مکانی که در آن اقامت دارید به شما می‌گوید. هریسون می‌گوید: «اولین تماس یک مهمان با هتل، خدمتکار، دربان و زنگ‌دار است. این کارکنان باید خوشامدگویی را با کلمات، لبخند و زبان بدن بیان کنند. آنها باید از پذیرایی از میهمانان خوشحال باشند و نه اینکه برای انعام انعام دهند.» البته ورود باید روان و سریع باشد، و همچنین باید منتظر چند حسن نیت اساسی باشید:

کارکنان واقعاً شاد، مفید و آگاه

یک تفاوت اساسی بین نشاط ساختگی و گرمای واقعی وجود دارد. هتل‌های بزرگ افرادی را استخدام می‌کنند که ویژگی‌های شهودی دارند: مراقب، همدل، مهربان و شوخ. هریسون آنها را به‌عنوان افرادی توصیف می‌کند که “به آرامی به مهمانان احساس راحتی و اهمیت می‌دهند.” یکی از راه‌هایی که کارمندان خوب به این موفقیت دست می‌یابند، دانستن کافی در مورد تأسیسات و شهری است که در آن هستید، بنابراین وقتی سؤالی اساسی دارید، مجبور نباشند شما را به شخص دیگری بسپارند.

برای خرید ویلا در فریدونکنار با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

اتاق‌های مهمان متمایز و مجهز که دقیقاً همان چیزی است که شما خواسته اید

یکی از راه‌هایی که هتل‌ها و استراحتگاه‌های بهتر خود را از زنجیره‌های پایین و متوسط ​​متمایز می‌کنند، لهجه‌ها و امکانات متمایز است که به شما کمک می‌کند طعم محلی را تجربه کنید. هریسون می‌گوید که او به‌دنبال “کالاها و خدمات تصفیه شدهای است که ذائقه و احترام واقعی را نشان می‌دهد.” این شامل محصولات حمام و زیبایی باکیفیت و نمونه‌ای از خوراکی‌های محلی مانند تنقلات و سایر خوراکی‌ها می‌شود. همچنین انتظار داشته‌باشید که کشو و کمد فضای کافی، یک گاوصندوق. چوب لباسی پف کرده، آب بطری رایگان، روپوش و دمپایی، و پایه آی پاد. توجه کنید که آیا دقیقاً به نوع اتاقی که درخواست کرده‌اید اختصاص داده شده است، از جمله:

طبقه یا سطح اتاق

موقعیت اتاق: طبقه، دید، نزدیکی به آسانسور و غیره.

طبقه‌بندی‌های ویژه: به‌عنوان مثال، اقامتگاه‌های مناسب برای حیوانات خانگی، معلولان

نوع تختی که درخواست کردید

خدمات در محل که لذت‌بخش است

برای خرید ویلا دوبلکس شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

البته اتاق‌های مهمان برای داشتن یک تجربه عالی در هتل بسیار مهم هستند، اما چیزی که واقعاً هتل‌های عالی را متمایز می‌کند، گستره و کیفیت خدماتی است که اقامت شما را به یک تجربه خاص تبدیل می‌کند – بدون نیاز به ارتقاء به «سطح باشگاهی». لیست هریسون از این خدمات شامل موارد زیر است:

خدمات ارجاع

قبل یا بعد از ورود به اقامت باید با ارائه دهندگان قابل اعتماد برای نگهداری از کودک، نگهداری از حیوانات خانگی، راه‌رفتن سگ و غیره تماس بگیرید.

  • خدمات اولیه
  • باز کردن و بسته‌بندی
  • خشکشویی
  • سرویس اتاق

شما باید منتظر یک مرکز تناسب اندام در محل با انواع تجهیزات تمرینی در شرایط کاری خوب در هر هتل خوبی باشید

انواع  غذاها و نوشیدنی های عالی

حتی اگر قصد دارید بیشتر وعده‌های غذایی خود را در خارج از هتل میل کنید، شهرت خوب برای رستوران‌های داخل هتل، شاخص خوبی از کیفیت کلی هتل است.

هریسون می‌گوید رستوران‌های هتل‌های ظریف‌تر باید انتخاب‌های ارگانیک در منو داشته‌باشند که مواد اولیه آن از تولیدکنندگان محلی تهیه شده باشد. گزینه‌های گیاهی و وگان نیز امروزه ضروری است و سرآشپز هتل باید بتواند افرادی را که نمی‌توانند لبنیات و گلوتن بخورند، در خود جای دهد. و غیره.

برای ویلا داخل شهرک شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

حل سریع مشکلات

اینجاست که بهترین هتل‌ها واقعاً می درخشند. اولین کارمندی که مشکلی را به او گزارش می‌دهید باید مالک آن باشد و شخصاً مراقب باشد که وضعیت حل شود – یا اینکه شما مستقیماًً با شخصی که می‌تواند آن را حل کند در ارتباط هستید. هتل‌هایی که بهترین پاسخ را به مشکلات نشان می‌دهند، معمولاً یک مدیر مقیم یا یک رئیس GM در هر زمان در دسترس هستند. و “در دسترس” به معنای پنهان شدن در یک دفتر نیست. در نهایت، “تجمل” در چشم بیننده است. تصمیم بگیرید که چه چیزی برای راحتی و لذت شما مهم است و سؤالات خاصی در مورد اقامتگاه‌های بالقوه بپرسید تا زمانی که به شما قول داده شود که چه می‌خواهید – و از اطمینان از عمل به وعده ها خجالت نکشید.

نتیجه‌گیری از معرفی لوکس‌ترین هتل‌های گیلان

در حال حاضر هتل‌های مختلف پنج‌ستارهای در شمال کشور وجود دارند که امکاناتشان هر مسافری را مشتاق اقامت در آن‌ها می‌کند. ما در این مقاله تعدادی از این هتل‌ها را بررسی کردیم.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×