گیلان، زیباکنار
0133416

مدارک و گواهینامه‌های شرکت انبوه‌سازان آرش

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1396-12-06
گواهینامه‌های شرکت انبوه‌سازان آرش

مدارک و گواهینامه‌های شرکت انبوه‌سازان آرش چیست؟  شرکت انبوه‌سازان آرش که در زمینه فروش و پیش‌فروش واحدهای تجاری ومسکونی مناطق آزاد انزلی، زیباکنار و شهرک‌های مسکونی و توریستی شرکت آرش فعالیت می‌کند، توانسته از سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی انزلی مجوز فعالیت با کد اقتصادی 9513109 را دریافت کند.

این مجوز فعالیت اقتصادی و تجاری به‌نام مهندس امین تقی پور دهکاء به‌شماره ملی 4989746775 صادر شده است. اگر قصد خرید ویلا در زیباکنار و یا فروش زمین در زیباکنار را دارید با شرکت آرش همگام شوید.

شرکت ساختمانی انبوه‌سازان آرش منطقه آزاد انزلی توانسته مجوز فعالیت اقتصادی و سرمایه‌گذاری را از سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی به‌شماره مجوز اقتصادی 9410014 و به‌شماره ثبت 2739 دریافت نماید. موضوع فعالیت این شرکت بیشتر احداث واحدهای مسکونی و توریستی براساس پروانه های ساختمانی صادره از طرف سازمان است. این مجوز به‌نام جناب آقای مهندس آرش تقی پور دهکاء به‌شماره ملی 00799781632 صادر شده است. پس اگر قصد سرمایه‌گذاری و ساخت ویلا درزیبا کنار و مناطق ساحلی اطراف و همچننی فعالیت اقتصادی را دارید با شرکت انبوه‌سازان آرش همگام شوید. شرکت آرش با ساخت ویلا در زیباکنار و فروش ویلا در زیباکنار و خرید زمین در شمال و فروش ویلا شمال و خرید زمین گیلان و … آماده خدمت‌رسانی به شما بزرگواران است. که شما می‌توانید مدارک و مجوزها و همچنین گواهینامه های بین‌المللی را بر روی سایت شرکت انبوه‌سازان آرش مشاهده کنید.

شرکت انبوه‌سازان آرش طی سالها فعالیت خود توانسته با ارائه بهترین و مطلبوترین خدمات علاوه بر رضایت گردشگران و مسافران رضایت ریاست سازمان منطقه سازمان انزلی را نیز به‌دست آورد. این شرکت توانسه در اولین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته منطقه آزاد انزلی که از تاریخ 20 الی 24 اردیبشهت ماه سال 1395 در نمایشگاه ها و همایشهای بین‌المللی توانسته ضمن تعامل هوشمندانه با بازار رقابتی و اقتصاد پویای جهان امروز گام های استواری برای اعتلای سرزمین عزیزمان ایران بردارد به‌همین منظور سازمان مناطق آزاد انزلی طی تقدیرنامهای از زحمات شرکت انبوه‌سازان آرش تشکر و قدردانی نمود. اگر شما قصد خرید ویلا زیباکنار و یا خرید زمین در زیباکنار را دارید شرکت انبوه‌سازان آرش با مهندسین و مشاورین مجرب آماده خدمت‌رسانی به شما سروران گرامی است تا بتوانید بهترین خرید را داشته‌باشید.

مدارک و گواهینامه های شرکت انبوه‌سازان آرش

شرکت انبوه‌سازان آرش دارای لوح و تقدیرنامه های بیشماری است که بی‌شک این امر به‌واسطه کار و تلاش خسته ناپذیر شرکت انبوه شازان آرش به‌دست آمده است. شرکت ویلا سازی آرش توانسته در سال 1396 تندیسرعنوان کار افرین برتر اشتعال زا کشور را از سوی مرکز بین‌المللی همایش های سازمان صدا و سیما لوح به‌دست آورد و گامی موثر در جهت بهبود وضعیت اقتصادی و تجاری مناطق آزاد انزلی بردارد.

شرکت انبوه‌سازان آرش در اجلاس سراسری مشتری مداری با رویکرد رضایتمندی مشتری نیز توانسته از سوی سازمان همایش های بین‌المللی صدا سیما به تاریخ 30 مهر 1396 تندیس دریافت کند، که این امر نشان‌دهنده رضایت شما مشتریان و گردشگران عزیر از مجموعه آرش است. با خرید ویلا در زیبا کنار زیبایی‌های مناطق ساحلی را از نزدیک ببینید و تماشا کنید و در این بخش سرمایه‌گذاری کنید.

مدارک و گواهینامه‌های شرکت انبوه‌سازان آرش

شرکت انبوه‌سازان آرش دارای گواهینامه های بین‌المللی بیشماری است که عبارتند از :

1.دریافت گواهینامه بین‌المللی ایزو 10006 از مدیریت کیفیت بین‌المللی پروژه.
2.دریافت گوایهینامه بین‌المللی استاندارد ایزو 10004 سنجش و رفتار مشتری.
3.دریافت گواهینامه بین‌المللی ایزو 9001 مدیریت کیفیت.
4.دریافت گواهینامه ایزو 10002 رسیدگی به شکایت مشتری.
5. دریافت گواهینامه بین‌المللی 14001 محیط زیست.
6. دریافت گواهینامه بین‌المللی ایزو 1800 سیستم مدیریت ایمنی کسب‌وکار.
7. گواهینامه IMS سیستم مدیرت یکپارچه.
8. دریافت گواهینامه بین‌المللی مدیریت فروش و کسب کار.
9. دریافت گواهینامه بین‌المللی اصول مدیریت.
10. دریافت گواهینامه بین‌المللی آموزش مجازی مدریت ارتباط با مشتری CRM .
11. دریافت گواهینامه بین‌المللی مدیریت استراتژیک.
12. دریافت گواهینامه بین‌المللی مدیریت دانش.
13. دریافت گواهینامه بین‌المللی رضایت مندی مشتری. که این امر نشان‌دهنده رضایت مشتریان از خرید ویلا زیباکنار است.
14. دریافت گواهینامه بین‌المللی اصول و فنون مذاکرات حرفه‌ای.

اگر قصد خرید ویلا در زیباکنار را دارید شرکت آرش می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند تا بهترین انتخاب ممکن را متناسب با سلیقه خود داشته‌باشید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×